Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

gs80

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About gs80

  • Rank
    VWClub Member

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 1
  1. Σε πολλές φωτο και τέστ που έχω δεί, σε 2.0 με σπόρ πακέτο(που είναι στάνταρ σε αυτή την έκδοση),σε άλλα sciricco οι αεραγωγοί είναι μαύροι και σε άλλα ασημί...Πώς γίνεται αυτο???
  2. σαφώς δεν είναι ο νέος του MKVI Golf Gti αλλα και ούτε ο παλιός ο δίλτρος του MKV Golf Gti είναι ακριβώς...ούτε όμως είναι και αυτός που φοράει το AudiS3,Leon Cupra σε πιο detuned έκδοση...... είναι άλλος κινητήρας.....αλλα παλαιός και με οχι τόσο ισχυρά μέταλλα όσο οι άλλοι που προανέφερα..... (ή VW πρέπει να έχει μπόλικους στην γκάμα της) το θέμα της αναμονής που αναφέρεις είναι εύλογο...αλλά εάν το παραγγείλω τώρα και έρθει σε 4-5 μήνες ΤΙ ΤΕΛΗ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ???? ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΟΡΚΙΣΤΟΥΝ (ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ). ΑΛΛΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ...''ΚΥΡΙΕ ΟΧΙ 26.000 ΑΛΛΑ 29.700!!!!!!''' ΒΕΒΑΙΑ TO ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ @Α@ΑΕΙ....
  3. ΑΡΧΙΚΟ ΠΟΣΤ====Τώρα που στο 2λιτρο γίνεται μείωση 3.700ευρώ λόγω τελών (επιβεβαιωμένο σήμερα), μαζί με κάποια έκπτωση της τάξης των 800-1000 ευρώ, το 2λιτρο πέφτει στα 26.000+τέλη κυκλοφορίας. Το 160 άρι έχει με μείωση 800 ευρώ λόγω τελών και κανα 600άρι απο τον αντιπρόσωπο στα 23.500+τέλη κυκλοφορίας. Δλδ, χονδρικά έχουμε διαφορά της τάξης των 2.500ευρώ. Τί θα παίρνατε απο τα 2 και γιατι?? (στα 26.000 βγαίνει και το passat cc 1.8, αλλα αυτό είναι άλλη ιστορία....)==== ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΠΟΣΤ ...το νέο mkvi golf gti θα φοράει τον ΝΕΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 2.0TSI άρα άκυρο το θέμα....ποιός ο λόγος να πάρει κάποιος αυτοκίνητο εξαμήνου που ο κινητήρας που φορά να μπαίνει στο χρονοντούλαπο της VW....εκτος εάν απο 22 εβδομάδα βάλει τον καινούριο...οπότε σε τέτοιο ενδεχόμενο βλέπω τις αντιπροσωπείες να καίγονται....ή πάλι όχι.....VW είναι αυτή...ποτέ δεν ξέρεις τί θα ξημερώσει... '''Just a few months after unveiling the sixth-generation Volkswagen Golf, the German automaker has now released details on the new Golf GTI Mk6. With an all-new engine, added features, and improved overall performance, the GTI should be a big hit just like the standard model of this iconic vehicle. The Golf GTI Mk6 comes with a new 2.0-liter TSI engine. Power output is pegged at 208 brake horsepower at 5,300-6,200 lb. ft. of torque. The engine will be mated to either a DSG double-clutch transmission or a six-speed manual. Emission levels are down to 170g/km (173g/km for the DSG variant), and fuel economy is at 38.7 mpg, improved from the mk5Άs 35.3 mpg......''
  4. gs80

    Dsg 7 Tuning

    ted33, η Volkswagen πήρε το αυγό και το κούρεψε μόνη της.... καθότι το golf V gt 170 ps, φοράει το dsg6 που σηκώνει 36 κιλάκια!!!!! αυτά!!!! τσίπιδες σκατογερμανοί!!! ΑΑΑΑΑ ξέχασα....είναι για να κρατήσουν την τιμή του DSG χαμηλά 1400 αντί 1800-2000 γιούρια ( και για να το πάρεις στο χέρι αργότερα και να χαρείς).
  5. gs80

    Dsg 7 Tuning

    ¶ρα μάλλον εννοεί οτι το DSG το 7αρι, σηκώνει 28Nm. Σε άλλα forum και απο άλλες πηγές το δηλώνουν οτι σηκώνει μέχρι 25Nm(αυτο το νούμερο μου είχαν πει και σε μια αντιπροσωπεία VW). Και καλά να σηκώνει δομικά μέχρι 30% επιπλέον ροπή απο την αναγραφόμενη, αλλα πρακτικά θα θέλει πείραγμα και ο εγκέφαλος του DSG καθότι θα ''φρενάρει'' τον κινητήρα για να μην υπερβεί η ροπή τα επιτρεπτα όρια.(25 ή 28 κιλά)
  6. gs80

    Dsg 7 Tuning

    Στο link που πόσταρες βρήκα αυτό==>>> Code: Max Torque 6 Speed Wet DSG 350 Nm Transverse Engines=========>>τα dsg που κυκλοφορούν σε golf μκV κτλ. 7 Speed Dry DSG 250 Nm Transverse Engines=========>>εδώ έναι τα 1.4 160 golf scirocco 'New' 7 Speed DSG 550 Nm Longitudinal Engines & Quattro Compatible====>>τα νέα ισχυρότερα 7αρια dsg,που ακομα δεν έχουν μπει ακομα σε vw cars
  7. Γνωρίζει κανείς εάν το Scirocco 1.4 160 με το DSG(7αρι), θα έχει πρόβλημα με μία αύξηση ιπποδύναμης+ροπής? Συγκεκριμένα διάβασα οτι το νέο 7άρι DSG,σηκώνει μέχρι 25κιλά ροπής. Οπότε με tuning σε ένα αυτοκίνητο που ήδη αποδίδει 24 κιλά ροπής δεν θα είναι οριακά τα πράγματα όσον αφορά το DSG κιβώτιο? Έχει κάποιος ακούσει οτιδήποτε σχετικά με αυτό το θέμα?? (*ΤΟ ΙΔΙΟ DSG ΦΟΡΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ GOLF VI 1.4 160*)
×
×
  • Create New...