Καλησπέρα παιδιά
Είμαι νεος στο φόρουμ και ψάχνομαι για το νέο Golf. Έχω το δίλημμα 122 ή 160 κινητηρα.
Σαν άλογα δεν πιστεύω οτι το στιλ οδήγησης μου χρειάζεται πάνω από τα 122 (συνυπολογιζόμενου και του βάρους του αμαξιου πάει καλά πιστεύω). Στο τεστ ντράιβ με a/c και ξεκινούσε με 2α χωρίς να ζοριστεί ή τρίξει, κάτι που με εντυπωσίασε. Πάντοτε γούσταρα μοτεράκια που πιάνουν από χαμηλές στροφές. (Ζήτω τα 8-βαλβιδα κλπ!!) και αυτό μοιάζει να με κερδίζει παρότι 16-βάλβιδο.
Έχω συγκεντρώσει πληροφορίες (δεν ξέρω αν ειναι σωστές 100%) από άλλα φόρουμ, περιοδικά κλπ. Οι ερωτήσεις ειναι οι εξής:
1)διάβασα ότι το μοτερ των 160 έχει καδένα ,σφυρηλατά πιστόνια κ ειναι από μαντέμι. Στα 122 τι παίζει?
2)επίσημα στοιχεία για τους 2 κινητήρες.....για τον 122: 122 άλογα στις 5.000 και ροπή 200 Νμ στις 1.500-4.000 στροφές.
για τον 160: 160 άλογα στις 5.800 και ροπή 160 Νμ στις 5.800 στροφές.
Πρώτη ερώτηση: ο 160αρης έχει μικρότερη μέγιστη ροπή και σε περισσότερες στροφές από τον 122?????/ πως ειναι δυνατόν?????
Δεύτερη ερώτηση: ο 122 "πιάνει από πιο χαμηλά από τον 160άρη όπως διαβασα σε περιοδικό ή όχι?
3)πήγαμε με ένα φίλο στη σεατ επειδή τον ενδιαφέρει το νέο λεόν και μας είπε ο πωλητής ότι "φοράει μοτερ τσι 2ης γενιας , όπως και η άουντι δηλαδή, σε αντίθεση με τα γκολφ που φοράνε 1ης γενιάς" Αυτά ήταν τα λόγια του. Είμαστε σοβαροί??? Πείτε μου ότι λέει ψέματα σας παρακαλώ. Κάπου διάβασα εν τω μεταξύ ότι το γκολφ που θα παραγγείλω είναι 3ης γενιάς τσι. Τι παίζει ρε παίδες??
Ας βοηθήσουν οι πραγματικοί γνώστες γιατί εγώ δεν τα πολυκατέχω και μερικές πληροφορίες μοιάζουν αντικρουόμενες.
Δεν είμαι σπορ τύπος, ούτε γκαζάκιας, μου αρκει ο 122 σε ταξίδι με ανηφορικές και a/c ανοιχτό (στην πόλη το τέσταρα και ήταν μια χαρα)?
Ευχαριστώ