Jump to content

stelios6n2

Members
  • Posts

    59
  • Joined

  • Last visited

About stelios6n2

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N2

stelios6n2's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα, τελικά το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο για ανταλλακτικά?
  2. Ευχαριστω πολυ!! εβαλα σαν αυτα στη φωτογραφια...ο μηχανικος μου μου ειπε οτι ηταν απο σ3 τωρα τι να σου πω θα σε γελασω παντως ειναι ιδια με τη φωτο....μπορει να αλλαζει η διαμετρος βαιβαια...
  3. Σε ποια περιοχη ειναι ο θείος σου?
  4. ναι βασικα λιγο δυσκολο γτ το υγραεριο το εβαλα μονος μου με ενα φιλο...το θεμα ειναι οτι δεν ξερω να το ρυθμισω εχω προγραμμα και καλωδιο αλλα σε οποιον εχω ρωτησει δεν αναλαμβανει να το ρυθμισει...
  5. Μετα απο 4 μερες στο συνεργειο και 700 ευρω το αυτοκινητο κυκλοφορει και παλι...αλλαχτηκαν τα ωοστηρια,8 οδηγοι βαλβιδων εξαγωγης, 2 βαλβιδεσ εισαγωγης πλανισμα κεφαλησ και φρεζαρισμα, και επι την ευκαιρια εκανα και μια λειανση στους αυλους εισαγωγης και αντικατασταση στα τσιμουχακια βαλβιδων εννοειται λαδια και παραφλου επισης και αισθητηρας λ ηταν νεκρος δεν εδινε μετρηση στο προγραμμα (+120ευρω)...το αυτοκινητο εχει 160.000 km.Το θεμα πιο ειναι τωρα οταν το μετρησαμε τη μερα που το εβαλα μεσα ειχε 220 kpa συμπιεση στους κυλινδρους (εκτος του τριτου που ειχε 160 kpa).Τωρα ενω κατεβασαμε την κεφαλη 1/10 του χιλιοστου αντι να αυξηθει η συμπιεση μειωθηκε!! τωρα ολοι οι κυλινδροι εχουν 200 kpa κατι το ποιο με απογοητευσε καπως γτ μετα απο τοση ανανεωση στον κινητηρα μεριμενα κατι λιιιγο καλιτερο..αλλα πως ειναι δυνατον να μειωθηκε? και δευτερον τωρα πλεον δεν το γυριζω στο αεριο γτ φοβαμαι μην παρουσιασει καμια βλαβη παλι...
  6. Mαυρα μαντατα....8 βαλβιδες εξαγωγης αλλαγη και οι οδηγοι τους....στον τριτο κυλινδρο ολεσ καμμενεσ και η μια εισαγωγης στραβη....αλλαγη και στα ωοστηρια γιατι ακουγοτανε σαν diesel....τσιμουχακια πιο ξερα και απο παξιμαδι....
  7. Καλησπέρα, εχω σκοπο να αλλαξω τα σινεπλοκ στο πολακι καθως αυτα εχουν κοπει και σε καθε νακουβα νομιζς πως θα κοπει στα 2 το καημενο...Εφοσον λοιπον θα γινει η δουλεια σκεφτομαι μηπως βαλω κατι καλιτερο να βελτηωθει και λιγο....Ειδα σε ενα τοπικ πως τεριαζουν απο s3...Το θεμα ειναι ποιασ χρονολογιας?Γνωριζει κανεις? Ευχαριστω πολυ!
  8. Μαλιστα, καλως σε ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια σου και το ενδιαφερον...θα σε ενημερωσω περι νεκροψιας του πολο...
  9. Οντως ετσι ειναι...οταν ρεταρει αν μετρησεις με τη διοδο λεντ δεν φερνει παλμο καθολου....Οποτε αυριο πρωι πρωι παω συνεργειο....Εσενα η γνωμη σου οσον αφορα το αεριο ποια ειναι? να το βγαλω οταν φτιαξω το πολακι η να το αφησω...Φοβαμαι μη το διαλυσει παλι...
  10. Καλησπερα, ο κωδικος του κινητηρα μου ειναι AUB.Οταν ο παλμος κοβεται, κοβεται απο το μπεκ της βενζινης αλλα το θεμα ειναι οτι τα μπεκ του αεριου παιρνουν παλμο απο τα καλωδια των μπεκ της βενζινης...βαση οδηγιων εγκαταστασης συνδεεις τα μπεκ βενζινης σε σειρα με του αεριου.Οσον αφορα τις τρυπες στην εισαγωγη το γνωριζω οτι δημιουργειται προβλημα ειδικα στη ροη του μιγματος (μηχανολογος σπουδαζω) αλλα δυστυχως εχω φτασει σε σημειο που δεν παει αλλο εχω τρελαθει...οπου εχω παει μου λενε τσεκαρε τα ηλεκτρικα...ειναι να τρελενεσαι αφου τα εχω τσεκαρει ολα τα εχω αλλαξει ολα εκτος απο εγκεφαλο βενζινης τι αλλο δλδ?Οπως καταλαβαινεισ προσπαθω να βγαλω μια ακρη...Η τραγικη ειρωνια ειναι οτι αποφασησα να το βαλω για να κανω λιγο οικονομια στα καυσιμα και τα εχω δωσει στο τετραπλασσιο ολο αυτο τον καιρο...αστα... Κατι αλλο που μου εκανε εντυπςση ειναι οτι οταν το αυτοκινητο δουλευει αεριο αν ωγαλω μια φισετα απο τα μπεκ της βενζινης και μετρησω με διοδο λεντ βλεπω οτι συνεχιζει να στελνει παλμο στη βενζινη ...δεν ειναι παραλγο εφοσον ειναι συνδεδεμενα σε σειρα?Τι να πω....Τωρα οσον αφορα τα ρεταρισματα πως εχει το πραγμα...οταν το check engine σβηστο, το εχς παει δλδ συνεργειο και του σβησω τη βλαβη το αμαξι δουλευει ρολοι μετα απο λιγη ωρα συνηθως μολις σταματησεις σε ρελαντι αναβει το check engine και ακους απο την εξατμιση οτι δεν δουλευει σωστα το αυτοκινητο ψιλορεταρει....μετα απο λιγο σε κινηση η σε ρελαντι το check engine αρχιζει να ανβοσβηνει και χανεισ τον κυλινδρο 3 και απο χθες χανω και αλλον ενα δεν ξερω ποιον αλλα το αμαξι ειναι ετοιμο να σβησει και κοπαναει πολυ το μοτερ....μετα απο λιγη ωρα μπορει να σταθεροποιηθει παλι το check engine εχοντας πλεον τους κυλινδρους ξανα σε λειτουργεια αλλα δεν δουλευει σωστα ψιλορεταρει και και η εξατμιση σκαει....παει το πολακι...γερασε...
  11. Αρχικα ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον,ναι διαβαζα γενικα στα προβληματα εδω στο φορουμ και ειδα οτι σε περιπτωσεις που παρουσιαζαν παρομοιες ενδηξεις με μενα, (ρεταρισματα σε ρελαντι, μπερδεματα, λαμπακι κινητηρα, απωλια κυλινδρων και λοιπα) εν τελει ηταν βαλβιδες, οποτε θα παω οπως λες τη δευτερα πρωι να ελεγξω συμπιεση...πραγματικα δεν ξερω, εχω απελπιστει τοσο καιρο καθε μερα καθομαι και ξανα ελεγχω οτι μπορεις να φανταστεις.Ειδικα αυτη την καλωδιωση... μεχρι που καθησα και ξηλωσα ολη την πλεξουδα του LPG και κατεβασα το μανιουαλ του και το ξαναπερασα ομως ολα ηταν συνδεδεμενα βαση αυτο δεν ειχε γινει δλδ καποια λαθος συνδεση.Αλλαξα και τα καλωδια που πανε απο τονεγκεγαλο του αεριου με χρι το τριτο μπεκ μηπως τυχων ειχε κοπει καπου στη διαδρομη του αν και μετραγα την αδισταση με το πολυμετρο και εδειχνε οκ.Μεχρι και θεσεις στα μπεκ του αεριου αλλαξα μηπως τυχον εφταιγε αυτο αλλα ματαια...εκανα και την πολλαπλη εισαγωγης σουροτυρι απο τις τρυπες...το θεμα που με ανυσηχει πιο πολυ ομως ειναι οτι αν τελικα ειναι βαλβιδες,αιτια ηταν το συστημα LPG? Γιατι τα συμπτωματα αρχισαν απο τοτε που εγινε η εγκαταστση(εφταιγε κανα γρεζι απο τις τρυπες?η το καυσιμο επειδη ειναι αεριο και οχι υργο στεγνωνε το χωρο καυσης)...η ηταν απλα τυχαιο και συνεπεσε χρονικα?Γιατι αν ηταν αυτο η αιτια τοτε καλιστα και στο αμεσο μελλον μπορει να επαναληφθει η βλαβη..Τι να κανω να το ξυλωσω να ηρεμησω? πανε τοσα χρηματα χαμενα και οι καιροι ειναι δυσκολοι...
  12. Αρχικά το εκανε μονο στο υγραεριο αλλα μολις το παθαινε και στη βενζινη που το γυριζα δεν σταματαγε...τωρα πλεον το κανει και στην βενζινη χωρισ ωα το εχω γυρισει υγραεριο...
  13. Καλησπέρα εχω ένα πολο του 2000 και πριν κανα 2 μηνες εβαλα αεριο και μοθ παροθσιαζει ακριβώς το ιδιο πρόβλημα με το παλικαρι απλα στον τρίτο κύλινδρο....αυτο που κανει ειναι οτι σταματαει να δινει παλμο στο μπεκ...παρομοιως εχω αλλαξει πολλαπλασιαστη μπουζοκαλωδιο μπουζι μπεκ, μπεκιερα υγραεριου εγκεφαλο υγραεριου και ακομη και την καλωδιωση τοθ υγραεριου που παει στον τριτο κυλινδρο....ματαια...εχει κανεις καμια ιδεα... ευχαριστω εκ των προτερων.
  14. Χαίρεται, μήπως γνωρίζει κανείς αν σε πολο 6n2 100hp (μοντ.2000) μπορούν να μπούν εκκεντροφόροι από πολο 6ν2 gti του 2001? Ευχαριστώ!
  15. Χαίρεται!Μήπως γνωρίζει κανείς πόση ποσότητα φρέον χρειάζεται το κλιματιστικό για πόλο του 2000 (6ν2)? Ευχαριστώ!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.