grado
Members-
Posts
11 -
Joined
-
Last visited
About grado
- Birthday 08/10/1988
User Information
-
Gender
Male
Other Info
-
Car Type
Corrado
grado's Achievements
VWClub Member (1/1)
0
Reputation
-
Λοιπον εχουμε και λεμε εχτες Σαββατο ειπα να παω να αλλαξω μπουζι-μπουζοκαλωδια κι επειτα να παω να κανω ενα καθαρισμο στα μπεκ μου οπως συζητηθηκε και παραπανω (περασαν τοσες μερες γιατι διστυχως παρασκευη πληρωθηκα) κι αφου πηγα αγορασα τα μπουζι και τα μπουζοκαλωδια καθομαι να τα βαλω....και ξεκινανε νεα προβληματα...αλλαζοντας τα μπουζι και τα μπουζοκαλωδια σταματησαν να δουλευουν (τσεκαρισμενο) ο κυλινδρος 2 και 3 δουλευει μονο ο 1 και ο 4 το αυτοκινητο περνει μπροστα κανει σαν τρακτερ και εννοειται πως δεν προσπαθησα να το μετακινησω.Τι ξανα βαλα τα παλια μπουζι και μπουζοκαλωδια τι φυσαγα ξεφυσαγα δεν αλλαξε τιποτα και το ερωτημα μου ειναι ενα!!!ΓΙΑΤΙ??? αν καποιος εχει να μου δωσει καποια απαντηση θα του ημουν υποχρεος γιατι το αυτοκινητο αυτη τη στιγμη δεν μπορει να παει ουτε στο μηχανικο.
-
λοιπον επειτα απο καιρο αναδουλειας κι αφου πλεον ειμαι παλυ στα καλα μου εβγαλα την κουκουλα απ το rado κι αρχισε η επιδιωρθωση....Λοιπον εβαλα καινουργια τρομπα βενζινης καινουργια φιλτρα λαδια (οχι μπουζι γιατι δεν ειχε η αντιπροσωπια)και εχουμε τα εξης προβληματα....Τωρα πλεον το αμαξι ανοιγει κανονικα ολες τις στροφες αν ομως πατησω (σανιδωσω) το γκαζι τοτε κανει λες και βγαζει μπουρμπουλιθρες σκαει και πεταει ακαυτη απ την εξατμιση κιολας και φυσικα δεν κουναει βημα με το ζορι που προχωραει....αν απ την αλλη δωσω γκαζι προοδευτικα ανοιγει κανονικα και τα κατεβαζει ολα..Επισης να προσθεσω οτι οταν το αμαξι ειναι κρυο δηλαδη 1000 στροφες δουλευουν ολα κανονικα και με το παραπανω δηλαδη και νευρο εχει και τα δινει ολα οσο αποτομα και να πατησω γκαζι (αν και τοτε πεταει ακαυτη) με το που ζεσταθει λιγο και πεσει στις 800 στροφες οπου και δουλευει τοτε ξεκινανε ολα οσα αναφερω ποιο πανω.Θα ηθελα πολυ τα φωτα σας ευχαριστω
-
Λοιπον επειτα απο καιρο αναδουλειας κι αφου πλεον ειμαι παλυ στα καλα μου εβγαλα την κουκουλα απ το rado κι αρχισε η επιδιωρθωση....Λοιπον εβαλα καινουργια τρομπα βενζινης καινουργια φιλτρα λαδια (οχι μπουζι γιατι δεν ειχε η αντιπροσωπια)και εχουμε τα εξης προβληματα....Τωρα πλεον το αμαξι ανοιγει κανονικα ολες τις στροφες αν ομως πατησω (σανιδωσω) το γκαζι τοτε κανει λες και βγαζει μπουρμπουλιθρες σκαει και πεταει ακαυτη απ την εξατμιση κιολας και φυσικα δεν κουναει βημα με το ζορι που προχωραει....αν απ την αλλη δωσω γκαζι προοδευτικα ανοιγει κανονικα και τα κατεβαζει ολα..Επισης να προσθεσω οτι οταν το αμαξι ειναι κρυο δηλαδη 1000 στροφες δουλευουν ολα κανονικα και με το παραπανω δηλαδη και νευρο εχει και τα δινει ολα οσο αποτομα και να πατησω γκαζι (αν και τοτε πεταει ακαυτη) με το που ζεσταθει λιγο και πεσει στις 800 στροφες οπου και δουλευει τοτε ξεκινανε ολα οσα αναφερω ποιο πανω.Θα ηθελα πολυ τα φωτα σας ευχαριστω
-
Τα σωληνακια τα εχω ηδη ελενξει και ειναι μια χαρα τι να πω ελπιζω μοναχα να μην δωσω τσαμπα 400 ευρω και τελικα να μην ειναι η τρομπα γιατι τοτε θα ξενερωσω ασχημα...
-
Πως ακριβως θα δω το κατω γραναζι του στροφαλου??τι πρεπει να δω??(Ακομα μαθαινω μεσα απ το corrado ειναι το πρωτο μου αμαξι και ολα μεχρι στιγμης τα χω κανει μονος απλα το μπουσουλα χριαζομαι και επειτα τα βγαζω περα)Χαθηκα εμενα εχει την στρογκιλη ταπα στο πορτπαγκαζ με τις τρεις βιδες και μεσα την τρομπα.Βγαινει συμπερασμα απο αυτο για το ποιο μοντελο ειναι η και στις δυο περιπτωσεις (και σε αυτο με τις δυο τρομπες και σε αυτο με τη μια) ετσι ειναι?το μοντελο ειναι του 1991
-
Λοιπον η τρομπα ειναι της PIERBURG και το μονο που εγραφε πανω ηταν 7.21209.10 9 303 191 919 051ΒΜ
-
οκ θα το κοιταξω σημερα για τον κωδικο μολις γυρισω απ την δουλεια και θα τον ανεβασω και γω πριν βαλω το θεμα πιστευα πως ειναι η τρομπα και απλα τα παιδια μου το επιβεβαιωσαν τι αλλο θα μπορουσε να ειναι??
-
Sorry αν φαινομαι καπως...αλλα που θα βρω τον κωδικο της τρομπας?ευχαριστω πολυ!!
-
Ναι βοηθησες πολυ μαλλον θα αγορασω μες το μηνα απο το ebay η καποιο αλλο αντιστοιχο!Θα ηθελα ομως να ρωτησω το εξης ειναι εσωτερικη η εξωτερικη?και επισης μου κανει οποιαδηποτε εκδοση για corrado PG?και αν υπαρχει καποιο how to η κατι αντιστοιχο ουτως ωστε να παρω καποια ιδεα.Ευχαριστω πολυ για την αμεση βοηθεια
-
Εχω αλλαξει ντιστριμπιτερ και μπουζοκαλωδια, και εχω κανει και καθαρισμο μπεκ. Δεν τα ανεφερα προηγουμενος, οποτε μαλλον καταλληγουμε στην τρομπα. Για οτι νεοτερο θα ενημερωσω, ευχαριστω πολυ
-
Καλησπέρα ειμαι νεος εδω ειδα οτι ειμαστε πολυ μαζεμενοι λατρεις του corrado και ετσι πηρα το θαρρος να ρωτησω την αποψη σας για το προβλημα που αντιμετωπιζω. Εχω το g60 εδω και περιπου δυο χρονια ισως κατι παραπανω στο αυτοκινητο απο εμενα εχει γινει ενα rebuild του glader πριν απο περιπου ενα 7 μηνο (20000km)και πριν κανα εξαμηνο αλλαξα εξατμιση και επιδιωρθωσα το χταποδι γιατι εχανε απο τοτε λοιπον αντιμετωπιζω το εξης προβλημα το αυτοκινητο κανει οτι του κ@@@σει τι εννοω.Το ολο θεμα ξεκινησε με την τεταρτη και την πεμπτη ταχυτητα, με την τεταρτη να φορτωνει ωσ τις 4000 στροφες επειτα να μην ανεβαζει για κανενα λογο και απο την εξατμιση να ακουγεται θορυβος ποιο ψοφιος(προσπαθω να το εξηγησω οσο καλυτερα μπορω) κανοντας λοιπον την αλλαγη σε πεμτη ξανα παιρνει τα πανω του μεχρι τις 4000 παλυ οπου και εκει το αυτοκινητο εφτανε τα 180κm με το ζορι και το θορυβο να επαναλαμβανεται.ομως αυτο λοιπον πλεον γινεται και στη τριτη και στη δευτερα και τη πρωτη καποιες φορες δηλαδη ανοιγω πρωτη μπορει να τα κατεβασει ολα μπορει και οχι!!(ξανα λεω πρωτη δευτερα ποιο σπανια τριτη συχνα τεταρτη πεμτη ταχυτητα σχεδον παντα)Θελω επισης να παρατηρισω οτι υπαρχουν στιγμες που δεν το κανει καθολου μα καθολου και τα κατεβαζει ολα.Το αυτοκινητο εχει 220000 χλμ το πηρα με 95000 και ολα εχουν γινει σε εθνικη .χρησιμοποιητε περιπου 4 φορες το μηνα οπου το περνω παντα νυχτα και παω ταξιδια εθνικη 300-400 χιλιομετρα πηγαινε κι αλλα τοσα ελα μες την πολη ποτε και για κανενα λογο αντε καμια κυριακη κι αυτο με σκεψη.Παρακαλω οποιος γνωριζει ας ριξει λιγο φως γιατι εγω δεν ξερω ουτε για τη πραγμα να ψαξω