ο 1,6 tfsi/τσι και ο 1,8 tfsi/τσι είναι μοτέρ που εξελίσσονται κύριος για την audi η οποια από ότι φαίνεται δεν θέλει να χρησιμοποιήσει τον twincharger (για λόγους image γιατί την αξιοπιστία του την έχει δείξει) και όσο να είναι το επερχόμενο s1 θα ήταν καλύτερο με 1,6 tfsi από ότι με 1,8 tfsi (για λόγους βάρους στον μπροστινό αξονα όσο διάφορα μπορεί να έχει σε βάρος ο 1,8 με τον 1,6)
τώρα αν θα καταργηθεί ο twincharger δεν νομίζω είναι αρκετ’ νωρίς για να καταργηθεί μάλιστα σε site από γερμανία autozeitung.de διάβασα ότι στην επομενη γενια golf θα ανανεωθεί με νέο μπλόκ κινητήρα τώρα είναι το ea111 και θα βασιστεί στο ea211 (με λιγότερες τριβές και περισσότερη συμβατότητα με νέες τεχνολογίες υβριδική k.l.p)
http://www.autozeitung.de/auto-news/20-neue-vw-bis-2013?page=0,0