Jump to content

sickboy

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

About sickboy

Other Info

  • Car Type
    Other VW car

sickboy's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Golf 1.6 fsi 2003. Δεν το κανει παντα, πολλες φορες ειτε με αναμενο ειτε με σβησμενο κινητηρα παταω τη δευτερη σκαλα για να ανεβει μονο του το παραθυρο και αυτο μολις κλεισει αρχιζει απο μονο του να κατεβαινει και δεν κατεβαινει τελειως, ερχεται και φτανει σε ενα σημειο πιο κατω απο τη μεση σχεδον στο 1/3. Ξερει κανεις τι παιζει? Υ.Γ.:αυτο γινεται ειτε αν ανεβασω μεμονομενα του οδηγου ή του συνοδηγου, ειτε και τα δυο μαζι..επισης συμβαινει οταν ειναι ανοιχτα τα παραθυρα και τα κλεινω απο εξω κρατωντας πατημενο το κουμπι στο κλειδι, αυτο που κλειδωνει απο μακρια το αυτοκινητο.
  2. Μαγκες τελικα εβαλα 10w-40 της agip (ειναι καλο λετε?) οπως μου ειχε πει και ο μαστορας τοτε που διαλεξα τα 5w-30..δεν τα εκαψε παντως, ειδε το φιλτρο αερα και τα λαδια που μεινανε. Απλα για το κλιμα και τους δρομους της Κρητης το 5w-30 ειναι πολυ λεπτο και μου αναψε το λαμπακι. Αν και δεν ξερω τι ρολο παιζει με ρωτησε αν το αναψε στε στροφες. Οντως σε δρομο με στροφες ημουν (για οσους ξερουν στο δρομο απο Ρεθυμνο για Πλακια πριν το φαραγγι)
  3. αν και καταλαβαινω οτι δεν γινεται να το εχω μια ζωη χωρις να δημιουργηθει μεγαλυτερο προβλημα, ξερεις κατα ποσο μπορει κατι τετοιο να μ' αφησει στο δρομο? Ή καλυτερα, αν γενικα προκαλλει βλαβες στον κινητηρα?
  4. μπα εμενα το κανει και με ζεστη..φιλε το σασμαν μου κανει τον ηχο το ξερω απλα ηθελα να ξερω τι ακριβως φταιει για να μη με πιασουν κοτσο στην αντιπροσωπεια και για να προλαβω τυχον πολυεξοδα προβληματα
  5. Το σερβις το εκανα εκτος αντιπροσωπειας σε ενα συνεργειο.Στο βιβλιαρακι δεν βρηκα ακομα τι γραφει αλλα ο τυπος που το ειχε εκανε σερβις στη αντιπροσωπεια επομενως..εκτος απ αυτο το ειδα και σε μια σελιδα με προτεινομεα λαδια αναλογα με το μοντελο και παλι αυτα λεει..το θεμα ειναι μηπως με το κλιμα της Κρητης ειναι φυσιολογικο να καψει 4 λιτρα 5w-30 σε 7.000χμ?Δε με οιαζει αν μου βγαινει ακριβα..εμενα το γκολφακι μου με νοιαζει να ειναι καλα γιατι καλως ή κακως να το αλλαξω και δεν μπορω και δεν θελω. Απλα θελω να ξερω τι ειναι καλο για το γκολφακι
  6. γεια σας φιλοι, αγορασα golf V 1.6 fsi απο γερμανια με 81.000χμ και εκανα το πρωτο σερβις στα 93.000χμ.(το τελευταιο ειχε γινει στις 77.000χμ). Εβαλα λαδια 5-30 οπως και ο προηγουμενος που το ειχε (σε ολα τα σερβις 5-30 εβαζε, ή τουλαχιστον ετσι εγραφε στο βιλιο) και στα 100.000χμ δηλ 7.000χμ μετα μου αναψε λαμπακι για λαδια..επειδη αγχωθηκα εκεινη την ωρα (ημουν σε ταξιδι) συμπληρωσα με ενα λαδι που ετυχε να χω μαζι μου (αλλου τυπου) και η ενδειξη εσβησε..υποτιθεται ομως οτι τα λαδια που εβαλα θα κρατουσαν 20000χμ και ειχα σκεφτει για να ειμαι οκ να τ αλλαξω γυρω στις 17.000χμ..τι συμβαινει ετσι θα με παει?90¤ εδωσα για τα λαδια και θα με πηγαινουν 7.000χμ σαν 10-40? Υ.Γ. το μονο προβλημα που εχει το αυτοκινητο ειναι στο σασμαν, κανει ενα θορυβο οταν αφηνω το γκαζι και ειμαι π.χ. με δευτερα σε κατηφορα. Οταν φρεναρει δηλαδη το αυτοκινητο μεσω κινητηρα
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.