Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

kire

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kire

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 04/25/1981

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Passat
  1. μάλλον θα πάω για φουλ 63.5 από μπροστά και 200αρι από κάτω, πιστεύω πως στο δικό σου πασσατ αυτη την αλλαγη την έχεις κάνει,και κάτι γνωρίζεις για το θέμα αυτό, τι διαφορές θα δω, από ότι είμαι τώρα??? ας πούμε θα κερδίσω στην απόδοση, το τουρμπαριζμα θα ακούγεται καλύτερα από ότι ακούγεται τώρα??? ο θόρυβος από την εξάτμιση θα παραμείνει το ίδιο,μήπως θα αυξηθει και θα χρειαστώ και μεσαίο καζάνι??? η κατανάλωση??? μετά από το επαναπρογγραματισμο θα αυξηθει και η κατανάλωση,και αν ναι, κατά πόσο??? τι κοστος εχει περιπου εναν 200αρι??? συγγνωμη αν σε ζαλισα με τις ερωτησεις..........
  2. ενα βιντεακι απο μενα απο το ραλλυ θερμαικου 2011
  3. έφτασε η ώρα να ολοκληρώσω την εξάτμιση,πάμε για αλλαγή το D.P και καταλύτη... φοβάμαι το λαμπάκι τής μηχανής μονό, τι να κάνω για να μην φτάσω μέχρι εκεί, και τρέχω μετά αλλού. λοιπόν, συζητήσαμε με τον εξάτμισα και είπαμε; αφαιρουμε το μανισιο καταλύτη μιας και είναι κοντά στην τουρμπίνα, βάζουμε το D.P φ 70 μάλλον, και από κάτω βάζουμε αγωνιστικό καταλύτη 100 τρύπες, και το ενώνουμε με το υπολοιπο κοματι που είναι 63.5 μαζί με το τελικό πίσω. τι λέτε??? αχ, και κάτι αλλο, προχτές έβαλα ένα μπαρομετρο, 1.3 μπαρ έχω μαχ. είναι κάλο νούμερο αυτό??? η μάλλον πόσο τα έπρεπε να δουλεύει???
  4. οντως οσες φορες εβλεπα το βιντεο,το ιδιο πραγμα παρατηρησα και εγω,εβλεπα το εαυτο μου πολυ χαλαρα, λες και πηγαινω με 60κμ...δεν ξερω τι αναρτηση φοραει,ετσι το πηρα,παντος πρεπει να ειναι καλη,γιατι οντως εχει καλο κρατημα-σου δινει τη δυνατοτητα να χαλαρωσεις και ελευθερα να τον σκιζεις, να μπαινεις στις στροφες με χιλια,χορις πολυ-πολυ να σκεφτεσαι αν θα σε παρει η στροφη η' αν θα σε πεταξει εξω,ακομη και με πολλα χιλιομετρα στο κοντερ κουμαντερνεται πολυ ευκολα,το πας και το ετοιμαζεις γιατι στροφι οπος θελεις,δεν ξερο,λογο βαρος??? μιπος τα λαστικα??? ι αναρτισει??? τι να πο ..... σιγουρα ολα αυτα παιζουν καποιο ρολο για το αποτελεσμα αυτο... ειναι το τεταρτο αυτοκινητο που παιρνω και μενω πολυ ευχαριστημενος... καλα λενε οι γερμανοι wolksvagen-das auto.... . ειναι και ο δρομος που δεν με αφηνει να το δωσω ετσι οπως θελω, διοτι ειναι ανοικτος και περναει αναμεσα απο χιλια κτηματα, απλος ειχα διαλεξει καλη μερα, κυριακη, με λιγοτερη κινηση, ομως και παλι δεν ξερεις σε ενα ανοικτο δρομο τι θα συναντησεις στην επομενη στροφη,οπως σε καποια φαση στο βιντεο συνανταω ενα τζιπ και το περναω με χιλια,επειδη τον πετυχα σε καλο σημειο,ειχα ορατοτητα. και παλι δεν μπορεις να χαλαρωσεις διοτι δεν ξερεις τι θα βρεις στην επομενη- κανενα κοπαδι προβατα να διασκιζει τον δρομο,και να μαζεψεις καμια δεκαρια, η' κανενας μπαρμπας με 4Χ4 να βγαινει απο κανενα δρομακι.... δεν ειμαστε για τετοια... μεσα στα ορια,το εδινα οσο με επιτρεποτανε ο δρομος και η κατασταση,το ευχαριστηθηκα παρα πολυ,και γι'αυτο το εβαλα..... λοιπον, το βιντεο αυτο ειναι γραμμενο πριν περιπου 4 μηνες,ηταν η εποχη,που ειχα βαλει μουφα εξατμιση,επισης και με την εξατμισι αυτη εκανα το δυναμομετρο, και μαμα φιλτρο αερα.... που να γραψει το καημενο-πνιγμενο τελιως ητανε.... υστερα απο καμια βδομαδα μετα το βιντεο χαλαει η εξατμιση-εσπασε το διαφραγμα απο το ζορι, εναμιση μηνα κρατησε.. παω και την αλλαζω,βαζω μετα το καταλυτη 63.5 μεχρι πισω με τελικο χειροποιητο ολο μαζι κομπλε,βαζω και φιλτρο αερα πανελ στο κουτι... αλλαξε το αυτοκινητο, το ενιωθα απο το γκαζι και το ανοιγμα,διαφορετικο θορυβο... αλλο αμαξι... δεν αμφιβαλω για το προγραμμα που μου λες, ισως να φταιει και αυτο, μπορει να ειναι μουφα, ετσι το πηρα τα αμαξι δεν ξερω τι προγραμμα φοραει και δεν το εχω ψαξει-λογο δουλειας και χρονου, απλος σκεφτομαι και το δον-πιπε, θελω να το συμαζεψω και μετα να το ξανα παω για δυναμομετρηση..
  5. εκανα καποιες αλαγες στο αυτοκινιτο μου ,οπος φιλτρο αερα k/n στο κουτι, 63.5 μετα το καταλιτη μαζι με τελικο πισω, το προγραμα μετα απο αυτες αλαγες χριαζεται επαναριτμιση???
  6. kire

    PASSAT 1.8 T 99

  7. ξεκινωντας το δυναμομετρο η πρωτη του παρατηρηση ηταν, το βλεπω λιγο ζωηρο μου λεει,εχει προγραμμα επανω,λεω τι να σου πω απο το παιδι που το πηρα με ειπε οτι εχει, λεει, σιγουρα εχει..... τελιωνοντας εριξε μια ματια στην μηχανη και μου ειπε οτι ο καταλυτης θελει αλλαγη- διοτι βρισκεται πολυ κοντα στην τουρμπινα, φιλτρο θελει οπωσδηποτε, και τελικο πισω.......... αν βαλω αυτα ανετα μου λεει πιανεις τα 180 + αλογα, το μονο που με στεναχωρησε ητανε η σκαστρα, με λεει. αν αποφασισεις να βαλεις, τα βαλεις κλειστου τυπου και οχι ανοικτου και τα τσαβ-τσουβ, αν βαλεις ανοικτου τυπου θα εχεις προβληματα, ειναι ετσι η' οχι??? αν καποιος απο σας γνωριζει περισσοτερο το θεμα αυτο ας απαντισει, ευχαριστω εκ προτερον ..
  8. ουτε και καθετο,αλλα νομιζω οτι ειναι στο στροφαλο τα 173,ανεβασαα και δυο φωτο τα αποτελεσματα απο το δυναμομετρο αναλυτικα και στο στροφαλο και στο τροχο,
  9. πριν λιγη ωρα γυρισα απο το δυναμομετρο, επιτελους μου εφυγε ενα βαρος,τουλαχιστον ξερω τι οδηγαω.λοιπον το πασσατακι μου στο δυναμομετρο εγραψε 173 αλογα.......... μονο προγραμμα εχει πανω, θελει τελικο, φιλτρο, και ισως μια 63.5....... απο το Δ.Π μεχρι πισω, η' απο τον καταλυτη και μετα δεν ξερω ακομα. αν με φιλτρο,και 63.5 μετα τον καταλυτη και τελικο πισω φτασω τα 180 αλογα .... ειμαι καλλιμενος. υστερα βλεπουμε.... τι λετε!!!??
  10. εμαθα οτι στο νεο ρυσιο εχει δυναμομετρο,οποιος θελει να κανονισουμε μαζι να παμε κανενα προβλημα....... απλως δεν ξερω με τη δουλεια μου τι και πως, και αν θα προλαβω αυριο να παω,αλλιως μετα θα παει απο δευτερα.... ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο που θα παω για δυναμομετριση.... μεσαιο καζανι δεν εχω,εχω μονο το τελικο πισω, με το καλο,οταν το αλλαξω το τελικο να βαλω και μεσαιο???
  11. ναι, θεσσαλονικη μενω, και θα παω μια βολτα απο το εξατμισα στη σταυρουπολη για να δω- αφου ξεκαθαρισω καποια πραγματα. κοιταξτε το προβλημα με το διαφραγμα που ειχα αναφερει ειναι καθαρα στο τελικο. λοιπον, αφου το προβλημα ειναι στο τελικο, αλλαζω μονο το τελικο ??? επισης εχω βγαλει και το μεσαιο καζανι,τωρα ειμαι μονο με το τελικο πισω... κοιταξτε,το αμαξι το πηρα μεταχειρισμενο απο μια μανδρα πριν 6 μηνες περιπου, το παλικαρι που μου πουλησε το αμαξι μου ειπε εχει προγραμμα επανω και ειναι περιπου στα 190 αλογα. η βλακεια μου απο την αρχη ητανε που δεν πηγα το αμαξι στο δυναμομετρο, για να δουμε τι και πως...... την παρασκευη θα κλεισω ραντεβου για δυναμομετρο..... παω πρωτα απο εκει και μετα βλεπουμε. σωστος ?!!!
  12. στον εξατμισα που πηγα μου ειπε οτι ισως να εχει σπασει στο τελικο πισω,αν και δεν ειναι τιποτα μου λεει,ακουγεται μια χαρα μου λεει το αμαξι,λιγο μπερδευει τον ηχο και αυτο το ειχα καταλαβει μονο εγω,επειδη το οδηγαω συνεχεια,στους αλλους φαινεται μια χαρα,εγω ομως καταλαβα οτι κατι αλλαξε,κατι δεν ειναι οπως ητανε... τελος παντων. στο μαστορα που πηγα για την εξατμιση μου ειπε απο τον καταλυτη 63.5 με δυο καζανια απο 450-500 εκει περιπου,αν ομως αποφασισω να βαλω χωρις το μεσαιο η τιμη θα αλλαξει,δεν ρωτισα,ομως ετσι παει μεγαλε....... συν αυτο μου ειπε οτι,αν αποφασισο να το κανω, θα πρεπει να παω το αμαξι στο εργοστασιο για να παρουν μετρα. το μαγαζι που πηγα ειναι στη μποτσαρη ( υποκαταστημα) και το εργοστασιο τους ειναι δεκα βηματα απο μενα στη νεα ραιδεστο. του λεω οπα ρε μεγαλε , αν ειναι ετσι τοτε τι σε θελω εσενα,παω και μονος μου εκει, μπας και τους κατεβασω κανενα ευρουλακι ακομα ,σιν αυτο τα ψαξω και αλλου.........
  13. λοιπον πηγα σημερα σε εναν εξατμισα μου λεει,μετα το καταλυτη με δυο καζανια 63.5 κοστος 450-500 ευρω, οι καταλυτες ξεκινανε απο 200 και φτανουν τα 650 ευρω..... σαν πολλα μου φανηκαν.... τι λετε?
×
×
  • Create New...