Jump to content

zeremefico

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About zeremefico

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Passat

zeremefico's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα, παρακολουθώ με αγωνια τις εξελιξεις στη βελτίωση του 1.6tdi. Είμαι κατοχος ενος Passat '11 sw 1.6tdi. Φοραω παραλληλο εγκέφαλο με τον οποίο έχει ζωηρεψει λιγάκι ο κινητήρας και σκέφτομαι να προχωρησω σε αλλαγή χαρτογραφησης. Ως γνωστόν ο εγκεφαλος έχει κλείδωμα και χρειαζεται κόψιμο για να ξεκλειδωσει. Εχω πάρει προσφορά με 400€ για ξεκλειδωμα, αλλαγή χαρτογράφησης & κατάργηση dpf & egr. Σε σάιτ του εξωτερικού διάβασα οτι κατάφεραν το ξεκλειδωμα με bootloader, χωρίς να χρειαζεται άνοιγμα ο εγκέφαλος. Θέλω να διατηρησω χαμηλά την κατανάλωση γιατί κάμω χλμ, είναι εφικτό με τη βελτίωση ή θα το μετανοιωσω;
  2. Την Δευτέρα βγαίνει ο κορμός για να πάει μηχανουργείο ώστε να γίνει έλεγχος για ρήγμα. Η εκτίμηση του μάστορα του μηχανουργείου είναι οτι έχει πετσικάρει το πάνω μέρος του κορμού λόγο θερμοκρασίας και από εκείνο το σημείο μπήκε ψυκτικό υγρό σε έναν κύλινδρο. Αν δεν υπάρχει ρήγμα ο κορμός θα πλαναριστεί.
  3. Ο κορμός δεν έχει βγει από το αυτοκίνητο, απλά υποθέτουν ότι είναι από εκεί γιατί δεν ήταν φλάντζα ούτε καπάκι. Ο πατέρας μου δεν το σκίζει καθόλου αλλά ακριβώς το αντίθετο. Νομίζω ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση θα ήταν καλύτερη η επισκευή γιατί από τη μία κανείς δεν εγγυάται για το μτχ κινητήρα και από την άλλη θεωρώ ότι ο υπάρχων δεν είναι για πέταμα παρ'όλη τη ζημιά που έχει. Η τελική απάντηση είναι του ιδιοκτήτη και θα παρθεί αύριο. Θα σας ενημερώσω πάντως για την επισκευή και το κόστος της.
  4. Δεν θέλω να βάλω τον 1.8Τ γιατί θα το οδηγάει ο πατέρας μου και τον ενδιαφέρει η κατανάλωση. Βρήκα δυο κινητήρες, ο ένας 800 και ο άλλος 1000. Ο μηχανικός μου (δεν είναι αυτός που θα επισκευάσει το αυτοκίνητο), μου είπε ότι καλύτερα είναι να επισκευάσω τον δικό του γιατί ο μεταχειρισμένος κινητήρας είναι λαχείο. Σήμερα έμαθα ότι η ζημιά προκλήθηκε από ρήγμα στον κορμό του κινητήρα και όχι στο καπάκι ή από φλάντζα. Μπέρδεμα ε;
  5. Παιδιά καλησπέρα, ο πατέρας μου έχει ένα Passat '98 1.6 8v με 150k και ο κινητήρας έπαθε μεγάλη ζημιά (φλάντζα, καπάκι και τα συναφή) με αποτέλεσμα η ζημιά να είναι αρκετά άνω των 1000 ευρώ. Προτείνετε την επισκευή του κινητήρα ή την αντικατάσταση του με έναν μεταχειρισμένο; Είναι δυνατή η μετατροπή σε πετρέλαιο;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.