Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

tsemike

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About tsemike

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Jetta

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ΟΚ. Ευχαριστώ πολύ
  2. Καλησπέρα στο forum. Έχω ένα Jetta 1.4 tsi 122hp του 2008. Η άδεια κυκλοφορίας και το βιβλιαράκι για τα service γράφουν κωδικό κινητήρα CAX. Το θέμα είναι ότι όπου κοιτάω στο ίντερνετ για το μοντέλο μου λέει ότι ο κινητήρας έχει κωδικό CAXA. Ξέρει κανείς τι παίζει με αυτό?
  3. Καλησπέρα. Έχω ένα Jetta 1.4 tsi 122 του 2008 με 90000 χμ . Εδώ και κάνα χρόνο έχει μια περίεργη συμπεριφορά και έχει κάνει 3 περιστατικά που περίεργα. Τι εννοώ. Αρχικά το αμάξι το έβλεπα ότι από φανάρι σε φανάρι κράταγε διαφορετικές στροφές στο ρελαντί. Δηλαδή στο ένα φανάρι ήταν στις 600 στο επόμενο στις 1000. Επίσης πρωί με κρύο μέχρι να ζεσταθεί ήταν στις 600 και αφού πήγε στους 90 πήγε 1000. (Το κάνει συνέχεια αυτό ενώ σε ότι άλλα αμάξια έχω δει συμβαίνει το αντίστροφο) . Το δεύτερο εντελώς περίεργο που μου έχει συμβεί είναι να βάλω μπρος το πρωί και να έχει κολλήσει στις 3000 στροφές και να μην λέει να πέσει. Με γκάζι και νεκρή πήγαινε 4000 και μετά πάλι 3000. Επίσης μου έχει συμβεί και το αντίστροφο να προσπαθώ να βάλω μπρος να δίνω μίζα και να "παίρνει" και να είναι στις 200-300 στροφές μέχρι που σβήνει. Αυτό είχε γίνει πριν κάνα 7μηνο αλλά μετά που το έσβησα και το ξαναέβαλα μπρος πήρε κανονικά. Χθες βράδυ όμως συνέβη πάλι και τελικά κατάφερα να το ξεκινήσω το πρωί δίνοντας γκάζι (έβγαλε άκαυστο σαν δίχρονο). Επίσης σήμερα άλλαξα μπαταρία γιατί τη μέτρησα και ήταν 9v και μιας και την είχα 5-6 χρόνια την αντικατέστησα αλλά και πάλι δεν πήρε (την άλλαξα πριν τελικά το βάλω μπρος). Το θέμα είναι ότι το έχω πάει επανειλημμένα στο συνεργείο και συνέχεια μου λένε το γνωστό "Δεν δείχνει κάτι ο εγκέφαλος δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι πρέπει να το δούμε να συμβαίνει"... Με διαγνωστικό όμως ενός φίλου , μια μέρα έβγαλε ότι δεν διάβαζε σωστά το αισθητήρα L (bank 1 νομίζω) τώρα όμως δεν φαίνεται. Παράλληλα έχω την εντύπωση ότι έχει χάσει δύναμη και έχει ανεβάσει και κατανάλωση. Χωρίς να είμαι μηχανικός είχα ρωτήσει στο σέρβις αν πρέπει να καθαριστεί ο αισθητήρας όγκου αέρα (Mass airflow sensor) καθώς έχω διαβάσει ότι ενδεικνύεται μετά τις 50000 χμ , μου είπαν ότι δεν το κάνουν . Επίσης τους είχα πει να αλλάξουμε αν είναι αισθητήρα Λ και μου λένε ότι δεν χρειάζεται αν δεν δείχνει σφάλμα. Τώρα το έχουν κρατήσει μέσα για να εντοπίσουν το πρόβλημα αλλά είμαι σίγουρος ότι είτε θα μου πουν ότι δεν βρήκαν κάτι και το αμάξι είναι ΟΚ . Έχει κάποιος κάποια ιδέα για το τι μπορεί να φταίει ? Ευχαριστώ πολύ και συγνώμη για το μεγάλο κείμενο.
  4. Καλησπέρα. Έβγαλα το ντουλαπάκι για να αλλάξω μοτέρ κλαπετου ανακύκλωσης αέρα όλα κομπλέ. Όταν το ξαναεδεσα προσεξα να βάλω σωστά τα καλώδια δοκίμασα και την απενεργοποίηση του αεροσακου και φάνηκε εντάξει. Μετά όμως Όταν βάζω μπρος ανάβει το φωτάκι για αεροσακο στο ταμπλό σβήνει και ξαναναβει. Υπάρχει περίπτωση να μην έχω βάλει Καλά τις ενώσεις στο ντουλαπάκι; βασικά η μια είναι για το φως η άλλη για το on off του αεροσακου και η τρίτη η μεσαία για τι είναι; Ευχαριστώ
  5. Καλημέρα. Μετά το πλύσιμο ή μετά από δυνατή βροχή ακούω να τρέχουν νερά στην πορτα του πορτ μπαγκαζ χωρίς να τα βλέπω όμως.. Σήμερα βρήκα ότι στάζει νερό από κάτι σαν τάπα που είναι από τη μέσα πλευρά και αυτό κυλάει πάνω στη λαμαρίνα και μπαίνει και μέσα... Φοβάμαι μην έχει μείνει νερό μέσα στην κάσα της πίσω πόρτας και σαπίσει... Το είπα στο συνεργείο και θα το δούμε αλλά έχει κανεις καμία ιδέα για το τι είναι ;; έχω φωτογραφία
  6. Δεν θα τριψω γρατζουνιές, ειπαμε δεν ειμαι και τοσο ασχετος.. Λεω ότι την αλοιφή είχα χρησιμοποιήσει για επιφανειακές γρατζουνιες και ειχε δουλέψει τότε... Η αλοιφή είναι μια sonax γυαλιστικο για μεταλλικά χρωματα λεει, αλλά το έψαξα λίγο και πίσω γραφει: καθαριστικό, προστατεύει το χρώμα κτλ αλλά δεν γράφει πουθενά οτι επαναφέρει το χρώμα. Έχουν μία άλλη που λεει οτι κανει και για επισκευή, αλλά γενικά στο internet οτι βρίσκω για γυαλιστικο λεει γυαλιστικο με κερί δεν ξέρω αν είναι το ίδιο. Και επαναλαμβάνω δεν το εχω κανει στο αυτοκίνητο αλλά σε παλιό πάνελ , απλά προσπαθώ να μάθω την τεχνική εγκυκλοπαιδικά τελείως.
  7. Σε ένα παλιό πάνελ που έχω είπα να πειραματιστώ με τριψιμο με γυαλόχαρτο νερού. (Θέλω κάποια στιγμη να φτιάξω κάτι στο κανονικό αμάξι) Αφού διάβασα οδηγίες και είδα κάποια βίντεο είπα να δοκιμάσω με 3000 γυαλόχαρτο και νερό, χωρίς σαπούνι. Έγινε το αναμενόμενο θόλωμα, χωρίς να δω γρατζουνιές στο χρώμα (βρέχοντας συνέχεια την περιοχή) .. Μετά προσπάθησα όμως να το γυαλισω με γυαλιστικο για μεταλλικό χρώμα χωρίς όμως αποτέλεσμα... Η ερωτηση μου ειναι έκανα κάτι λάθος ή ειναι μάπα η αλοιφή?? Την είχα δοκιμάσει στο παρελθόν μετά από αλοιφή για γρατζουνιες και τοτε το φάνηκε να ξεθαμπωσε το κομμάτι.. Εννοειται δεν είναι επαγγελματική . Ευχαριστω εκ των προτέρων!
  8. Έχω ένα polo και θέλω να του βάλω σχάρα για ποδήλατο στο πορτ μπαγκαζ. Το θεμα είναι ότι η μισή θα πατά στη λαμαρίνα και η άλλη μισή στο τζάμι. Θα υπάρχει θεμα; οι ιμάντες θα πιάνουν κανονικά σε λαμαρίνα.
  9. Λοιπόν μετά από μια βδομάδα και μετα από αρκετό νερό που έφαγε από τη βροχή , φαινεται εντάξι. Μάλλον δεν είχα κάνει κάτι σωστά την πρώτη φορά. Αν ξαναφανούν θα αναλαβουν δουλειά τα γυαλόχαρτα
  10. Σε ευχαριστω παρα πολυ! Το περασα παλι 2 φορες με το χερι και φαινεται πιο καλο το αποτελεσμα. Αν ξαναβγουν θα δοκιμασω αλοιφαδορο.
  11. Με το χερι την περασα. Δεν εξυσα, απλα το περασα..
  12. Μια μικρή ερώτηση... Ενώ έβγαλα ένα μικροχτύπημα από τον προφυλακτήρα με χοντρή αλοιφή και το γύαλισα μετά με ψιλή (φαινόταν ελάχιστο μόνο κόντρα στον ήλιο), μετά το πλύσιμο ξαναεμφανίστηκε όλο το χτύπημα... Που μπορεί να οφείλεται αυτο??
  13. ΟΚ ευχαριστώ παιδιά
×
×
  • Create New...