Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

nikosstr

Members
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About nikosstr

  • Rank
    VWClub Member

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

1,702 profile views
  1. Καλησπέρα, έχω ένα golf v fsi 1.600cc του 2005. Έχει κάνει 200.000. Και θέλω να βάλω αέριο. Το έχει κάνει κάποιος? Γνωρίζετε αν βγάζει προβλήματα? Το είχα ψάξει και στο παρελθόν και τα μισά συνεργεία μου έλεγαν ότι ο κινητήρας βγάζει προβλήματα με το αέριο και τα άλλα μισά ότι δεν υπάρχει θέμα.
  2. Έχω το ίδιο θέμα με ένα golf fsi v. Όταν ανοίγω το κλιματισμό, ακούω να δουλεύει., αλλά δεν φέρνει μέσα αέρα. Όταν πατήσω το κουμπί της Ανακύκλωσης ή το eco τότε δουλεύει κανονικά. Το διαγνωστικό εδείξε πρόβλημα στο κλαπετο τού γκαζιού. Ο τεχνικός λέει ότι μάλλον φταίει το χειριστήριο ή το μοτέρ. Θα βρει κάποιο μεταχειρισμένο για να το τεστάρει. Βρέθηκε καμία λύση από όσους έχουν το ίδιο θέμα?
  3. Πατάω το κουμπί στο κλειδί για να ξεκλειδώσουν οι πόρτες, και δεν ξεκλείδωσε το πορτμπαγκαζ. Δεν ξεκλειδώνει ούτε με το εσωτερικό κουμπί, που είναι στην πόρτα του οδηγού. Μπορώ να το ανοίξω με άλλον τρόπο? Αν ρίξω τα καθίσματα, μπορώ να κάνω κάτι μέσα από το προτμπαγκαζ? Το αυτοκίνητο είναι Golf V FSI μοντ. 2005.
  4. Εμένα μου είπαν ότι μαμά φοράει τα Sachs Performance. Ισχύει? Το δικό μου είναι το Golf V fsi sportline 1,6 2005 Ta super turing einai pio sklira apo taperformance?
  5. Θα ήθελα τη βοήθέιά σας. Έχω Golf V FSI 1.6 Sportline (115Hps) του 2005 και ψάχνω αναρτήσεις. Γνωρίζει κανείς τι αναρτήσεις μαμά φοράει? ¶λλος μου λέει sachs performance, άλλος sachs απλές με sport ελατήρια κλπ κλπ.
  6. Με τα castrol συνεχίζει τον θόρυβο. Ίσως να πάω πάλι σε divinol ή aral. Αλλά μάλλον σε divinol θα πάω, που ήταν και το αρχικό λάδι που μου έβαζα στα πρώτα 2 service. Η castrol πάντως βγάζει 0-30. Θα σε ενημερώσω
  7. Γεια χαρά σε όλους και καλη χρονιά και πάλι. Τώρα έχω 78.000χλμ. Όταν ήμουν στα 40.000χλμ και μου τον έκανε το θόρυβο πάρα πολύ συχνά (κάθε φορά που το έβαζα μπρος) έκανα αλλαγή λαδιών και έβαλα το Divinol 0-30. Ο θόρυβος σταμάτησε για 5-6 μήνες. Δεν το έκανε ούτε μια φορά. Μετά πάλι τα ίδια. Η συχνότητα αυξάνεται όσο περνά ο χρόνος. Τώρα βάζω castrol 5-30. Θα γυρίζω πάλι στα 0-30 και βλέπουμε. Το θέμα είναι τι να βάλω. Πάλι castrol ή divinol. Έμαθα οτι τα 0-30 divinol δεν βγαίνουν πια. Θα δούμε.
  8. Φίλε σου έστειλα και μήνυμα. ρίξε μια ματιά και αν ΄γινεται να μιλήσουμε. Έχω το πρόβλημα με τον ήχο στην καδένα και δεν ξέρω τι να κάνω. Πάντως, έχω ρωτήσει 10 μηχανικούς και αντιπροσωπείες και είσαι ο μόνος που είπε κάτι σοβαρό. Όλοι οι άλλοι φαίνεται να μην ξέρουν ή να θέλουν να μου πάρουν τα λεφτα. ευχαριστώ.
  9. καλησπερα παιδιά και πάλι. Δεν υπάρχει νεότερο. Έχω πολύ καλές συστάσεις για ένα συνεργείο VW, αλλά δεν έχω προλάβει να το πάω ακόμα. Μίλησα τηλεφωνικά με τον μηχανικό και μου είπε και αυτός για καδένα. Πρέπει όμως να το δει κιόλας. Ο μόνος μηχανικός που έχω μιλήσει μέχρι τώρα για το πρόβλημα και με έπεισε ότι ξέρει τι του γίνεται και το σημαντικότερο ότι δε θα με κλέψει.
  10. καλησπερα παιδιά και πάλι. Δεν υπάρχει νεότερο. Έχω πολύ καλές συστάσεις για ένα συνεργείο VW, αλλά δεν έχω προλάβει να το πάω ακόμα. Μίλησα τηλεφωνικά με τον μηχανικό και μου είπε και αυτός για καδένα. Πρέπει όμως να το δει κιόλας. Ο μόνος μηχανικός που έχω μιλήσει μέχρι τώρα για το πρόβλημα και με έπεισε ότι ξέρει τι του γίνεται και το σημαντικότερο ότι δε θα με κλέψει.
  11. Καλησπέρα και πάλι, πήρα το όχημα από αντιπροσωπεία. Μου είπαν ότι μπορεί να φταίει μια βαλβίδα που υπάρχει στο καπάκι του φίλτρου λαδιού. Εργασία και ανταλλακτικό (φίλτρο και καπάκι φίλτρου), 50 Euros. Έκανα την αλλαγή αυτή, αλλά και πάλι δεν έγινε τίποτα. Ο ήχος συνεχίζει. Μάλλον δεν υπάρχει άλλη λύση από την αλλαγή καδένας. Θα σας κρατήσω ενήμερους.
  12. Παιδιά καλησπέρα, αντιμετωπίζω ακόμα το πρόβλημα στο Golf. Έχω κλείσει ραντεβού σε γνωστή αντιπροσωπεία αύριο, για να το ελέγξουν και την Παρασκευή θα το πάω και σε ένα ακόμα συνεργείο. Πάντως το συνεργείο που θα πάω την Παρασκευή μου είπε οτι μπορεί να είναι η αντλία λαδιού, η οποία δεν ανεβάζει πίεση. Όπως και να έχει ομως πρέπει να το ακούσει και ο μηχανικός για να μου πει. Θα ενημερώσω για οτιδήποτε νεότερο. Αυτό που έμαθα όμως είναι οτι όλα τα fsi που βγήκαν τον πρώτο καιρό, είχαν αυτό το πρόβλημα. Τώρα αν φταίει η αντλία ή η καδένα, αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Τυχεροί ήταν αυτό που το είχαν εντός εγγύησης και άτυχοι οι λοιποί, συμπεριλαμβανομένου και εμού. Ένα είναι σίγουρο, οτι θα γίνω ειδικός στα Golf μέχρι να φτιάξω τη βλάβη στο δικό μου. ΄ Επίσης: Αντλία λαδιού 187-200 Euros Εργασία 120-170 Euros Καδένα (γλείστρες, τσιμούχα, τεντωτήρες, κλπ κλπ) περίπου 100 Euros Εργασία βρήκα και με 460 Euros, αλλά και με 280 Euros. οι παραπάνω τιμές είναι από εξουσιοδοτημένα συνεργεία VW (πολύ γνωστές αντιοπροσωπείες). Στις τιμές συμπεριλαμβάνεται το ΦΠΑ. Σε συνεργείο vw μη εξουσιοδοτημένο (αξιόπιστο όμως) μου είπαν για αλλαγή καδένας και εργασία, τελική τιμή 300 Euros. Παρασκευή θα σας πω την συνέχεια.
  13. Δεν μπορείς να αλλάξεις μόνο γλείστρες? Πάνε πακέτο? Και κάτι ακόμα... Πώς γίνεται ρε παιδιά, να σταμάτησε ο θόρυβος αμέσως μετά το service που έκανα (45000 χλμ. αλλαγή λαδιών) και τώρα στα 49000χλμ να το κάνει πάλι μια φορά στο τόσο? Τι σκατά (sorry για την έκφραση) έκανε ο μηχανικός και σταμάτησε τότε ο θόρυβος? Μήπως είναι το λάδι και όχι οι γλείστρες? Ή μήπως ο κάθε μηχανικός μας δουλεύει? Πάντως είναι πολύ σημαντικό η μεγάλη εγγύηση. Εμένα το Golf μου αρέσει. Αλλά ρε φίλε γερμανέ δώσε 4 χρόνια, όχι 2. Υπάρχει περίπτωση να ξαναπάρω VW ή Audi, αν την πρώτη φορά είχε πρόβλημα? Το επόμενο θα είναι είτε Toyota είτε Honda. Ότι πρόβλημα βγάλει, θα είναι μέσα στην εγγύηση. Μετά το πουλάς και παίρνεις άλλο.
  14. Χαιρετώ την ομάδα και πάλι. Από προχθές που πήρα το αμάξι από το συνεργείο δεν μου ξαναέκανε το θόρυβο. Μάλλον θα ήταν το λάδι παιδιά. Μίλησα και με άλλο μηχανικό (της Interamerican) και μου είπε ότι είναι πολύδύσκολο εως αδύνατο να φταίει η καδένα. Ο θόρυβος αυτός λέει, οτί είναι από τα ωστύρια τα οποία δεν λιπαίνοτανι σωστά. Έχω επίσης μια απορία. Τί λάδι παίρνει το όχημα (1.6 FSI ); 10-40 ή 0-30; Είδα πως στο πρώτο service που έκανα στο Φιλιππαίο, μου βάλανε 0-30. Απάντηση στο φίλο Karlos...... Φίλε μου, θα εννοούν την καδένα του εκκεντροφόρου. Αυτή δίνει κίνηση αν τα λέω σωστά στις βαλβίδες. Για αυτό το λόγω, αν την αλλάξεις, νομίζω πως μετά θέλει και χρονισμό. Και εγώ μη νομίζεις ότι τα ξέρω καλά αυτά τα τεχνικά. Ο κάθε μηχανικός λέει τα δικά του. Όσο για τα 300 Ευρώ... νομίζω πως δεν είναι και πολλά. Να σκεφτείς ότι σου ανοίγουν το δεξί μέρος της μηχανής για να την αλλαξούν. Αν θα πας και σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο (π.χ. Φιλιππαίος, Παζαρόπουλος κλπ κλπ), τότε την έβαψες. Το 400άρι το θες σίγουρα.
  15. Καλησπέρα παιδιά, άσχημα τα νέα. Ο θόρυβος είναι από την καδένα και όχι από το λάδι. Αλλαγή καδένας σε συνεργείο εκτός αντιπροσωπείας, 300 Ευρω. Με τις υγείες μου. Όταν κάνει την αλλαγή και λυθεί το θέμα, (αν λυθεί) θα τα ξαναπούμε.
×
×
  • Create New...