Jump to content

kyriakos29

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

About kyriakos29

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

kyriakos29's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Λοιπόν μπορώ να πώ ότι το αποτέλεσμα έιναι τελείως ικανοποιητικό σε βαθμό 100%.....Ξαναβάφτηκε εξ' ολοκλήρου όλος ο ουρανός που είχε όπως σας είχα αναφέρει και το σοβαρότερο πρόβλημα (σκάσιμο βαφής και εμφάνιση σκουριας + Αλλοίωση χρώματος σε διάφορα σημεία) ,καθώς επίσης βάψανε όλη την πόρτα του οδηγού (λόγω αστοχίας εργ.βαφης) + οτι τα παληκάρια τις ΕΤΕΑ (Θεσ/νική)μου πέρασαν με αλοιφή το καπώ. Οπότε αν και με φτάσανε στα όρια μου τέλος καλό όλα καλά.....
  2. Λόγω και τις συχνής απουσίας μου στο εξωτερικό λόγω τις εργασίας μου μπορώ να πώ οτι το Golf VI 160 PS που έχω δεν έχει και πολλά χιλιόμετρα, απο την άλλη όμως δεν θυμάμαι αν τα πίσω παράθυρα τόσο το αριστερό οσο και το δεξί κατεβαίνουν έως τέρμα ή σταματάν περίπου 10 cm πάνω απο την σχισμή εισόδου....Ξέρω πως σε κάποιους θα φανεί αστείο το να μην θυμάμαι αλλά τι να κάνω...Σήμερα που έτυχε να κατεβάσω τα πίσω παράθυρα παρατήρησα οτι δέν κατεβαίνουν μεχρι τέρμα όπως του οδηγού και του συνοδηγού...........¶ν ξέρει κάποιος πού έχει 6αρι Golf να μου πεί αν είναι ρυθμισμένο απο την μάνα του λόγω μικρότερου όγκου των πίσω πορτων , ή αν ανοίγουν κανονικά έως τέρμα...... Να με συγχωρείται για την κάπως χαζή ερώτηση την οποία κάνω ,αλλά είναι του ότι οδήγω το αμάξι μονο 3-4 μήνες τον χρόνο λόγω της δουλειάς μου(απουσίας στο εξωτερικό) , αλλά και του ότι τυχαίνει να μην θυμάμαι.....
  3. has not set their status

  4. has not set their status

  5. Επιτέλους δικαίωση. Μετά απο αρκετή ταλαιπωρία και το πάνε έλα στην Θεσ/νική στην αντιπροσωπεία ,εχθές μου ανακήνωσαν τόσο απο την αντιπροσωπεία όσο και απο την Kosmocar ότι η ενεργοποιήθηκε η εγγύηση και ότι μπορώ να πάω το αμάξι στην αντιπροσωπεία ώστε να βαφτή έξ' ολοκλήρου ξανά όλος ο ουρανος (οροφή), καθώς και όλη η πόρτα του οδηγού λόγω της αστοχίας εργοστασιακής βαφής. Σήμερα λοιπόν τους παρέδωσα το αυτοκίνητο και είμαι στην αναμονή για να δώ το αποτέλεσμα ,αν και για προληπτικούς κυρίως λόγους τράβηξα και φωτογραφίες ουρανό και πόρτα οδηγού.Είπα και εγώ όλον αυτον τον καιρό (1 μήνα περίπου) να κάνω υπομονή όσο γίνεται απο μεριά μου και να είμαι ευγενικός ,αλλά αυτοί σε αναγκάζουν απο μόνοι τους να φωνάξεις, όπως και στην δική μου περίπτωση πού και μετά απο τον έλεγχο του αυτοκινήτου με φασματογράφο αρχήσαν να βρήσκουν όλο και κάποια δικαιολογία για να υπάρχει καθυστέρηση , ώσπου να πώ την αλήθεια δεν άντεξα άλλο και τα ακούσανε μια και καλή, τόσο στην αντιπροσωπεία όσο και στoν αποκλειστικό αντιπρόσωπο για την ελλάδα που ειναι η kosmocar. Θέλω να πιστέυω πως τέλος καλό, όλα καλά , απλά κρατάω μια επιφύλαξη για την ημέρα παραλαβής του αυτοκινητου μήπως και τυχόν έκαναν καμια εξυπνάδα όσων αφορά την βαφή ,άλλωστε γι' αυτο τράβηξα και τις φωτογραφίες πριν το παραδώσο.
  6. φίλοι μου σε φανοποιό και μάλιστα γνωστό μου πήγα πριν ακόμα το πάω στην αντιπροσωπεία.Η γνώμη του ήταν οτι όντως έχει υποστεί ζημια η οροφή στα σημεία που αρχιζει το θάμπωμα και φέυγει σιγα σιγά το χρώμα, όπως επίσης και στα 3 σημέια που εχει σκάσει το χρώμα και εχει εμφανίση σκουριά ,καθώς επίσης και στην αστοχία του χρώματος που υπάρχει στην πόρτα του οδήγου. Γνώμη του ήταν ότι πρεπει να σκαφτεί όλη η οροφή (για να μην βαφτούν και οι πλαϊνές πλευρές αριστερά και δεξια)και να ξαναβαφτεί ξανά όλη και όχι μόνο στα σημεία τοπικά οπου έχει εμφανιστεί το πρόβλημα, όπως επίσης να βαφτεί ξανά και ολόκληρη η πόρτα γιατί άν παραμείνει έτσι είναι σίγουρο ότι θα μου εμφανίσει το ίδιο ακριβώς προβλημα.
  7. Όσον αφορά τα κεφαλαία που χρησημοποίησα ζητώ συγνώμη απο όσους διαβάσουν το κείμενο μου μιάς και ειμαι νεο μέλος στο site αυτο και δεν το ήξερα .Όσον αφορά τις παραγράφους που δεν άφησα το έκανα ξέρωντας οτι το κείμενο μου θα ειναι αρκετα μεγάλο και βαρετό για κάποιους να το διαβαζουν, γι' αυτο και προσπαθησα να το κάνω οσον το δυνατό μικροτερο. Όχι φίλε μου οι θαμπάδα δεν ειναι απο κουτσουλιά , λόγω του οτι υπάρχει εμφανής αλλοίωση του χρώματος σε ορισμένα σημεία της οροφής.
  8. Εγώ ρε παιδιά έχω ένα golf vi 1.4 160 ps 1.5 χρόνου με μόνο 5500 κm.Λόγω τις εργασίας μου είναι λογικό να λείπω για μεγάλο χρονικό διάστημα στο εξωτερικό οπότε γι' αυτό και τα λιγα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου. Αυτό όμως δεν δικαιολογεί σε τίποτα αυτό που μου έχει συμβεί εμένα. Έχει 20 ημέρες που επέστρεψα ελλάδα, πάω να πάρω το αμάξι και τι να δω!Στο τέλειωμα του τζαμιού του παμπρίζ εκει που παει να ξεκινησει η λαμαρίνα τις οροφής έχει φουσκώσει η μπογιά σε 3 σημεία με συνέπεια να έχει σκάσει και να έχει εμφανή ένδειξη σκουριάς.Εκτός αυτού στην οροφή σε ορισμένα (εμφανέστατα) σημεία, έχει αρχίσει να φέυγει το μεταλλικό χρώμα με συνέπεια να φαίνεται μια θαμπάδα και κοιτώντας το προσεκτικά βλέπεις οτι φέυγει σιγά σιγά το χρωμα. Εφόσον το αυτοκίνητο έχει 4 χρόνια(με επεκταση )εγγύηση και απ' οτι ξέρω 12 χρόνια για σκουριά και 3 χρόνια για το χρώμα είπα και εγώ να το πάω στην αντιπροσωπεία στην θεσσαλονίκη (ετεα) απ' όπου το πήρα, όπως και έγινε. Το πήγα, το εξέτασαν οι ιδιοι, είδαν ότι όντως έχουμε 2 διαφορετικά προβλήματα 1) Της σκουριάς 2)Της θαμπάδας και απώλειας σε ορισμένα σημεία του χρώματος της οροφής 3)Τούς έδειξα και ένα σημείο αστοχίας μπογιάς στην πόρτα του οδηγού, το οποίο μελλοντικά πιστέυω, άν δεν διορθωθεί θα σκάσει και αυτό και όντως το πέρασαν μέσα στα προβλήματα. Λέω και εγώ, μιάς και είναι το πρώτο μου αμάξι και δεν έχω εμπειρια με αντιπροσωπείες, θα μου το φτιάξουν εκεί,αλλά είναι αυτό που λεει: (Ε!!! Δέν ήξερες δεν ρώταγες?Λέω και εγώ, ρώτησα αλλά ρώτησα λάθως άνθρωπο).Μου είπαν οτι θα πρέπει να βγάλουν φωτογραφίες καί να τις στείλουν στην vw germany (όχι στήν κosmocar όπως είναι λογικό σαν αποκλειστικός αντιπρόσωπος) και να περιμένουμε να δούμε τι θα πούν οι γερμανοί,μιάς και το αυτοκίνητο έχει εγγύηση.Τέλος πάντων έκανα την αναβάθμιση του κινητηρα ,βγάλαν φωτογραφίες και πήρα το αμάξι και έφυγα. Περίμενα τηλέφωνο απο τον υπάλληλο, αλλά τελικά πήρα εγώ την επόμενη ημέρα να δω τι γίνεται και μου είπε οτι οι γερμανοί έστειλαν ότι πρέπει να περάσουν αυτοί στην ετεά, το αυτοκίνητο απο φασματογράφο στά σημεία όπου η μπογιά, θαμπόνει και φέυγει(ξαφνικά πνίγουν το θέμα σκασίματος της μπογιάς και την εμφάνιση σκουριάς), τον οποιο όμως φασματογράφω δέν τον έχουν στην αντιπροσωπεία, αλλά θα τον παραγγείλουν και θα με ειδοποιήσουν. Το αστείο είναι, ότι ο υπάλληλος που με εξυπηρέτησε στην θες/νική (στην ετεα) όντως πολύ ευγενικός, μου είπε ότι προσπαθούν και καλά να πούνε οτι οφείλεται σε κάποια κουκούλα την οποία όμως εγώ, δέν έχω βάλει ποτέ(και ούτε διαθέτω) λογω του οτι εχω γκαραζ.Μου προτεινε να πάρω και στην κοsmocar λόγω του οτι όσο πιο πολύ πιέζεις την κατάσταση, τόσο καλύτερα και έκανα το λάθος και πείρα τηλέφωνο. Εξυπηρέτηση after sale λέει στο site τούς και στα διάφορα έντυπα. Τους ανάφερα το συνβάν, είπαν ότι θα δούν τι μπορούν να κάνουν και τελικά με πήρανε τηλέφωνο να μου πούνε ότι κύριε (βλάκα εσύ που μας έδωσες τα 25000 εύρω ας πρόσεχες)μας είπαν απο την ετεά ότι δέν έχουν τον φασματογράφο και οτι τον έχουν παραγγείλει. Και τους κανω την ερώτηση, εντάξει να πάω το αυτοκίνητο ξανά για έλεγχο , αν ομως στείλουν στους γερμανούς τις μετρήσεις και εκείνοι (όπως ε'ιναι πάγια πολιτική των εταιρειών σε θέματα εγγύησης)απαντήσουν, ότι και καλά φταίω εγώ, τότε τί κάνουμε; Και μου απαντάει (σαν αποκλειστικός αντιπρόσωπος) ότι άν συμβεί αυτό, τότε τι να σας πώ, κάντε ότι θέλετε εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο.Τα πείρα και εγώ στο κρανίο και ζήτησα κάποιον ανώτερο απο την κοπέλλα με την οποία μιλούσα και μου είπε ότι δεν υπάρχει και οτι οι μόνοι αρμόδιοι είμαστε εμείς στήν 24ωρη γραμμή.Τους λέω κύριοι λυπάμαι ειλικρινά, γιατί πίστευα οτι πραγματικά ισχύει το εξυπηρέτηση μετά την αγορά, αλλά τώρα καταλαβαίνω πώς στόχος σας είναι να πουλάτε τα αμάξια και απο εκεί και πέρα δέν σας νοιάζει και άν απο εκεί και πέρα προκύψει κάτι σε κάποιο αμάξι εντός της εγγύησης, βγάζουμε τον πελάτη φτέυχτη ώστε να μας τα ακουμπήσει ξανά. Τώρα το μόνο αυτήν την στιγμή που μπορώ να κάνω είναι να περιμένω να προμηθευτούν στήν ετεά τον φασματογράφο, να πάω ξανά και υπό την παρουσία μου, μήπως και μου κάνουν και καμιά πουστιά (αλλοιφή κτλ)να μετρήσουν το χρώμα, να στείλουν τα αποτελέσματα στην VW στην γερμανία και να περιμένουμε να δούμε τι θα μας πούν οι γερμανοί ,άν και έτσι όπως πάει η δουλειά βλέπω στο τέλος να κινούμαι (μακάρι να διαψευτώ) νομικά 1)Κατά τις Ετεά απ' όπου το αγόρασα αλλά και 2)Κατά τις kosmocar που απ' ότι ξέρω είναι και ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της VW στην ελλάδα. Και τούς ρωτάω εγώ, όταν πχ έχεις μια τηλεόραση sony και σου χαλάσει εντός της εγγύησης που την πηγαίνεις? Στην sony ελλάς όπως είναι και λογικό σαν κεντρική αντιπροσωπεία στην ελλάδα, ή μηπως πέρνεις το αεροπλάνο και την πηγαίνεις ο ίδιος στην ιαπωνία να την δούν, αφού πρώτα την βγάλουν και καμιά φωτογραφία.Άν είναι τους λέω για να μην σας γίνομαι και βάρος, να το πάω και ο ίδιος στην γερμανία στην VW ,σαν δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ. Έυχομαι σε κάθε έναν από εσάς, να μην σας τύχει κάτι τέτοιο (αν δέν σας έχει τύχει είδη κατι παρόμοιο εντός εγγύησης)....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.