Έχω ενα Golf VI 160 εδώ και ενα χρόνο περίπου (28000χλμ).
Στα 18000χλμ μετά από ένα "κακό" γέμισμα με 95 βενζίνη, σε φουλ φορτίο άρχισε να μου κάνει "διακοπές", π.χ. σε προσπέραση φουλ γκάζι 3η 140χλμ/ωρα. Αυτό το έκανε σχετικά συχνά αλλά όχι πάντα π.χ. 1/5 φορές αλλά όταν το έκανε ήταν επικίνδυνο όταν ήμουν σε προσπέραση και δεν άναβε καμία λυχνία.
Το κακό είναι ότι δεν το πήγα αμέσως αλλά μετά από μια βδομάδα στην αντιπροσωπία και έχοντας ήδη ξαναβάλει βενζίνη. Εκεί όταν το πήγαν βόλτα δεν έκανε διακοπές και μου είπαν ότι μάλλον οφείλονταν στον πολλαπλασιαστή παρόλο που τους εξήγησα τι έγινε με τη βενζίνη, (μήπως μου άλλαζαν το φίλτρο βενζίνης). Τελικά υπέθεσα ότι αφού η "βρώμικη" βενζίνη είχε αραιωθεί με την καλή, δεν θα είχα άλλο πρόβλημα ή θα ήταν μειωμένο μέχρι να καθαρίσει κάπως το ντεπόζιτο.
Ωστόσο μετά από 5-10 μέρες άρχισε να καθυστερεί να πάρει μπροστά, ειδικά όταν ήταν κρυο (αργούσε 4-6δλ) και μου έδινε την εντύπωση ότι δεν "πήγαινε" όπως πριν.
Το ξαναπήγα στην αντιπροσωπεία, αλλάχτηκε το φίλτρο βενζίνης, το οποίο ήταν όντως βουλωμένο και με πήραν να πάω να το πάρω, αλλά όταν το άφησαν και κρύωσε, παρουσίασε πάλι το πρόβλημα με την κρύα εκκίνηση.
Εκεί αφού τα άλλα δεν είχαν πρόβλημα χρειάστηκε να μετρησουν την αντλία υψηλής, (παροχή και πίεση) και να στείλουν τα αποτελέσματα Cosmocar λόγω εγγύησης. Η διαδικασία πήρε σχεδόν μια βδομάδα μέχρι να δώσουν τελικά ΟΚ για αντικατάσταση, [εγώ είχα μείνει με ένα fox αντικατάστασης και όχι όλες τις μέρες]
Το post το έκανα για να ρωτησω αν είχε κάποιος άλλος αντίστοιχη εμπειρία με την αντλία? και
λογικά το φίλτρο βενζίνης που από ότι κατάλαβα είναι μετά την πρώτη αντλία (χαμηλής) δεν θα έπρεπε να προστατεύει την αντλία υψηλής?