Jump to content

carlos

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

About carlos

  • Birthday 08/13/1980

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

carlos's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Εμενα (28000χλμ) μέσα στην πόλη και σε μετακινήσεις <6χλμ μου δείχνει 10-11. Λογικό αφού δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί καλά και άλλο η οδήγηση εντός σε μεγάλη πόλη, που κάποιες φορές θα πας και 70 σταθερά και αλλο σε επαρχιακή που εισαι 1η-2α μεχρι 40-50. Eκτός πόλης σε εθνική όχι αυτοκινητόδρομο (αττική οδο κλπ) με νορμάλ οδήγηση 6,5-7 ενώ σε διαδρομή 38χλμ με ταχύτητες 90-100 και πολύ χαλαρά όμως (με τέτοιο ρυθμό κοιμίζεσαι) έχω πετύχει 5,0-5,5! . Γενικά πάντως πιστευω ότι το μοτερ είναι αρκετά οικονομικό, για να ανέβει εκτός πόλης πάνω από 8 λιτρ πρέπει να το πατάς αρκετά 140-160.
  2. Η απάντηση που μου δώσανε οι τεχνικοί (αφού εγώ ο βλάκας τους είπα ότι όλα προέκυψαν μετά από κάποιο γέμισα) ότι: σκουπίδια από το σχεδόν βουλωμένο φίλτρο πέρασαν (θα έπρεπε?) στην αντλία υψηλής και την τραυμάτισαν, αποτέλεσμα από 150bar δούλευε 60bar (τα νούμερα ότι μου είπαν αυτοί) και λόγω άμεσου ψεκασμού δεν εκνέφωνε σωστά το καύσιμο. Τα "κοψίματα" μου είπαν και αυτοί ότι μάλλον προήλθαν από την αντλία αν και εγώ αρχικά τα συνέδεσα με το καύσιμο. Λογικά δεν είναι δυνατό να μάθω αν είχε από πιο πριν πρόβλημα η αντλία (vw: τα προβλήματα σε τέτοιες περιπτώσεις είναι πολλαπλασιαστής) και γι'αυτό έκανα το post πιο πολύ για να ρωτήσω άλλους με VAG. Από ότι είδα δεν ήμουν ο μοναδικός στο forum, οπότε μάλλον η αντλία είχε κάποιο θέμα. Υ.Γ. Μετά την αλλαγή αντλίας έκανα δοκιμή επιτάχυνσης 0-600μ σε ενα σχετικά ερημικό δρόμο, εκεί που αρχικά (~15000χλμ) "έπιανα" 160 με τη νεα αντλία "έπιανα" 170(18000χλμ), αλλά το απέδωσα στο στρώσιμο.
  3. Και εγώ κανονικά έπρεπε να πληρώσω το φίλτρο (περίπου 50¤ από ότι θυμάμαι), αλλά λόγω ταλαιπωρίας στην αντιπροσωπεία (2 μέρες δε μου δώσανε αυτοκίνητο αντικατάστασης) τελικά δεν το χρέωσαν.
  4. Όχι, απλά κρύο αργούσε να πάρει και ειχα την εντύπωση ότι δεν τράβαγε τόσο καλά. Στα 18000χλμ
  5. Έχω ενα Golf VI 160 εδώ και ενα χρόνο περίπου (28000χλμ). Στα 18000χλμ μετά από ένα "κακό" γέμισμα με 95 βενζίνη, σε φουλ φορτίο άρχισε να μου κάνει "διακοπές", π.χ. σε προσπέραση φουλ γκάζι 3η 140χλμ/ωρα. Αυτό το έκανε σχετικά συχνά αλλά όχι πάντα π.χ. 1/5 φορές αλλά όταν το έκανε ήταν επικίνδυνο όταν ήμουν σε προσπέραση και δεν άναβε καμία λυχνία. Το κακό είναι ότι δεν το πήγα αμέσως αλλά μετά από μια βδομάδα στην αντιπροσωπία και έχοντας ήδη ξαναβάλει βενζίνη. Εκεί όταν το πήγαν βόλτα δεν έκανε διακοπές και μου είπαν ότι μάλλον οφείλονταν στον πολλαπλασιαστή παρόλο που τους εξήγησα τι έγινε με τη βενζίνη, (μήπως μου άλλαζαν το φίλτρο βενζίνης). Τελικά υπέθεσα ότι αφού η "βρώμικη" βενζίνη είχε αραιωθεί με την καλή, δεν θα είχα άλλο πρόβλημα ή θα ήταν μειωμένο μέχρι να καθαρίσει κάπως το ντεπόζιτο. Ωστόσο μετά από 5-10 μέρες άρχισε να καθυστερεί να πάρει μπροστά, ειδικά όταν ήταν κρυο (αργούσε 4-6δλ) και μου έδινε την εντύπωση ότι δεν "πήγαινε" όπως πριν. Το ξαναπήγα στην αντιπροσωπεία, αλλάχτηκε το φίλτρο βενζίνης, το οποίο ήταν όντως βουλωμένο και με πήραν να πάω να το πάρω, αλλά όταν το άφησαν και κρύωσε, παρουσίασε πάλι το πρόβλημα με την κρύα εκκίνηση. Εκεί αφού τα άλλα δεν είχαν πρόβλημα χρειάστηκε να μετρησουν την αντλία υψηλής, (παροχή και πίεση) και να στείλουν τα αποτελέσματα Cosmocar λόγω εγγύησης. Η διαδικασία πήρε σχεδόν μια βδομάδα μέχρι να δώσουν τελικά ΟΚ για αντικατάσταση, [εγώ είχα μείνει με ένα fox αντικατάστασης και όχι όλες τις μέρες] Το post το έκανα για να ρωτησω αν είχε κάποιος άλλος αντίστοιχη εμπειρία με την αντλία? και λογικά το φίλτρο βενζίνης που από ότι κατάλαβα είναι μετά την πρώτη αντλία (χαμηλής) δεν θα έπρεπε να προστατεύει την αντλία υψηλής?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.