Jump to content

nousidiola

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

About nousidiola

  • Birthday 09/04/1975

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Passat
  • Car's nickname
    barbarian...

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

nousidiola's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Να ρωτήσω κι εγώ μια χαζομάρα για το auto hold? Υπάρχει περίπτωση να είναι μόνιμα ενεργοποιημενο χωρίς ζώνη από vag com? Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  2. Προς ενημέρωση συμφουριτών. Το συγκεκριμένο πρόβλημα τελικά βρήκε την λύση του η οποία και ήταν τελικά η βαλβίδα του αμπραγιάζ. Ευτυχώς...
  3. Ευχαριστώ γιατρέ για την απάντηση. Το θέμα είναι πως σήμερα προσπάθησα να το ενεργοποιήσω βάση των οδηγών που υπάρχουν στο πρωτο ποστ, αλλά δεν γινόταν τίποτε. Μάλλον ισχύει αυτό που λες εσύ, ότι δηλαδή δεν γίνεται μάλλον με κινέζικο διαγνωστικό. Στο Mfd που βλέπουμε τις αλλαγές των ελαστικών? Μήπως χρειάζεται την έγχρωμη οθόνη, ή με την κόκκινη που έχω εγώ είμαι Ο.Κ?
  4. Συγνώμη ρε παιδιά αλλά δεν κατάλαβα κάτι. Οι σενσορες υπάρχουν στις ρόδες αλλά δεν υπάρχει το μπουτόν και η κωδικοποίηση? Στο δικό μου δηλαδή (passat 1,6 FSI BLF) χρειάζεται μόνο το κιτ του μπουτόν με το καλώδιο και η ανάλογη κωδικοποίηση? Εάν είναι έτσι να το προχωρήσω κι εγώ το πράγμα. Εάν είπα βλακεία συγχωρέστε με αλλά δεν το κατέχω πολύ το πράμα....
  5. Εγώ παιδιά δεν έχω αυτόματο διακόπτη και αισθητήρα φώτων(τον έχω όμως παραγγείλει). Έχω ενεργοποιήσει και το leaving home και το coming home. Όσον αφορά το leaving home δουλεύει και με τον διακόπτη κλειστό(ξεκλειδώνεις και ανάβουν τα φώτα). Όσον αφορά το coming home, για να λειτουργήσει ο διακόπτης θα πρέπει να είναι στην θέση 2(παραμένουν αναμμένα τα φώτα για τον προκαθορισμένο χρόνο και μετά σβήνουν). Υ.Γ όλα αυτά σε passat βέβαια, αλλά νομίζω πως ισχύει το ίδιο και για τα golf.
  6. Τι να κάνω... προσπαθώ κι εγώ να καταλάβω τι συμβαίνει. Η καθυστέρηση είναι γιατί όπως έχω πει σε προηγούμενα ποστ, δεν συμβαίνει συχνά, και κυρίως χειμώνα...Αναμένουμε.... So far, so good. Μεχρι στιγμής, να μη το ματιάσω δεν έχει παρουσιάσει πρόβλημα. Ουτε το πρωί. Βέβαια δεν έκανε και τα πολλά κρύα γι'αυτό κρατάω μία πισινή. Θα επανέλθω με νεότερα αφού πιάσουν κρύα για τα καλά....
  7. Λοιπόν, παιδιά... Πριν μία εβδομάδα περίπου έγινε ξανά το ίδιο σκηνικό. Δεν ξεκίναγε το αυτοκίνητο. Αφού προηγουμένως είχα μιλήσει με τον μηχανικό μου, μου είπε εάν γίνει ξανά, να βάλω το vagcom που έχω και να πάω στις μετρήσεις (block) της μηχανής και να δώσω το μπλοκ νούμερο 66. Εκεί σου δείχνει κάποιους αριθμούς. Εάν πατήσεις το αμπραγιάζ και αλλάξουν κάποιοι αριθμοί τότε δεν είναι πρόβλημα αμπραγιάζ. Και αυτό γιατί το μυαλό του πήγε στο ότι μπορεί το πρόβλημα να είναι η βαλβίδα του αμπραγιάζ. Και έτσι έκανα. Και πράγματι, οι αριθμοί δεν άλλαζαν με το αμπραγιάζ. (Εννοείται φυσικά πως το είχα δοκιμάσει τις προηγούμενες ημέρες και δούλευε). Σημειωτέον πως εάν πατήσεις το φρένο στο συγκεκριμένο μπλοκ αλλάζουν κάποιοι άλλοι αριθμοί. Στο δια ταύτα είναι πως σήμερα αλλάχθηκε η βαλβίδα του αμπραγιάζ με κόστος βαλβίδας τα 50 Ευρώ. Τώρα κάνουμε το σταυρό μας, ανάβουμε το κεράκι στην Παναγία και ελπίζουμε πως ήταν αυτό το πρόβλημα και όχι το άλλο που δεν θέλω ούτε να το αναφέρω....έγκεφαλος κολώνας τιμονιού δηλαδή. Είδομεν....
  8. Λοιπόν παιδιά επανέρχομαι μετά από 1 χρόνο. Το πρόβλημα παραμένει και δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω. Το πρόβλημα της εκίνησης το παρουσιάζει σε χαμηλές θερμοκρασίες όπως αυτές που είχαμε αυτές τις ήμερες. Εάν το κάνει κάποιο από τα πρωινά, το μόνο που μπορώ να κάνω, είναι να βγάλω τον πόλο της μπαταρίας και να τον ξαναβάλω. Ρώτησα αρκετούς, αλλά ξεκάθαρη απάντηση δεν πήρα. Υπάρχει κάποιος αισθητήρας που να επηρεάζεται με το κρύο? Επίσης κάποιος μου είπε να κοιτάξω όλα τα υδραυλικά (υγρό φρένων, υγρό αμπράγιαζ κτλ.)Ισχυει κάτι τέτοιο ή ειναι υπερβολές?
  9. Φιλε Professor δεν νομίζω πως είναι η γνωστή βλάβη που μου αναφέρεις, γιατί στο δικό μου αυτοκίνητο βγάζει στην MFD το μύνημα depress cluntch όπως όταν πιέζεις το κλειδί στην αναφλεξη χωρίς να πατάς τον συμπλέκτη. Λοιπόν, ξαναπήγα στον μηχανικό, ο οποίος το ξαναέβαλε στο διαγνωστικό στην συστηματική όπως μου είπε, μα ξανά δεν έβγαλε βλάβη. Μπορεί να έκανε reset ο εγκεφαλος μου είπε. Μετά, υπήρξε η ιδέα μήπως φταίει κάποια βαλβίδα στο συμπλέκτη. Μου είπε μάλιστα εάν θέλω να την αλλάξω προκαταβολικά για να δούμε πως θα πάει. Αλλα, εάν έφταιγε αυτό, δεν θα έπρεπε να μου το κάνει πιο συχνά αν όχι συστηματικά? Για του λόγου του αληθές όμως, σήμερα πέμπτη μέρα και δεν μου το έχει ξανακάνει μέχρι τώρα. Δεν ξέρω τι να κάνω. Καμιά ιδέα? Φίλε sodimitris, ο εγκέφαλος που μου αναφέρεις είναι αυτός της άνεσης ή το εγκέφαλος κολώνας τιμονιού? Έχεις κανένα link? ευχαριστώ και πάλι παιδιά....
  10. Τη μπαταρία δεν την ελένξαμε γιατί μόλις το περασμένο καλοκαίρι την αγόρασα. 72 αμπερόρια. Δεν μου πήγε το μυαλό να σου πω την αλήθεια, καθώτι καινούρια μπαταρία ενός έτους. Λες?
  11. Αγαπητό φόρουμ, όπως λέει και ο τίτλος του θέματος, συναντάω πρόβλημα με την εκκίνηση του αυτοκινήτου. Για να γίνω λίγο πιο αναλυτικός, σήμερα το πρωί που πήγα να ξεκινήσω το αυτοκίνητο για να πάω στη δουλειά μου, αντιμετώπισα το πρόβλημα. Δεν έπαιρνε μπροστά το αυτοκίνητο. Η μίζα δεν γύρναγε καθόλου και στην οθόνη MFD μου έβγαζε το μήνυμα πως δεν πατάω το συμπλέκτη Φυσικά αυτό δεν συνέβαινε. Αφού έβγαλα και ξαναέβαλα το κλειδί για αρκετές φορές και το αυτοκίνητο δεν έπερνε μπρος, έβγαλα τον πόλο της μπαταρίας, περίμενα για περίπου 1 λεπτό και μόλις το έβαλα ξανά, πήρε με την πρώτη. Για να είμαι ειλικρινής αυτό το πρόβλημα μου παρουσιάστηκε και πριν ένα χρόνο ακριβώς σε χειμωνιάτικο καιρό (δεν ξέρω εάν έχει σχέση) για περίπου 5 ή 6 φορές όλο τον περσινό χειμώνα. Μέσα στο 2012 δεν παρουσιάστηκε μέχρι σήμερα. Πήγα τώρα το απόγευμα στο μηχανικό μου, και αφού έβαλε το διαγνωστικό δεν βρήκε πρόβλημα γιατί μάλλον είχα βγάλει τον πόλο της μπαταρίας. Μου είπε όμως πως υπάρχει η πιθανότητα να έχει κάποιο πρόβλημα ο εγκέφαλος της κολόνας του τιμονιού. Όπως καταλαβαίνετε μου ήρθε ταμπλάς. Υπάρχει η περίπτωση να είναι αυτό? Και εάν ναι, για τι κόστος επισκευής μιλάμε? Κάθε απάντηση θα είναι πολύτιμη βοήθεια μου. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
  12. Ναι όντως ωραίος συναγερμός, αλλά δεν με έπαιρνε οικονομικά. Ήθελα κάτι σε can bus για να έχω το δικό μου κοντρόλ αλλά και συνάμα λίγο οικονομικό. Είδομεν εις το μέλλον.....
  13. Το σημαντικό είναι το περιεχόμενο των λεγομένων και όχι ακριβώς πως το γράφουμε.(καλό είναι πάντως να γράφουμε σωστά γιατί η γλώσσα μας περνάει πολλά).... Με εκτίμηση...
  14. Ενταξει παιδιά. Τοποθετήθηκε συναγερμός can bus Directed(viper) με διζωνικό ογκομετρικό χωρίς όμως πλακέτα για τα παράθυρα, γιατί όπως έμαθα (δεν ξέρω αν είναι σωστό) πως καλό είναι να μήν βάλω την πλακέτα για λόγους ασφαλείας του αυτοκινήτου και λόγους ασφαλείας δικής μου. (κάτι δεν μου αρέσει σε αυτό). ευχαριστώ ...
  15. Καλησπέρα παιδιά. Έχω την εξής απορία. Υπάρχει περίπτωση να έχω στο αυτοκίνητο την λειτουργία coming home/leaving home και να είναι απενεργοποιημένη? Στο FMD στην κατηγορία lighting δεν υπάρχει κάτι ανάλογο. Μπορεί αλήθεια να υπάρχει και να θέλει ενεργοποίηση μέσω VCDS? Επίσης, γίνεται να είναι και κάποιες άλλες λειτουργίες του αυτοκινήτου απενεργοποιημένες από αυτές που έχει? Βέβαια δεν έχω καλώδιο, αλλά μάλλον σε κάποια αντιπροσωπεία θα βρεθεί. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.