Jump to content

kgavr

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About kgavr

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 1

kgavr's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Σίγουρα ρε παιδιά;γιατί όντως από όταν άλλαξε το εργοστασιακο σε αυτό με το alpine μετά από Καναδά μήνα αρχισα να το παρατηρώ αυτό.θα το ελεγξω,σε ηλεκτρολόγο ε; και θα ξαναεπανελθω. Ευχαριστώ.
  2. Καλησπέρα σε όλη την παρέα,και Χριστός Ανέστη . Έχω ένα golf v 140hp sport edition.Περσυ τον Ιουλίο άλλαξα μπαταρία μετά από 4,5 χρόνια. έβαλα μια bosch με μαυρο καπάκι.τώρα το πασχα αφησα το αμάξι 4 μέρες ενώ,όλα κλειστά με συναγερμο.Παγκοσμίου ντο βάλω μπροστά τίποτε.όλα νεκρά.το εβαλα με καλώδια και εφυγα. Όταν το πήγε σε συνεργείο μέτρησαν την μπαταρία που προφανώς είχε φορτισει κ μου είπαν ότι είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Θέλω να ρωτήσω.επειδή είναι λιγότερο από χρόνος η μπαταρία,φταίει η ίδια η μπαταρία η έχει κάπου διαρροή; Να επισημάνω ότι έχω αλλάξει το ραδιόφωνο με άλλο γιατί μου χάλασε,ο συναγερμός είναι εργοστασιακος(ενσωματομενος)και ότι όλα ήτανε κλειστά. Περιμένω απαντήσεις σας.Σας ευχαριστώ.
  3. Καλησπερα παιδια.εχω ενα golf v tsi 140hp την gt sport εκδοση(αυτη με την ωραια μασκουλα).αγορα σεπτ,2007. Οπως μου ειπε ο μηχανικος πρεπει να αλλαξουμε πισω τακακια.σκεφτομαι να τα αγορασω απο saveltrade που ειναι φτηνα. Μηπως ξερει κανεις ποια ειναι τα αυθεντικα που φοραει?ακουσα οτι τα ATE ειναι καλα,αλλα εχουν 2 τυπους κ δεν ξερω ποιο κανει για το δικο μου.μηπως ξερετε κωδικο απο εταιρια για τα πισω?κ ισως και για τα μπροστα(αχρειαστα ναναι). Ευχαριστω για τον χρονο σας!! και μια τελευταια ερωτηση:στο savel trade βρηκα τα ΑΤΕ τακακια με 55ευρω.αυτο αφορα τον ...1 τροχο η και τους 2??
  4. Καλησπερα στην παρεα.ειμαινεος στο forum και γι αυτο δεν ξερω αν γραφω στο σωστο topic το θεμα μου. ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ:εχω το golf v 140hp gt sport(αγορα σεπτεμβρη 2007),μολις τελειωσε η εγγυηση και παρουσιαστηκε το εξης προβλημα. αφου το πηγα για ΚΤΕΟ(το αναφερω αλλα μπορει ναναι και ασχετο), το αμαξι οταν μεινει 1 μερα ακινητο(κρυωσει πολυ δηλαδη) το βαζω μπροστα ανεβαινει πανω απο 1000 στροφες με ψιλο ρελαντι(νορμαλ)και οταν ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας πεφτει το ρελαντι στα νορμαλ(κατω απο 1000 στροφες)εκεινη ακριβως τη στιγμη αναβοσβηνει η κιτρινη ενδειξη του κινητηρα (που ειναι σαν τρομπιτσα) για 5-6 δευτερολεπτα και σβηνει.απο εκει και περα δεν αναβει καθολου,ουτε στην διαδρομη,ουτε αν το τρεξω τιποτα. απλα θελω να αναφερω πως οταν το ρελαντι ειναι ψιλα το αμαξι απο κατω τρεμει.το εκανε και παλια αλλα οχι σε τετοιο βαθμο.μου φαινεται πως τωρα ειναι λιγο παραπανω.επισης θελω να πω πως αν το παρκαρω το βραδυ και το βαλω μπροστα την επομενη μερα,που δεν εχει κρυωσει τοσο,το πρωι το ρελαντι δεν ανεβαινει πανω απο 1000 στροφες και κατ'εξακολουθηση δεν αναβει η ενδειξη. θελω απλα να πω πως δεν το κανει παντα. επισης πηγα σε ενα μηχανικο εδω στην κρητη που μενω το εβαλε στο διαγνωστικο της bosch που εχει και μου ειπε πολλαπλασιαστη οτι του βγαζει σαν βλαβη.τον αλλαξα αλλα συνεχιζει.μαλλον με βλεπω για karenta μερια να πηγαινω,αλλα φοβαμαι το γδαρσιμο. Σας παρακαλω αν καποιος γνωριζει να με κατατοπισει ωστε τουλαχιστον αμα παω επισημα να μην με κοροιδεψουν,να ξερω τι να τους πω. Ευχαριστω εκ των προτερων.Κωστας.
  5. Καλησπερα στην παρεα.ειμαινεος στο forum και γι αυτο δεν ξερω αν γραφω στο σωστο topic το θεμα μου. ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ:εχω το golf v 140hp gt sport(αγορα σεπτεμβρη 2007),μολις τελειωσε η εγγυηση και παρουσιαστηκε το εξης προβλημα. αφου το πηγα για ΚΤΕΟ(το αναφερω αλλα μπορει ναναι και ασχετο), το αμαξι οταν μεινει 1 μερα ακινητο(κρυωσει πολυ δηλαδη) το βαζω μπροστα ανεβαινει πανω απο 1000 στροφες με ψιλο ρελαντι(νορμαλ)και οταν ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας πεφτει το ρελαντι στα νορμαλ(κατω απο 1000 στροφες)εκεινη ακριβως τη στιγμη αναβοσβηνει η κιτρινη ενδειξη του κινητηρα (που ειναι σαν τρομπιτσα) για 5-6 δευτερολεπτα και σβηνει.απο εκει και περα δεν αναβει καθολου,ουτε στην διαδρομη,ουτε αν το τρεξω τιποτα. απλα θελω να αναφερω πως οταν το ρελαντι ειναι ψιλα το αμαξι απο κατω τρεμει.το εκανε και παλια αλλα οχι σε τετοιο βαθμο.μου φαινεται πως τωρα ειναι λιγο παραπανω.επισης θελω να πω πως αν το παρκαρω το βραδυ και το βαλω μπροστα την επομενη μερα,που δεν εχει κρυωσει τοσο,το πρωι το ρελαντι δεν ανεβαινει πανω απο 1000 στροφες και κατ'εξακολουθηση δεν αναβει η ενδειξη. θελω απλα να πω πως δεν το κανει παντα. επισης πηγα σε ενα μηχανικο εδω στην κρητη που μενω το εβαλε στο διαγνωστικο της bosch που εχει και μου ειπε πολλαπλασιαστη οτι του βγαζει σαν βλαβη.τον αλλαξα αλλα συνεχιζει.μαλλον με βλεπω για karenta μερια να πηγαινω,αλλα φοβαμαι το γδαρσιμο. Σας παρακαλω αν καποιος γνωριζει να με κατατοπισει ωστε τουλαχιστον αμα παω επισημα να μην με κοροιδεψουν,να ξερω τι να τους πω. Ευχαριστω εκ των προτερων.Κωστας.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.