φιλε μου καλε , καλε μου φιλε . . . το πρωτο μου αμαξι, saxo vts , 175hp με νιτρο αντεξε η τσεπη μου , δευτερο αμαξι οπως εγραψα και ποιο πανω golf 2.00 fsi ομως και οχι το gti . (βλεπεις η γερμανοι βγαλανε το gti μετα απο 6 μηνες)η διαφορα ομως, εκανε αμεσως μπαμ , ακομα και αν το ενα ητανε 800 κιλα με 175 αλογα ενω το αλλο 1350 κιλα αν δεν κανω λαθος με 150 αλογα. δυστυχως το κρατος δεν εχει χορτασει με αυτα που εχει φαει οποτε δεν μπορουσα να το κρατησω μετα την αλλαγη που κανανε και κατεληξα ξανα σε γαλλικο. το θεμα ειναι το μπουτακι (και ολα τα λοιπα οπως ειπες και εσυ πριν)το πιανεις κατω απο τα 180 , και επισης πινει την βενζινη λες και ειναι νερο ......
για αυτο λεω να κανω ανταλαγη , για το μπουτακι ρε γαμωτο , αλλα θελω να παιζω και με τους πιτσιρικαδες οπως τωρα.....!!! ελπιζω να με καταβαινεις.
το fsi δεν μου ειχε βγαλει τιποτα απο αυτα που ακουω, μονο λαδακι στα 5.000 χιλιομετρα ηθελε ,
τα προβληματα που βγαζει συνηθως ποια ειναι? στα ποσα χιλιομετρα?αυτο που εχω βρει ειναι στα 43.000 χιλιομετρα , δεν εχω τσεκαρει το book ακομα να δω αν εχει αλλαξει κατι...
το tsi με τα 140 hp εχει εξισου τα ιδια προβληματα??