Επανέρχομαι στο θέμα κατανάλωση
Καταρχήν το bluemotion της VW είναι ένα σύστημα start - stop , ενός συστήματος έξυπνης διαχείρισης της φόρτισης της μπαταρίας για τυχόν ηλεκτρικές απώλειες , μακρύτερες σχέσεις στο κιβώτιο , και
ειδικό πρόγραμμα ελέγχου καταλύτη ώστε να γίνεται καλύτερη πληροφόρηση για την ποιότητα και τον έλεγχο καύσης όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο . Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχει καλή κατανάλωση στον αστικό κύκλο.
Πράγματι από ιδία πείρα το αυτοκίνητο είναι πολύ λογικό με την κατανάλωση μέσα στην πόλη ακόμα και άστρωτο (όχι εντυπωσιακά αλλά καλά).
Το bluemotion δεν παίζει κανένα ρόλο στον αυτοκινητόδρομο ή σε μικτές συνθήκες που δεν υπάρχει πολύ σταμάτα - ξεκίνα.
Μετά από ταξίδι με πειραματισμό DSG vs Χειροκίνητο κατέληξα ότι για έμπειρο οδηγό το χειροκίνητο είναι εργαλείο οικονομικής οδήγησης. (Μετρίασα τις αρχικές εντυπώσεις για την κατανάλωση του passat - 7,8 lt/100km και αρχίζει να φαίνεται μια λογική στις μετρήσεις τις αντιπροσωπείας)
Το θέμα είναι ότι το χειροκίνητο vs DSG, έχεις δεν έχεις panel τιμονιού, χάνει. Είναι τόσο καλοσχεδιασμένο το DSG που δεν ενδιαφέρεσαι σχεδόν ποτέ για χειροκίνητο , άσε που 7 σχέσεις είναι πολλές για αυτοκίνητο , είσαι συνέχεια στην αλλαγή, όποτε τρως την έχτρα κατανάλωση αδιαμαρτύρητα έχοντας για αποζημίωση την εκπληκτική άνεση οδήγησης.
Τελικά Golf Tsi 140 HP vs Passat 122 HP DSG προσωπικά έχω την εξής εντύπωση :
1.Κινητήρας : ισοπαλία (ο 122 είναι 138 δυναμομετρημένος στον εκκεντροφόρο, ο 140 είναι 151 δυναμομετρημένος στον εκκεντροφόρο , μιλάω παντα για τα δικά μου αυτοκίνητα - ελάχιστη διαφορά για την πολυπλοκότητα να έχεις έχτρα συμπιεστή)
2.Πρακτικότητα : Golf (passat μεγάλο πορτ-μπαγκαζ χωρίς πέμπτη πόρτα)
3.Χώροι - άνεση : passat
4.Ταξίδι : passat
5. Στήσιμο : golf
6. Ποιότητα κατασκευής : passat