Jump to content

NLAKAF

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About NLAKAF

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Passat

NLAKAF's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Φίλε μου Δεν γνωρίζω αν το πρόβλημά σου παραμένει αλλά σου παραθέτω τις κινήσεις που θα έκανα εγώ : 1. Απαίτηση γραπτής απάντησης για τη θέση της αντιπροσωπείας 2. Καταγγελία της δανειακής σύμβασης (αν το δάνειο αγοράς ισχύει ακόμα) 3. Επίσημη γραπτή καταγγελία με αιτιολογία, άρση της αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σε βαθμό μη χρήσης του σε παράλογα μικρό χρονικό διάστημα χρήσης και θέση ζωής σε κίνδυνο, στην αντιπροσωπεία , στον σύλλογο προστασίας καταναλωτή , στην Γερμανική μητρική εταιρεία , ή δυνατό με εξώδικο 4. Απαίτηση αποζημίωσης για μη χρήση του αυτοκινήτου χωρίς ίδια υπαιτιότητα , ψυχική φθορά λόγω κινδύνου ζωής, πώληση εν γνώση ελαττωματικού προϊόντος , αδυναμία παροχής υπηρεσιών επιδιόρθωσης παρά τα λεγόμενα, υπέρογκα και αδικαιολόγητα κόστη επισκευής Με λίγα λόγια θέλεις δικηγόρο. Σε παρόμοια περίπτωση προσωπικά σε άλλη γερμανική εταιρεία σε παραπλήσιο πρόβλημα με αυτοκίνητο εκτός εγγύησης πήρα αντικατάσταση αυτοκινήτου (δικαστική διαμάχη τεσσάρων ετών) Αν αυτό συνέβαινε σε οποιαδήποτε ευνομούμενη χώρα θα στο είχαν ήδη αλλάξει Λόγω της φύσης της δουλείας μου τα κόστη της δικαστικής διαμάχης βάραιναν την εταιρεία μου οπότε δεν είχα πρόβλημα να τους κυνηγήσω Σε διαφορετική περίπτωση υπομονή.
  2. Επανέρχομαι στο θέμα κατανάλωση Καταρχήν το bluemotion της VW είναι ένα σύστημα start - stop , ενός συστήματος έξυπνης διαχείρισης της φόρτισης της μπαταρίας για τυχόν ηλεκτρικές απώλειες , μακρύτερες σχέσεις στο κιβώτιο , και ειδικό πρόγραμμα ελέγχου καταλύτη ώστε να γίνεται καλύτερη πληροφόρηση για την ποιότητα και τον έλεγχο καύσης όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο . Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχει καλή κατανάλωση στον αστικό κύκλο. Πράγματι από ιδία πείρα το αυτοκίνητο είναι πολύ λογικό με την κατανάλωση μέσα στην πόλη ακόμα και άστρωτο (όχι εντυπωσιακά αλλά καλά). Το bluemotion δεν παίζει κανένα ρόλο στον αυτοκινητόδρομο ή σε μικτές συνθήκες που δεν υπάρχει πολύ σταμάτα - ξεκίνα. Μετά από ταξίδι με πειραματισμό DSG vs Χειροκίνητο κατέληξα ότι για έμπειρο οδηγό το χειροκίνητο είναι εργαλείο οικονομικής οδήγησης. (Μετρίασα τις αρχικές εντυπώσεις για την κατανάλωση του passat - 7,8 lt/100km και αρχίζει να φαίνεται μια λογική στις μετρήσεις τις αντιπροσωπείας) Το θέμα είναι ότι το χειροκίνητο vs DSG, έχεις δεν έχεις panel τιμονιού, χάνει. Είναι τόσο καλοσχεδιασμένο το DSG που δεν ενδιαφέρεσαι σχεδόν ποτέ για χειροκίνητο , άσε που 7 σχέσεις είναι πολλές για αυτοκίνητο , είσαι συνέχεια στην αλλαγή, όποτε τρως την έχτρα κατανάλωση αδιαμαρτύρητα έχοντας για αποζημίωση την εκπληκτική άνεση οδήγησης. Τελικά Golf Tsi 140 HP vs Passat 122 HP DSG προσωπικά έχω την εξής εντύπωση : 1.Κινητήρας : ισοπαλία (ο 122 είναι 138 δυναμομετρημένος στον εκκεντροφόρο, ο 140 είναι 151 δυναμομετρημένος στον εκκεντροφόρο , μιλάω παντα για τα δικά μου αυτοκίνητα - ελάχιστη διαφορά για την πολυπλοκότητα να έχεις έχτρα συμπιεστή) 2.Πρακτικότητα : Golf (passat μεγάλο πορτ-μπαγκαζ χωρίς πέμπτη πόρτα) 3.Χώροι - άνεση : passat 4.Ταξίδι : passat 5. Στήσιμο : golf 6. Ποιότητα κατασκευής : passat
  3. Ευχαριστώ και θα περιμένω την εξέλιξη όσο κάνω χιλιόμετρα.Πάντως για να πιάσω τα εργοστασιακά standard θα πρέπει θεωρητικά να δω μείωση περίπου 20% από την τωρινή κατανάλωση
  4. Το πρόβλημα είναι όμως ότι βασιζόμενος στα τεχνικά χαρακτηριστικά που δημοσίευσε η κατασκευάστρια εταιρεία, πούλησα ένα απροβλημάτιστο αυτοκίνητο με περισσότερα αλόγα, για να αγοράσω ένα με περισσότερους χώρους και υποτιθέμενη καλύτερη οικονομία... πράγμα που προς στιγμή δεν βλέπω!!! Η ιπποδύναμη του , συγκρινόμενο με το Golf, είναι παραδόξως πολύ καλή , μάλλον δεν είναι μόνο 122. Άρα αν δεν ακριβολογούν για την ιπποδύναμη φοβάμαι ότι δεν λένε και αλήθεια για την κατανάλωση.
  5. Καλησπέρα Θα ήθελα να προσθέσω μια ερώτηση στο θέμα της κατανάλωσης σε περίπτωση που κάποιος γνωρίζει Ήμουν κάτοχος του Golf 1.4 Tsi 140 HP μοντέλο 3/2008 η μέση κατανάλωσή του ( με πολύ ακρίβεια μετρημένη ) ήταν 7,6 lt /100 Km σε μικτές συνθήκες και χωρίς ιδιαίτερη προσοχή στην οικονομία. Τώρα είμαι κάτοχος Passat 1.4 Tsi 122 Hp DSG Bluemotion μοντέλο 7/2011. Παρόλο το bluemotion , παρόλο τον έναν υπερσυμπιεστή λιγότερο, η κατανάλωση δεν πέφτει κάτω από 8,6 lt/100 Km σε μικτές συνθήκες με ιδιαίτερη προσπάθεια για οικονομική οδήγηση. Τα βάρη των αυτοκινήτων δεν νομίζω ότι είναι τόσο διαφορετικά. Φταίει το DSG ? Φταίει ότι είναι άστρωτο (4000 km) ? Τα τεχνικά χαρακτηριστικά υπόσχονται κατανάλωση γύρω στο 7 σε μικτές συνθήκες
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.