Jump to content

nikosstorm

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

About nikosstorm

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N

User Information

  • Νομός
    Αττικής

nikosstorm's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Παραθέτω τις αποδείξεις Απόδειξη 2 χαμ. αν..pdf Απόδειξη 1.pdf
  2. Παραθέτω τις αποδείξεις από το service Απόδειξη 1.pdf Απόδειξη 2 χαμ. αν..pdf
  3. Ο ιμάντας χρονισμού πως λέγεται στο τιμολόγιο ? Κανονικά πότε έπρεπε να τον αλλάξουν ? Τη ζημιά είναι υποχρεωμένοι να την καλύψουν ? από τη στιγμή που όλα τα service είναι στην αντιπροσωπία
  4. Ραβδωτός Ιμάντας , Εναλλακτ. γράφει στη απόδειξη με αξία 26,97 χωρίς ΦΠΑ Επίσης έχει αλλαχθεί αντλία νερού.
  5. Λοιπόν αλλαγή ιμάντα είχε γίνει πριν 2 χρόνια Μάρτιο 2010 στα 80000χλμ . Είναι λογικό να κόπηκε ο ιμάντας έτσι ; Ευχαριστώ για τις απαντήσεις
  6. Καλησπέρα Έχω ένα vw polo 1.4 , 9N1 , το αγόρασα καινούργιο το Δεκέμβριο του 2004 και μέχρι σήμερα έχω κάνει 115.000 χλμ. με όλα τa servise αντιπροσωπία. Πριν μερικές μέρες προσπαθώντας να το βάλω μπροστά έκανε ένα δυνατό θόρυβο και σταμάτησε . Από τότε και μετά δεν ξαναπήρε. Όταν ενεργοποιώ τη μίζα ακούγεται να λειτουργεί , γυρίζει τη μηχανή αλλά χωρίς συμπίεση. Ένας φίλος μηχανικός που το άκουσε μου είπε ότι πιθανόν έχει κοπεί ο ιμάντας χρονισμού εκκεντροφόρου και έχει πάθει σοβαρή βλάβη. Είναι δυνατόν να μην έχει γίνει η αλλαγή του ιμάντα όταν έπρεπε από την αντιπροσωπία ; Τι πρέπει να κάνω σε κάθε περίπτωση ;
  7. Έχω το ίδιο πρόβλημα και εγώ εδώ και πολλά χρόνια κάθε φορά που πηγαίνω στην αντιπροσωπία το τσεκάρουν . Τη μια μου λένε ότι είχε χαλάσει ο διακόπτης της ρύθμισης των καθρεφτών και έκανε βραχυκύκλωμα την άλλη ότι καθάρισαν την πεταλούδα ότι μπορείς να φανταστείς αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε ποτέ. vw polo 1.4 , 9N1 , Δεκ. 2004
  8. Καλησπέρα Έχω ένα vw polo 1.4 , 9N1 , το αγόρασα καινούργιο το Δεκέμβριο του 2004 και μέχρι σήμερα έχω κάνει 115.000 χλμ. με όλα τa servise αντιπροσωπία. Πριν μερικές μέρες προσπαθώντας να το βάλω μπροστά έκανε ένα δυνατό θόρυβο και σταμάτησε . Από τότε και μετά δεν ξαναπήρε. Όταν ενεργοποιώ τη μίζα ακούγεται να λειτουργεί , γυρίζει τη μηχανή αλλά χωρίς συμπίεση. Ένας φίλος μηχανικός που το άκουσε μου είπε ότι πιθανόν έχει κοπεί ο ιμάντας χρονισμού εκκεντροφόρου και έχει πάθει σοβαρή βλάβη. Είναι δυνατόν να μην έχει γίνει η αλλαγή του ιμάντα όταν έπρεπε από την αντιπροσωπία ; Τι πρέπει να κάνω σε κάθε περίπτωση ;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.