Jump to content

nikosd87

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

About nikosd87

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

Recent Profile Visitors

1,466 profile views

nikosd87's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. OK! Σε ευχαριστώ! Αν ενδιαφέρεται κάποιος για παραπάνω λεπτομέρειες πάνω σ'αυτό βρήκα και αυτό: http://uk-mkivs.net/...46/1096416.aspx Επισυνάπτω και μια φωτογραφία!
  2. Η αλήθεια είναι οτι όσο το ψάχνεις βρίσκεις και καινούργια πράγματα και δεν πρόκειται ποτέ να βρω ακριβώς αυτό που μπορεί να θέλω! ΧΑΧΑ! Για το 1800 ψήνομαι αλλά δεν ξέρω αν θα τα βγάλω πέρα με την part-time δουλειά μου!Συναγερμός τελικά δεν με ενδιαφέρει και τόσο πολύ αφού είτε έχει είτε δεν έχει θα ήθελα να βάλω κάποιον καλό (πχ. Clifford) με τους απαραίτητους μηχανισμούς για αυτόματος κλείσιμο παραθύρων και ενσωμάτωση στο κλειδί-σουγιά! Αυτό που λες με την μονωτική τσόχα κάτω από το καπώ και την πλαστική ποδιά κα΄τω από τον κινητήρα δεν το ήξερα!! Όλο καινούργια πράγματα βγαίνουν... Αυτά φαντάζομαι μπαίνουν και μετά αν είναι τόσο απαραίτητα! Τώρα όσο για το καντράν με MFA display... Θα ήθελα να βρω με τη μισή οθόνη για να έχει τουλάχιστον υπολογιστή ταξιδίου, θερμοκρασία κτλ. Ξέρει κανείς όμως τις διαφορές των καντράν; Ξέρω οτι υπάρχει το κανονικό, το Bora Sport Style και αυτό του R32 (σπάνιο). Επίσης ξέρω οτι είναι είτε το Bosch RB8 είτε της VDO αλλά πως ξεχωρίζουν εξωτερικά; Και τέλος τα παραπάνω είναι είτε με το Immobiliser 2 (IMMO2) είτε με το Immobiliser 3 (IMMO3). Εξωτερικά αυτό φαίνεται από την ένδειξη του Immobiliser. Αν βρίσκεται κάτω από το EPC και το λαμπάκι της μηχανής είναι με το "CHECK" τότε είναι το IMMO2, αν βρίσκεται στο κοντέρ και το λαμπάκι της μηχανής είναι χωρίς το "CHECK" τότε είναι το IMMO3. Επίσης το ΙΜΜΟ2 έχει 6 ενδείξεις στην οθόνη σε αντίθεση με το IMMO3 πουν προστεθεί 2 ( SUM=8 ) όπως το λαμπάκι για το άνοιγμα των πορτών. Είναι όμως δυνατόν να μην υπάρχει λαμπάκι για το άνοιγμα των πορτών στο προηγούμενο καντράν (IMMO2); Και κάτι διάβασα οτι το IMMO2 δεν έχει ILLUMINATED=ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΥΣ δείκτες! Αυτό πάλι; Είναι δυνατόν; Δεν είναι όλα τα καντράν με κόκκινους δείκτες και μπλε φως; Αν ξέρει κάποιος ας με διαφωτίσει...
  3. Πάντως έτσι λίγο που το έψαξα βρήκα και το KVW100!Φαίνεται εύκολο:
  4. Φίλε μου έχεις απόλυτο δίκιο! Απλά θέλω να κάνω όσο καλύτερη επιλογή μπορώ! Δεν θέλω να βιαστώ να το πάρω και μετα να το μετανιώσω που δεν έχει πχ. AIR-CONDITION ή ESP. Σε αυτό που λες βέβαια έχεις απόλυτο δίκιο! Όσο πιο πολλά ηλεκτρονικά έχει το αυτοκίνητο τόσο πιο ευάλωτο είναι! Στο τέλος θα κοιτάξω μόνο να μην είναι χτυπημένο, να έχει λίγα χιλιόμετρα και γενικά να είναι μηχανικά καλό και ΟΧΙ τα ηλεκτρονικά... Απλά θέλω να ξέρω τι παίζει και να τα "απορρίψω" εγώ και όχι να μάθω εκ των υστέρων οτι υπήρχε κάτι χρήσιμο και με λίγα παραπάνω χρήματα θα μπορούσα να το πάρω! Με λίγα λόγια θέλω να είμαι σίγουρος για την επιλογή μου και να μην το μετανιώσω.
  5. Αυτό βέβαια δεν είναι μέσω συναγερμού και ίσως κλειδώσει τον εγκέφαλο άνεσης. Αυτό που μου έλεγε πριν ο Rouleman! Πάντως υπάρχουν άπειρα πράγματα που μπορείς να κάνεις στο αυτοκίνητο! ΧΑΧΑΧΑ! Είδες τα υπόλοιπα πράγματα που έχει κάνει το παλικάρι;
  6. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Έχεις δίκιο!! Τώρα το θυμήθηκα! Πως μου είχε κολλήσει οτι το κουμπάκι αυτό είναι τηλεχειρισμος;; Άρα το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι να έχει μαγνητικές κλειδαριές με κεντρικό κλείδωμα που εσύ λες οτι όλα τα 4άρια έχουν και όλα τα υπόλοιπα (ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ+ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ) γινονται με ξεχωριστές πλακέτες μέσω του συναγερμού!
  7. Ο σουγιάς δηλαδή είναι για θέμα ομορφιάς; Γιατι τηλεχειρισμός κεντρικού κλειδώματος γίνεται και από το κανονικό κλειδί. Έτσι δεν είναι;
  8. Καλησπέρα! Ίσως τα DIESEL είναι καλύτερα σε διάφορα θέματα αλλά είναι δυσεύρετα και αρκετά ακριβότερα! Τώρα όσο για το θέμα εισαγωγής δεν το έχω ψάξει καθόλου αλλά φαντάζομαι οτι πιο εύκολα εμπιστεύεσαι κάποιον ιδιώτη από Ελλάδα που μπορείς να πας το αυτοκίνητο να το ελέγξει κάποιος μηχανικός παρά ένα αυτοκίνητο εισαγωγής που δεν ξέρεις απο ποιον και τι έχει περάσει...Για ηλιοροφή θα το κοιτάξω σίγουρα! Τα δερμάτινα καθίσματα δεν μου αρέσουν καθόλου! Τη θέρμανση στα καθίσματα την θεωρώ άχρηστη! Το checkάρισμα στο μηχανικό θα γίνει σίγουρα αλλά δεν ξέρω κατα πόσον είναι εφικτό και για το μηχανικό να βρει τυχόν κρυμμένα προβλήματα! (πχ. σπασμένη-χαλασμένη τουρμπίνα) Σίγουρα όλα φτιάχνονται αλλά το θέμα είναι να μην υπάρχει κάποιο σοβαρό και ακριβό στην επισκευή πρόβλημα! Τουλάχιστον να το βρω και να κατεβάσουμε την τιμή αγοράς όπως λες κι εσύ! ΧΑΧΑΧΑ!
  9. Για να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα... Για να έχει κεντρικό κλείδωμα πρέπει να έχει ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, για να έχει +ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟ πρέπει να έχει +ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ-ΠΛΑΚΕΤΑ και θα ελέγχεται είτε από το κουμπάκι του κανονικού κλειδιού είτε από το κλειδί-σουγιάς. Κι αν έχει κλειδί-σουγιά πάει να πει οτι έχει και συναγερμό απ' τη μάνα του! Σωστά; Αλλιώς γιατί να έχει κλειδί-σουγια; Έχω δει σε Golf να κλείνουν τα παράθυρα αυτόματα κλειδώνοντας το αυτοκίνητο γυρνώντας τέρμα το κλειδί! Αυτό γίνεται με πρόσθετο μηχανισμό; Και για τον τηλεχειρισμό αυτού μαζί με το συναγερμό; Άλλος μηχανισμός; Ήμαρτον! Έχω μπερδευτεί! Για να έχω δηλαδή ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ+ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ πρέπει να έχω εκτός από τον συναγερμό άλλους 2 μηχανισμούς (ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ+ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟΣ) και για να έχω και ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ άλλοι δύο μηχανισμοί... (ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ+ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟΣ). Έτσι πάει;; Αλήθεια όλα αυτά συνεργάζονται μεταξύ τους; Γίνονται όλα αυτά με 1 κουμπί; Και για να γίνονται όλα αυτά τι θα πρέπει να έχει σίγουρα το αυτοκίνητο απ' τη μάνα του; Ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές;
  10. @sodimitris Ωραίο το είχες κάνει αν και θα προτιμούσα τη 18άρα ζάντα από από το 180άρι αλλά δεν είναι για να αλλάζεις λάστιχα και πολύ συχνά!
  11. Φίλε Rouleman σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση! Είσαι φοβερός! Πρέπει να είσαι πολύ ψαγμένος με το αυτοκίνητο! Χρήσιμο TIP αυτό για τα λάδια! Δεν το ήξερα οτι μπορεί να έχει πιάσει κρούστα! Το δικό σου φντάζομαι δεν καίει! ΧΑΧΑ! AUM Power! Το EPC απ' ό,τι λένε εδώ http://www.ibizamani...hp/t-10776.html μπορεί να είναι: 1. Βαλβίδα φρένων 2. Λάμπες φρένων 3. Καλωδίωση φρένων 4. Καλωδίωση ηλεκτρ. γκαζιού 5. Πεταλούδα γκαζιού 6. Αισθητήρας maf 7. Αισθητήρας στροφών 8. Ποτισεόμετρο γκαζιού 9. Εγκέφαλος κατεστραμένος 10. Καταλάθως ξεκούμπωμα στο σωληνάκι αναθυμιάσεων κινητήρα Όσο για την εμφάνιση όντως είναι μεγάλο μπέρδεμα! Θέλει ψάξιμο! Το 14άρι απορρίπτεται! Το 18άρι είναι πιο οικονομικό εκτός πόλης; Ακόμα και με το TURBO; Γενικότερα πάντως πιστεύω οτι είναι πως το οδηγείς το αυτοκίνητο! Για αυτό με το ESP είσαι σίγουρος; Έχω την εντύπωση οτι όλα έχουν απλά δεν σου δίνεται η επιλογή να το απενεργοποιήσεις στα μικρού κυβισμού! Κάπου είχα διαβάσει οτι το κάνουν και στο καινούργιο Jetta αυτό! Και σαν δικαιολογία λένε οτι οι ιδιοκτήτες των λίγων κυβικών δεν είναι δραστήριοι οδηγοί και δεν τους ενδιαφέρει να απενεργοποιήσουν το ESP, ενώ αντίθετα μπαίνει πχ. στα GTI που οδηγοί είναι πιο δραστήριοι! ΧΑΧΑ! Καλό! Άπ' ο,τι καταλαβαίνω απο τα λεγόμενά σου, κεντρικό κλείδωμα έχουν όλα, απλά παίζει να μην έχουν εργαστασιακό συναγερμό! Ο οποίος απ' ο,τι φαντάζομαι ενεργοποιείται και απενεργοποιείται μαζί με το κεντρικό κλείδωμα από το κλειδί. Είναι κάποια ένδειξη για αυτό αν το αυτοκίνητο έχει κανονικό κλειδί ή αυτό που ανοίγει σαν σουγιάς; Ανεβάζω δυο φωτογραφίες! Με τα λεγόμενά σου και τα δύο είναι aftermarket! Σωστά; Άρα δεν υπάρχει κάποιο λαμπάκι συναγερμού όταν το αυτοκίνητο έχει συναγερμό απ' τη μάνα του! Έτσι δεν είναι; Για το αυτόματο κλείσιμο των παραθύρων λες οτι υπάρχει δυνατότητα μόνο μέσω συναγερμού. Εννοείς μόνο aftermarket ή μπορεί να υπάρχει ακόμα και με τον συναγερμό της μάνας του; Αυτό με την odb θύρα το οποίο κλειδώνει τον εγκέφαλο άνεσης δεν το κατάλαβα...
  12. Sorry! Απλά έκανα EDIT! Κάπου μπερδεύτηκα μάλλον! Πάντως δεν έγινε επίτηδες! Πολύ ωραίο και το 6άρι! Καλά είναι και τα 122 άλογα! Στην εποχή που είμαστε μια χαρά είναι! Να μην έχει και μεγάλη κατανάλωση! Η ηλιοροφή όμως για μένα είναι must! Δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω αυτοκίνητο χωρίς ηλιοροφή! Την έχω συνηθίσει σε αυτό που έχω και δεν μπορώ να την στερηθώ! ΧΑΧΑ! Πάντως κοίταξε το! Ίσως μπαίνει τώρα!
  13. Γειά σας! Θέλω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο και έλεγα να πάρω ένα μεταχειρισμένο Golf IV! Όπως καταλαβαίνετε οι καιροί είναι δύσκολοι για καινούργιο και εκτός από αυτό, το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το όνειρό μου εδώ και χρόνια-όσο αστείο κι αν ακούγεται! Το κακό είναι οτι είμαι πολύ ψείρας και θα ήθελα να κάνω την καλύτερη επιλογή! Παρόλο που έψαξα στο Google, σε αγγελίες και στο forum δεν βρήκα και πολλά πράγματα γι'αυτό όποιος μπορεί να βοηθήσει θα είμαι πραγματικά ευγνώμων! 1) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Έχω ακούσει οτι ένα γνωστό πρόβλημα είναι αυτό με τα παράθυρα και κάποια στιγμή θέλει αλλαγή ο μηχανισμός και από πλαστικός να μπει σιδερένιος. Ένα άλλο πρόβλημα είναι οτι καίει λάδια. ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Μόνο τα χαμηλόστροφα 1400άρια ή όλα; Επίσης ένα άλλο πρόβλημα που ανακάλυψα πρόσφατα είναι με το EPC το οποίο μπορεί να ανάβει είτε χωρίς λόγο είτε για κάποιο σοβαρό θέμα όπως εγκέφαλος. ΕΡΩΤΗΣΗ 2: Ισχύει κάτι τέτοιο; 2) ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Αν δεν κάνω λάθος οι μαύροι προφυλακτήρες, το 4άκτινο τιμόνι, τα κανονικά καθίσματα καθώς και το AIR-CONDITION είναι στην έκδοση EDITION ενώ στις εκδόσεις GENERATION και PACIFIC συμπεριλαμβάνονται οι βαμμένοι προφυλακτήρες, το τριάκτινο τιμόνι, τα RECARO καθίσματα (ΜΠΛΕ για το GENERATION, ΓΚΡΙ για το PACIFIC), το CLIMA καθώς και διαφορετικές ζάντες. ΕΡΩΤΗΣΗ 3:Είναι κάτι άλλο που μου διαφεύγει; 3) ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ Υπάρχουν διάφοροι κινητήρες που έβγαιναν με μικρές βέβαια διαφορές. πχ. Golf IV 1.8T GTI 150bhp ΠΗΓΗ: http://uk-mkivs.net/forums/p/115690/786306.aspx#786306 AGU KO3 TURBO, THROTTLE CABLE, -, Motronic M 3.8.5, 95 SUPER UNLEADED, ARZ KO3 TURBO, DRIVE BY WIRE, VVT, Motronic ME 7.5, 95 UNLEADED AUM KO3S (SPORT) TURBO, DRIVE BY WIRE, VVT, Motronic ME 7.5, 95 UNLEADED ΕΡΩΤΗΣΗ 4: Οι καινούργιοι κινητήρες (ARZ και AUM) με την καινούργια τουρμπίνα, το DRIVE BY WIRE που φαντάζομαι πως είναι το ηλεκτρόγκαζο και τα νέα συστήματα VVT και Motronic ME 7.5 φαντάζομαι είναι καλύτεροι από θέμα πχ. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ αλλά μήπως βγάζουν προβλήματα; πχ. για το EPC που ανέφερα παραπάνω; (Το EPC έχει να κάνει ΚΑΙ με το ηλεκτρόγκαζο) Γενικότερα το ηλεκτρόγκαζο πιστεύετε οτι είναι καλύτερο; Πολλοί λένε ξεκάθαρα ΟΧΙ! ΕΡΩΤΗΣΗ 5: Τι θα μου προτείνατε να προτιμήσω από θέμα κυβικών (1.4, 1.6, 1.8T) και εξοπλισμού σε σχέση πάντα με το κόστος αγοράς και συντήρησης (Τέλη Κυκλοφορίας, Ασφάλεια, Service και Κατανάλωση). πχ. Το 1.8Τ σαφώς έχει ακριβότερα τέλη κυκλοφορία, αν δεν κάνω λάθος έχει αρκετά ακριβότερη ασφάλεια αφού συμπεριλαμβάνεται στα SPORT-TURBO αλλά τι γίνεται από θέμα service και κατανάλωσης από τη στιγμή που έχει το TURBO; Είναι τόσο πολύ πιο ακριβά; Επίσης το TURBO κάποια στιγμή θέλει αναγκαστικά αλλαγή; Υπάρχει κάποιος standard χρόνος ζωής ανάλογα με τα χιλιόμετρα ή είναι θέμα χρήσης; Κάποια πράγματα που με μπέρδεψαν: α) Υπάρχουν δύο διαφορετικά καντράν. Είναι ανάλογα με την έκδοση; Ποιες οι διαφορές τους; β) Κάποια αυτοκίνητα έχουν κουμπί απενεργοποίησης του ESP και κάποια άλλα είτε δεν έχουν τίποτα, είτε έχουν λαμπάκι συναγερμού. Η δυνατότητα απενεργοποίησης του ESP υπάρχει σε κάποια συγκεκριμένη έκδοση ή επιλέγει αν θα έχει αυτός που το αγοράζει; Επίσης, είχα την εντύπωση οτι ο συναγερμός είναι στον standard εξοπλισμό. Τα αυτοκίνητα που δεν έχουν λαμπάκι συναγερμού, δεν έχουν συναγερμό; γ) Έχω δει οτι με την ενεργοποίηση του συναγερμού και το κλείδωμα του αυτοκινήτου κλείνουν αυτόματα και τα παράθυρα. Αυτό πάει πακέτο με το κεντρικό κλίδωμα; το συναγερμό; είναι κάποιο extra της VW; ή κάποιας άλλης εταιρέιαςq πχ. Clifford Υ.Γ. 1) Συγνώμη αν σας κούρασα! 2) Το ξέρω οτι είμαι ψείρας! ΧΑΧΑ! 3) Όποιος ξέρει και θέλει ας απαντήσει! Ευχαριστώ!
  14. Γειά σας! Θέλω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο και έλεγα να πάρω ένα μεταχειρισμένο Golf IV! Όπως καταλαβαίνετε οι καιροί είναι δύσκολοι για καινούργιο και εκτός από αυτό, το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το όνειρό μου εδώ και χρόνια-όσο αστείο κι αν ακούγεται! Το κακό είναι οτι είμαι πολύ ψείρας και θα ήθελα να κάνω την καλύτερη επιλογή! Παρόλο που έψαξα στο Google, σε αγγελίες και στο forum δεν βρήκα και πολλά πράγματα γι'αυτό όποιος μπορεί να βοηθήσει θα είμαι πραγματικά ευγνώμων! 1) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Έχω ακούσει οτι ένα γνωστό πρόβλημα είναι αυτό με τα παράθυρα και κάποια στιγμή θέλει αλλαγή ο μηχανισμός και από πλαστικός να μπει σιδερένιος. Ένα άλλο πρόβλημα είναι οτι καίει λάδια. ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Μόνο τα χαμηλόστροφα 1400άρια ή όλα; Επίσης ένα άλλο πρόβλημα που ανακάλυψα πρόσφατα είναι με το EPC το οποίο μπορεί να ανάβει είτε χωρίς λόγο είτε για κάποιο σοβαρό θέμα όπως εγκέφαλος. ΕΡΩΤΗΣΗ 2: Ισχύει κάτι τέτοιο; 2) ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Αν δεν κάνω λάθος οι μαύροι προφυλακτήρες, το 4άκτινο τιμόνι, τα κανονικά καθίσματα καθώς και το AIR-CONDITION είναι στην έκδοση EDITION ενώ στις εκδόσεις GENERATION και PACIFIC συμπεριλαμβάνονται οι βαμμένοι προφυλακτήρες, το τριάκτινο τιμόνι, τα RECARO καθίσματα (ΜΠΛΕ για το GENERATION, ΓΚΡΙ για το PACIFIC), το CLIMA καθώς και διαφορετικές ζάντες. ΕΡΩΤΗΣΗ 3:Είναι κάτι άλλο που μου διαφεύγει; 3) ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ Υπάρχουν διάφοροι κινητήρες που έβγαιναν με μικρές βέβαια διαφορές. πχ. Golf IV 1.8T GTI 150bhp ΠΗΓΗ: http://uk-mkivs.net/forums/p/115690/786306.aspx#786306 AGU KO3 TURBO, THROTTLE CABLE, -, Motronic M 3.8.5, 95 SUPER UNLEADED, ARZ KO3 TURBO, DRIVE BY WIRE, VVT, Motronic ME 7.5, 95 UNLEADED AUM KO3S (SPORT) TURBO, DRIVE BY WIRE, VVT, Motronic ME 7.5, 95 UNLEADED ΕΡΩΤΗΣΗ 4: Οι καινούργιοι κινητήρες (ARZ και AUM) με την καινούργια τουρμπίνα, το DRIVE BY WIRE που φαντάζομαι πως είναι το ηλεκτρόγκαζο και τα νέα συστήματα VVT και Motronic ME 7.5 φαντάζομαι είναι καλύτεροι από θέμα πχ. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ αλλά μήπως βγάζουν προβλήματα; πχ. για το EPC που ανέφερα παραπάνω; (Το EPC έχει να κάνει ΚΑΙ με το ηλεκτρόγκαζο) Γενικότερα το ηλεκτρόγκαζο πιστεύετε οτι είναι καλύτερο; Πολλοί λένε ξεκάθαρα ΟΧΙ! ΕΡΩΤΗΣΗ 5: Τι θα μου προτείνατε να προτιμήσω από θέμα κυβικών (1.4, 1.6, 1.8T) και εξοπλισμού σε σχέση πάντα με το κόστος αγοράς και συντήρησης (Τέλη Κυκλοφορίας, Ασφάλεια, Service και Κατανάλωση). πχ. Το 1.8Τ σαφώς έχει ακριβότερα τέλη κυκλοφορία, αν δεν κάνω λάθος έχει αρκετά ακριβότερη ασφάλεια αφού συμπεριλαμβάνεται στα SPORT-TURBO αλλά τι γίνεται από θέμα service και κατανάλωσης από τη στιγμή που έχει το TURBO; Είναι τόσο πολύ πιο ακριβά; Επίσης το TURBO κάποια στιγμή θέλει αναγκαστικά αλλαγή; Υπάρχει κάποιος standard χρόνος ζωής ανάλογα με τα χιλιόμετρα ή είναι θέμα χρήσης; Κάποια πράγματα που με μπέρδεψαν: α) Υπάρχουν δύο διαφορετικά καντράν. Είναι ανάλογα με την έκδοση; Ποιες οι διαφορές τους; β) Κάποια αυτοκίνητα έχουν κουμπί απενεργοποίησης του ESP και κάποια άλλα είτε δεν έχουν τίποτα, είτε έχουν λαμπάκι συναγερμού. Η δυνατότητα απενεργοποίησης του ESP υπάρχει σε κάποια συγκεκριμένη έκδοση ή επιλέγει αν θα έχει αυτός που το αγοράζει; Επίσης, είχα την εντύπωση οτι ο συναγερμός είναι στον standard εξοπλισμό. Τα αυτοκίνητα που δεν έχουν λαμπάκι συναγερμού, δεν έχουν συναγερμό; γ) Έχω δει οτι με την ενεργοποίηση του συναγερμού και το κλείδωμα του αυτοκινήτου κλείνουν αυτόματα και τα παράθυρα. Αυτό πάει πακέτο με το κεντρικό κλίδωμα; το συναγερμό; είναι κάποιο extra της VW; ή κάποιας άλλης εταιρέιαςq πχ. Clifford Υ.Γ. 1) Συγνώμη αν σας κούρασα! 2) Το ξέρω οτι είμαι ψείρας! ΧΑΧΑ! 3) Όποιος ξέρει και θέλει ας απαντήσει! Ευχαριστώ!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.