Jump to content

JeremyClarkson

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About JeremyClarkson

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

JeremyClarkson's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Έστειλα ήδη ένα email στους e-tuners με τις ερωτήσεις μου. Να σου πω την αλήθεια μου πιο πολύ ενδιαφέρομαι για αυτό: http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=350 επειδή όπως είπα δε θέλω ακόμα να αλλάξω μηχανικά μέρη. Θέλω να σε ρωτήσω όμως, ποιό κιβώτιο έχεις; Εγώ στο δικό μου δεν έχω το DSG το αυτόματο, έχω το απλό το 6τάχυτο. Τα σηκώνει τα άλογα χωρίς προβλήματα/πατιναρίσματα;
  2. Φίλε μου καταρχάς τη μπυρίτσα την κερνάω όποτε θές Καλή μαγκία φαίνεται η μόντα στη σελίδα που μου έστειλες αλλά πρόκειται για δεύτερο στάδιο και αν κατάλαβα καλά μιλάμε για το λεγόμενο "ΦΠΕ". Θα ήθελα αρχικά να το δοκιμάσω μόνο με προγραμματάκι και από κει και πέρα βλέπουμε. Πάντως θα έρθω σε επικοινωνία μαζί τους και σε ευχαριστώ. Το πολάκι στην εικόνα νομίζω φοράει ακριβώς τα ίδια ζαντολάστιχα με το δικό μου. Ο τύπος μετά όμως δεν χρειάστηκε φρένα ρε παιδία; Με αγχώνουν τα φρένα γιατί είναι πανάκριβα...
  3. Καλησπέρα σε όλους. Αν ξεχάσω κανά τόνο μη βρίσετε, με τόσο greeklish πάω να ξεχάσω τα Ελληνικά μου.. Λοιπόν στο ψητό: Έχω το Polo 1.2 TSI του 2010. Πέρασε ο καιρός, το ξεζούμισα, και ενώ είμαι αρκετά ικανοποιημένος από την απόδοσή του, μερικές φορές αισθάνομαι ότι θέλω αυτό το κάτι παραπάνω.. Δε μιλάω για ακραία πράγματα που δε τα σηκώνει έτσι κι αλλιώς το μοτεράκι που έχει πάνω, αλλά έτσι μια ιδέα παραπάνω. Το αγόρασα ετοιμοπαράδοτο στημένο με τις ίδιες αναρτήσεις που φοράει το σημερινό GTI, και όπως φαντάζεστε στις στροφές σου δίνεται η αίσθηση ότι απλά σηκώνει πολύ παραπάνω δύναμη! Βάζοντας στην εξίσωση και τα λάστιχα, που ενώ είναι πολύ όμορφα εμφανησιακά, είναι φαρδιά και πιστέυω ότι χάνω και λίγη δύναμη από εκεί. Φοράει 215/45 με 16άρες ζάντες, όλα απ'τη μάνα του. Είδα το πρόγραμμα της ABT που υποστηρίζει οτι το πάει 130-140 άλογα. Υπέροχα! Δε θα ζήταγα παραπάνω δύναμη απο αυτό το μοτεράκι, αν μου βγάλει τόσα θα είναι τελειό. Αλλά... δεν έχω βρει κανέναν που να το έχει δοκιμάσει οπότε δε ξέρω κατα πόσο είναι αξιόπιστο.. Υπάρχει κανείς εδώ που ξέρει τίποτα παραπάνω περι του θέματος; Επίσης είναι και πολύ ακριβό, υπάρχει τίποτα αντίστοιχο από τη Revo που συνήθως έχει καλύτερες τιμές; Και κάτι άλλο, εάν το βάλω το προγραμματάκι, μετά μήπως το κιβώτιο θα έχει προβλημά; Και μήπως θα πρέπει να βάλω και καλύτερα φρένα; Ποπο το κούρασα το post, όποιος μπήκε στον κόπο να το διαβάσει όλο τον κερνάω μπύριτσα!
  4. Φίλε μου δεν έχω φτάσει ακόμα τα 45.000 αλλά αν θυμάμαι καλά μου είπαν στην Karenta οτι θα σου αλλάξουν υγρά φρένων κλπ. Την ίδια τιμή που αναφέρεις περίπου άκουσα και γω.
  5. Καλησπέρα φίλε μου, είμαι καινούριος εδώ και σκόπευα να ξεκινήσω ένα δικό μου topic αλλά είδα το δικό σου και είπα να μεταφέρω τις εμπειρίες μου.. Καταρχάς, όταν λες πρώτο service ενοείς το μεγάλο των 30.000 χιλιομέτρων ή το αρχικό service λαδιών που είναι στα 16.000? Επειδή εάν έβαλες δικά σου λάδια μπορεί να μην το χρειάζεσαι καν. Δε νομίζω να σου πουν τίποτα, απλά να τους ενημερώσεις ώστε να ξέρουν τι παίζει με το αμάξι σου. Των 30.000 τσιμπάει λίγο, αν θυμάμαι καλά έδωσα περίπου 325 ευρώ και με -25% έκπτωση παρακαλώ. Δεν ξέρω αν τρέχει ακόμα η συγκεκριμένη έκπτωση, αλλά τέτοιες εποχές όλο και κάτι θα κόψουν. Περιμένω να ακούσω νέα σου!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.