Jump to content

volkswag3n

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

About volkswag3n

Other Info

  • Car Type
    Passat

Recent Profile Visitors

1,090 profile views

volkswag3n's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Για να μην παρεξηγηθώ (επειδή το μεσημέρι τα έγραψα λίγο γρήγορα) επαναδιατυπώνω. Η αλλαγή λαδιών μάλλον δε θα κάνει τίποτα όπως και παρατήρησες. Οι επόμενες 2 λύσεις είναι α) αλλαγή αυτόματου συμπλέκτη. Η τιμή του πάει περίπου 1700 ευρώ. Αυτό είναι το οποίο άλλαξα εγώ και το πρόβλημα λύθηκε. Καλό είναι να αλλάζεις λάδια συχνά σε αυτό όπως επίσης να μην είσαι βιαστικός όταν επιλέγεις drive ή reverse από στάση. Αυτά μου είπε ο τεχνικός αυτά σου λέω β) αλλαγή σασμάν. Αυτό από ότι θυμάμαι πάει περίπου 6000 ευρώ ( συν πλην) ή γύρω στα 3000 ανακατασκευή ( δίνεις το δικό σου και σου βάζουν ένα μεταχειρισμένο ελεγμένο - φτιαγμένο ) Πάνε και 5 σχεδόν χρόνια πότε οι τιμές θα έχουν μάλλον αλλάξει. Δυστυχώς εγώ δεν είχα δικό μου τεχνικό οπότε δεν μπορούσα να το ψάξω για να δω τι ακριβώς είχε το αυτοκίνητο οπότε πήγα για αλλαγή συμπλέκτη και μου βγήκε. Επίσης να σου δώσω μια μικρή συμβουλή, μην οδηγάς το αυτοκίνητο αν μπορείς, αν σε αφήσει δεν κουνιέται με τίποτα, είδα και έπαθα για να το απεμπλεξω για να το πάμε συνεργείο. Αυτά, ελπίζω να βοήθησα
  2. Καλησπέρα, να ξέρεις ότι 99% πας για αλλαγή κιβωτίου . Εγώ τελικά το άλλαξα. Να ξέρεις ότι δεν είναι εύκολη η όλη διαδικασία από την άποψη ότι θα πας σε 5 διαφορετικά συνεργεία και θα ακούσεις 5 διαφορετικά πράγματα. Αφού το αυτοκίνητο κλωτσάει πάει να πει ότι έχουν φθαρεί τα γρανάζια και δε σώζεται.
  3. Νικο το passat το οδηγαει ο πατερας μου ο οποιος πιστεψε με δεν ειναι απο τους οδηγους που θα συγκινηθουν απο τα οφελη μιας τετοιας αναβαθμισης παντως θα το εχω κατα νου, ευχαριστω
  4. Σημερα μαλλον δε θα μπορεσω, παω Μεταμορφωση, σε μια απο τις επομενες συναντησεις θα ερθω σιγουρα
  5. Φιλε μολις το πηρα απο εκει και ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο τα παιδια. Καταρχην γνωριζαν απο αναλογα προβληματα και μου ειπαν τα πραγματα οπως εχουν, δλδ τσεκαρουμε το body valve (αυτο που μου ειχε γραψει ο Νικος) για να δουμε σε τι κατασταση βρισκεται ελεγχοντας παραλληλα τα λαδια, και οντως εκει ηταν το προβλημα, το body valve λοιπον ειχε πιασει μεσα βρωμια και αυτο ηταν ο λογος που κλωτσαγε το αυτοκινητο, παρολο που ειχα αλλαξει λαδια πριν 8 μηνες δεν ειχε σουρωσει το αυτοκιντο και αυτο απο μονο του δε λυνει το προβλημα, θελει καθαρισμα , αδειασμα και καινουργια λαδια στην περιπτωση μου αφου ειχαν μεινει παλια μεσα (τσαμπα τα 180 ευρω για την πρωτη αλλαγη περισυ σε αλλον) και δουλεια σωστη δε θα γινοταν, να σας πω και ενα στατιστικο που μου ειπε το παιδι εκει, 7 στα 10 αυτοκινητα με τετοια προβληματα βρισκουν λυση ετσι.. Ειμαι κατα ευχαριστημενος για 2 λογους, πρωτον γιατι βρηκα καποιον που ηξερε τι μου ελεγε και δε με κοροιδευε και 2ον γιατι δεν πληρωσα και μια περιουσια αν εμπαινα στη διαδικασια που μου ειπαν κανα 2 αλλοι που πηρα τηλεφωνο, ενας μαλιστα με πηρε και τηλεφωνο μετα απο 3 μερες για να μου δωσει τιμη σε body valve και σασμαν χωρις καν να εχει δει το αυτοκινητο, καταλαβαινεις σε τι διαδικασια και εξοδα θα εμπαινα, οσο για την αναβαθμιση του TCM μου ειπαν οτι ειναι για dsg και δε χρειαζεται στο συγκεκριμενο αυτοκινητο. και κατι αλλο μπας και ενδιαφερει κανεναν με αυτοματο κυριως κιβωτιο, το αυτοκινητο οπως εγραψα ειναι 2ο χερι απο γνωστο μεν ο οποιος το προσεχε ομως δεν τσεκαρε τα βασικα, στην περιπτωση του κιβωτιου αλλαγες λαδιων αυτοματου και καθαρισμα που και που του body valve σωζουν απο πολλες περιπετειες... Κλεινοντας να ευχαριστησω τα 2 παιδια το Νικο και το passateboss που μπηκαν στο κοπο να μου γραψουν τις γνωμες τους και να μου υποδειξουν και το συγκεκριμενο συνεργειο, να ειστε καλα
  6. Να σαι καλα , θα το ψαξω σιγουρα,
  7. Δεν πειραζει, αν γνωριζει κανεις καποιο συνεργειο που να ξερει απο αυτοματα κιβωτια στην Αθηνα ας μου πει.
  8. Φιλε Νικο ευχαριστω για τις συμβουλες, θα τις εχω κατα νου αυριο που θα παμε στο συνεργειο παλι, για το 2ο που ρωτας πηγε αρκετα το μαλλι για τα λαδια, τοσο πηγαν και αλλαξαμε και φιλτρο.το εκανα στον Γκικα, αν επιτρεπεται που το πηγαινεις το δικο σου? αν εισαι ΑΘηνα φυσικα
  9. Καλημερα σε ολους,καινουργιος στο φορουμ αλλα προεκυψε προβλημα και γραφτηκα εχει ο πατερας μου ενα passat 2.0 2006 μοντελο με αυτοματο κιβωτιο (απλο oxi dsg), το αυτοκινητο ειναι δευτερο χερι αγορασμενο το 2001 γεναρη, οταν το πηρε και του καναμε test drive ρολαρε μια χαρα, δεν ακουγοταν τπτ, τα kickdown τα επαιρνε αερα, το πηγαμε και σε ενα συνεργειο και το βρηκε αψογο, με 58000 χιλιομετρα το αυτοκινητο τοτε, τωρα στα 78000 που εχει παρουσιασε το εξης προβλημα, δεν κουμπωνει καλα την 4η (κυριως) ταχυτητα, κλωυσαει το αυτοκινητο κυριως στο κατεβασμα, και ενιοτε στη 2α στο ανεβασμα, επισης παρουσιασε στο δρομο το εξης, εκει που εχουμε σταθερο γκαζι ανεβαζει στροφες χωρις να δινει κινηση/ωθηση ( το συξγεκριμενο προβλημα δεν μπορω να το περιγραψω αλλιως γιατι το εχει παρουσιασει στον πατερα μου και δεν εχω ιδια αποψη αλλα ετσι μου το περιεγραψε)... απο την οδηγηση που του εκανα εγω το κλωτσημα των ταχυτητων ειναι αυτο που φαινεται περισσοτερο σε ενα αυτοκινητο που ειλικρινα στην αρχη δεν καταλαβαινες ποτε αλλαζε ταχυτητα... αυτο που θα ηθελα αν γνωριζει κανεις ειναι αν υπαρχει κανενα συνεργειο που να ειδικευεται στα αυτοματα, το πηγαμε σε καποιον μας ειπε 2 πιθανες λυσεις(η σασμαν ολοκληρο η να εχει βουλωσει καποιο σωληνακι μιας συγκεκριμενης πλακετας) αλλα τον ειδα λιγο στο ψαξιμο και θελω να παρω και και δευτερη αποψη, διαβασα το φορουμ για παρομοια προβληματα αλλα δε βοηθηκα, στο φετινο σερβις που εγινε αλλαχτηκαν τα υγρα του κιβωτιου ευχαριστω εκ των προτερων
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.