Jump to content

Fidaki

Members
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

About Fidaki

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Νέας Σμύρνης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

3,105 profile views

Fidaki's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

5

Reputation

  1. Fidaki

    Scotland (Stonehaven)

    © Fidaki

  2. Fidaki

    Stonehaven (Scotland)

    © Fidaki

  3. Fidaki

    France (Mont St Michel)

    © Fidaki

  4. Fidaki

    Mont St Michel (France)

    © Fidaki

  5. Fidaki

    Netherlands

    © Fidaki

  6. Fidaki

    Netherlands

    © Fidaki

  7. Fidaki

    Netherlands

    © Fidaki

  8. Fidaki

    Netherlands

    © Fidaki

  9. @gnikosr Καλησπέρα Νίκο, το P0301 φαίνεται να είναι misfires. (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16685/P0301/000769) Εφόσον έχεις αλλάξει πολλαπλασιαστές και μπουζί το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ειναι να μην παίρνουν σωστή ταση οι πολλαπλασιαστές ή κακή ποιότητας βενζίνη (που είναι πολύ κοινό πρόβλημα στην Ελλάδα και η αιτία του προβλήματος που είχα και εγώ όταν άνοιξα αυτό το θέμα). Επίσης ρίξε μια ματιά και εδώ: http://www.myautorepairadvice.com/p0301.html
  10. Νίκο, επειδή είχα συγκεκριμένα fault codes που δεν βρήκα σε άλλα θέματα, είπα να ξεκινήσω καινούργιο θέμα. Πέρα από το 004269 - Magnetic Clutch for Supercharger, P10AD - 000 open Circuit που βρήκα κάποιες δημοσιεύσεις σε αυτό και σε κάποια forum του εξωτερικού, στα άλλα δυο fault codes καμία πληροφορία. Ευχαριστώ πάντως για την συμβουλή, μήπως ξέρεις αν συμφέρει να αλλάξω και καδένα + σφιγκτήρα μιας και θα σκαλίσουν εκει πίσω?
  11. Καλησπέρα σε όλους. Αυτό το Σάββατο και κατα την διάρκεια της Σαββατιάτικης βόλτας μου, κατέληξα με τα εξής faults στο VCDS. Ο κομπρέσορας δεν ανεβάζει πίεση και το αυτοκίνητο τουρμπίζει κανονικά μετα τις 3500 -4000 σ.α.λ. Επίσης έχω και αναμένο κίτρινο λαμπάκι κινητήρα. Καμία ιδέα αν είναι καμία ασφάλια?? Αν έχει κανείς καμία καλή αλοιφή να τα φτιάχνει όλα? ή πρέπει να πάω για αλλαγή μαγνητικού συμπλέκτη? θα μπορώ να κυκλφορώ το αυτοκίνητο μέχρι να μπεί συνεργείο? 3 Faults Found: 004269 - Magnetic Clutch for Supercharger P10AD - 000 - Open Circuit - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 254 Mileage: 105230 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 13:00:02 Freeze Frame: RPM: 892 /min Load: 22.3 % Speed: 2.0 km/h Temperature: 50.0°C Temperature: 24.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.970 V 004270 - Current Sensor for Magnetic Clutch for Supercharger P10AE - 000 - Elect. Malfunction Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 105231 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 13:01:52 Freeze Frame: RPM: 1266 /min Load: 37.6 % Speed: 2.0 km/h Temperature: 62.0°C Temperature: 19.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 14.224 V 008802 - Turbo/Super Charger Boost Pressure Not Detected - Mechanical P2262 - 000 - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 105231 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 13:01:52 Freeze Frame: RPM: 1457 /min Load: 39.2 % Speed: 2.0 km/h Temperature: 62.0°C Temperature: 20.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 14.097 V Readiness: 0000 0000
  12. Μετά απο πολύ καιρό πήγα και άλλαξα επιτελούς τους πολλαπλασιαστές και το πρόβλημα λύθηκε. Ο κινητήρας δουλεύει εμφανώς καλύτερα.
  13. Φίλε Νίκο, στο δικό μου εχω βάλει πρόγραμμα 100ron, και τα μπουζί που φοράει τώρα λογικά είναι τελευταίο revision γιατί τα έβαλα τον Αύγουστο. Δεν αντιλέγω οτι μπορεί να είναι καλα της VW απλά μάλον θα βάλω κάτι άλλο που υποτίθεται θα λειτουργεί καλύτερα γιατί όπως λένε δουλεύουν σε χαμηλότερες θερμοκρασίες. Τώρα για το πρόβλημα λογικά είναι πολλαπλασιαστές, έχω λίγα missfires σε full load του αυτοκινήτου μεταξύ 4500 - 5500rpm σε διαφορετικούς κυλίνδρους και όχι πάντα. Όταν θα πάω για εξάτμιση θα τους αλλάξω και θα ενημερώσω για το αποτέλεσμα. Σέυχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον σου και τις συμβουλές σου.
  14. Αν κοιτάξεις πάντως στο σαιτ της REVO μιλάει και για stage 1 και για stage 2. Το οτι είναι ικανοποιητικά δεν σημαίνει οτι είναι και το καλύτερο, σίγουρα υπάρχουν και άλλες λύσεις και ειδικά σε βελτιωμένα αυτοκίνητα να βοηθούν την καλύτερη λειτουργία του κινητήρα. Εγώ πάντως άλλαξα τα μπουζί με καινούργια εργοστασιακά και δεν είδα διαφορά, το πρόβλημα συνέχισε να υπάρχει. Επειδή σχεδιάζω να πάω για εξάτμηση και stage 2 remap, λέω να αλλάξω πολλαπλασιαστές και μπουζί και να τα κάνω όλα μια και καλή.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.