Jump to content

gramacar

Members
  • Posts

    36
  • Joined

  • Last visited

About gramacar

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Other Info

  • Car Type
    Up

User Information

  • Νομός
    Εύβοιας

gramacar's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. μάλλον το thread είναι νεκρό. Κρίμα. Καλή συνέχεια
  2. καλημέρα παιδιά και χρόνια πολλά. Έχει προχωρήσει κανείς το θέμα με τον διπλό διακόπτη από τη μεριά του οδηγού να μας δώσει τα φώτα του? Υπάρχει ένα thread στο αγγλικό forum όπου ένας φίλος από Ελλάδα έχει κάνει ένα σωρό αλλαγές στο eco up του και μάλιστα πολύ πετυχημένες αλλά δυστυχώς δεν απαντά στα μηνύματα https://www.upownersclub.co.uk/threads/vw-eco-up-illuminated-door-switches.8526/ Επίσης υπάρχει μια αναφορά εδώ μέσα για το θέμα του διπλού διακόπτη ότι κάποιος το έκανε στον Φιλοσίδη στη Λ. Αθηνών αλλά δεν δίνει καμμιά ένδειξη κόστους ή περαιτέρω πληροφορία. Όσον αφορά το led στην πλαφονιέρα εγώ που το άλλαξα έχω την εξής παρενέργεια. Δύο από τα 8 led από το λαμπάκι ανάβουν πολύ αχνά ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κλείνει ή κινείται και ο διακόπτης είναι στη θέση για τυις πόρτες. Μάλλον είναι κάποια πολύ μικρή διαρροή η οποία ενεργοποιεί τα led σαν πιο ευαίσθητα αλλά όχι την λάμπα πυρακτώσεως. Δεν ξέρω μήπως με καλύτερης ποιότητας led διορθωθεί.
  3. Καλά Χριστούγεννα σε όλους παιδιά Ακριβώς το ίδιο έχω κάνει αυτή τη στιγμή και μπορώ να πω ότι όλα μια χαρά, απλά επειδή υπάρχει το μικρόβιο και βρήκα αυτά τα led που ανέφερα στο προηγούμενο post για τα DRL, τα οποία από ότι λένε είναι dual filament σκέφτηκα μήπως έχει κάποιος άλλος εμπειρία. Για το θέμα των Led το φοβάμαι και εγώ αυτό που λες για το στράβωμα των απέναντι αλλά έλεγα ότι με μια καλή λάμπα όπως οι Philips και καλή ρύθμιση δεν θα συνέβαινε. Είναι και πανάκριβες οι άτιμες για να πεις ότι άντε να κάνω την δοκιμή και αν δεν πιάσει τα βγάζω. Υπάρχουν και αυτές με καλές κριτικές https://www.skroutz.gr/s/16888122/Nighteye-H4-A344-Headlight-12V-24V-2τμχ.html#reviews   όπου αρκετοί τις έχουν τοποθετήσει σε φώτα όχι τύπου projector και λένε ότι δεν έχουν πρόβλημα με τους απέναντι. Το θέμα είναι μπαίνουν ή θα τις πάρω και δεν θα χωράνε? Πρόβλημα με canbus ή καμμένες ασφάλειες λέτε να παίζει?
  4. Καλησπέρα στην παρέα και χρόνια πολλά. Πρόσφατα απέκτησα ένα up του 2014. Επαναφέρω λοιπόν στη ζωή το θέμα με τα led στα DRL φώτα. Έχω βρει τα παρακάτω https://www.ebay.co.uk/itm/312283052673?ul_noapp=true#vi-ilComp Έχετε κάποια εμπειρία? Τα παιδιά από πάνω που έβαλαν τα xenon δεν ανέφεραν τιμή και αντοχή στο χρόνο. Επίσης επειδή είναι Η4 είχα αμφιβολίες αν η μεγάλη σκάλα θα έχει διαφορά από την μεσαία και αν επίσης το σινιάλο είναι ακαριαίο ή χρειάζεται κάποια προθέρμανση δηλαδή 1-2 φορές δοκιμή στο ξεκίνημα. Θα εκτιμούσα τις γνώμες σας μια και είμαι σε διερεύνηση για drl led και xenon ή led στα μεσαία-μεγάλα.
  5. Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλες σας. Τελικά αποφάσισα να μείνω ως έχω με το yaris γιατί η υπόθεση πήγαινε αρκετά ψηλά από ότι είδα (πάνω από 10000) και τα έξοδα χρήσης του αυτοκινήτου είναι υψηλά για μένα. Οπότε μένω έτσι και το βλέπω ξανά του χρόνου όπου πιθανώς να έχουν πέσει λίγο και οι απαιτήσεις. Ευχαριστώ και πάλι για τη συνεισφορά σας. Παρακαλω ας κλειδωθεί το thread. Καλο καλοκαίρι
  6. Στον Πύθουλα στο δρόμο για Αρτάκη όπως πας αριστερά
  7. Ρώτησα και στην αντιπροσωπεία και το έχουν μόνο 490€ Σε ταπετσερη στη Χαλκίδα που μένω το κάνει με 100€ και θέλει 1 μέρα μέσα.
  8. Ευχαριστώ και πάλι για τις αναλυτικότατες υποδείξεις σου. Ρώτησα για το δερμάτινο τιμόνι και πράγματι μπαίνει με μόνο 490€ Επίσης για το RCD510 θέλουν μόνο 1400 € Καλά τί τιμές είναι αυτές ρε παιδιά? Πάνε καλά οι άνθρωποι? Υπάρχει έστω και ενας που θα εδινε 1400€ για ενα ραδιο-Cd? Και οι τιμές στα σερβις τους και στα υπόλοιπα ανταλλακτικά ετσι είναι? Προσωπικά μέχρι τώρα είχα κατά κύριο λόγο ιαπωνικά αυτοκίνητα των οποίως οι τιμές στα σερβις και στα ανταλλακτικά ήταν λογικότατες.
  9. Να ρωτήσω κάτι? Γιατί το κάνατε μόνοι σας και δε το πήγατε σε έναν επαγγελματία ταπετσερη. Νομίζω ότι με 80-100 € σου κάνουν τη δουλειά και λογικά το αποτέλεσμα θα είναι πολύ πιο εργοστασιακό. Για παράδειγμα σε αυτό που φτιάξατε φαίνεται στις 3 ακτίνες ότι το δέρμα κάθεται από πάνω ενώ λογικά ο ταπετσέρης θα το πέρναγε από μέσα οπότε δε θα υπήρχαν κενά. Ελπίζω να καταλαβαίνεται τί εννοώ.
  10. Φίλε στράτο ευχαριστώ πολύ καταρχάς για τις συμβουλές σου. Σχετικά με την αναβάθμιση λογισμικού κάποια παιδιά εδώ είπαν ότι μετά κλειδώνει τον εγκέφαλο. Είναι αλήθεια αυτό? Από ότι μου είπε επίσης ο πωλητής το αυτοκίνητο έχει ακόμα εγγύηση (υποθέτω την επέκταση εγγύησης αφού εχει κλείσει τριετία) οπότε αν ισχύει αυτό η αλλαγή στη καδένα αν χρειαστεί δε πρέπει να γίνει δωρεάν? Για το θέμα του τιμονιού δε μιλάω για αυτό με τα χειριστήρια αλλά το απλό δερμάτινο οπότε και θα ρωτήσω σημερα αν μπαινει και πόσο κοστίζει, το ίδιο και για το RCD510. Και κάτι ακόμα. Ρώτησα πόσο κοστίζει ο έλεγχος στη VW για να πάω το αμάξι εκεί να μου πουν και το ιστορικό του και μου είπαν 75 € Αν είναι δυνατόν τη στιγμή που άλλες αντιπροσωπείες όπως η Toyota δε χρεώνουν τίποτα και άλλες 30 €. Ετσι σκέφτομαι να το πάω σε δικό μου συνεργείο αλλά το θέμα είναι πως μπορώ να μάθω το ιστορικό του αυτοκινήτου? Α να μη ξεχάσω. Μπορείτε να μου πείτε εσείς που έχετε εμπειρία από το αυτοκίνητο πως είναι από πλευράς άνεσης ανάρτησης και εννοώ από απορρόφηση κραδασμών από σαμάρια ανωμαλίες και κακοτεχνίες, γιατί το θέλω κυρίως για αστικές διαδρομές και αυτός είναι ενας τομέας που με ενδιαφέρει πολύ. Μιλάμε για την έκδοση comfortline που δεν έχει νομίζω sport ανάρτηση. Ευχαριστώ για τη βοήθεια σας. Γιάννης
  11. Είσαι σίγουρος? Στον κατάλογο στο site της vw βλέπω το TSi με τα 90 άλογα 14300 και με τα 105 (αν υφίσταται η εκδοση) με 15300. Υπάρχει βέβαια και -900 από απόσυρση αλλά δεν έχω αυτοκίνητο να αποσύρω Επίσης αν βάλεις και το χρώμα άλλα 400 και έξοδα πινακίδων άλλα 400 τότε πάμε πάνω από 15000 τα οποία δε μπορώ να διαθέσω. Ακόμα και στα 9500 είμαι πολύ οριακός γιατί το δικό μου που πουλάω φεύγει με 6500.
  12. Καλημέρα σε όλους Αυτές τις μέρες σκέφτομαι να προχωρήσω στην αγορά ενός Polo 1,2 TSI (105PS) Comfortline του 2010. H τιμή του είναι 9500 με 28000Km στη πλάτη. Καταρχήν θα ήθελα να πάρω τη γνώμη σας για το κάτα πόσο η τιμή του είναι καλή. Επίσης θα ήθελα να μάθω αν γνωρίζετε βέβαια, κατά πόσο είναι δυνατόν να αλλαχθεί το τιμόνι του με αυτό της έκδοσης Highline γιατί αυτό που έχει τώρα το αυτοκίνητο δεν είναι δερμάτινο και είναι ξενέρωμα σε αυτό το αμάξι. Επίσης το ηχοσύστημα RCD510 μπάινει εκ των υστέρων στο αυτοκίνητο? ή καλύτερα να μπει κάτι άλλο? Τέλος τί είναι αυτό που πρέπει κυρίως να ψάξω πριν προχωρήσω στην αγορά. Θέλω να πω, υπάρχει κάποιο ή κάποια σημεία που να πονάει το αυτοκίνητο και θα πρεπει να τα κοιτάξω με ιδιαίτερη προσοχή? Ευχαριστώ πολύ.
  13. Το ίδιο έλεγαν πάντως πολλοί για το ΜΚ4 τους όταν είχε πρωτοβγεί το ΜΚ5.
  14. Έχω προσπέκτους αλλά εκεί δείχνει το comfort με τετράκτινο τιμόνι ενώ ο πωλητής επιμένει για τριάκτινο μη δερμάτινο. Τί να πιστέψω?
  15. Ποιές είναι οι διαφορές ανάμεσα στις 2 εκδόσεις τελικά? Μετά από ερώτηση μου σε 2 dealer της VW ο καθένας λέει τα δικά του. πχ ο ένας ανέφερε για επιχρωμιομένη μάσκα στο Comfortline κάτι το οποίο νομίζω ισχύει για το Highline. Ο άλλος μου είπε για τριάκτινο τιμόνι μη δερμάτινο στο Comfortline και δερματινο στο Sportline. Τα καθίσματα τα είδα από μόνος μου, όπως και το cruise control. Υπάρχουν και κάποιες άλλες "κρυφές" λεπτομέρειες? Και το κυριότερο ποιά η διαφορά στην ανάρτηση μεταξύ των δύο? Έχουν τα ίδια αμορτισέρ και διαφορετικά ελατήρια, το αντίστροφο ή είναι όλα διαφορετικά? Επίσης η ανάρτηση του 2.0 Sportline είναι ίδια με του 1.6 ή ποιό σφικτή? Σας τα ρωτάω αυτά γιατί κανένας πωλητής μέχρι τώρα δε μου έδωσε ικανοποιητική απάντηση.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.