ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΟ CLUB.ΦΙΛΟΙ ΕΧΩ ΕΝΑ Τ4 2000CC ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟ (ΒΕΝΖΙΝΑ). 1995 ΜΟΝΤΕΛΟ.ΞΑΦΝΙΚΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ .ΟΤΑΝ ΠΑΤΑΩ ΓΚΑΖΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΣΤΡΟΦΕΣ ,Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΡΕΤΑΡΕΙ (ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ )ΚΑΙ ΠΕΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΜΑΥΡΟ ΚΑΠΝΟ ΠΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ ΚΑΥΣΙΜΟ. ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ ΔΥΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ,ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ .ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕΝΣΙΟΜΕΤΡΟ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ ΓΚΑΖΙΟΥ,.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΒΙΔΑ ΨΥΚΤΙΚΟΥ , ΜΕ ΠΡΟΕΤΡΕΨΑΝ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΩ ΤΑ ΜΠΕΚ ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΛΛΟ Τ4.ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΕΠΙΣΗΣ ΠΩΣ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟ.ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ?ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΨΗΛΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ,ΔΕΝ ΠΕΤΑΕΙ ΜΑΥΡΟ ΚΑΠΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΡΠΑΖΕΙ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ .ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΑΩ ( ΑΝΕΒΑΖΩ ΣΤΡΟΦΕΣ) ΛΙΓΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ .ΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ......ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ .