Καλησπέρα στην παρέα.
Είμαι κάτοχος ενός Polo gti του 2010 με 36.000χλμ σχεδόν.
Εδώ και περίπου 1 μήνα και κάτι, παρατηρώ στο ρελαντί μία αστάθεια και από εκεί που κανονικά η κατανάλωση που γράφει είναι 0,6-0,8lt/h, ανεβαίνει στα 1,0 - 1,2 και ο κινητήρας έχει έντονους κραδασμούς.
Επίσης, στις χαμηλές στροφές (κυρίως όταν δεν αρπάζει το turbo) και με ελάχιστο πάτημα στο γκάζι το αμάξι δείχνει να "σκορτσάρει"..
Τέλος σε κάτι ευθείες κατηφόρες στην Αττική οδό, με την στιγμιαία κατανάλωση να γράφει το πολύ 3-4 λίτρα/100km, έτυχε να αναβοσβήνει το λαμπάκι του κινητήρα, πράγμα το οποίο έχει γίνει 2 φορές. Άνοιξα το γκάζι, ανέβηκαν οι στροφές και έσβησε.
Στο manual το περιγράφει ως ατελείς καύσεις που προκαλούν πρόβλημα στον καταλύτη.
Περίπου πριν 4 μέρες και καθώς πήγαινα κάπου, άναψε το λαμπάκι αυτό αλλά αυτή τη φορά έμεινε αναμμένο..
Πήγα σε ένα φίλο που είχε διαγνωστικό, το κούμπωσε και μας έβγαλε 2 φορές το σφάλμα P0106..
το οποίο και σημαίνει κάτι από τα παρακάτω :
Possible causes
- Faulty Manifold Absolute Pressure sensor - Manifold Absolute Pressure harness is open or shorted - Manifold Absolute Pressure sensor circuit poor electrical connection - Faulty Engine Control Module (ECM)
έχει κανείς παρόμοια εμπειρία;
πόσο πάει το μαλλί για αντικατάσταση του αισθητήρα, αν αυτός είναι το πρόβλημα;