Τα πιο ψυχρά μπουζί σε ένα performance μοτερ , θεωρούνται must μιας και μειώνουν τις πιθανότητες προανάφλεξης. Η οποία προανάφλεξη δημιουργείται από μπουζί που δουλεύουν πολύ πιο πάνω από την αναμενόμενη θερμοκρασία του κατασκευαστή. Έτσι αντί να εκτελούν σωστά την δουλεία τους και να καθαρίζουν τις ακίδες από την καύση, γίνονται εστία προάναφλεξης όντας πιο ζεστά από την σωστή λειτούργια τους.
¶ρα, το να πίνεται το αίμα σε ένα τέτοιο μοτέρ με τα μαμά μπουζί δεν είναι και τόσο καλό.
Το μείων στα ψυχρά μπουζί είναι οτι δεν μπορούν να αποβάλουν την "κάπνα" από τις ακίδες τους, με συμβατική οδήγηση μέσα στην κίνηση της πόλης .
Η εμπειρία έχει δείξει οτι 2 είναι τα μπουζί της αγοράς που κάνουν σε αυτό το μοτέρ: 1) Bosch F5DP0R 2) NGK BKR7EIX . To πρώτο είναι του RS2 και όχι του RS4 και είναι 1βαθμό πιο ψυχρό και το 2ερο είναι η αντίστοιχη πρόταση της ngk με 1 βαθμό πιο ψυχρό και αυτό.