Jump to content

Andreas95

Members
  • Posts

    166
  • Joined

  • Last visited

About Andreas95

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Recent Profile Visitors

1,967 profile views

Andreas95's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

36

Reputation

  1. Και να σταθει σε μερικους μηνες θα χει σκουριασει ( οι βολτες κ τ παξιμαδια), πηγαινε παρε ταινια διπλης οψης εξωτερικου χωρου και κολλα το rline badge χωρις τη βαση οπου σου ταιριαζει αισθητικα
  2. Τα σωστα που διαβασα: - ενα σουπερκαρ ειναι σταση ζωης. Δεν ειναι daily , ειναι συνηθως τριτο αμαξι , σε γκαραζ σπιτιων εκατομμυριων και αυτος που το χει το υποστηριζει τοσο ενδυματικα οσο και εργασιακα. - ενα σουπερκαρ ειναι συνολο. Ειναι επιταχυνση , ειναι ασφαλεια , ειναι φρενα , ειναι κρατημα - αν θελετε να συγκρινετε βελτιωμενα νεα hot hatches , καντε το με νεα σουπερκαρς Εγω εχω να πω τα εξης! Μου αρεσει πολυ ή βελτιωση και την κοιταζω σε καθε αυτοκινητο, γι αυτο και βρισκω εκπληκτικο οταν ενα σ3 πχ "παταει" μια φεραρι και κατανοω και την ικανοποιηση του οδηγου που χει ριξει μελετη,χρημα και μερακι απο τον αλλον που εριξε μονο χρημα για αγορα! Η βελτιωση δεν εχει τελος, γιατι ειναι τρελα και ή τρελα δε σταματα, ετσι εγω δεχομαι οτι με πολυ μελετη το σ3 μπορει να γινει ανταγωνιστικο σε ολους τους τομεις με μια φεραρι.. Τροφη για σκεψη ομως.. Α) ποσα λεφτα τελικα ξοδευτηκαν στο σ3; Β) παρεμειναν συγκρισιμα απο σκοπια αξιοπιστιας; Υ.Γ.1) ο σωστος carguy εχει σεβασμο για καθε συνολο και κανει σωστες συγκρισεις αλλα το σημαντικοτερο, ξερει που σταματαει η λογικη και αρχιζει το κομπλεξ Υ.Γ.2) οσο περναει ο καιρος και η επιστημη της αυτοκινητοβιομηχανιας εξελισσεται παρατηρουμε πολυ δυνατα συνολα με μεγαλη δυνατοτητα βελτιωσης. Βλεπουμε διλιτρα καθημερινα χατσμπακ αυτοκινητα με 360+ αλογα απο το εργοστασιο( α45 πχ) , βλεπουμε οικογενειακα αμαξια με 560++ αλογα (μ5) , αλλα πλεον υπαρχουν και τα hyper (λαφερραρι-αγκερα κλπ)! Γι αυτο κ ενα σουπερκαρ του '10 ειναι πιο αργο απο ενα δυνατο οικογενειακο( f430 vs new m3) Υ.Γ.3) Η Ελλαδα δεν ειναι χωρα για τετοιου ειδους συγκρισεις, κυκλοφορουν ελαχιστα σουπερκαρς, και αυτα που φαινονται σε στεκια ή πατανε στο δρομο ειναι αμαξια λεζαντας, τουπε και ποζεριας, που στο κατω κατω πλεον ειναι προσιτα(αγοραζεις φεραρι με 50κ)
  3. Γεια σου φιλε κ καλως ηρθες, τα δυο αυτοκινητα εχουν μεγαλες διαφορες και σε επιδοσεις κ σε καταναλωση! Το 1.0 οσο οικονομικο κ να σου ακουγεται σαν μεγεθος κινητηρα καει επδ ειναι τσι εντος πολης, αν το ποδι σου ειναι εστω λιγο βαρυ εντος πολης, κατω απο 7καταναλωση χλωμο να δεις ενω με το πετρελαιο θα βλεπεις 4αρια! Απο την αλλη το χιλιαρι εχει επιδοσεις, οχι οτι σε συγκριση με το πετρελαιο ειναι σουπερκαρ αλλα εχει μεγαλες διαφορες! Μιλησες για βελτιωση, ειναι κ τα δυο νεα στην αγορα, θα υπαρξουν αρκετες με τον κοσμο της βελτιωσης να ευνοει τον τσι! Τελος ειναι το θεμα της αξιοπιστιας, το πετρελαιο τα βγαλε τα θεματα του κ διορθωθηκε, μπορει με το καιρο να εμφανιστουν κ αλλα, για το τσι αναμενουμε! Αλλα σα νεα μοτερ βγαζουν παιδικες ασθενειες! Απο κει κ περα κριτηριο επιλογης ειναι το οικονομικο, αν κ επειδη κανεις λιγα χλμ το χρονο και εισαι κ νεος θα σου προτεινα το τσι
  4. Θα διαφωνησω σε ολα αν και δεν ειμαι υπερ του να γδυνεις το αμαξι σου.. Αλλα οι περισσοτεροι εδω εχουν το μικροβιο της ταχυτητας και της βελτιωσης οποτε με καταλαβαινουν τι θα πω.. Δεν εχουν ολοι τα λεφτα για μια μεγαλυτερη μηχανη για περισσοτερα αλογα και για εργαλεια.. Αυτοι που δεν εχουν εργαλεια δηλαδη δε πρεπει να χαρουν με μια καλυτερη επιταχυνση το αμαξι τους απο οπου και αν αυτη προερχεται; Λογικο το βρισκω εφοσον σε ενα αμαξι δεικτης ταχυτητας ειναι οι ιπποι/κιλα , εαν δε μπορεις να ανεβασεις ιππους για τους χ,ψ λογους τοτε να προσπαθησεις να κατεβασεις τα κιλα σου.. Και να μιλησω και για μενα προσωπικα που εχω και "χιλιαρακι 60 αλογα" αλλα και "εργαλειο" , βελτιωνω οσο με παει η τσεπη μου και η ορεξη μου τα δυο, και πιστευω αυτη ειναι η χαρα στο να οδηγησεις το ιδιο αυτοκινητο πιο γρηγορα απο πριν! Φιλικα
  5. καποιο λινκ; Πως λεγεται;
  6. Χαχαχαχαχα πλακα πλακα απο σασμαν παει πολυ ψηλα, απο μηχανη το χανει[emoji38] Inbox
  7. Καλως, 6η εχεις 3900 τα 190, ο μονος λογος που δε πας παραπανω ειναι λογω ηλεκτρονικου περιορισμου, που βγαινει με ενα προγραμμα. Μεχρι τις 4500+ θα μπορεις να πας την εκτη σου με οσα χλμ αυτο συνεπαγεται, νομιζω 220+ Δεν ειναι δικια μου η φωτο, ειναι αυτη που σου πα παραπανω απλα ειναι πολακι 1.2 ελληνικο προγραμματισμενο με αφαιρεση κοφτη τελικης
  8. Tsi ναι 90αρι πενταταχυτο η πεμπτη ειναι θεομακρη. 40χλμ ανα 1000στροφες.. 1η-60,2α-100,3η-160,4η-200 .. Ξαναλεω κοντερ.. Κραταω μια επιφυλαξη αν δεν ειναι στις 3.600 να ναι 3.800, οταν ξαναβγω σε καμια εθνικη θα το δω να σου πω με σιγουρια.και γενικα στην βελτιωση του που αναφερθηκες, με ενα προγραμμα εισαι γυρω στα 125 με φπε 95αρα εισαι 135+- , με 100ρον εισαι 140+ και απο κει και περα μπαινει και εισαγωγη-σκαστρα-ιντερκουλερ , μπορεις να το κανεις υβριδιο μπορεις να αλλαξεις και τουρμπινα, το τελευταιο με επιφυλαξη γιατι δε ξερω καποιον να το χει κανει! Οσο με το σχολιο σου οτι θα σε στειλω στα καγκελα δεν εχω να απαντησω κατι, εγω παντως δεν ειρωνευτηκα
  9. Ποιος σου πε οτι δε φτανει πανω απο 195; Μιλας για προγραμματισμενο; Εγω εχω βγαλει 200+(κοντερ) με 4η (εχω το πενταταχυτο) και εχω μονο ελευθερα καζανακια. Εχω δει 1.2 tsi 1ο σταδιο να βγαζει 225 σχεδον κοντερ απο ενα παιδι που δημοσιευσε στο tsi power και το πιστευω γτ εγω 200αριζω 5η στις 3.600. Επισης 126-127 απο Tmg, εννοεις μονο προγραμμα; Το πολο αν και 1.2 εχει τη βελτιωση ενος τουρμπο η οποια παει οσο παει η τσεπη σου, ακομα και για υβριδιο τουρμπινα απλα δεν αξιζει οντως να σχοληθεις τοσο στο συγκεκριμενο αμαξι, αλλα αυτα ειναι γουστα..
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.