Jump to content

st69

Members
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

About st69

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Passat
  • Car's nickname
    Silver sink

st69's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

9

Reputation

  1. Παίδες update!!! Ευτυχώς η διαρροή δεν ήταν από φλάντζα κεφαλής αλλά από μία τάπα αναθυμιάσεων η οποία όμως για να αλλαχτεί λύσαμε το μισό μοτέρ. Το θέμα είναι τώρα ότι ανακαλύψαμε ότι το εργαλείο δεν τουρμπίζει επαρκώς. Το δοκίμασα μόλις τώρα, πάνω από 205 δεν πήγαινε με τίποτα !!! Καμιά ιδέα κανένας?????????????
  2. Συμφωνώ απόλυτα. Ακόμα και όταν το ψιλοζόρισα δεν έκανε κιχ. Αυτός ο 20V δεν καταλαβαίνει τίποτα. Εγώ πιστεύω, ότι το πιό σημαντικό στο αέριο είναι ο εγκαταστάτης και η ποιότητα των υλικών που θα χρησιμοποιήσει. Πάντως καταλήξαμε από ότι βλέπω στο ότι δεν γίνεται εγκάρσιος κινητήρας να τοποθετηθεί σε όχημα με διαμήκη. Μόνο χρησιμοποίηση απάρτιων από τον ένα στον άλλο μπορεί να γίνει και αυτό υπό προϋποθέσεις. Επί του θέματος αλλά και όλων των άλλων απόψεων - τοποθετήσεων, σας ευχαριστώ θερμά.
  3. Κατανοητά αυτά που λες, δεν έχω μπερδέψει κάτι, ο λόγος που θα έβαζα άλλο κωδικό θα ήταν μόνο η αντοχή σε ενδεχόμενες μελλοντικές βελτιώσεις και φυσικά το γεγονός ότι αφού θα τα έβγαζα όλα γιατί να μην τα έκανα όσο το δυνατόν καλύτερα. Να βάλουμε και λίγα νούμερα για να έχουμε μία τάξη μεγέθους. - Πρόγραμμα 300- 400 - Επισκευή από 500 έως 1400 (ανάλογα τι θα βγάλει και τι θα αλλαχτεί) - Τροποποίηση μονάδας αερίου 150 - 250 για πνεύμονα και περιφερειακά - Ανέβασμα - κατέβασμα κινητήρα 250 - 350 Βγάλτε συμπέρασμα ρε παιδιά (δεδομένων των συνθηκών πάντα). Passatouko πόσο σου καίει στο αέριο αδελφέ μου? lt/100χλμ. Εμένα κάτω από 10lt/100 δεν πέφτει που να (χτυπιέμαι).
  4. Γεια σου ρε passatouko. Τι θα το κάνεις το θηρίο και θα πας τόσο πάνω? Εγώ πάντως για τη χρήση που το θέλω (καθημερινά 70 - 100 χλμ) νομίζω ότι μου φτάνουν τα 20 - 30 ps, όχι τίποτε άλλο είναι και το κόστος μετακίνησης που με τα νέα ''μέτρα'' θα πάει στα ύψη, κι εμείς που αποφασίσαμε να μένουμε λίγο παραέξω μάλλον θα πρέπει να σκεφτόμαστε σε λίγο ή τη μετακόμιση στο κλεινόν άστυ ή τη μετακίνηση με πιο παραδοσιακά μέσα, γαϊδούρι - άλογο - ημίονο.............
  5. Φλάντζα καπακιού άλλαξα με μανίσια μάλιστα πριν από 4 μέρες και δυστυχώς δεν είναι από εκεί. Χάνει κάπου κοντά στην πολλαπλή εξαγωγής από μπροστά. Δυστυχώς και πάλι η διαρροή είναι αρκετή (200 με 300 γρ ανά 1000χλμ) και για αυτό κατέληξα να σκέφτομαι την επισκευή. Πάντως σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές και για το ότι διαθέτεις το χρόνο σου για να βοηθήσεις.
  6. Όχι και 300 άλογα! μου φτάνει να πάρω 20-30 αλογάκια και το μοτέρ να αποκτήσει ξανά τη ''σφιχτή'' αίσθηση που είχε, γιατί τώρα είναι λίγο ''βρακί''. Όταν λες ροΪκή τι ακριβώς εννοείς? γιατί δεν είμαι και πολύ ψαγμένος επί των βελτιώσεων. Δεν θα χρειαστεί εφόσον το μοτέρ ανοιχτεί να δούμε και βαλβίδες, οδηγούς, καπελότα και αν χρειάζεται να αντικατασταθούν - καθαριστούν, εφ΄όσον λειτουργώ με αέριο? Το ρωτάω γιατί τα 300 ευρώ μου φαίνονται μία χαρά σαν τιμή αλλά μάλλον λίγα για επισκευή.
  7. Έχω μόλις αλλάξει τουρμπίνα (Κ03 Borg Wagner) ταιριάζει στο μοτέρ?
  8. Παιδιά καλημέρα. Ανοίγω αυτό το θέμα διότι έχω ένα δίλημμα. Έχω ένα Passat του 1999 1.8Τ με κωδ. κινητήρα APU, το μοτέρ λόγω υπερθέρμανσης χάνει λάδια προφανώς από φλάντζα κεφαλής. Από ότι διάβασα μέχρι τώρα οι κινητήρες AGU (με ηλεκτρόγκαζο, δλδ μετά το 2001) έχουν πέρα από μεγαλύτερη ιπποδύναμη και καλύτερα μέταλλα και καλύτερα εσωτερικά απάρτια (μπιέλες, στρόφαλο, πιστόνια κλπ). Τέτοιους κινητήρες από ότι είδα φοράνε τα AUDI TT, S3, SEAT CUPRA και κάποια άλλα τα οποία περιμένω από εσάς να μου τα πείτε εάν τα γνωρίζετε. Το ερώτημα είναι, λόγω του ότι τα μοτέρ αυτά τοποθετούνται στα πιό πάνω μοντέλα εγκάρσια είναι δυνατόν να τοποθετηθούν στο δικό μου όχημα όπου ο κινητήρας μπαίνει κατά μήκος? Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.
  9. Αστέρι φίλε μου !!! Τέλειες ζάντες, αυτές ψάχνω να βρώ και δεν τις βρίσκω πουθενά. Αν μπορείς να βοηθήσεις θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα. 18αρες να υποθέσω φοράς?
  10. Λόγω του ότι μάλλον το χάσαμε εδώ το θέμα, ήως θα ήταν καλύτερο να μου υποδείξουν οι Mod's κάποιο άλλο μέρος να μεταφέρουμε τη συζήτηση? Sorry και ευχαριστώ για την ανοχή και την κατανόηση.
  11. Ελπίζω να βοηθήσω με την ιστορία μου και κανένα άλλο για να μην πάθει την ίδια ζημιά. Κινούμαι σε ανηφορικό δρόμο (Εθνική) με μεγάλη ταχύτητα και βενζίνη όχι αέριο, ξαφνικά αντιλαμβάνομαι ότι το όργανο θερμοκρασίας δείχνει πάνω από τη μέση και ανεβαίνει ''σφαίρα''. Άμεσα, παρ' ότι καλοκαίρι, σβήνω A/C γυρνάω το καλοριφέρ στο ζεστό και δίνω φούλ ανεμιστήρα, δυστυχώς μάταιος κόπος, το όργανο έφτασε στα ''κόκκινα'' και αμέσως σταμάτησα και έσβησα το αυτοκίνητο καλώντας ταυτόχρονα την οδική. Ανοίγοντας καπό διαπίστωσα ότι το κολάρο του διακλαδωτή έχει φύγει μαζί με το σφιγκτήρα του και τα νερά του ψυγείου έχουν πάει περίπατο. Οι επιλογές μου δυστυχώς λόγω τοποθεσίας δεν ήταν πολλές (μόνο μία) και ο μηχανικός και φίλος που συντηρούσε το θηρίο ήταν σε διακοπές. Έτσι λοιπόν και με πολλές αμφιβολίες πήγαμε σε αυτή τη μία και μοναδική επιλογή την οποία ακόμη μετανιώνω. Όταν ο ''ΜΑΣΤΟΡΑΣ'' είδε για πρώτη φορά το θηρίο αποφάνθηκε ότι φταίει ο θερμοστάτης και όταν εγώ τον ενημέρωσα ότι ήταν αλλαγμένος προ μηνός (προληπτικά στα πλαίσια της αλλαγής ιμάντα - τεντωτήρα κλπ για να δείτε τι ψείρας είμαι) επέμεινε στην αρχική διάγνωση. Αποτέλεσμα αυτού ήταν να συμπληρώσει νερά αφαιρώντας το θερμοστάτη και βάζοντας το όχημα σε λειτουργία περιμένοντας τα νερά να κάνουν κύκλωμα. Έλα ντε όμως που τα νερά δεν κατέβαιναν στο κάτω κολάρο και ο ''ΦΩΣΤΗΡΑΣ'' επιμένοντας δίκην ημίονου άφησε το όχημα να δουλεύει στα κόκκινα επί 15λεπτο......... Τον έκανα πέρα έσβησα το αυτοκίνητο μέσα στα νεύρα και παρακαλούσα να μην έχει γίνει αυτό που φοβόμουν αλλά ........................... Τελικά αφού άλλαξα ψυγείο (δεύτερη διάγνωση του φωστήρος) και κάποια άλλα που έτσι κι αλλιώς χρειάζονταν αλλαγή, επέστρεψε ο μηχανικός μου από τις διακοπές και αμέσως βρήκε ότι έφταιγε ο σωλήνας του καλοριφέρ ο οποίος ανέβασε τόση πίεση στο κύκλωμα που έφυγε ο διακλαδωτήρας μαζί με το σφιγκτήρα. Ελπίζω να μη σας φόβισε η ιστορία μου και να είναι μόνο μία διδακτική παρένθεση για το τι μπορεί να γίνει όταν το σύμπαν συνωμοτεί εναντίον μας. CARNER 140 euro. Ακριβούτσικα αλλά πολύ καλά και ταιριάζουν γάντι.
  12. Τα περισσότερα απ΄αυτά που άλλαξα δεν φαίνονται φίλε μου. Όπως πχ η καινούργια Borg Wagner που έβαλα, το καινούργιο ψυγείο νερού, η αντικατάσταση δίσκων και τακακιών στα φρένα και πολλά άλλα. Πιο πολύ με ενδιαφέρει η ασφάλεια και η σωστή λειτουργία του μοτέρ παρά η αισθητική του αυτοκινήτου, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν με νοιάζει καθόλου, απλά τη βάζω σε δεύτερη μοίρα. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Εδώ έβαψα το σήμα μαύρο γυαλιστερό και το αποτέλεσμα μάλλον είναι καλούτσικο (το ίδιο έκανα και στο κάλυμμα του μοτέρ). Έβαλα και φυμέ μεμβράνες.............. Γεια σου φίλε μου Τα καθίσματα δεν τους φαίνεται αλλά είναι καλύμματα. Η υπερθέρμανση είναι ιστορία για γερά νεύρα καθώς πολύ φοβάμαι ότι είναι δυνατόν να συμβεί στον καθένα μας και δεν το καταλαβαίνεις με τίποτα, γίνεται που λέμε ΜΠΑΜ ΜΠΑΜ.
  13. Να και μερικές φωτό. Έτσι το πήρα........ Και έτσι έγινε.... Στην περιποίηση του κινητήρα έχω μία ιδιαίτερη αδυναμία κι έτσι............... Αν προσέξετε στη φωτό Νο 2 έχω αλλάξει το εσωτερικό σε μαύρο από γκρί που ήταν, και έχουν βαφτεί τα πάντα (πλαστικά - τελειώματα θυρών - σκιάδια κλπ). Έχω κάνει και άλλα πράγματα οπότε αν σας αρέσει αυτό που βλέπετε ...........................:-))))
  14. Καλησπέρα σε όλους για άλλη μία φορά. Έχω πολύ καιρό να γράψω στο forum και να κάνω ένα update για την παρούσα κατάσταση. Χαίρομαι που το θέμα εξακολουθεί να υφίσταται και να είναι και HOT!! Θα ήθελα επίσης να σας ενημερώσω πως έχω αλλάξει username σε st69. Λοιπόν, αρχικά να ευχαριστήσω θερμά όλους σας για τις ορθές συμβουλές και να σας πω ότι τοποθέτησα, όπως κι εγώ είχα αρχικά σκοπό, σύστημα υγραερίου στην φοβερή τιμή των 600 euro κομπλέ με το ΚΤΕΟ. Έχω διανύσει ήδη 34.000 χιλιάδες χλμ και σχεδόν κανένα πρόβλημα τουλάχιστον από το υγραέριο. Δυστυχώς λόγω υπερθέρμανσης του κινητήρα (την οποία πρόλαβα) αλλά κυρίως της μα......κίας μηχανικού (την οποία ΔΕΝ πρόλαβα) έχω διαρροές λαδιού και μάλλον πάμε για γενική επισκευή. Εντυπώσεις μετά από ενάμιση χρόνο που έχω το αυτοκίνητο: Α. εάν το στήσεις σωστά δεν παίζεται, το ταξίδι είναι άνετο, η κίνηση στη πόλη ομαλή, σχετικά ήσυχο (θα ήθελε λίγη παραπάνω ηχομόνωση) και το 5άρι σασμάν δεν βοηθάει και πολύ προς αυτή την κατεύθυνση. Β. έχω δαπανήσει έως τώρα ένα σεβαστό ποσό για σωστή συντήρηση, πέρα από τις αναβαθμίσεις (υγραέριο-ανάρτηση κλπ). Γ. δεν δείχνει με τίποτα την ηλικία του (πολλοί πιτσιρικάδες στη δουλειά με ρωτάνε αν είναι του 2005-2006). Δ. ο κινητήρας είναι τέρας αντοχής και έχει τη δυνατότητα πολλών βελτιώσεων, επίσης αντέχει και το αέριο χωρίς θέματα (αν είσαι και λίγο προσεκτικός). Σε γενικές γραμμές είδα ότι αυτό που ήθελα αρχικά από αυτοκίνητο το πήρα και ως εκ τούτου δεν έχω παράπονο. Sorry για τη μακρηγορία θα βάλω και μερικές φωτο να δείτε και τι έχω κάνει χονδρικά πάντα...... Γράψτε άκυρο για την αλλαγή toy username
  15. Επειδή δεν θέλω να μπω στη διαδικασία, πια είναι η "καλή" και ποιά η λιγότερο "καλή" ασφαλιστική, και δεν είναι και ο σκοπός της συζήτησης αυτός, θα σου πω μόνο να ρίξεις μια προσεκτική ματιά στις καλύψεις και στα όρια του συμβολαίου σου και βγάλε μόνος σου τα συμπεράσματά σου.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.