Jump to content

baltziak

Members
  • Posts

    35
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

baltziak last won the day on September 17 2017

baltziak had the most liked content!

About baltziak

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Σερρών

Other Info

  • Car Type
    Passat CC

baltziak's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Λοιπόν, προς ενημέρωση εχουμε και λέμε. Τελικα ήτανε μόνο το εγκεφαλάκι της πίσω αντλίας (δηλ. το γνωστό πρόβλημα και σας ευχαριστώ για την ενημέρωση αλλιως θα άλλαζα και την αντλία). Το παλιο ειχε κωδικο 1K0906093F και ητανε made in Romania και το καινούργιο (και αναβαθμισμένο θελω να πιστευω) εχει κωδικο 1K0906093J και είναι made in china. Το αυτοκινητο δουλευει απροβληματιστα απο την δευτερα που το πήρα μετα και απο πολλα τεστ και χλμ που το εκανα. Οσο αφορα το συμπλεκτη, το κάτω αντλιάκι είχε ψιλοδιαλύσει με αποτελεσμα σιγα σιγα να τον καταστρέψει. Συνολικα σετ συμπλεκτη με τα 2 αντλιάκια του με την εργασία 850 ευρω και το εγκεφαλάκι της αντλίας βενζίνης με την εργασία του 145. Σύνολο 995 ευρω. Ούτε 1000 που λένε.
  2. Εκαναν πως δεν γνωριζαν καν για το θέμα και οτι στην αμερική εχουν αλλες προδιαγραφες τα αυτοκινητα. Στη ευρωπη εχουν αλλα εξαρτηματα και δεν εχουν , ούτε ακουσαν τιποτα για προβλήματα στο εγκεφαλάκι. Στα του συμπλέκτη. Ειναι δυνατον ο συμπλέκτης να είπε το ποίημα ετσι ξαφνικά χωρίς καμια προειδοποίηση? Το αυτοκίνητο δουλευει πολυ προσεκτικά και προσεγμένα και τα περισσότερα χλμ απο τα 100.000 που εχει τα έκανε εκτος πόλης. Μου φαίνεται πολύ παραξενο και ανεξήγητο, εκτος και αν εσπασε τίποτα απο μέσα του. Μπορεις να μου πεις τι συμπλεκτη φοραμε και ποσο κοστίζει? Θα μπορουσα να τον βρω στο εμποριο ?
  3. Ασε μες στη στεναχώρια ειμαι. Καταρχήν το εγκεφαλακι περαστηκε και απο οτι ειδα ο κωδικός του τελειώνει σε 93J. Οπως προείπα μολις πηγαν να το βγάλουν απο το συνεργείο ο συμπλέκτης παρεδωσε πνευμα, ξαφνικα το πενταλ χαλαρωσε (μισο επεσε) και πηγαίνει πολυ (ζούφια) μαλακά. Η μονη εξήγηση που μπορούμε να δώσουμε σε αυτο είναι που δουλεψε το αμαξι με μεγαλη κλιση όταν το κατεβασα απο το φορτηγο της οδικής και πατησα τον συμπλέκτη με αποτελεσμα να ζορίστικαν το μπομπακια και καποιο να ειπε το ποιημα δεδομενου οτι ο συμπλεκτης μου κατα τα αλλα ήταν μια χαρα και δεν μου είχε παρουσιασει καποιο σημαδι φθορας η γήρανσης. Παραγγειλαμε λοιπον και τα 2 μπομπακια και καθως η γκαντεμια συνεχίζεται το ενα δεν υπαρχει ελλαδα και το παραγγείλανε απο γερμανια. 10 εργασιμες μέρες δηλ σε 15 μερες θα εχω ξανα αυτοκίνητο. Ηταν η χαριστική βολη μιας και το χρειαζομαι. 110 ευρώ το ενα και 130 το αλλο συν εργασία. Και αν δεν ειναι τα μπομπακια παμε μετα για συμπμεκτη. Οπως επισης για το ξαφικο σβήσιμο αν δεν ειναι το εγκεφαλακι παμε για αντλια. Αθανατη vw εσυ θα μας θαψεις.
  4. Οχι αυτο το παρουσίασε πριν το σκαλισουν οταν το κατεβαζα εχθες απο την οδικη στην αυλή της αντιπροσωπείας και πηρε κλιση το αμαξι. Τελος παντων θα δουμε αυριο. Λοιπον ξανα θελω την γνώμη σας γιατι συνέβει και αλλο κουφο. Με πήρε τηλ ο μηχανικος οτι κούμπωσαν το εγκεφαλακι και μολις πηγαν να το βγαλουν απο το συνεργείο μαλακωσε ξαφνικά ο συμπλέκτης και παίρνει με το ζόρι τις ταχύτητες. Εχθες που το καναμε βόλτα στη αυλή και το βαλανε στο διαγνωστικο ητανε μια χαρα. Δηλ. Οτι επαθε το επαθε μεσα στο συνεργείο. Θα το κανουνε λέει εξαερωση και αν δεν γίνει θα πρεπει να κατεβασουνε σασμαν, συμπλεκτη κτλ Εχει κανεις ιδέα τι μπορει να συμβαίνει? Το αμαξι εχει 100.000χλμ. Υποψιαζονται τα μπομπακια και μαλλον θα παμε για αλλαγή πανω απο 300 ευρω.
  5. Να σε ρωτήσω και κατι αλλο ασχετο. Υπαρχει περιπτωση λογω μεγαλης κλισης του αυτκκινήτου να κολλησει η φουσκα, το φλοτερακι του δεικτη βενζίνης στο ρεζερβουαρ? Γιατι οταν πηγα να το κατεβασω απο το φορτηγο της οδικης αναψε το λαμπακι οταν πηρε κλιση ενω εχω βενζινη μεσα (λιγο πανω απο το 1/4) και τωρα στην αντιπδοσωπεία ειναι με αναμμενο λαμπακι και δείχνει αδειο. Κολλησε?
  6. Δυστηχως δεν τον σημείωσα καπου. Αυριο ομως που θα παραλάβω το αμαξι θα τον ζητήσω. Θα ζητήσω φυσικα να παρω και το παλιο εγκεφαλακι και θα δω και αυτο τι κωδικο εχει.
  7. Σίγουρα, εχεις απολυτο δίκιο.Απλα δεν είχα δευτετο αυτοκίνητο γι αυτο το μετακινούσα. Ευτυχως σταθηκα τυχερος και δεν επαθε καμια αλλη ζημια. Το λαμπακι του κινητήρα την αλλη μερα που το εβαλε μπρος ο μηχανικος της αντιπροσωπείας για να το βαλει στο διαγνωστικό είχε σβησει. Λοιπόν μεχρι στιγμης συμβαδίζουμε με τα λεγόμενα σας παιδια. Εδειξε πρόβλημα στην πίσω αντλία (Χαμηλή πίεση) και φυσικα θελανε να την αλλαξουνε όλη πακετο με το εγκεφαλακι γιατι το προβλημα το βγαζει η αντλία και οχι το εγκεφαλακι. Αν ητανε λεει το εγκεφαλακι θα εβγαζε χαμηλη ταση ρευματος διακοπη εντολων κτλ. Θα εδειχνε δηλ. Προβλημα στο εγκεφαλακι ενω τωρα το δείχνει στην αντλια. Τους ειπα οτι με δική μου ευθύνη θελω να αλλαχτει μονο το εγκεφαλακι και προς τιμη τους το δεχτηκαν χωρις δευτερη κουβεντα και ειπαμε οτι αν συνεχιστει το προβλημα μετα θα αλλαξουμε και την αντλια. Ηταν απολυτα συννενοησιμοι. Ηδη το πσρειγγειλαν και αυριο θα περαστει. Τωρα αυτο που με ανησυχει ειναι οτι ο κωδικος ανταλλακτικου που μου εδωσες yositosi δεν ειναι ιδιος με αυτον που εχουν και παρειγγειλαν. Μηπως μου βαλουν απο τα παλια μη αναβαθμισμενα εγκεφαλακια. Αυτος που εγραψες ειναι ο καινουργιος ο αναβαθμισμένος?
  8. Αν αναφερεσε στο θεμα αντλια βενζίνης σε tsi, ναι διαβασα για το προβλημα που είχες με το εγκεφαλακι. Είδα και το βίντεο και τρελαθηκα. Εγω επειδη το κυκλοφορούσα περιπου 10 μέρες με το προβλημα διαπίστωσα τα εξής: (για να ξερουν και οι επομενοι που θα τους συμβει και σε αυτους)1. Στην αρχη ήταν πιο ηπια τα συμπτωματα και οσο παιρνουσαν οι μερες χειροτερευε το προβλημα. 2. Το παρουσίαζε μονο οταν ζεστενοταν το αμαξι και συνεπως καιτο εγκεφαλακι. Επρεπε να δουλεψει τουλαχιστον μιση ωρα για να ζεσταθει και να το παρουσιαζε μονο μετα την εκκινηση (αφου το εσβηνα δηλ και το ξαναεβαζα εμπρος. Τις τελευταιες μερες αρχιζε να το κανει και στην πορεία αλλα σε χαμηλες ταχυτητες και αφου εννοείται εχε ζεσταθει το εγκεφαλακι. Μεχρι που φτασαμε σήμερα που γύριζα απο καβαλα προς σερρες και στα μισα της διαδρομής (30 λεπτα πορείας) μου εσβησε ξαφνικα με 140χλμ ευτυχως σε ευθεία. Απο εκείνη την στιγμη επαιρνε και στα 50 -100 μετρα εσβηνε. Αφου το εσκισα για κανα χιλιομετρο ετσι ελπιζοντας οτι θα στρωσει εκανα δεξια και πηρα τηλ την οδικη.
  9. Ναι εχεις δίκιο. Ηδη το ξεφορτώσαμε στην αντιπροσωπεία Με ανησυχει που αναψε και το λαμπακι του κινητήρα. Θα δούμε αυριο (αν θα το πιασουν κιόλας αυριο) .Το θεμα είναι οτι αυτην την στιγμη δεν εχω και δευτεδο αμαξι για να κινηθω και μου εχουν κοπει τα ποδια.
  10. Λοιπόν τελικά εμεινα στον δρόμο, μαλλον επαθε γερο εγκεφαλικο το εξαρτημα. Παίρνει μπροστα και σε 200 μετρα ξανασβήνει. Διενυσα 2-3 χλμ και αφου αγανακτησα πηρα την οδικη να το φορτωσει και να το παει στην αντιπροσωπεια. Το θέμα είναι οτι οταν εσβηνε το αφηνα και τσουλούσε και τώρα μου αναψε και το λαμπακι του κινητήρα. Επαθε καμια ζημια λετε?
  11. Ωραία θα παω την Δευτέρα στην αντιπροσωπεία να απαιτήσω αλλαγή του συγκεκριμένου εγκεφάλου (πιστευω να μου την κάνουν) θα τους πώ με δική μου ευθύνη. Νασε και παλι σε ευχαριστω που με κατατόπισες. Οταν θα εχω νέα θα ενημερωσω.
  12. Μπορώ να το αγοράσω απο καπου εγώ και να μου το περασει καποιος εκτος αντιπροσωπείας ή ειναι τοσο εξιδεικευμενο και πρεπει να παω οπωσδήποτε αντιπροσωπεία?
  13. Νασε καλα με κατατόπισες πλήρως. Τωρα τουλαχιστον ξέρω απο που να ξεκινήσω γιατι εχω αγχωθει πολύ με το θεμα. Ειχα σκοπο να ξεκινησω με το αισθητήρα πιεσης καυσίμου ή ποιοτητας καυσίμου( καπως ετσι). Ειχα διαβασει και για το εγκεφαλακι αλλα δεν ηξερα οτι ειναι ανεξαρτητο ανταλακτικο. Ναι το αφηνω σχεδον να αναψει λαμπακι και μετα το γεμιζω τις περισσοτερες φορες. Να σε ρωτήσω και κατι τελευταίο. Εχω διαβασει τα περι αλλης αντιπροσωπείας του ιδίου ομίλου οσο αφορα τις τιμες και σκεφτομαι να παω κατα skonda μερια , θα μπορεσουν αυτοι να μου αλλαξουν το εγκεφαλακι? (Πιστευω σε καλύτερη τιμη).
  14. Παιδια την βοηθεια σας. Εδω και λίγες μέρες το αμάξι μου σβήνει ξαφνικά μόνο όταν το βάλω μπροστά, βάλω πρωτη και ξεκινήσω. Ξεκιναει κανονικά και σε 5-6 μέτρα σβήνει,δεν προλαβαινω να βάλω καν την δευτέρα. Δεν το κανει συνέχεια αλλα οποτε του έρθει. Κατα τα άλλα το αμάξι δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα, δεν ρεταρει , τραβαει κανονικά δεν σβήνει στα φανάρια . Το προβλημα παρουσιαζεται μόνο αμεσως μετα την εκκινηση του κινητήρα και στα πρωτα μέτρα.. Να πω οτι το πρόβλημα παρουσιάστηκε σχεδον μετα απο φουλαρισμα βενζίνης και επειδη υποπτευομουνα την βενζίνη εβαλα (μετα την προτροπη του μηχανικού μου)καθαριστικό και 15 λιτρα 100αρα βενζίνη με τα οποία διενυσα ήδη 80 χλμ και το προβλημα συνεχίζεται. Σήμερα το εκανε μετα το ξεκίνημα και αφου πρόλαβε ( η γυναίκα μου - πως το κατάφερε-) και διένυσε καμια 200 μετρα και εβαλε και δευτέρα. Να πω πως οταν σβήνει αλλες φορες παιρνει μπρος με την πρωτη και άλλες φορες με παιδευει (6-10 φορες μιζα, κορναρισματα, βρισιδια απο τους πισω κ.τ.λ) Σήμερα το βάλαμε στο διαγνωστικό και εβγαλε τα εξης σφαλματα: Ρ3044 , Ρ2293, Ρ3043. Πάμε για αντλία? Και ποια? Τα φώτα σας παιδια γιατι και ο μηχανικός μου είναι προβληματισμένος και με στέλνει στην αντιπρωσωπεία με την οποία εκλεισα ηδη ραντεβού απο εβδομάδα. (Περαστικά μου)
  15. Κωδικο του αμαξιου εννοεις αυτον που ειναι στο μπαρπιζ χαμηλα απο την μερια του οδηγού? Αυτον ενταξει αλλα τον κωδικό της πλακετας δεν τον ξέρω γιατι δεν την ανοίξαμε ακομη την επενδυση της πόρτας. Παντως απο ότι ειδα παει μαζι με το μοτερ πακέτο. Αν μπορεις να δεις εχοντας μονο τον κωδικό του αυτοκινήτου πες μου. Ειναι 2009 μοντελο και μιλαμε για το πισω δεξιο παραθυρο.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.