Jump to content

Lzoakis

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

About Lzoakis

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Έβρου

Other Info

  • Car Type
    Don't have a car

Lzoakis's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Αχ GTI.. Αυτό το είχα ερωτευτεί απο το most wanted το NFS όταν ήμουν νεαρώτερος Εάν πάω θεσσαλονίκη, τείνω προς είτε ibiza 1.2 105 ps tsi ή 1.6 120 ps fiesta καθώς το polo ξεφεύγει αρκετά, ενώ για κομοτηνή το golf νομίζω θα είναι καλύτερη επιλογή· άλλωστε αν θελήσω να ταξιδέψω Θεσσαλονίκη-Αλέξ/πολη το λεωφορείο με επιστροφή και το 50% μαθητικό εισητήριο είναι γύρω στα 25 ευρώ, με τα οποία απο σαλόνικα λόγω βενζίνης διοδίων δεν πας ούτε ασπροβάλτα Όσον αφορά το αν θα μου φτάνουν ή όχι τα άλογα, όπως προείπα το αυτοκίνητο προορίζεται για οικονομικές μετακινήσεις και όχι για να μετατραπεί σε παυλα-μασίν· για αυτή την λειτουργία, απο όταν βγήκε μάλιστα έχω βάλει στο μάτι την ktm duke 390, για τους εξής απλούς λόγους: value for money επιδόσεις (πόσα χρήματα θές αντίστοιχα σε νόμιμο αμάξι για να πας 0-100 σε 5s? ) και δεύτερον γιατί είναι πολύ πιο οικονομικό απο άποψη καταναλώσεων κτλ. Άσε που η μηχανή για βόλτα έχει απο τη φύση της πολλή περισσότερη πλάκα! Αλλά νομίζω πως εκτραχύνω την ροή του topic Ευχαριστώ για τις ευχές σου! Ευχαριστώ πολύ για τις βιωματικές πληροφορίες φίλε μου. Όπως αντιλαμβάνεσαι επειδή δεν έχω οδηγήσει κανένα απο τα αυτοκίνητα (Μόνο το arosa της μανας και το e200 του πατερα ) δεν μπορώ να εκφέρω άποψη προσωπική, και απαντώ με ότι αντίστοιχα έχω διαβάσει. Η επικρατούσα άποψη είναι πως στα 90 ψιλοζορίζεται, ενώ τα 122 είναι γάντι, αλλά αυτά είναι απλές απόψεις. Στο κομμάτι της κατανάλωσης ωστόσο, απο θεωρητικής άποψης τουλάχιστον, άν εχεις 2 μοτέρ και για να αποδώσουν την ίδια ιπποδύναμη χρειάζονται διαφορετική πίεση (φερ'ειπείν για να αποδώσουν 90 άλογα στον τροχό το tsi πρεπει να είναι στις 3,5-4χιλ στροφές ενώ το 90 στον κόφτη) αυτό με την λιγότερη πίεση καταναλώνει και λιγότερη βενζίνη. Νομίζω στο top gear μια φορά είχαν βάλει κόντρα κατανάλωσης μια 458 και ένα μικρό 1600 και στις ίδιες στροφές η 458 έκαιγε λιγότερο Fsi δεν θέλει κανονικά μόνο super 98 ή 100 οκτανίων; Α, επισης, πόσα χλμ κάνεις την εβδομάδα ωστε να χρειάζεσαι 50 ευρω φιλε;
  2. Σε ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές, και για τις κατατοπιστικότατες πληροφορίες που μου παρείχες φίλε μου.
  3. Ληφθηκαν όλα υπ'οψιν, σου'χω στειλει πμ Οποιαδήποτε ωστόσο προσθήκη περι του golf υπάρχει ας γραφει εδω και σιγουρα θα την δω.. Ευχαριστω!
  4. To γνωρίζω πως είναι διαφορετικές κατηγορίες φίλε μου, ωστόσο η αναζήτηση πραγματοποιείται βάσει budget οπότε παραθέτω άλλες πιθανές επιλογές Να θέσω και το άλλο ερώτημα μιας και το ανοίγουμε... Ξερω οτι προτρεχω ωστοσο καλο είναι να γνωρίζεις περι μεταπωλητικής αξίας· πως κινείται το golf 5 στον τομέα αυτο;
  5. Αρχικά να σας ευχαριστήσω ολους για τις εποικοδομητικού περιεχομένου απαντήσεις και τον ενδιαφέρον σας Εν συνεχεια, φιλε Πανο το αυτοκίνητο δεν προκειται να το καγκουρεψω (ενταξει, πειραξω ) γιατι εν καιρω σκοπευω να αποκτησω μια μεσαιου μεγεθους μοτοσυκλετα, βεβαια αυτο αποτελει αλλη ιστορια. Φοιτητης σιγουρα δεν θα ειμαι στην πολη μου, και ταξιδια σκοπευω να πηγαινω του τυπου Αλεξανδρούπολη - Θεσσαλονίκη ή Κομοτηνή-Αλεξ/πολη οποτε καλο θα ηταν να βγαινει το ταξιδι πιο φθηνο ή εστω το ίδιο σε κοστος με το λεωφορειο (αν και λιγο ουτοπικο σεναριο λαμβανοντας υπ'οψιν τις φοιτητικες εκπτωσεις, αλλα αυτη ειναι αλλη συζητηση) Αυτο που με προβληματίζει ειναι το εξης την προκειμενη στιγμη: Γιατί γκολφ (Που ειναι ουσιαστικα 7ετιας) και οχι πχ ενα νεώτερο αυτοκίνητο στα ίδια λεφτα; (Πχ Fiesta του 10 με esp ή Ibiza του 11;)
  6. Δεν είναι οτι έχω κατασταλάξει στο γκολφ απαραίτητα, δεν ειμαι καν αυτός που θα πάρει την τελική αποφαση, αλλος τον εχει τον παρα, εγω μοναχα εισηγησεις και βετο μπορω να πραγματοποιησω Τωρα για το μπατζετ λέμε συντηρητικά πράγματα και για να μην το φοβάμαι το αμάξι (έπαιζε το ενδεχομενο ενος golf 6 γυρω στα 8500 αλλα το απορρίπτω με το σκεπτικό οτι μετά παει πολυ, ειδικα για φοιτητικο, και θεωρω πως ειναι ασυνειδητο να επιφορτιζω τους γονεις μου με περιττα κοστη· στο κατω κατω της γραφης αμαξι ειναι, οχι νυφη ) σε περίπτωση που το γρατζουνίσω κτλ να μην ειναι και τραγικο, οπως θα ηταν σε ενα καινουργιο η σε ενα αρκετα ακριβοτερο. Απο του χρονου εχω μια καλή διοδο για δουλεια απο σπίτι, που + τα λεφτα μηνιαιως απο τους γονεις και γιαγιαδες (με τα οποια θα καλύπτω και βενζινες αλλα οχι σερβις, αυτα τα επωμιζονται οι δικοι μου) οπότε το ποτάκι θα το καλύπτω.. Αλλα δεν πινει και τιποτα ρε γαμωτη Anyway, με δεδομενα, τι προτεινεις και γιατι Επαρχία βρίσκομαι, Αλεξανδρούπολη και λογικά απο του χρόνου ή Κομοτηνή ή Σαλονικα, θα δειξει. Σε ντιζελ μεταχειρισμενο δεν ειμαι ιδιαιτερα κατατοπισμενος.. Προτασεις; Καλως σας βρηκα αρχηγε.. Λοιπον το μεταχειρισμενο θα ειναι το νωριτερο απο 2008, οποτε δεν τιθεται θεμα, αν και αναλογιζόμενος οτι ουσιαστικα ειναι σχεδιο του 2004 το αμαξι ψιλοξενερωνω :/ Για ανέλυσε λιγο τα περι της καδενας.. Δηλαδη κοστος εξαρτηματος, εγκαταστασης, αιτια κτλ
  7. Δεν πειράζει αρχηγέ μου προς θεού, επι του 122 εχεις αποψη ως κινητηρα γενικα; Δηλαδή σε ένα μεταχειρισμένο τι ακριβώς θα έπρεπε να προσέξω πέραν των τυπικών μηχανικών ελέγχων; (Ουτως ωστε να διασφαλιστει η σχετικη ποιοτητα ζωης του αυτοκινητου) Καλώς σας βρήκα, μήπως παιζει αρνητικο ρολο το οτι πρακτικα θα ειναι 7 χρονων αμαξι; Για την μάσκα παιδια ξερετε ποσο παει και τι διαδικασια ειναι;
  8. Και αυτό τι είναι? http://www.auto-data.net/gr/?f=showCar&car_id=8618
  9. Καλησπέρα σας, ονομάζομαι Λευτέρης και γενικότερα έχω μια αγάπη προς τα αυτοκίνητα από μικρή ηλικία. Καθώς σύντομα θα δώσουμε τις πανελλαδικές, και το καλοκαίρι πλησιάζει, τέθηκε όπως είναι ευνόητο το θέμα απόκτησης ενός αυτοκινήτου το οποίο θα έχω για όταν πάω φοιτητής. Το budget που συμφωνήθηκε για μεταχειρισμένο κυμαίνεται στα 7000 με 7500 για αμάξι + τέλη + ασφάλειες κτλ κτλ. Σκέφτηκα λοιπόν, πως ιδανική επιλογή θα αποτελούσε το Golf V· ο πρώτος προβληματισμός είναι ως προς τον κινητήρα. Απο τις γνώσεις που έχω αποκομίσει απο διάφορες αναζητήσεις, θεωρώ πως ο πιο ισορροπημένος κινητήρας θα ήταν ο 122 TSI (άσχετα που μου λέγαν κάτω απο 100 άλογα οι γονείς ). Επίσης έχω την εντύπωση πως καθώς έχει κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο πολύ, θα είναι ευκολότερη η εν ανάγκει ανεύρεση ανταλλακτικών κ.α. Μέχρι εδώ συμφωνείτε, διαφωνείτε; Απο κεί και πέρα, επειδή δεν αντέχω την κλασσική μάσκα (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3f/VW_Golf_V_front_20080123.jpg) θα ήταν απαραίτητη η αντικατάσταση της απο μία τύπου GT.. Πόσο εύκολη είναι η διαδικασία αντικατάστασης; Πόσο κοστίζει η μάσκα; Επίσης, ενδεχομένως να αντικατασταθεί το στανταρ ράδιο με την πράσινη οθόνη για κάτι τέτοιο: http://www.ebay.co.uk/itm/New-RCD510-MP3-Car-Radio-Reverse-Image-For-VW-Jetta-3-Golf-MK5-MK6-Passat-CC-T5-/161481052875?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item25990552cb Τέλος, ως προς τα ουσιώδη, σε τι καταναλώσεις παίζει ο συγκεκριμένος κινητήρας(122); Κόστος συντήρησης-σέρβις; Κάποια γνωστά προβλήματα; Και ίσως το πιο σημαντικό απ'όλα: Αποτελεί καλό φοιτητικό αμάξι; Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.