Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

giannisl

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About giannisl

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Σαλαμίνας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N2
  1. από τα φτηνά αρχισα φιλε μου.. αλλαξα θεση στα μπεκ έδειχνε ο παλιος εγκέφαλος βλάβη στο πρωτο...πιεση και ψεκαζουν καλα..αλλαξα μπουζια - πολλαπλασιαστή- βαλβίδα ψυχρής και εκει το διαγνωστικο έγραψε δυο φορες μπλοκαρισμένος εγκέφαλος...για αυτό και αλλαξα κιτ και μετα μπαταρια και θερμοστατη... ο επομενος εγκέφαλος εγραψε στο διαγνωστικο ρυθμιση πεταλούδας γκαζιού... δεν βγαζει κωδικο το γραφει καθαρα στην οθονη..με ΚΕΦΑΛΑΙΑ γραμματα γραφη την βλαβη..και ο δευτερος εγκέφαλος που βαλαμε στην αρχη εβγαλε μπλοκαρισμενςο εγκέφαλος και βλαβη στον αισθητηρα LAMDA .... αλλα μαλλον ηταν από το προηγουμενο αμαξι αφου μετα δεν το εβγαλε..και εγραψε ρυθμιση πεταλούδας γκαζιού..ετσι όπως στο γραφω.. η μπαταρια σβηστη εγραφε 11,2 και ρελαντί 12,5 και όταν το σβηνεις το διαγνωστικο αυτό που εχει ο μηχανικος για μπαταρια βγαζει και ποσο εχει δυναμη η μπαταρια σβηστη..0 εβγαζε...τωρα πως επερνε μπροστα ενας θεος ξερει
  2. βαλαμε διαγνωστικο την μπαταρια.. 35% και μολις εσβηνε το αμαξι μηδενιζε εντελως η φορτιση δεν ειχε καν δυναμη...αλλαγη θερμοστατη με την βαση του γιατι δεν ανεβαζε γρηγορα θερμοκρασια και ενω το αμαξι ηταν ζεστο ηταν στο 0 θερμοκρασια...με το ρεταρισμα λιγο καλυτερα ανεβαζει κανονικα θερμοκρασια ανεβοκατεβασμα στροφων πολυ καλυτερα αλλα ο νεος εγκεφαλος με το διαγνωστικο επιασαν ρυθμιση πεταλουδας γκαζιου βλαβη...δυστηχως δεν την γλυτωσαμε την πεταλουδα την οποιο ο προηγουμενος εγκεφαλος επειδη ειχε θεμα δεν την επιανε..θα ξανα μπει την επομενη τεταρτη στο διαγνωστικο και αμα βγαλει ξανα πεταλουδα ειναι αυτη η βλαβη...απο εκει δεν παιρνει και μπρος το αμαξι ακομη και ζεστο οταν ειναι διοτι μαλλον καθετε ανοιχτη η πεταλουδα παιρνει αερα και θελει γκαζιες για να παρει..υπαρχει και φορα που μαλλον κλεινει η πεταλουδα καλα και παιρνει λες και ειναι καινουργιο το αμαξι..οπως καθετε η πεταλουδα στο κλεισιμο... το διαγνωστικο δεν ξερω τι ακριβως ειναι αλλα ειναι γνησιο για αμαξια Opel VW και AUDI oχι δεν εχει καμια μετατροπη το αμαξι...απλα εχουν περασει τα χρονια και βγαζει οτι βγαζει...και μαλλον αρχιζει και ακουει και σασμαν...
  3. την εχω παρα πολύ καιρο πανω και καποια στιγμη πριν πολύ καιρο ειχα μεινει από μπαταρια..την πηγα την φωρτοσα και ηταν οκ..περασε πολύ καιρος από τοτε και μαλλον εχω θεμα εκει...επερνε τσακμακι που λεμε αλλα τωρα τελευταια ειχα πρόβλημα δεν επερνε όπως πριν αλλα δεν ηταν καθημερινο πρόβλημα..1 εβδομαδα όταν ανεβασει θερμοκρασια το αμαξι 70* με 90* το σβησω και μετα από λιγο παω να το βαλω μπροστα τοτε εχει θεμα..και σημερα το πρωι μου το εκανε και κρυο οπου με 3η μιζια πηρε μπροστα...η μπαταρια είναι σιγουρα πανω από 4 χρονια...μπορει τα ρεταρίσματα και τα πανω κατω ρελαντί όταν είναι σταματημενο να είναι και αυτά από μπαταρια ? εχω φαει φρικη αλλαξα λαστικα 265 ευρο και πηρα τσαμπα και εγκεφαλο μαλλον από ότι δειχνει και εχουμε ρεταρει και οικονομικα χαχαχαχαχα..το μονο θεμα είναι πως εδειξε εγκέφαλος μπλοκαρισμένος και ο επομενος εβγαλε το ιδιο που μπορει εντελως τυχαίος να είναι βλαβη από το προηγουμενο αμαξι..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΕΣ
  4. ευχαριστω για την βοηθεια... εχω αλλαξει βαλβιδα ψυχρης μπουζια αλλαγη θεσης μπεκ και πολλαπλασιαστη..και τελευταια εγκεφαλο μεταχ καθως ειχε βγαλει 2 φορες το διαγνωστικο μπλοκαρισμενος εγκεφαλος...το οποιο μαλλον δεν ηταν αλλα και ο εγκεφαλος απο καπου αλλου κομπλαρει αφου και ο αλλος που εβαλα το ιδιο βγαζει..το μονο κακο ειναι οτι σημερα το πρωι πρωτη φορα δεν πηρε μπροστα και παγωμενο..μαλλον μπαταρια ειναι το προβλημα η μιζα...πηγα να βαλω μπροστα κουνισε βελονες ταχυτητας και στροφων δεν εδωσε μιζα και μετα απο λιγο μηδενισε καντραν ωρα και χιλιομετρα και επεσαν βελονες και μαζι με αυτα ακουγοταν απο το κοντραν ενας θορυβος σαν βραχυκυκλωμα που ηταν το μηδενισμα στα χιλιομετρα και ωρα..βασικα αυτο μαλλον δεν εχει σχεση με το ρεταρισμα ειναι επιπλεων θεμα η μιζα η μπαταρια..φυσικα και εδω υπαρχει θεμα καθως δεν μπορω να καταλαβω πως εχει θεμα η μπαταρια που σιγουρα πρεπει να τα εχει φαει τα ψωμια της αλλα τα κανει οταν ειναι ζεστο το αμαξι...
  5. Το αμάξι είναι 1400 16V -101 hp... Το αμάξι όταν είναι κρύο παίρνει κανονικά ανεβάζει 1100 στροφές και φτάνει κάποια στιγμή στις 800 όπου αρχίζει και ρετάρει..αυτό γίνετε όταν ζεσταθεί ανεβάσει 70* θερμοκρασία έως τους 90* που φτάνει… ανεβοκατεβάζει ρελαντί στις μικρές στροφές και μερικές φορές όταν πάω με μικρή ταχύτητα μπορεί και να σβήσει …βγάζει πολύ καυσαέριο και μυρίζει άσχημα …το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι τον τελευταίο καιρό όταν δουλέψει με τα συμπτώματα αυτά που έχει όταν το σβήσω και είναι ζεστό παίρνει με δυσκολία μετά..για να πάρει θέλει γκαζιες σαν να είναι μπουκωμένο πολυ….δεν καίει καθόλου λάδια σε ψηλές ταχύτητες και στροφές δεν βλέπω κάποιο θέμα με απόδοση και ούτε κάνει διακοπές σε πορεία … έχω καθαρίσει 2 φορές πεταλούδα έχουμε βάλει τις ρυθμίσεις και το πρόβλημα με το ανεβοκατέβασμα στροφών είναι λιγότερο από ότι ήταν αλλά παραμένει… δεν βγάζει κανένα από 3 διαγνωστικά που έχω πάει βλάβη σε πεταλούδα… έχει βγάλει 3 φορές μπεκ στον πρώτο κύλινδρο και από την στιγμή που άλλαξα μπουζί άλλαξα θέση στα μπεκ δεν έχει ξανά βγάλει κάτι.. έχω αλλάξει πολλαπλασιαστή του έχω ρίξει πριν πολύ καιρό καθαριστικό βενζίνης … στον τελευταίο έλεγχο σε διαγνωστικό έβγαλε μπλοκάρισμα εγκέφαλου… άλλαξα και μεταχειρισμένο εγκέφαλο αλλά δεν άλλαξε τίποτα.. και ο έλεγχος πάλι που κάναμε με διαγνωστικό μετά τον νέο εγκέφαλο έβγαλε πάλι μπλοκαρισμένος εγκέφαλος και αισθητήρας ΛΑΜΔΑ.. τον αισθητήρα ΛΑΜΔΑ πρώτη φορά τον έβγαλε και λέμε μήπως είναι από το προηγούμενο αμάξι που ήταν SEAT και έχουν μείνει βλάβες καθώς είναι αδύνατον να είναι μπλοκαρισμένος και αυτός ο εγκέφαλος αφού και ο προηγούμενος εγκέφαλος αυτό είχε βγάλει χωρίς αισθητήρα ΛΑΜΔΑ .. το θέμα που μας μπερδεύει πολύ είναι ότι όταν δουλέψει το αμάξι ακόμη και μια ώρα μετά αν πας να το βάλει μπροστά παίρνει δύσκολα και όταν ζεσταθεί ρετάρει … εσείς τι μπορείτε να βλέπετε με την εμπειρία σας ? θερμοστάτη , αισθητήρα ΛΑΜΔΑ ? μαφ ? υπάρχει περίπτωση να έχει θέμα ο καταλύτης ? εγκέφαλο πάντως άλλαξα και μάλλον τον έχω αναπληρωματικό τον ένα αφού δεν ήταν θέμα εγκέφαλου.. Μπορεί να βοηθήσει κάποιος ? γιατί δεν υπάρχουν και χρήματα να αλλάξουμε τα πάντα στο αμάξι..
×
×
  • Create New...