Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Vipernk

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About Vipernk

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Πετρούπολης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6
  1. Σε ευχαριστώ Ανδρέα για τις ευχές. Όχι από την αρχή. Αρχική turbo 1.600 περίπου που έγινε 975. Αρχική κινητήρα 6,800 περίπου που έγινε 1.150. Και τελική συνολική 1,600 Ότι έγραψα σαν γεγονότα ισχύει και δεν τα αναιρώ. Και η Kosmocar και η Karenta είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις με στόχο το κέρδος. Πιστεύει κανένας ότι ακόμα και δικαστικά να πήγαινα θα έβγαζα άκρη; Και με τι κόστος (επισκευής και δικαστικών εξόδων Άλλωστε μέσα σε αυτό το διάστημα ρώτησα και έμαθα ότι και οι δύο ζημιές δεν είναι σπάνιες (μάλλον συχνές μου τις χαρακτήρισαν μηχανικοί σε εξουσιοδοτημένα και εξειδικευμένα VW) στους κινητήρες CAV. Δεν αποκλείω η τόσο χαμηλή τιμή επισκευής να είναι έμμεση αναγνώριση ευθύνης από τις εταιρείες Kosmocar (κατασκευαστικού λάθους κινητήρα CAV ) και Karenta (πιθανού επισκευαστικού λάθους στην αντικατάσταση του turbo). Αυτό είναι κάτι που δεν θα το μάθω ποτέ. Όμως επειδή νομίζω ότι αδίκησα τους εργαζομένους (κυρίως τους συμβούλους sevice και ίσως τους τεχνικούς) αρχικά, γι' αυτό τώρα με πιο ψυχρό μυαλό 2 μήνες μετά, ένοιωσα την ανάγκη να τους ευχαριστήσω, καθώς θα μπορούσαν μετά από όσα είπα και έκανα, να με αντιμετωπίσουν αλλιώς, πιο ψυχρά. Το ίδιο και οι δύο εταιρείες (αρχική τιμή turbo 1.600 ευρώ και κινητήρα 6.800 περίπου). Και 50% έκπτωση να μου έδιναν λόγω ανταλλακτικών αντικατάστασης τα 4,200 θα ήταν πολλά για εμάς. όπως ανέφερα και σε προηγούμενο post, οι σύμβουλοι service είναι ο σάκος του μποξ μεταξύ του πελάτη και των τεχνικών / διοίκησης. Αυτοί είναι υποχρεωμενοι να ακούν το κράξιμο από τον πελάτη, έχοντας την πίεση από την διοίκηση αλλά και να δικαιολογούν τα όποια λάθη των μηχανικών. Και επειδή από θέση ευθύνης σε προηγούμενη μισθωτή εργασία μου, έχω υπάρξει σάκος του μποξ (διοίκησης και πελάτών / προμηθευτών) ξέρω τα συναισθήματα. Πράγματι έχω δύο χρόνια εγγύηση, θα μπορούσα να απευθυνθώ σε άλλο εξουσιοδοτημένο, αλλά δεν θα το κάνω λόγω της συμπεριφοράς που έλαβα. Άλλωστε κανένας δεν μου εξασφαλίζει ότι αλλού θα είναι καλύτερα.
  2. Το turbo πήγε 910 περίπου, τα υπόλοιπα μηχανή και το αυτοκίνητο αντικατάστασης δωρεάν για 2 μήνες
  3. Οφείλω ένα μεγάλο respect στον φίλο Βασίλη Παπαδόπουλο. Με κατάλαβες μπαγάσα. Τους τελευταίους δύο μήνες με την Γκόλφω στο συνεργείο επισκεπτόμουν ψυχίατρο και έπαιρνα 4 Lexotanil την ημέρα. Επίσης χθες αφού πλήρωσα, η γυναίκα μου πήρε το αυτοκίνητο και εγώ κρατήθηκα σιδηροδέσμιος στα μπουντρούμια της Karenta, όπου οι υπάλληλοι και τεχνικοί της εταιρείας έρχονταν κάθε δέκα λεπτά και έσβηναν τα τσιγάρα τους πάνω στο ημίγυμνο κορμί μου, μέχρι να ανασκευάσω τις αρχικές κατηγορίες μου. Στο τέλος υποχώρησα, ζήτησα ένα tablet και έκανα την παραπάνω δήλωση μετάνοιας. Επίσης πλέον η υπόθεση είναι στους δικηγόρους, όπου η Karenta μου ζητάει με αγωγή 100.000.000 ευρώ και δημόσια διαπόμπευση στην επόμενη έκθεση αυτοκινήτου. Μακάρι να σου έμοιαζα φίλε Βασίλη. Εσύ που οδηγάς το καλύτερο VW που κυκλοφορεί στους Ελληνικούς δρόμους, που κάνεις service στο πιο ψαγμένο εξειδικευμένο συνεργείο επειδή δεν μπορεί κανένας εξουσιοδοτημένος να σε πιάσει κορόιδο, που αν πάθει κάτι το VW σου το επισκευάζεις στην μισή τιμή (επειδή είσαι Ο Βασίλης Παπαδόπουλος και μόνο αυτό μετράει στην αγορά). Εσύ κυκλοφορείς στα καλύτερα μαγαζιά, με τις ωραιότερες γυναίκες, έχεις την καλύτερη και πιο προσοδοφόρα δουλειά στην Ελλάδα και η λάμψη της προσωπικότητάς σου επισκιάζει τα πάντα γύρω σου. Δυστυχώς δεν μπορώ να σε φθάσω. Συνέχισε φίλε Βασιλη να μοιράζεις πόνο σε όλους εμάς τους αδύνατους που δεν μπορούν να πλησιάσουν καν το μέγεθος της δικής σου προσωπικότητας και εξυπνάδας Η αντιπαράθεση δεν οδηγεί πουθενά, απεναντίας κουράζει τα υπόλοιπα μέλη που διαβάζουν το θέμα.
  4. Τελευταίο update για το Golfaki (ένα μήνα μετά από το τελευταίο post μου), όπου θα αναθεωρήσω πολλά από αυτά που αρχικά πίστευα και έλεγα. Σήμερα και μετά από δύο μήνες γκρίνιας, επιστολών και στεναχώριας παραλάβαμε το επισκευασμένο Golf μας. Αλλάχθηκαν turbo και κινητήρας (κυλινδροκεφαλή, μπλοκ, πιστόνια κλπ). Αργήσαμε λίγο λόγω καθυστέρησης στην εισαγωγή του νέου κινητήρα. Όλα φαίνονται μια χαρά. Χθες κάναμε με τον σύμβουλο service μία αρκετή μεγάλη βόλτα και όλα λειτουργούσαν ρολόι, (σύμφωνα με την μικρή μου εμπειρία πάντα) Θέλω να ευχαριστήσω και από εδώ τους συμβούλους service της Karenta Μηλιαράκη, κύριους Αγγελόπουλο και Τσαρή. Παρά όλη την γκρίνια, τις φωνές και αμφισβήτηση που έδειξα, ήταν ΠΑΝΤΑ ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ. Ομολογώ ότι με αντιμετώπισαν με ευγένεια και προθυμία να με ενημερώσουν, παρότι έβλεπαν ότι ήμουν καχύποπτος και πολύ επιφυλακτικός. Και μέσα από το forum θέλω να ζητήσω συγγνώμη αν κάποια στιγμή παραφέρθηκα (χωρίς πιστεύω να ήμουν αγενής) Αυτό άλλωστε τους είπα και προσωπικά, ότι το πρόβλημά μου ήταν αρχικά με την Kosmocar και την Karenta και όχι με αυτούς. Αλλά και η Karenta τελικά αποδείχθηκε πολύ καλή στην παροχή υπηρεσιών, αφού όλο αυτό το διάστημα των δύο μηνών, μας είχε παραχωρηθεί ένα UP ως αυτοκίνητο αντικατάστασης αλλά και στο τέλος μας έκανε μια γενναία έκπτωση στην ήδη μειωμένη τιμή επισκευής που είχαμε συμφωνήσει. Παρότι ήμουν αρχικά οργισμένος η αντιμετώπιση που έλαβα με έκανε να αναθεωρήσω. Επειδή είμαι ελεύθερος επαγγελματίας παρέχοντας υπηρεσίες (οπότε ξέρω να εκτιμώ την παροχή της καλής υπηρεσίας και συμπεριφοράς), θέλω να πω ότι θα συνεχίσω να εμπιστεύομαι το επίσημο service της Karenta για την συντήρηση και τις επισκευές στο Golf. Τα ανθρώπινα λάθη μπορεί να γίνουν από τεχνικούς κάθε επίσημου service (που ίσως και να μην έγιναν στην περίπτωσή μου και να ήταν τυχαίο γεγονός), μπορεί να γίνουν όμως και από κάποιον σε μη εξουσιοδοτημένο. Το επίσημο όμως σου προσφέρει την εγγύηση εργασίας που είναι βασική και την πολιτισμένη συμπεριφορά. Και τείνω να συμφωνήσω με αυτό που μου είπε χθες ο κύριος Τσαρής "οι εργαζόμενοι κάνουν τις εταιρείες", που ειδικά στην περίπτωση της Karenta Μηλιαράκη ισχύει απόλυτα. Για τον επίσημο εισαγωγέα Kosmocar θα ήθελα να ομολογήσω ότι απαντούσαν άμεσα και εγγράφως σε όλες μου τις ερωτήσεις (που ήταν και πολλές) - χωρίς να είμαι σε θέση να γνωρίζω την περαιτέρω επέμβαση τους στο πρόβλημά μου Για την εξυπηρέτηση πελατών της Γερμανίας που απευθύνθηκα μέσω αναλυτικής επιστολής, θέλω να πω απλά ότι με μία ψυχρή απάντηση με παρέπεμψαν στον επίσημο εισαγωγέα χωρίς πιστεύω να διάβασαν καν την επιστολή μου Τέλος ευχαριστώ όλα τα μέλη που ασχολήθηκαν με το πρόβλημα που είχα και συνέβαλαν με γνώμες και συμβουλές Είμαι ανοιχτός σε κάθε ερώτηση φίλων του forum εφ' όσον ξέρω και μπορώ να απαντήσω.
  5. Το θεωρητικό κόστος τουρμπίνας ήταν 1.850 ευρώ και κινητήρα 6.750,00 πάντα με ανταλλακτικά ανταλλαγής. Τελικά κατέληξε 950 για τουρμπίνα και 1150 για κινητήρα. Θα αντικατασταθεί το σύνολο του κινητήρα με καινούργιο επειδή είχε χαραχθεί ο κύλινδρος (αυτό το είδα πεντακάθαρα) από το σπασμένο πιστόνι. Το τούρμπο η αντιπροσωπείο δεν το επισκευάζει το αλλάζει. Για επισκευή τούρμπο έξω μου είπαν γύρω στα 400 οπότε αποφάσισα αντικατάσταση με 950 ώστε να έχω 2 χρόνια εγγύηση. Την ίδια εγγύηση θα έχει και ο νέος κινητήρα, με μεγάλη δική μου επιφύλαξη τι εννοεί ή Kosmocar εγγυηση. Όπου Ρώτησα εκτός Karenta αυτές οι τιμές δεν έπαιζαν πουθενά. Και εγώ περιμένω από Γερμανία απάντηση αλλά χωρίς μεγάλες προσδοκίες. Απλά τα σκαω και συνεχιζω, μαλλον,περιμένοντας τι άλλο μπορεί νάμου συμβει.
  6. Προς kostask 106 - Η αλλαγη κινητηρα θα κοστίσει 1.175,00 ευρώ Προς ankarage - Θα το ξαναγράψω όταν βγήκε η ζημιά στην τουρμπίνα δεν είχα ένδειξη βλάβης μηχανής - μόνο λαδιών, αυτή βγήκε μετά από την αλλαγή της τουρμπίνας Προς nikoskallithea - Τι σχέση έχουν οι σύμβουλοι service με τις αποφάσεις και την πολιτική της εταιρείας; Κάνουν τον σάκο του box μεταξύ πελατών, μηχανικών και εταιρείας. Τα παράπονα μου έχουν να κάνουν με την εταιρεία και τους μηχανικούς. Σε παρακαλώ, επειδή δεν μπορώ να στο απαγορεύσω, θέλω να σταματήσεις να ποστάρεις από δω και πέρα σε αυτό το θέμα καθώς άρχισες επιθετικά "καλό κουράγια ή φούνταρε το σε καμιά ρεματιά" και συνεχίζεις. Απ ότι καταλαβαίνω δεν έχεις όρεξη για διάλογο και ανταλλαγή απόψεων - μόνο τρολάρισμα
  7. Τα νεώτερα είναι ότι ο κινητήρας λύθηκε, με εμφανώς ραγισμένο σπασμένο πιστόνι, σπασμένα ελατήρια δεύτερου κυλίνδρου και χαραγμένο κύλινδρο. Οπότε πάμε για αλλαγή κινητήρα. Πήγα από το συνεργείο της Karenta όπου συζήτησα με τον προϊστάμενο service που ήταν φιλικός και με διάθεση να μου αναλύσει την ζημιά και την πορεία αποκατάστασης. Διάρκεια αλλαγής περίπου 25 ημέρες καθώς πρέπει να γίνει παραγγελία από Γερμανία. Μέχρι τότε κρατάμε το αυτοκίνητο αντικατάστασης για τις καθημερινές μετακινήσεις. Θέλω να διευκρινίσω ότι ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τους συμβούλους service της εταιρείας που πάντα ήταν ευγενικοί και πρόθυμοι να βοηθήσουν στα αυστηρά βέβαια πλαίσια που τους οριοθετεί η εταιρεία τους. Το πρόβλημά μου ήταν και είναι με τις εταιρείες που αντιπροσωπεύουν στην Ελλάδα την VW και την πολιτική που εφαρμόζουν. Πρώτα απ' όλα θέλω να πάρω πίσω το Golfaki γερό και χωρίς άλλα προβλήματα. Η μόνη παρηγοριά μου είναι ότι θα έχω 2 χρόνια εγγύηση. Δεν έχω όρεξη, χρόνο και χρήμα για πραγματογνώμονες, δικηγόρους και παρόμοιες διαδικασίες που δεν ξέρω πόσο καιρό θα κρατήσουν και με αβέβαιο αποτέλεσμα.
  8. Παιδιά θέλω βοήθεια επειδή επιμένω ακόμα και σήμερα έλαβα απάντηση από Kosmocar αν έπρεπε να αντικατασταθεί το λάδι μετά την αποκατάσταση της σπασμένης τουρμπίνας. Η απάντηση είναι ότι η τουρμπίνα ουδέποτε έσπασε (σε αντίθεση με όλα αυτά που μου έχουν πει όλο αυτό τον καιρό) αλλά είχε διαρροή ο στεγανοποιητικός δακτύλιος του λαδιού και γι' αυτό έπρεπε να αντικατασταθεί η τουρμπίνα. Τι είναι αυτός ο δακτύλιος και αν "χαλάσει" πρέπει να αλλαχθεί όλη η τουρμπίνα; Δεν ξέρω πλέον τι ισχύει και τι δεν ισχύει, ακόμα και αν πάω με μηχανικό πιστεύω δεν θα βγάλω άκρη
  9. Σε αυτό πατάω και εγώ ότι έγινε στα χέρια τους και πιέζω όσο μπορώ. Πρώτο μέλημά μου είναι να πάρω το αυτοκίνητο επιεσκευασμένο και χωρίς άλλα προβλήματα. Από κει και πέρα ανάλογα τα οικονομικά θα δούμε πως θα κινηθούμε. Περιμένω την απάντηση απο Γερμανία και βλέπουμε. Ξέρωότ ιθα αργήσει αυτό επειδή εκεί πάνω έχουν άλλα σοβαρότερα προβλήματα αλλάμπορώ να περιμένω.
  10. Την τουρμπίνα δεν την πήρα επειδή η αντικατάσταση με "χαμηλό" κόστος απαιτούσε ανταλλακτικό ανταλλαγής. Όμως εξακολουθώ να υποστηρίζω προς αυτούς ότι οι τεχνικοί δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους και εξ' αιτίας τους έσπασε το πιστόνι
  11. Την τουρμπινα μου την έδειξαν λυμένη αλλά δεν έχω τις γνώσεις για να δω αν είχε σπάσει και τι είχε σπάσει. Αν είχε σπάσει το πιστόνι δεν θα μου είχε βγάλει ένδειξη βλάβης κινητήρα;
  12. Η νεώτερη εξέλιξη είναι ότι σήμερα δώσαμε εντολή αποκατάστασης της βλάβης στην Karenta προκειμένου να μην αποσύρουν την τιμή που μας είχαν δώσει. Όμως περιμένω ακόμα την ΕΓΓΡΑΦΗ απάντηση του προισταμένου τεχνικού τμήματος της Kosmocar αν οι νόρμες της VW επιβάλλουν την αλλαγή λαδιού και φίλτρου μετά την αντικατάσταση σπασμένης τουρμπίνας (στην δική μου περίπτωση δεν έγινε). Διακρίνω μία δυσκολία καθώς έχουν περάσει 48 ώρες, δεν έχω λάβει κάτι εκτός από ένα καθησυχαστικό τηλεφώνημα χθες (σαν χτύπημα στην πλάτη - έλα μωρέ ήσουν άτυχος, έτυχε σε σένα, φτιάξ' το να τελειώνεις)
  13. Καλησπέρα Ανδρέα Συμφωνώ στα πιο πολλά από αυτά που αναφέρεις. Όταν μου έστειλαν αρχικά την λίστα ανταλλακτικών για την αντικατάσταση της τουρμπίνας ρώτησα και σε μη εξουσιοδοτημένο (μάλιστα όπως διάβασαν την λίστα γέλαγαν επειδή μερικά από αυτά δεν χρειάζονταν αντικατάσταση) και το κόστος ήταν πολύ μεγαλύτερο από € 975,00. Για επισκευή της τουρμπίνας μου είπαν περίπου € 400 - € 450 αλλά σκέφτηκα την διετή εγγύηση (τελικά λάθος μου απ' ότι φάνηκε). Απλά έμαθα ποτέ ποτέ ποτέ ξανά επίσημο service σε αυτοκίνητο χωρίς εγγύηση
  14. Εδώ και 1 ώρα έλαβα την έγγραφη απάντηση της Kosmocar (όλα έγιναν καλά κλπ κλπ) και εμείς σας τιμούμε ως πελάτες (κλπ κλπ) και κάνουμε την καλύτερη δυνατή προσφορά αποκατάστασης (κλπ κλπ) - όλα αναμενόμενα. Έχει ήδη φύγει επιστολή προς Γερμανία και αναμένω απάντηση
×
×
  • Create New...