Νικο σε ευχαριστω για το ενδιαφερον επειδη δεν σκαμπαζω και πολλα απο το αυτοκινητο δεν ξερω ακριβως με τι το σκαναρε ο μαστορας παντως ο υπολογιστης εβγαλε τον συγκεκριμενο κωδικο και περιγραφη στα ελληνικα:κλαπετο ρυθμισης ποτενσιομετρου για αερα εισαγωγης, υψηλη πιεση. Το ιστορικο ειναι το εξης: πριν 1με 2μηνες μου αναψε το τσεκ νομισα οτι ειναι απο κακη βενζινη και για ενα διαστημα εβαζα μονο 100αρα η vpower chell 97. Το προβλημα συνεχιστηκε και πηγα σε συνεργειο την πρωτη φορα βγηκε η ενδειξη:ελλειψη σπινθηρα στον πρωτο κιλυνδρο οποτε μου αλλαξε ο μαστορας τον πολλαπλασιαστη εσβησε και το μηνυμα. Την επομενη μερα μου ξανααναψε το τσεκ. Σημερα και μετα απο 2 εβδομαδες πηγα παλι στο συνεργειο αλλαξα και μπουζι. το μηνυμα ομως ακομα υπαρχει και βγηκε επιπλεον και δευτερο δηλαδη το (π10α5). Τ αμαξι ζοριζεται λες και ειναι φουλ μπουκομενο. Ο μαστορας παντως δεν μπορουσε να καταλαβει το προβλημα.Τι ακριβως ειναι αυτο και πως λυνεται αν ξερει κανεις να μου πει