Jump to content

thanasistech22

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

About thanasistech22

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Πεντέλης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Passat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

thanasistech22's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Προφανώς όχι δεν είναι μόνο θέμα ecu είναι και θέμα καύσιμου αλά όταν βάζεις 100αρα,ενισκιτικα κλπ και το πρόβλημα παραμένει τι γίνεται? .Για αυτό την παραπάνω θεωρία την έκανα πράξει και όλα οκ. Όσο αφορά το αν είμαι μηχανικός μηχανολόγος πιστέψετο έχω εργαστεί σε μεγάλη έτεραι ανταλλακτικών αυτοκινήτων VALEO. Φιλικά .
  2. Μπορεί να έχεις δίκαιο αλά εγώ έχω δοκιμάσει τι 100άρες τι ενισχυτικά και πάλι τα ιδία ίσως το δικό μου να τα είχε παίξει τέλειος . Αλά αυτό που έκανα ήταν 100% επιτύχεις.
  3. Η θεωρία λέει γιατί όταν το αυτοκίνητο είναι καινούριο δεν βάρα πυρακια ? Το ίδιο βενζίνη έβαζες πριν με, 0000 κμ και το ίδιο βενζίνη βάζεις μετά από 100.000 κμ …………. Άρα κάτι πεζή (μηχανικά ).
  4. Φιλέ dubber εσύ αν έχεις πρόβλημα με τα πυράκια κάνε αυτό που έχω γράψει και θα δις την διάφορα .Εγώ το έκανα αυτό και όλα οκ .Έγινα μέλος σε αυτό το φόρουμ επειδή με έχει βοηθήσει σε κόπια πράγματα για το vw μου και επειδή έχω δη ότι αγαπάτε τα vw σας έγραψα αυτό το άρθρο μπας και βοήθησε κοπιών .Δεν το διάβασα πουθενα απλά είμαι μηχανικός μηχανολόγος και ξερό κάποια πράγματα . Και κάτι για να καταλάβουν κάποιοι (προαναφλέξει από την όποια δημιουργούνται τα πουράκια δεν σημαίνει κακή ποιότητα καύσιμου ,προανάφλεξη είναι πρόβλημα timing)
  5. Όχι φιλέ μου δεν ειναι έτσι του φαδερ σου το πασσατ του 80 έχει μηχανικό avans και αυτό ρυθμίζετε .Στα παλιά αυτοκίνητα πειράζαμε το avans για να πάρουμε επιπλέον hp
  6. ΠΥΡΑΚΙΑ .Γράφο αυτό το topic Γιατί νομίζω ενδιαφέρει πόλους. Βρέθηκε λύση για τα πυράκια ( του λαχνιστών για μένα για το passat 1.6 fsi )Λυπών τα πυράκια είναι οπός μερικοί ξέρουμε (προανάφλεξη) που δεν έχει να κάνει καθόλου μα καθόλου με την βενζίνη 100 -95. Η προαναφλέξει έχει να κάνει με τον εγκέφαλο (δηλαδή η κάποιος προσπάθησε να ανεβάζει άλογα πορίζοντας τον εγκέφαλο η ο εγκέφαλος ξερυθμιστικε από μόνο του πράγμα που συμβαίνει ,αυτό σημαίνει ότι πειραχτικέ το avans . Μετά από κόπια χιλιόμετρα ειδικά όταν πέρανε τα 60.000-100.000 κμ ο εγκέφαλος χιάζεται reset πράγμα το όπιο μπορετέ να το κάνετε μόνοι σας χωρίς να ξοδεύετε ούτε 1 Έβρο και χωρίς να φοβάστε τίποτα για τυχόν ζημιά. Πώς να το κάνετε αυτό? . Λυπών ανοίξτε τον καπό πατέ στην μπαταριά και απομονώνετε το καλώδιο (μόνο το πλην) αν δεν έχετε καθαρίσει την πεταλούδα γκαζιού ευκαιρία να το κάνετε αφού πρώτα έχετε αποσυνδέσει το καλώδιο πλην .Αφήνετε του λάχιστων 15 – 20 λεπτά με απομονωμένο καλώδιο μέχρι ο εγκέφαλος να κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις από μόνο του συνδέστε το καλώδιο πλην και απολύστε το αγαπημένο σας αυτοκίνητο . Για μένα δούλεψε 100% καλή επιτυχία . Και κάτι το τελευτώ δεν χιάζεται να το πατέ για διαγνώσει για να σβήσουν οι βλάβες μετά από αυτό κάτι λαμπάκια οπός του τιμονιού και το ESP θα σβήσουν με το που θα ξεκινήσει το αυτοκίνητο. edit:οτιδηποτε κανει ο καθενας ,το κανει μονο με δικια του ευθυνη
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.