Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Lem

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Lem

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Θεσσαλονίκης
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Τι να σου πω ρε φίλε, ο τύπος μου είπε πως το μεγάλο το σέρβις το κάνεις με 150-200 ευρώ ( όταν το λέει κάποιος αυτό... το 300αρι είναι στο νερό ). Μου είπε πως άλλαξε ιμάντα στα 130.000 ( αν θυμάμαι καλά ) και λάστιχα πριν 1 μήνα, ρώτησα τι έχει αλλάξει πρόσφατα και μου λέει δεν γνωρίζω πολλά σε έναν μηχανικό το πάω και αυτός τα ξέρει ( να σκεφτείς δεν ήξερε τι είναι τα σινεμπλόκ ) και φυσικά δεν το λέω με κακή πρόθεση ( ούτε εγώ γνωρίζω από μηχανικά μέρη ) άλλα κάποια πράγματα είναι αυτονόητα. Άρχισε και με τον γνωστό πρόλογο, ταξίδια εκτός πόλης, δεύτερο αυτοκίνητο, οικογένεια με παιδιά κ.λ.π και πως ξέρει τι αμάξι μου πουλάει και τέτοια, θα μπορούσα να βρεθώ σε αντίλογο άλλα τι νόημα, θα κάθομαι να μαλώνω με τους ανθρώπους ( κι εγώ κάλλιστα θα του έλεγα πως είναι υποκειμενικά τα όσα μου λες, και πως μου είναι λίγα χωρίς να γνωρίζω το αμάξι και χωρίς καν να το έχω ελέγξει ). Τόσο το έδινε ο άνθρωπος, έμαθα 5-6 πληροφορίες, τον ευχαρίστησα και αυτό είναι όλο. Τσιμπημένη τιμούλα και εδώ που τα λέμε δεν ήταν και ευκαιριάκλα με 167.000 χιλ. 3.300 με σέρβις εκτός ( ότι κι αν εννοεί, πάντως μου το διευκρίνησε "ΜΕΓΑΛΟ ΣΕΡΒΙΣ" ) + μεταβίβαση... με 4.000 ασυζήτητό κι από μεριάς μου. Δεν παίζει να το δώσει με τίποτα όμως.
  2. Παιδιά καλησπέρα και πάλι. Σήμερα βρήκα ένα golf 2003 1.6 105 άλογα. Στις φωτογραφίες φαίνεται πολύ προσεγμένο τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά. Στις πληροφορίες αναφέρει 160.000 χιλ και το έχει ιδιώτης. Θα καλέσω το απόγευμα για πληροφορίες και θα τα μάθω όλα, έχω μηχανικό που μπορεί να πάει να το τσεκάρει. Εκτός από την ηλιοροφή, έχει τράκτινο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου εργοστασιακές και αυτόματο κλιματισμό. Το δίνει 3.000 ( δεν αναφέρει την τιμή ως συζητήσιμη ) και ελπίζω να μου το δώσει 3.000. Τι λέτε θα αξίζει εάν είναι διαπιστωθεί κομπλέ το αμάξι ή είναι πολλά τα χρήμα; Ένας γνωστός μηχανικός μου είπε πως για τα mk4 όχι πάνω από 2500 ( 2.300 για την ακρίβεια είπε ). Καίνε το λαδάκι τους και δεν αξίζει παραπάνω διότι είναι ήδη 15-17 χρονών αυτοκίνητα. Μου είπε πως τα 5άρια είναι καλύτερα άλλα δυστυχώς δεν διαθέτω τέτοιο μπάτζετ. Προσωπικά το 4άρι μου αρέσει περισσότερο από το 5άρι. Το σκέφτομαι επειδή είναι 2003 όμως... ήμουν σε φάση να πάρω ένα αμάξι 2.700 για να μου βγει 3.000 με μια μικρή ασφάλεια και την μεταβίβαση άλλα δεν σκοπεύω να κολλήσω στα 300 ευρώ εάν το αυτοκίνητο αξίζει. Είναι πολλά; Βρίσκω seat ibiza 3.000 2005 και με την έκδοση 101 άλογα. (update) 3.300 ακατέβατα + το μεγάλος σέρβις δικό μου. Άμα βάλω και μεταβίβαση; 3.800 στην καλύτερη για mk4 + πως το αμάξι είναι με 167.000 χιλ τελικά. Συνεχίζω το ψάξιμο
  3. Ναι, αυτό μου είπαν και ορισμένοι γνωστοί μου, να το δω με τον μηχανικό μου και δεν έχω να χάσω τίποτα, από την άλλη όταν ανάβει λαμπάκι κινητήρα προβληματίζεσαι τέρμα, μπορεί να είναι κάτι εντελώς απλό μέχρι πολύ σοβαρό. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος μου είπε να ρωτήσω πόσο κοστίζει για να το φτιάξω και να μου το κατεβάσει από την τιμή, άλλα απ`ότι μου είπε δεν γνωρίζει το κόστος ( καμιά 100+ ευρώ μου λέει πως κοστίζει, άντε 20-30 πάνω σε ακριβότερο συνεργείο ). Το έφτιαξε 4-5 φορές και πάλι άναβε, το έχει λέει 5 χρόνια με λαμπάκι και δεν έχει πάθει τίποτα ( δεν λέω πως μου λέει ψέματα άλλα δεν πιστεύω πως μου λέει και αλήθεια ). Σκέφτομαι και λέω, στο δικό μου γιατί δεν άναβε που θεωρεί ο τύπος πως είναι ευαίσθητα στα golf, skoda , seat; Του εξήγησα πως δεν είμαι γνώστης μηχανολογίας και πως αυτό θα το τσεκάρει και θα το διευκρινήσει ο μηχανικός μου, εγώ απλά πήρα για τα τελείως βασικά ( λάστιχα, αμορτισέρ, κατάσταση γενικότερα, εάν είναι τωρινές οι φωτογραφίες κ.λ.π + το θέμα της τιμης ). Δεν μου αρνήθηκε κάτι άλλα εάν μου λες πως η ζημιά είναι ακριβή τότε πόσο κάτω θα μου το έδινε από 3.000 ( 2.700 θα του έλεγα απροβλημάτιστο ) με το θέμα αυτό που προκύπτει; Ευχαριστώ για την απάντηση.
  4. Λοιπόν βρήκα ένα golf mk4 1.6 2002 με 165.000, ο άνθρωπος το δίνει 3.000 συζητήσιμη. Το αυτοκίνητο άλλαξε ιμάντα στα 112.000 χιλιόμετρα, απ ότι μου λέει είναι κομπλέ τα αμορτισέρ, έχει καινούργια λάστιχα ( 1 έτους ) και δέχεται μηχανικό έλεγχο. Μέχρι εδώ όλα καλά! Από μόνος του μου ανέφερε πως ανάβει ο αισθητήρας λ και πως αυτός είχε 5 χρόνια το αυτοκίνητο χωρίς πρόβλημα. Μου είπε πως η τιμή ορίζεται από εμένα, θέλει να το ξεφορτωθεί επειδή έχει 3 αυτοκίνητα και πως μου είπε να ρωτήσω για το κόστος του αισθητήρα και να μου το καλύψει αυτός. Μου είπε να ρωτήσω και τον μηχανικό μου και θα καταλάβει. Σκέφτομαι να το δω, θα δώσω τον αριθμό του στον μηχανικό μου να διευκρινίσει τις όποιες λεπτομέρειες και αν δεν είναι σοβαρό να πάει να το τσεκάρει και να μου πει. Απευθείας ξενέρωσα επειδή ψάχνω, ψάχνω και δεν πρόκειται να βρω αμάξι. Δεν μου κάθισε καλά αυτή η κουβέντα, προς Μακεδονία τα αυτοκίνητα είναι πολύ λίγα γαμώτο σε λίγο βγαίνει ο Ιούνιος και δεν έχω αμάξι! Εσείς τι λέτε; Μπορώ να στείλω και σε pm την αγγελία να δει κάποιος και το αυτοκίνητο ( τουλάχιστον εμφανισιακά ). Υ.Γ Ζητώ συγγνώμη που πρήζω με νέα θέματα.
  5. Ισχύει τα λίγα χιλιόμετρα σε βάζουν σε σκέψεις άλλα και τα πολλά επίσης. Δεν θεωρώ απίθανο ένα αυτοκίνητο 13-15 χρονών να έχει 270.000 χιλιόμετρα και κάποιος να τα πάει 170.000! Σαφώς καιοι περισσότερες μ@λ@κίες γίνονται από μαντράδες που θα σου πασάρουν ένα αυτοκίνητο κερωμένο ( ίσως και βαμμένο ), με βιολογικό καθαρισμό, καθαρές ζάντες και καλό γυαλισμένα λάστιχα... σε αντίθεση με έναν ιδιώτη που πέρα από ένα πλύσιμο και ένα απλό σέρβις δεν του συμφέρει να κάνει κάτι παραπάνω για να το προωθήσει. Οπότε πάνω κάτω την κατάσταση του αυτοκινήτου δεν μπορεί να την αλλάξει και πολύ και αναφέρομαι στο εξωτερικό διότι στο εσωτερικό θα κρύψει ότι μα ότι μπορεί ο καθένας! Και γιατί θεωρείς πως το παζάρεμα είναι πονηριά και μάλιστα ελληνική; Δεν είναι λογικό κάποιος να σκεφτεί ότι του έρθει προκειμένου να αγοράσει φθηνότερα; Τα λεφτά σου και τα λεφτά μου, έτσι είναι οι συναλλαγές μεταχειρισμένων! Κλείνοντας το παράδειγμα που έφερες δεν είναι και ότι καλύτερο, δηλαδή δεν το λέει κανείς! Το 90% των περιπτώσεων μεταχειρισμένων αναζητά ιδιώτες οπότε δύσκολα να φέρει παράδειγμα τον μαντρά με την καλύτερη τιμή διότι εκεί είναι που σου λέει ο άλλος πάνε ρίσκαρε και πάρε από εκεί με χίλιες δυο παραπάνω πιθανότητες να σου βγάλει προβλήματα.... Λαχείο αδερφέ, λαχείο μόνο να παρακαλάμε να είμαστε στους τυχερούς. Σύντομα θα μάθετε νέα μου για το νέο μου γκολφάκι. Σας ευχαριστώ
  6. Ότι αναφέρω παραπάνω ( εάν υπάρχει ήδη θέμα οι διαχειριστές ας κινηθούν ανάλογα ). Είχα 1.4 και παρόλο που το αμάξωμα ήταν βαρύ για τα 75 άλογα, μπορώ να πω πως ήταν πολύ οικονομικό. Θα μου πείτε για κλιματιστικό, καλοκαίρι, 2-3 άτομα μέσα και θα χτυπάει κόκκινο στο ζόρισμα... ναι όμως αυτό έχει να κάνει με τα στάνταρ του καθενός ( π.χ κάποιος μπορεί να θεωρεί οικονομικό και ένα αμάξι 1.8 )! Αναφέρομαι εντελώς αντικειμενικά. Βάση λογικής όσο παραπάνω κυβικά + άλογα τόσο παραπάνω κατανάλωση... Για μένα που θα το οδηγώ χαλαρά, μέχρι 120-130, σε επαρχιακά μέρη με αποστάσεις 10 μέχρι 50 χιλιόμετρα + καμιά Θεσσαλονίκη ( δεν είμαι πλέον φοιτητής ), θα μου κάψει κατά πολύ το 1.6 και τα 105 άλογα; Δεν με ενδιαφέρει το πολύ γκάζι, λέω ξανά πως ήμουν τέρμα ικανοποιημένος με τον κινητήρα του 1.4 απλά βρήκα ένα 1.6 και φαίνεται σε καλή κατάσταση. Να το σκεφτώ ή θα τ μετανιώσω αργότερα; Με τιμές 1.60 στην βενζίνη το προηγούμενο καλοκαίρι την έβγαζα μια χαρά, φέτος με 1.40κάτι ακόμα καλύτερα... Υ.Γ γνωρίζω από τώρα πως το 1.6 θα ζορίζει λιγότερο και θα έχει χαμηλότερες στροφές από το 1.4 σε μια σταθερή πορεία 120 χιλ. ας πούμε και πως θα είναι καλύτερο και στο άρπαγμα μιας προσπέρασης άλλα και πάλι για την χρήση που το κάνω δεν τίθεται θέμα. Θέλω όσο γίνεται οικονομικότερο στην τιμή της βενζίνης.
  7. Θα συμφωνήσω με τα όσα είπατε, ίσως το κουράζω πολύ το θέμα, ίσως πάλι να είμαι και πολύ καχύποπτος στο θέμα της εμπιστοσύνης επειδή είμαι κάπως γκαντέμης. Εντάξει δεν πάω με την λογική να το κρατήσω και εφ όρου ζωής άλλα ούτε και να το αλλάξω του χρόνου. Τι να πω, θα συνεχίζω το ψάξιμο και ελπίζω να μου κάτσει κάτι καλό. @Abba Είναι σχεδόν απίθανο να βρεις αυτοκίνητο με τόσα λίγα χιλιόμετρα, τέτοιας χρονολογίας και με χρηματικό ποσό μάξιμουμ τις 3.000 ευρώ. Σχετικά με τις μάντρες... κοίταξα ελάχιστα αυτοκίνητα ( ίσως μόνο 2 ) και αυτό επειδή έχω μηχανικό στην συγκεκριμένη περιοχή και μπορεί να το τσεκάρει άλλα παρόλα αυτά είμαι τέρμα καχύποπτος. Κλείνοντας για το παζάρεμα της τιμής με βάση λογικής πάντα να ξεκινάω από κάτι χαμηλότερο από αυτό που θέλω, όπως κι αυτός που το πουλάει και το βάζει ας πούμε παραπάνω από αυτό που θέλει επειδή γνωρίζει πως θα παζαρέψουν το ποσό. Θα ήταν υπερβολικό στα 3.000 να του έλεγα 2.600; Μετά σαν τελική τιμή το 2.700 ( παράδειγμα ); @DubbeR_ChRoniS Αυτό που μου είπες "μη σε τρομαζουν τα πολλα χιλιομετρα στο καντραν φιλε μου" μου το είπε κι άλλος με το παράδειγμα που ανέφερα στο πρώτο μου μήνυμα. Άλλωστε και τα 165.000 για ένα αμάξι 2002 είναι στα πλαίσια που έπρεπε να έχει εάν σκεφτούμε τα 15.000 που είναι να κάνει πάνω κάτω ένα αμάξι το χρόνο. @dasauto Δεν κατάλαβα εάν εννοείς πως οι περισσότεροι κατεβάζουν τα χιλιόμετρα ή αν πράγματι υπάρχουν ευκαιρίες με 150.000 και κάτω. Προς Αθήνα μεριά υπάρχουν πολλά από ιδιώτες με κάτω από 150.000 άλλα προς Μακεδονία τα πράγματα είναι το αντίθετο. Μέχρι 190.000 από ιδιώτες τα αυτοκίνητα είναι 40! Ακόμα και στις μάντρες τα χιλιόμετρα είναι πάνω από 150.000 και με τιμές άνω των 3.000 ευρώ.
  8. Το είχα μόνο 4 μήνες στα χέρια μου οπότε δεν μπορώ να γνωρίζω εάν ισχύει ή όχι το θέμα με τις βλάβες που αναφέρεις. Το ποσό που διαθέτω είναι μέχρι 3.000 ευρώ και υπολογίζω με τιμή συζητήσιμη 2.700 ώστε να μου βγει 3.000 με την μεταβίβαση και με την ασφάλεια ( την απλή ίσως βάλω + καμιά οδική με θραύση κρυστάλλων με 40-50 ευρώ παραπάνω ). Ψάχνω μόνο από ιδιώτες και βρήκα ένα που φαίνεται σε άψογη κατάσταση 2002 1.6/105. Το δίνει 3.000 συζητήσιμα. Το αυτοκίνητο έχει 165.000 χιλ. και θα καλέσω μέσα στο επόμενο 2ήμερο για πληροφορίες. Εάν είναι στην κατάσταση που θέλω θα το πάρω, βέβαια μέχρι να το τσεκάρει μηχανικός και να διαπιστωθεί εάν αξίζει ή όχι... δεν λέω μεγάλες κουβέντες. Σχετικά με τα χιλιόμετρα που λες, ναι, κι εγώ ήμουν της ίδιας άποψης μέχρι που κάποιος μου είπε πως μπορεί να βρεις ένα μεταχειρισμένο με 130.000 και τα χιλιόμετρα να τα έκανε τάπα και τα σέρβις σε αργότερο χρόνο απ΄ότι έπρεπε, σε αντίθεση με ένα αμάξι των 170.000 που τα χιλιόμετρα να γίνανε σε φυσιολογικές συνθήκες, με τα σέρβις στην ώρα τους και από οδηγό ας πούμε "τυπικό" στο αμάξι του. Εδώ που τα λέμε δεν διαθέτω από γενικής άποψης και τόσο μεγάλο ποσό για αυτοκίνητο ( άσχετα που εγώ δεν τα θεωρώ ούτε πολλά άλλα ούτε και λίγα ). Ψάχνω λοιπόν να βρω όσο γίνεται κάτι καλύτερο και στην καλύτερη τιμή χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα τα χαλάσω με τον οποιονδήποτε για 100-200 ευρώ εάν φυσικά αξίζει το αμάξι. Μου έχει τύχει να χαλάσω συμφωνία για 200 ευρώ άλλα όχι επειδή δεν συμβιβάστηκα εγώ, άλλα επειδή ο τύπος είχε πολύ πείσμα και ήθελα να φορτώσει κάποιες αλλαγές σε εμένα + ότι είχε και συνεργείο και το κόστος γι`αυτόν ήτανε ένα τίποτα. Αποτέλεσμα, με το που αρνήθηκα έριξε την τιμή 50 ευρώ και ακόμη το αμάξι του το έχει σπίτι του. Οι αγγελίες στο γνωστό site είναι αρκετές άλλα προς Θεσσαλονίκη μεριά δεν θεωρώ πως υπάρχει μέχρι στιγμής κάποια τρελή ευκαιρία. Προς Αθήνα; Χαμός άλλα μακριά για μένα, Εκεί δηλαδή που θα ξόδευα 300-400 ευρώ καλύτερα να τα δώσω εδώ κοντά και να πάρω ένα λίγο ακριβότερο.
  9. Καλησπέρα σε όλους. Το τελευταίο διάστημα ψάχνω απεγνωσμένα να βρω golf 4άρι. Έχω κάψει το μυαλό μου στο γνωστό σε όλους μας site μεταχειρισμένων και ομολογώ πως δεν έχω βρει ακόμη το αυτοκίνητο που αναφέρω. Ήμουν κάτοχος ενός golf 1999 / 1.4 / 75 άλογα μέχρι και πριν μερικούς μήνες. Το είχα αγοράσει 2.000 ευρώ με χιλιόμετρα κάτω των 140.000 σε άριστη κατάσταση και το καλύτερο από άνθρωπο που τύχαινε να γνωρίζεται με δικό μου γνωστό. Πάει αυτό, γυρνάμε τώρα σελίδα σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου. Διαθέτω ένα μπάτζετ 2.500 - 3.000 ευρώ ( αυστηρά ). Ψάχνω κατά 99% από ιδιώτες (μόνο σήμερα είδα ένα από έμπορο και αυτό επειδή είναι Σέρρες) και πιο συγκεκριμένα από Θεσσαλονίκη, Σέρρες και Καβάλα επειδή εκεί βολεύει ο έλεγχος από τους μηχανικούς που γνωρίζω. Γιατί αυτό το αυτοκίνητο; Μόνο θετικά έχω να πω. - Οδική συμπεριφορά, άψογη. - Ποιότητα κατασκευής, ικανοποιητικότατη ( το giulietta ενός φίλου έχει περισσότερους τριγμούς στα πλαστικά στις πόρτες ). - Θέμα ασφάλειας, πολύ καλό. - Άνετους χώρους + ένα πορτμπαγκάζ που χωρούσε τα ρούχα της αδερφής μου!!! Παρόλα αυτά θέλω να πάρω και μερικές γνώμες από εδώ σχετικά με: 1) Μέχρι πόσα χιλιόμετρα θα αγοράζατε το αυτόκινητο που θα είναι μοντέλο του 1999 έως 2003; 2) Θα κοιτούσατε το ενδεχόμενο αγοράς από μάντρα ακόμη και με μηχανικούς τζιμάνια; 3) Ανάλογα με την τιμή του αυτοκινήτου και φυσικά την κατάσταση... να παζαρέψω ή όχι εάν ας πούμε θέλει αλλαγή ελαστικών, ίσως ιμάντα χρονισμού, αμορτισέρ για παράδειγμα ή κάποιο σέρβις; Έχω σκαλώσει με το παραπάνω αυτοκίνητο ( απωθημένο; τι να πω! ) και ότι βλέπω πέρα από το γκολφάκι το κάνω με το ζόρι. Επιλογές υπάρχουν άλλα εγώ θέλω GOLF 4, ο χρόνος με πιέζει και πολύ φοβάμαι πως θα καταλήξω σε ότι βρω επειδή το χρειάζομαι για τις μετακινήσεις μου. Ευχαριστώ.
×
×
  • Create New...