Jump to content

new on the road

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

About new on the road

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Διονύσου
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

new on the road's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. 16 χιλιάρικα χοντρικά με αυτόματο κιβώτιο. Η αλήθεια είναι πως θέλω ένα όσο το δυνατόν πιο σπορ αμάξι και το c3 δε νομίζω πως είναι ένα τέτοιο, εμφανισιακά τουλάχιστον. Που κυμαίνεται περίπου ;
  2. Η διαφορά στη τρίθυρη έκδοση είναι ένα χιλιάρικο 15900-16890. Η αλήθεια είναι πως τα γαλλικά δε με ενθουσιάζουν εμφανισιακά με μόνη εξαίρεση το ds3 που έχει ένα πιο σπορ χαρακτήρα αλλά με ιπποδύναμη για γέλια (69hp). To A1 βγαίνει με 1600 αρι κινητήρα συν το ότι έχει άθλιο κόψιμο πίσω και ξεκινάει απ τα 20 χιλιάρικα. Υπερεκτιμημένο και αυτό κατά τη γνώμη μου.
  3. Γεια σας και πάλι, έκανα τα απαραίτητα τεστ-ντραιβ και την ανάλογη έρευνα στις αντιπροσωπείες. Το συμπέρασμα: Ford fiesta, υπέροχη οδηγική συμπεριφορά!!! Vw polo και seat ibiza μου φάνηκαν σχεδόν ίδια, αν και το πολο κερδίζει κατά κράτος σε design, το ibiza έχει μεγάλη γκάμα κινητήρων που είναι και πιο οικονομικοί. Opel corsa, πολύ μέτριο. Citroen DS3, πανέμορφο, εσωτερικά και εξωτερικά, με αδύναμο όμως πετρελαιοκινητήρα. Toyota yaris, απαίσιο design, ωραίος κινητήρας ειδικά ο hybrid δε μπαίνει καν στον ανταγωνισμό. Mini one d, ωραίο, δυνατό πολύ αλλά νομίζω υπερεκτιμημένο. Άρα μάλλον θα κλείσω το ibiza style 1.4 tdi 90hp με το dsg κιβώτιο. Είναι καλή επιλογή; Ευχαριστώω
  4. Προφανώς και θα ακολουθώ το βιβλιαράκι της αντιπροσωπείας, το θέμα μου είναι όμως να μη πληρώνω υπερβολικά ποσά στα σέρβις. Π.χ στα 15000 km το polo έχει 45ευρω ακριβότερο σερβις από το yaris, στα 30000km 220ευρω παραπάνω, στα 45000km ενα κατοστάρικο παραπάνω κτλ. Δε διαφωνώ ότι το polo είναι αμαξάρα, είναι μουράτο, έχει απίστευτο design, αλλά το yaris αντικειμενικά υπερτερεί. Στο βασικό μοντέλο που είναι πάνω κάτω στην ίδια τιμή ο Ιάπωνας έχει 15 ίππους παραπάνω, 6αρι κιβώτιο και ευρύτερους χώρους. Κακό design τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά άλλα δε ξέρω αν είναι αυτός λόγος για να επιλέξω αμάξι...
  5. Από σχετική έρευνα, τα μικρομεσσαία ντιζελ έχουν σέρβις μέχρι τα 90,000χλμ περίπου 1000 ευρώ. Βέβαια δε ξέρω αν με έντονη αστική χρήση χρειάζονται πιο τακτικά, δηλαδή κάτω από τα 15.000km ;
  6. Ωραία. Κάτι τελευταίο (ελπίζω) , αν έβαζα ποσόστωση θα έλεγα 70% αστικά χιλιόμετρα και 30% υπεραστικά-ταξίδια. Μήπως τα αυτοκίνητα μικρής κατηγορίας άρα και ιπποδύναμης έχουν ντιζαβανταζ στα ταξίδια με 120-140 km/h και αυξάνεται υπερβολικά η κατανάλωση, ο θόρυβος, η ασφάλεια κτλ...Η μετάβαση στην αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία δεν είναι τόσο θέμα κόστους αγοράς αλλά συντήρησης, τελών, κατανάλωσης κ.ο.κ. Αξίζει η αγορά ενός 1,6 tdi golf για παράδειγμα ή η κατανάλωση και η συντήρηση του είναι ίση με ένα 1400αρι βενζινοκίνητο το οποίο ενδεχομένως να είναι πολύ πιο δυνατό. Ευχαριστώ!
  7. Kia και Hyundai όσο καλή δουλειά που όντως μπορεί να έχουν κάνει είναι πολύ χαμηλά στα μάτια τόσο αισθητικά όσο και στο κομμάτι της αξιοπιστίας, άρα τα αποκλείω. Όσων αφορά τη σύγκριση το yaris είναι 15 ίππους παραπάνω, έχει 6τάχυτο κιβώτιο και ελάχιστα μικρότερη εργοστασιακή κατανάλωση. Το polo υπερτερεί ασφαλώς σε design.
  8. α3 sportsback και golf gtd μία κατηγορία μόνα τους....ξεφεύγει το μπάτζετ
  9. Να ρωτήσω, η διαφορά ανάμεσα στις δύο κατηγορίες polo-golf, a1-a3, corsa-astra είναι χαοτική όσων αφορά τη κατανάλωση, τα σερβις κ.ο.κ ;
  10. Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση!! Λοιπόν, αρχικά διανύω κατά μέσο όρο 1500 χλμ το μήνα κατά βάση αστικά με ταχύτητες μέχρι 60-70km/h. Ταξίδια κάνω συνήθως μία φορά το μήνα και η κατανάλωση μέχρι τα 140km/h του primera πέφτει αυτομάτως στα 6l/100km.Πιστεύω είναι ικανοποιητικά ; Όσων αφορά τους χώρους, συνήθως φορτώνω 3-4 άτομα άρα αναζητώ ένα κάπως ευρύχωρο όχημα που να μην "κάθεται" με το επιπλέον φορτίο. Δε με απασχολούν τόσο οι μεγάλες ταχύτητες, όσο η επιτάχυνση και η δύναμη στο προσπέρασμα για παράδειγμα (ροπή; ) και ασφαλώς τα κρατήματα-ασφάλεια. Τέλος η κατανάλωση αλλά και το κόστος των σερβις είναι μείζονος σημασίας.
  11. Καλησπέρα,φοιτητής, νέος στο forum και σχετικά νέος στους δρόμους (κυκλοφορώ ακόμα με το Ν πίσω..) Ψάχνω έναν οικονομικό από άποψη κατανάλωσης κυρίως, mini car. Αρχικά να τονίσω ότι πήγαινε-έλα μόνο απο το πανεπιστήμιο στο σπίτι διανύω περί τα 50km. Το πρώτο έτος το έβγαλα με ένα nissan primera p12 1.6 sedan, με μέση κατανάλωση σταθερά πάνω απο 8l/100. Απαγορευτικό για την εποχή μας. Είμαι ανάμεσα στο polo 1,4 tdi concept 75ps και το yaris. Είναι πάνω κάτω στην ίδια τιμή-κατανάλωση . Απ΄τη πρώτη στιγμή που οδήγησα πολο φίλου μου το λάτρεψα, ωστόσο το yaris φοράει καλύτερο κινητήρα και έχει ευρύτερους χώρους. Υπάρχει βέβαια και η έκδοση του active με τους 90ps άλλα ξεφεύγει το μπάτζετ και χάνει κατά κράτος η vw στη σύγκριση. Τέλος υπάρχει η δυνατότητα να μεταβώ στην αμεσως ανώτερη κατηγορία, golf, pulsar, astra, a3, cooper d. Αξίζει ή θα αργήσω πολύ να κάνω απόσβεση (20000-25000 χλ το χρόνο) Ευχαριστώ πολύ!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.