Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

pavlos01

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

pavlos01 last won the day on January 2 2018

pavlos01 had the most liked content!

Community Reputation

14 Good

About pavlos01

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Θερμαϊκού
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 7

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλησπέρα δεν ξέρω αν γράφω στο σωστό μέρος αλλά θέλω να μοιραστώ κάτι μαζί σας. Σήμερα πήγα το golf για εσωτερικό καθαρισμο μηχανής carbon cleaning με υδρογόνο στην Ανατολική Θεσσαλονίκη μαζί με ένα φίλο με audi a4 tdi. Το αποτέλεσμα σε εμένα αρκετά καλό αν και έχω μόνο 35000 χλμ. Το αμάξι ανεβάζει στροφές πιο εύκολα και στο ρελαντί η κατανάλωση βρίσκεται στα 0,5 - 0,6 από 0,7-0,8 που ήταν πριν. Ο φίλος μου όμως με το audi που έχει περίπου 150000 χλμ. στο πρώτο φανάρι που σταμάτησε δίπλα μου ήταν όλος χαμόγελο. Το αμάξι ησύχασε από θόρυβο και ανεβάζει στροφές πιο εύκολα. Γενικά μείναμε και οι δυο πολύ ευχαριστημένοι και θα το κάνουμε μια φορά το χρόνο. Σας το συστήνω ειδικά αν έχετε πολλά χιλιόμετρα.
  2. Κατ αρχήν μην γίνεσαι εχθρικός. Αυτά που γράφουμε δεν αφορούν μόνο εσένα προσωπικά, αλλά όλους όσους διαβάζουν ώστε να έχουν άποψη αν χρειαστεί να κάνουν κάποια βελτίωση. Με το να καις λιγότερα καύσιμα δεν σε κάνει πιο οικολόγο αφού αυτό που εξετάζουμε είναι τα κατάλοιπα της καύσης που δεν συγκρατεί πλέον το βγαλμένο dpf. Επίσης μόνος σου αναφέρεις ότι μυρίζεις πετρέλαιο από έξω και φαντάζομαι σε ενοχλεί. Ο καθένας λοιπόν με τον τρόπο του θα πρέπει να βοηθάει αυτόν τον τόπο όπως μπορεί. Δεν χρειάζεται να μετράμε ποιός προσφέρει περισσότερα αλλά να κάνουμε ότι μπορούμε εμείς, χωρίς να περιμένουμε κάποια ανταμοιβή. Όσο για την αστυνομία ( και κάθε άλλο φορέα), δεν χρειάζεται να την φοβάσαι αλλά να την σέβεσαι όπως σεβόμαστε κι εμείς εσένα. Τέλος δεν λέμε όχι στην βελτίωση, αλλά με τον σωστό τρόπο. Γνωρίζεις πολύ καλά πως μπορείς να το πετύχεις, αλλά θα πρέπει να βάλεις το χέρι λίγο βαθύτερα στην τσέπη. Δίνεις ένα σκασμό λεφτά για προγραμματισμό κλπ. και είναι αμαρτία να μην δώσεις λίγα παραπάνω για να το κάνεις σωστά. Ελπίζω να κατάλαβες γιατί όταν διαβάζουμε για βγαλμένα dpf μας ενοχλεί. Αν το σκεφτείς λίγο καλύτερα είμαι σίγουρος πως θα συμφωνήσεις μαζί μας. Ευχαριστώ Παύλος.
  3. Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Γιατί επικροτείτε την αφαίρεση του dpf. Έχει δίκιο ο takpanos. Απαράδεκτο για όσους το κάνουν. Στον βωμό της απόδοσης θυσιάζετε την υγεία σας και την δική μας. Να γνωρίζετε πως η αφαίρεση dpf ειδικά σε euro 6 είναι ποινικό αδίκημα και πως στα ΚΤΕΟ πλέον θα το ψάχνουν το θέμα. Για αυτό μην το αφαιρείτε. Αν έχετε πρόβλημα με λίγα λεφτά που μπορείτε να διαθέσετε σας το καθαρίζουν 100%.
  4. Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Είδα για αυτό το πρόγραμμα στη Θεσσαλονίκη. http://mega-speed.de/kraftfahrzeuge/pkw/volkswagen/volkswagen-golf/volkswagen-golf-7.html Τι λέτε?? Αξίζει.
  5. Καλησπέρα εδώ και 2 μήνες περίπου βάζω πετρέλαιο ελιν κρυσταλ και έκτος από την πιο ήπια λειτουργία του κινητήρα, αναγέννηση μου κάνει αντί σε κάθε 200 χιλιόμετρα που είχα με vpower και avio, στα 400 με τις ίδιες συνθήκες οδήγησης. Αν μπορεί κάποιος ας το δοκιμάσει για να με επιβεβαιώσει. Ευχαριστώ.
  6. Αξιόλογο και το avio το προτιμώ κι εγώ αρκεί να ένα σωστός και ο πρατηριούχος. Ενημέρωσε μας αν καταλάβεις κάποια διαφορά στην λειτουργία του κινητήρα.
  7. Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Μην αγχώνεσαι φίλε μου. Εκείνο που πρέπει να προσέχεις πιο πολύ είναι το τι καύσιμο βάζεις μέσα. Να γνωρίζεις πώς το πρατήριο από όπου γεμίζεις δεν το έχει απατεώνας. Εάν έχεις και τα δύο βελτιωτικά γνώμη μου είναι να τα βάλεις ξεχωριστά. Δούλεψε πρώτα με το ένα και μετά σε άλλο γέμισμα το δεύτερο. Ας έχουν μια απόσταση μεταξύ τους. Δεν ξέρεις πως θα αντιδράσουν τα στοιχεία τους. Οπότε βάλε πρώτα το καθαριστικο για τις επιθκαθισεις και μετά για τους μύκητες για να στο διατηρήσει καθαρό. Καλή χρονιά.
  8. Εξαρτάται από το πόσο κινείς το αυτοκίνητο. Αυτό που ξέρω εγώ είναι όταν το βιοκαύσιμο είναι στάσιμο για πολύ καιρό τότε υπάρχει πρόβλημα. Αν κάνεις χιλιόμετρα και τουλάχιστον μια φορά τον μήνα ανανεώνεις το καύσιμο σου είσαι οκ. Τώρα για τα βελτιωτικά προσωπικά εγώ βάζω αλλά μια φορά το δίμηνο. Δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα με το wurth είναι αξιόλογη εταιρεία. Βάζε την ποσότητα που πρέπει αλλά όχι σε κάθε φουλάρισμα. Γνώμη δική μου.
  9. Το βεντιλατερ μπορεί να δουλέψει και εάν βρίσκεσαι σε μποτιλιαρισμα. Δεν είναι απαραίτητο εκείνη τη στιγμή να κάνει αναγέννηση. Θα πρέπει να το συνδυάσεις με αύξηση στροφών περίπου στις 1000 όταν βρίσκεσαι στο ρελαντί όπως και αύξηση της στιγμιαίας κατανάλωσης που πάει από 0,6 στο 1.0 . Επίσης αν είσαι σταματημένος κατέβα και βάλε το χέρι σου στην εξάτμιση (10 πόντους μακριά) και θα νιώσεις καυτά τα αέρια και με περίεργη μυρωδιά.
  10. Εγώ το καταλαβαίνω συνήθως στο ρελαντι που ανεβάζει από 750 σε 1000 στροφές και η στιγμιαία κατανάλωση πάει από 0,6 στο 1,0. Το τσέκαρα και με διαγνωστικό και εκείνη τη στιγμή και η θερμοκρασία καταλύτη είναι περίπου στους 500 βαθμούς. Για αυτό το λόγο δουλεύει και το βεντιλατερ ακόμη και εάν σβησεις τη μηχανή. Σου συνηστώ εάν το δεις σε αυτή την κατάσταση μην σβήσει μέχρι να τελειώσει η αναγέννηση. Περίπου 10 λεπτά.
  11. Εμείς είχαμε το golf 5 tsi και ήμουν πολύ ευχαριστημένος με το αμαξάκι. Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που πήγα ξανά σε vw. Το golf 7 όμως σε γενικές γραμμές δεν το βλέπω και τόσο ποιοτικό σαν αυτοκίνητο σύμφωνα με τα λεφτά που κάνει. Δεν μπορεί αυτοκίνητο αξίας 30000 ευρώ να έχει αυτή την ποιότητα. Νομίζω πως αν συνεχίσει έτσι η vw θα χάσει πελατολόγιο. Εμένα πάντως με έχασε. Ποτέ ξανά VAG. Ευτυχώς που δεν πήρα και το Α6 όταν ήμουν ανάμεσα σε αυτό και στην BMW.
  12. Όχι δεν συντονίζει, είναι θόρυβος από την μηχανή. Είναι το βουητό που κάνει η μηχανή όταν ανεβάζει στροφές. Μετα τις 2200 στροφές είναι τρέλα. Άλλαξα καύσιμο από shell σε avio και λίγο γλύκανε. Το αμάξι είναι της γυναίκας μου και το οδηγώ κι εγώ. Το θέμα είναι πως κατεβαίνω από την bmw 520d που εντελώς αθόρυβο αυτοκίνητο και μετά μου κακοφαινεται το Golf. Όταν λες για καθρέφτη κινητήρα με έξτρα υλικό τι εννοείς. Άκουσα για το καπό του αυτοκινήτου αλλά ήδη έχει ένα είδος μονωτικού. Επίσης γνωρίζετε αν υπάρχει τρόπος να ξεκινάει πιο ομαλά γιατί λόγω dsg στο ξεκίνημα με την πρώτη ταχύτητα όταν αφήνεις το φρένο ξεκινάει απότομα και για να καλύψει αυτό το λάθος η vw το έκανε να αλλάζει άμεσα σε δεύτερη ταχύτητα. Ευχαριστω Παύλος
  13. Καλησπέρα έβαλα Έκο avio και δουλεύει πιο γλυκά και στρωτά ο κινητήρας. Από αναγεννήσεις μου έκανε 2 φορές. Νομίζω πως είναι καλύτερο από το shell που έβαζα. Θα το δοκιμάσω για δυο μήνες και μετά θα βάλω ξανά shell να δω και πάλι διαφορά αφού θα έχω συνηθίσει με το avio.
  14. Καλησπέρα υπάρχει τρόπος να γίνει πιο ήσυχο το αμάξι στο εσωτερικό του. Είναι Golf 7 πετρέλαιο και όταν περνάει τις 2000 στροφές γίνεται ενοχλητικό. Μήπως αν βάλω κάποιο έξτρα υλικό στο καπό πέρα από αυτό που έχει, θα κάνει δουλειά. Ευχαριστώ.
  15. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Όντως οι διαδρομές που κάνω είναι περίπου 20-30 λεπτά. Αύριο θα γεμίσω με avio για να δοκιμάσω και θα το δουλέψω και στην drive. Θα σας ενημερώσω σε λίγες μέρες. Ευχαριστώ και πάλι.
×
×
  • Create New...