Καλημέρα και από εμένα..
Παραθέτω και εγώ την εμπειρία μου..
Το προηγούμενο ΠΑΣΣΑΤ tsi που αγόρασα , από γνωστή μάντρα στον Κορυδαλλό , φαινόταν ότι είχε 72.000 χιλιόμετρα στην 4ετία (λογικά)..
Το αμάξι φαινόταν χαρτί , πήρα τηλέφωνο τον ασφαλιστή μου και από την ένωση ασφαλιστών μου βεβαίωσε ότι δεν είχε εμπλακεί σε κάποιο ατύχημα'
Βιβλίο service ενημερωμένο από τη RORRIS MOTORSPORT..Εγγύηση χιλιομέτρων από τον πωλητή..
To πήγα άμεσα στο GKRATSIA για έλεγχο ( 40 ευρώ πλήρωσα) , μου είπαν , ότι είναι άψογο , ΑΛΛΑ , δεν επικοινωνεί το ταμπλό με τον εγκέφαλο.. ήθελε περαιτέρω ψάξιμο ..
Μετά από 5 μήνες περίπου αποφάσισα να το αλλάξω με το τωρινό μου tdi.. To πήγα στην Καρεντα , το ελέγξανε . το αξιολόγησαν και μου δώσανε μια καλή τιμή ..
Μετά από 2 εβδομάδες , μιλώντας με τον πωλητή της Καρέντα για ένα χαρτί που χρειαζόμουν , μου γνώρισε ότι το αυτοκίνητο , βρήκαν κατά την πώληση ότι είχε 112.000 χιλιόμετρα πριν 7 μήνες (όταν το αγόρασα περίπου ) και αναγκάστηκαν να κάνουν μια γενναία έκπτωση στον επόμενο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου..Η εγγύηση χιλιομέτρων μου είπαν είναι ένα χαρτί που δεν ισχύει ΠΟΥΘΕΝΑ και εξυπηρετεί μόνο την απατεωνιά..
Εν κατακλείδι , εφόσον ασχολούνται και γυρνάνε και τα βενζίνα και μιλάμε για σβήσιμο 40.000 χιλιομέτρων , καλή μας τύχη , στα μεταχειρισμένα και στα πετρέλαια εισαγωγής .
Ότι και να κάνετε , το πιο πιθανό είναι να την πατήσετε .. οπότε καλή τύχη ..