Καλησπέρα,
εδώ και δυο μήνες περίπου είχα παρατηρήσει στο αμάξι( Golf Tsi 1.4 122 Bhp) ένα ελαφρύ τρέμουλο στο φανάρι (όταν είναι στο ρελαντι). Στην αρχή δεν έδωσα σημασία ιδιαίτερη, άλλαξα βενζινάδικο σε περίπτωση που είχε να κάνει με την ποιότητα βενζίνης. Το τρέμουλο συνεχιζόταν και πήγα συνεργείο. Το κοίταξε πριν 3 βδομάδες ηλεκτρονικά και δεν είδε κάποια βλάβη. Μου συνέστησε να αφήσω να αδειάσει το ρεζερβουαρ και να βάλω 100 βενζίνη κανά δυο γεμίσματα και να παρατηρήσω αν συνεχίζεται. Χτες λοιπόν και ενώ είχα ακολουθήσει τις οδηγίες ξαφνικά το τρέμουλο (εξακολουθούσε να υπάρχει - ίσως είχε μειωθεί ανεπαίσθητα!) το τρέμουλο έγινε ξαφνικά πολύ έντονο σε σημείο να ακούω τον κινητήρα να πάλλεται, που όντως και διαπίστωσα ανοίγοντας το καπό. Παλλόταν λες και είχε κοπεί κάποιο λάστιχο που τον συγκρατούσε. Πήγα συνεργείο σήμερα, μου καθάρισε την πεταλούδα και διαπίστωσε πως μια βαλβίδα έχει διαφορετικές τιμές πιέσεως , πότε 120, πότε 170...Μου είπε οτι δεν κλείνει αεροστεγώς! Τον ρώτησα πως " μεταφράζεται" σε βλάβη και αντίστοιχο κόστος και μου είπε ψηλά...αλλά ας μην προτρέχουμε ακόμα! Μου πρότεινε να βάλω περιπου 40 ευρώ βενζίνη 100αρα και να ριξω ένα προσθετο υγρο βενζινης και σε ανοιχτό δρόμο να το δουλέψω κοντα στις 4000 στροφες. Καλό θα ήταν να γίνει για άλλο ένα γεμισμα ίδια διαδικασία και μετα βλέπουμε....
Σας περιέγραψα την κατάσταση πως έχει μέχρι τώρα! Επειδή έχω θορυβηθεί για την ζημιά και το κόστος..έχει κάποιος ιδέα που μπορεί να οφείλεται το πρόβλημα αυτό? Είχε κάποιος παρόμοιο περιστατικό? Να σημειώσω ότι το αμάξι είναι 9 ετών στα 102.000km με όλα τα service και τις αλλαγές λαδιών στην ώρα τους (με ευλάβεια....)
Ευχαριστώ πολύ!