Jump to content

SpyrosP

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About SpyrosP

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αχαΐας

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

SpyrosP's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Σας ευχαριστώ πολύ και για την άμεση ανταπόκρισή σας και για τις λύσεις που μου προτείνετε..!!
  2. Ευχαριστώ πολύ! Δεν το πήγα εγώ στο συνεργείο την πρώτη φορά, αλλά έκαναν μια μέτρηση στις βαλβίδες και το μόνο που εντόπισαν ήταν σε μια από αυτες η πίεση να μετρηθεί μια 120 ,μια 170 , μια 150 ..οπότε το συμπερασμα ήταν οτι δεν κλείνει αερστεγώς η μια βαλβίδα...τα υπόλοιπα έγιναν όπως τα περιέγραψα παραπάνω μέχρι τώρα...οκ θα κάνω πάντως αυτό που πρότεινες με τις στροφές ξανα γιατί η αλήθεια είναι πως τα περισσότερα χιλιομετρα γίνονται μέσα στην πολη και σε πολύ χαμηλές στροφες..δεν κάνω τις αλλαγες σχεδον ποτε πάνω από 3000rpm και ίσως είναι λάθος αύτο!
  3. Καλησπέρα, μετά από μια βδομάδα έχοντας βάλει 100αρα βενζίινη και ένα καθαριστικό ψεκασμού συστήματος βενζίνης σίγουρα τα αποτελέσματα είναι καλύτερα...έχει μειωθεί ο θόρυβος και το τρέμουλο έχει γίνει πολύ ελαφρύ (εκτός από τις πρωινές ώρες..). Στο διάστημα αυτό έκανα κάποιες διαδρομές όπου για 30' ήμουν 3.500 - 4.000 rpm. Δεν ξέρω αν ήταν αυτό που βελτίωσε την εικόνα αλλά σκέφτομαι να ξανακάνω ένα γέμισμα και να προσθεσω πάλι το καθαριστικό και να κάνω κάποιες ακόμα διαδρομές ...διότι στο συνεργείο μου είπαν πως για να έχουν εικόνα θα πρεπει να ανοίξουν το καπάκι που αυτομάτως σημαίνει κανά 400αρι ευρώ. Η ερώτηση μου είναι υπάρχει περίπτωση αυτό το ελαφρύ τρέμουλο να προξενήσει μεγαλύτερη ζημιά ή εφόσον υπάρχει βελτίωση το αφήνω έτσι? Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
  4. Μου πέρασε και εμένα από το μυαλό αλλά δεν θα το είχαν εντοπίσει στο συνεργείο αν ήταν κάτι τόσο εμφανές?? Αφού μέτρησε και την πίεση στις βαλβίδες και μια εξ'αυτών βρέθηκε να μην κλείνει καλά, μάλλον παραπέμπει σε άλλου είδους βλάβη! Μακάρι να είναι κάποιο λάστιχο που δεν εντόπισαν αλλά δεν δίνω πολλές πιθανότητες...
  5. Καλησπέρα, εδώ και δυο μήνες περίπου είχα παρατηρήσει στο αμάξι( Golf Tsi 1.4 122 Bhp) ένα ελαφρύ τρέμουλο στο φανάρι (όταν είναι στο ρελαντι). Στην αρχή δεν έδωσα σημασία ιδιαίτερη, άλλαξα βενζινάδικο σε περίπτωση που είχε να κάνει με την ποιότητα βενζίνης. Το τρέμουλο συνεχιζόταν και πήγα συνεργείο. Το κοίταξε πριν 3 βδομάδες ηλεκτρονικά και δεν είδε κάποια βλάβη. Μου συνέστησε να αφήσω να αδειάσει το ρεζερβουαρ και να βάλω 100 βενζίνη κανά δυο γεμίσματα και να παρατηρήσω αν συνεχίζεται. Χτες λοιπόν και ενώ είχα ακολουθήσει τις οδηγίες ξαφνικά το τρέμουλο (εξακολουθούσε να υπάρχει - ίσως είχε μειωθεί ανεπαίσθητα!) το τρέμουλο έγινε ξαφνικά πολύ έντονο σε σημείο να ακούω τον κινητήρα να πάλλεται, που όντως και διαπίστωσα ανοίγοντας το καπό. Παλλόταν λες και είχε κοπεί κάποιο λάστιχο που τον συγκρατούσε. Πήγα συνεργείο σήμερα, μου καθάρισε την πεταλούδα και διαπίστωσε πως μια βαλβίδα έχει διαφορετικές τιμές πιέσεως , πότε 120, πότε 170...Μου είπε οτι δεν κλείνει αεροστεγώς! Τον ρώτησα πως " μεταφράζεται" σε βλάβη και αντίστοιχο κόστος και μου είπε ψηλά...αλλά ας μην προτρέχουμε ακόμα! Μου πρότεινε να βάλω περιπου 40 ευρώ βενζίνη 100αρα και να ριξω ένα προσθετο υγρο βενζινης και σε ανοιχτό δρόμο να το δουλέψω κοντα στις 4000 στροφες. Καλό θα ήταν να γίνει για άλλο ένα γεμισμα ίδια διαδικασία και μετα βλέπουμε.... Σας περιέγραψα την κατάσταση πως έχει μέχρι τώρα! Επειδή έχω θορυβηθεί για την ζημιά και το κόστος..έχει κάποιος ιδέα που μπορεί να οφείλεται το πρόβλημα αυτό? Είχε κάποιος παρόμοιο περιστατικό? Να σημειώσω ότι το αμάξι είναι 9 ετών στα 102.000km με όλα τα service και τις αλλαγές λαδιών στην ώρα τους (με ευλάβεια....) Ευχαριστώ πολύ!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.