Jump to content

Antonis85

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About Antonis85

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Tiguan

Antonis85's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

2

Reputation

  1. Περασα απο VW. Μου ειπαν οτι τα προφιλ δεν ειναι στο βασικο του 1.4 dsg tiguan μονο στο 2.0. Και μαλλον δεν υπαρχει και σαν εχτρα γιατι δεν το εμφανιζει πουθενα στα εξτρα που μου τυπωσε.
  2. Ναι αυτο ηθελα να μαθω. Αν υπαρχουν οι επιλογες ακομα και αν δεν επιρεαζεται η αναρτηση. Ευχαριστω
  3. Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια. Τελευταία ερώτηση. Μιας και δε βλέπω να το φέρνουν με DCC, μήπως υπάρχει τρόπος να ενεργοποιήσω τα profiles eco, sport conform μεσω VCDS?
  4. Καλησπέρα, Είμαι έτοιμος να παραγγείλω ένα Tiguan 1.4 ACT TSI DSG FWD Exclusive 150PSI. Είμαι λίγο προβληματισμένος σχετικά με την ανάρτηση. Το Exclusive έρχεται με την Στάνταρ Ανάρτηση. Ο έμπορος Καρεντα μου μου είπε ότι με 145Ε μπορώ να βάλω τη Sport Ανάρτηση. Επίσης μου είπε ότι η ανάρτηση DCC με Profile Selection δεν είναι διαθέσιμη για αυτό το μοντέλο. Η πρώτη ερώτηση είναι γιατί η DCC να μην είναι διαθέσιμη? Διάβασα σε διάφορα ξένα forum ότι και κάποιοι άλλοι είχαν το ίδιο πρόβλημα με τον έμπορο και αφού έστειλα μαιλ στη VW τους απάντησαν ότι μπορούν να το βάλουν σαν exrta. Μήπως έχει κανείς σχετική εμπειρία στο θέμα? Δεύτερον, αν τελικά δεν μπορώ να βάλω τη DCC και πρέπει να επιλέξω ανάμεσα σε Normal και Sport (2cm χαμηλότερη), ποια θα μου προτείνατε να επιλέξω με τη 18άρα ζάντα που έρχεται μαζί με το Exclusive? Γενικά μου αρέσει η μαλακή ανάρτηση, απλά θέλω να έχει μία στιβαρή αίσθηση και καλή απόσβεση στις λακκούβες. Πήρα Test Drive το 1.4 με τη Normal ανάρτηση. Το βρήκα μια χαρά σε μικρά εμπόδια όπως σαμαράκια και μικρολακκούβες στο δρόμο, όμως όταν το έριξα σε μερικές καλές λακκούβες όπως φρεάτια ή αντίστοιχα ανοίγματα μου επέστρεψε ένα πολύ δυνατό ήχο μέσα στο αυτοκίνητο και αποσταθεροποίηση του οχήματος (βάθος λακκούβας 7cm περίπου). Ακόμα όταν δοκίμασα να το ξεκινήσω σε ανηφόρα και πάτησα λίγο παραπάνω το γκάζι, σπίνιαρε για λίγο μέχρι να ανοίξει το ESP και να το μαζέψει. Αναρωτιόμουν λοιπόν μήπως η Sport ανάρτηση μπορεί, πρώτον να απαλείψει η να μειώσει σημαντικά το πρόβλημα του σπινιαρίσματος και δεύτερον αν πιστεύετε ότι θα κάνει τις λακκούβες χειρότερες? Ένα παράδειγμα του τι προσπαθώ να σας πω. Το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα ήταν μια BMW 320 Coupe E92 με Sport ανάρτηση. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ναι μεν ήταν πολύ χαμηλό και έφερνε όλες τις λακκούβες μέσα, ακόμα και τις πιο μικρές αλλά ποτέ δεν άκουγες γκαπ γκουπ θόρυβο και είχε και πολύ καλή απόσβεση. Σαν αποτέλεσμα ναι μεν το αισθανόσουν σκληρό αλλά είχε μια ωραία αίσθηση στιβαρότητας. Αυτό λοιπόν που προσπαθώ να πετύχω με το Tiguan μιας και μεγάλωσα πλέον, είναι να είναι μεν πιο μαλακό αλλά όσο γίνεται να μην χάσω πάρα πολύ την καλή απόσβεση σε λακκούβες και την αίσθηση στιβαρότητας. Μία ανάρτηση πού είναι έτσι ακριβώς όπως περιγράφω είναι αυτή του X1. Μαλακή όσο πρέπει, Σπορ όσο πρέπει και με καλή απόσβεση. Θα εκτιμούσα πολύ τη βοήθειά σας πάνω στο θέμα. Αν κάποιος έχει τη Sport ανάρτηση θα ήθελα πολύ να ακούσω τη γνώμη του. Ευχαριστώ πολύ
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.