Jump to content

A-nik-i

Members
  • Posts

    45
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

A-nik-i last won the day on May 6 2023

A-nik-i had the most liked content!

About A-nik-i

User Information

  • Gender
    Not Telling | Απροσδιόριστο
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

A-nik-i's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

9

Reputation

  1. Γεια σου κι εσένα. Θα σου στείλω σε προσωπικό μήνυμα ό,τι λεπτομέρειες θυμάμαι (δεν ξέρω αν επιτρέπεται να ανφέρω δημόσια τις επωνυμίες). Εδώ να αναφέρω πως 1 χρόνο και κάτι μετά, η συγκεκριμένη μόντα με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο.
  2. Καλησπέρα σε όλους. Επανέρχομαι με την καταγραφή ενός μικρού προβλήματος και την ακόλουθη σχετική ερώτηση. Στα 2 ηχητικά κλιπ θα διακρίνεται ένα ξεκάθαρο θόρυβο σαν τριζόνι on cocaine που ενίοτε μου σπάει τα νεύρα και πάει να με τρελάνει. Εμφανίζεται γύρω στις 1200-1500rpm και αντιλαμβάνομαι οτι είναι μέσα από την καμπίνα. Επίσης, κατά την οδήγηση (κυρίως αν πέσω σε αντισόπεδο έδαφος) ακούω διάφορα τριξίματα, squeaky ήχους κλπ,κυρίως από την καμπίνα. Υπάρχει οποιαδήποτε δυνατότητα να γίνει διάγνωση από που προέρχονται; Θα το κάνω σαν τον Γιαννακόπουλο να πούμε που έβριζε την Μερσεντές. Υπάρχει η γενικότερη αντίληψη σε μάστορες "έλα μωρέ παλιό αμάξι είναι μην αχολείσαι", αλλά εμένα δε μου λέει κάτι αυτό. Είναι το αυτοκίνητό μου, που το οδηγώ καθημερινά και με εξυπηρετεί και ό,τι εντοπίζω θέλω να το επισκευάζω (ειδάλλως αν μπορεί κάνας μάστορας που τα λέει αυτά να μου χαρίσει 20χιλ να πάρω καινούριο, εννοείται ευπρόσδεκτος) θόρυβος (τρίξιμο) - εκκίνηση.mp3 Θόρυβος αυτοκινήτου (τρίξιμο)1.mp3
  3. Η αλήθεια είναι πως το λάστιχο που φοράει είναι 185/60R14 αντί για 185/55R14 που είναι η εργοστασιακή διάσταση. Λέτε εκεί να γίνεται η μπινιά ε; Συμπληρωματική ερώτηση: Πόσο εύκολη/κοστοβόρα υπόθεση είναι να αλλάξουν όλα τα λάστιχα περιμετρικά στις πόρτες και στα παράθυρα;
  4. Γεια σας και πάλι, με νέα από το Polo. Έχοντας συμπληρώσει 15.000km σ' ένα 9μηνο, έγινε και ένα γενικό σέρβις. Σαν έκτακτο έξοδο είχαμε την αλλαγή ντίζας συμπλέκτη με αυτόματη της ΑΤΕ (η προηγούμενη, Sachs είχε γίνει κου-τσου-ρο). Έκτακτο θεματάκι στο οποίο θα ήθελα και τη συμβουλή σας είναι το εξής: Μια μέρα, βάζοντας 2 άτομα πίσω (μετρίου αναστήματος κιόλας) αντιλαμβάνομαι οτι έβρισκε η ρόδα στον θόλο κάποιες φορές έτσι σε ταλαντώσεις του αυτοκινήτου (κάποια λακούβα, κάτι ανισόπεδο κλπ). Αυτό μας λέει αλλαγή ελατηρίων, σωστά; Αν το πάμε σετάκι με αμορτισέρ, τί επιλογές έχουμε στις εξής 2 κατευθύνσεις: α) Ανταλλακτικά που θα επαναφέρουν την εργοστασιακή συμπεριφορά β) Ανταλλακικά που θα βελτιώνουν κάπως την οδηγική συμπεριφορά και θα είναι για πιο......."γούστα". χωρίς βέβαια να πάμε σε exotic λύσεις ακόμα. Ευχαριστώ
  5. Καλησπέρα. Με καιρό παρατήρησης, έχω να σημειώσω το εξής για το συγκεκριμένο θέμα. Δεν προκύπτει ούτε οταν είναι το αμάξι κρύο, ούτε αν είναι ζεστό. Προκύπτει αν το έχω αφήσει μισή ωρίτσα-40 λεπτά και μόλις γυρίσω το κλειδί μου δείξει γύρω στους 70 βαθμους θερμοκρασία στο κοντέρ.
  6. Καλημέρα φίλε Γιάννη, δεν μπορώ να σε βοηθήσω δυστυχώς. Άλλωστε εδώ το θέμα είναι για να καταγράψω (για όποιον ενδιαφέρεται αλλά και σαν γνωσιακή βάση) την εμπειρία μου με το μοντέλο που αγόρασα.
  7. Α δεν ξέρω τί επισκευή επιδέχεται ο γρύλος (το πρόβλημα είναι θόρυβος και κίνηση του παραθύρου με τραχύτητα και σκαλοπάτια) το θέμα είναι ότι την επόμενη φορά που θα ανοιχτεί η λαβή, θα σπάσει σε 30 κομματια. Είναι σάπια
  8. Καρμανιόλας συνέχεια στο Polάκι. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε με πρόβλημα στο κεντρικό κλείδωμα. Κλειδί εξωτερικά καθώς και κουμπάκι στην πόρτα του οδηγού δεν έκαναν απολύτως τίποτα. Ούτε γκουκ ούτε μουκ που λένε. Ήρθε η ώρα (και κυριότερα, μπορούσα να ασχοληθώ και οικονομικά) να αντιμετωπιστεί και αυτό: Για αρχή, αγοράστηκε όπως έγραψα παραπάνω μοτεράκι κεντρικού κλειδώματος, πλέον το σύστημα λειτουργούσε αλλά χάνοντας αέρα στην πόρτα του οδηγού. Διάγνωση; Χαλασμένη κλειδαριά. Κατάφερα και βρήκα μεταχειρισμένη η οποία και δούλεψε και έλυσε το πρόβλημα. Μόνο που.....με το κλείσιμο που έκανε πλέον το κύκλωμα του αέρα, "έσκασε" η κλειδαριά συνοδηγού και πλέον ήταν αυτή από την οποία έχανε αέρα και δούλευε για ώρα το μοτεράκι. Βρέθηκε και αυτή σε μεταχειρισμένα, αλλάχθηκε. Πλέον όλες οι κλειδαριές ανοίγουν-κλείνουν άμεσα, εύκολα και γρήγορα. Για την ώρα problem solved ας ελπίσουμε οτι θα κρατήσει όλο αυτό. Επόμενο task: Με τις 1-2 φορές που χρειάστηκε να ανοιχτεί η ταπετσαρία στην πόρτα του οδηγού, έγινε ξεκάθαρο οτι η διαλυμμένη και σάπια χειρολαβή δε θα αντέξει τρίτο λύσε-δέσε (που θα χρειαστεί sooner rather than later, διότι ο γρύλλος του παραθύρου νομίζω πνέει τα λοίσθια). Το μεγάλο ερώτημα είναι πού θα βρεθεί αυτό τώρα. Όπου έχω ρωτήσει μου λένε πως είναι από εξαιρετικά δυσεύρετα έως και απολύτως εξαφανισμένα. Λέτε να κάνω καμιά μόντα τύπου 911 GT3 και να βάλω κομματάκι ιμάντα; Θα μειώσει και βάρος
  9. Την Πέμπτη πέρασα από μαγαζί με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά και πήρα ένα μοτέρ κεντρικού κλειδώματος. Plug 'n play η δουλειά και πλέον το κεντρικό κλείδωμα λειτουργεί. Μόνο που............ Πατώντας το κουμπί στην πόρτα του οδηγού, ανεβαίνουν/κατεβαίνουν όλες οι ασφάλειες με εξαιρεση του οδηγού. Το μοτεράκι δουλεύει για υπερβολικά πολλή ώρα (15-20 δευτερόλεπτα) και ακούγεται ένας ήχος σαν να χάνει αέρα από την πόρτα του οδηγού. Το ίδιο συμβαίνει και κλειδώνοντας απ'έξω (αυτή τη φορά η ασφάλεια του οδηγού κατεβαίνει/ανεβαίνει βέβαια). Το παλιό μοτεράκι είχε πολλή διάβρωση στην πλακέτα του (ίσως βάλω φωτογραφίες άλλη στιγμή) αλλά χαίρομαι που πλέον το σύστημα λειτουργεί και δεν είναι μια μυριάδα άλλων ζητημάτων να ψάξω. Τώρα προφανώς κάτι παίζει στο σωληνάκι που πάει στην πόρτα του οδηγού, ελπίζω να είναι αυτό και όχι κλειδαριά
  10. Πήγα άφησα το αυτοκίνητο για έλεγχο του κεντρικού κλειδώματος σε εξουσιοδοτημένο. Μου είπαν πως έχει πρόβλημα το μοτέρ του κεντρικού κλειδώματος. Κόστος ανταλλακτικού, 400+ ευρώ. Ξέρει κανείς αν υπάρχει κάποιο ιμιτασιόν να κοιτάξω; Η άλλη λύση είναι μεταχειρισμένο από car gr
  11. Α λες για το λάστιχο στο παρμπριζ. Από τη λωρίδα πήρα περίπου 1.70m με κόστος 6-7 ευρώ και ο φανοποιός ήθελε 15 ευρώ για την εργασία του
  12. 1) Λες να θέλουν αλλαγή; Και πώς στο καλό μπορεί να ευθύνονται αυτά; 2) Μου είπαν και για πεταλούδα γκαζιού ή και βηματικό μοτέρ. Είδες το βίντεο παραπάνω;
  13. Ορίστε κι ένα βίντεο από το θέμα, που το κατάφερα να το πετύχω:
  14. 2 ερωτήσεις-παρατηρήσεις: 1) Οι πόρτες σε ένα Polo 9N που υπάρχει στην οικογένεια, κλείνουν πολύ πιο στιβαρά (με ένα κλασικό γερμανικό "γδούπο") και με πολύ λιγότερη ώθηση απ'ότι στο δικό μου. Αυτό οφείλεται κάπου που μπορώ να επέμβω ή απλά είναι πιο παλιατζούρα το αυτοκίνητο από τη μάνα του; 2) Αρκετές φορές όταν βάζω μπροστά (ακόμα δεν το έχω εξακριβώσει σε τί συνθήκες το κάνει) έχω ένα περίεργο βύθισμα στροφών. Αφού μιζάρω και σκάσει και δείξει 1300-1500 rpm και προτού έρθει να κάτσει στο ρελαντί (περίπου 800-900 rpm) κάνει ένα απότομο βύθισμα περίπου στις 500rpm. Έτσι στιγμιαίο. Κάποιες φορές το βύθισμα αυτό είναι τέτοιο όμως που το αυτοκίνητο θα σβήσει κιόλας. Μετά ξαναβάζω μπροστά, όλα καλά. Γνώμες;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.