Jump to content

Dimitrisn

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

About Dimitrisn

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Dimitrisn's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Εκεί είμαι στην ρύθμιση 98+ Τα περίπου 215ps και 30 κιλα ροπη περίπου με 100αρα βενζίνη και με αυτά που φοράω και μου υποσχεθηκαν ουτοπία δηλαδή πιστεύεις ε?
  2. Πήρα ρωτησα στον μπουλεκο Maha3000 Περίπου 60€ Να παω εκει παιδιά τι συμβουλευετε??
  3. Πήρα ρωτησα στον μπουλεκο Maha3000 Περίπου 60€ Να παω εκει παιδιά τι συμβουλευετε??
  4. Στο ιντερνετ βλέπω πως ο μπουλεκος εχει maha3000 Τι λες?
  5. Εγω που δεν ειχα κάνει δυναμομετρηση πριν με μαμα αυτοκίνητο Αν κανω μια τώρα δεν θα εχω αξιόπιστη ένδειξη το που εχει φτάσει το αυτοκινητο?
  6. Ένας πελατης εκεί με tiguan μου είπε 216 στο δυναμομετρο στο μπραχαμι Και μου προτεινε να οω να το μετρησω κι εγώ Βέβαια και η revo 205 αλογα γράφει στο σαιτ νομίζω αλλα μου ειπαν στην revo οτι με 100αρα βενζίνη βγάζει λιγο παραπάνω Τωρα μετα το μήνυμα σου εψαξα λιγο για την αντλια υψηλής αλλα και σε αλλο θεμα εδω και αε αλλα διάβασα καποια πράγματα που με τρομαξαν λιγο Μπουζι έβαλα αυτά που προτείνει η revo Επισης θυμάμαι το δικό μας έβγαζε στο evo περιοδικό 193 με την πρώτη version προγράμματος και 185 περίπου μετα την αναβάθμιση της vw την οποία ειχα κάνει κι εγω κ όντως υπήρχε διαφορά Αρα λογικά θα περιμενα τα 205-215 αλογα το ανώτερο με ενα πρόγραμμα μονο Καθαρα με την κοινή λογική Επισης το κοστος είναι ενα θεμα και αυτό Ποιο δυναμομετρο προτεινεις?
  7. Πολυ καλα νούμερα Εγω σήμερα προσθεσα ενα πανελ φίλτρο pipercross pp1621 και αφαίρεσα τον πνιχτη οπως εχουν αναφέρει παραπανω Στον οποίο βρήκα μια σφηνωμενη σφηκα Συμφωνώ και για εμένα ζητουμενο η ροπη και οι μεσαίες Ομως σε αυτό το μοτερ η αναβάθμιση γίνεται μετα τις 3500rpm Anyway Μου είπαν τα παιδιά στην cargate πως πολλαπλασιαστες δύσκολο λογω χιλιομέτρων Όπως και να έχει θα το παρακολουθήσω και βλέπουμε Επισης μου το έκανε μονο με 6η ταχύτητα.... Δυο ερωτήσεις Εκτός του προγράμματος τα υπόλοιπα ποσο σου κόστισαν και γιατί τα αλλαξες? Ποιο δυναμομετρο προτείνετε Μου είπαν για ενα στο μπραχαμι 50€ Γενικότερα σκέφτομαι να μην δωσω πολλα χρήματα παραπάνω απο τα 560€ πρόγραμμα-φιλτρο διοτι εχω κ αλλο αυτοκίνητο και με αυτό θα κανω το παρα πολυ 5000km το χρόνο οποτε νομίζω δεν αξίζει Μου ειπαν πχ να αλλαξω ολόκληρη εξατμιση περίπου 1400€ Αλλα με δεδομενο την τρεχουσα αξια του αυτοκινήτου παρα τα 55000κμ δε ν αξίζει νομίζω Επισης μετά την αλλαγή φίλτρου κ πνιχτη πρέπει πιστεύετε να ξαναπάω cargate??
  8. Καλησπέρα χρόνια πολλά Έχοντας διαβάσει τις 10 σελίδες απο τις 85 θα γραψω κι εγω Σε golf gt του 2006 (170ps) με πραγματικά 55.000km ειμαι ο πρώτος ιδιοκτήτης Και συντήρηση απολύτως σύμφωνα με τον κατασκευαστή ουτε φίλτρο αερα δεν εχω βαλει ΟΕΜ επειδη δεν θα το δωσω πήγα revo και έβαλα το πρόγραμμα για βενζίνη 98 plus Είναι η ανωτερη νομίζω βαθμιδα του Μου υποσχεθηκαν 215 περίπου αλογα Επισης πριν το πρόγραμμα εκανω σερβος και εβαλα και τα μπουζι ngk που προτείνει η revo στο σαιτ της Το εβαλα Μ. Τετάρτη και Μ.Παρασκευη πηγα Πήλιο Εντυπώσεις Λιγο καλύτερη απόκριση του γκαζιου Μετα τις 3500-4000 πιο ψυχωμενο αρκετά όμως ισως βέβαια να είναι εντύπωση μου αλλα ψηλα και με 5η η 6η ταχύτητα σαν να "λαχανιαζε" Θα βαλω βέβαια και το pilercross πανελ και θα αφαιρέσω τον πνιχτη να δούμε Έτυχε στο ταξίδι μου να κοντραριστω με gti mk5 με δυο ατομα κ αυτό και να το μαζευω πολυ εύκολα κ να το περνάω Μου έκανε εντύπωση να πω την αλήθεια Ενα θεμα ηταν ενα κομπιασμα με 6η κυρίως ταχύτητα στις 4500 στροφές Το έκανε σε 8 στα 10 πατήματα και πάντα στις 4500 στροφες Το πήγα ξανα cargate σήμερα για τον έλεγχο στα 1000km και για το κομπιασμα αυτο Ομως μέχρι την 4η ταχύτητα που το δοκιμασαν τα παιδιά δεν το εκανε κι επίσης δεν βρηκαν κατι στον έλεγχο Αυτα για πείτε παιδια κανα σχόλιο η καμια συμβουλη γενικότερα οχι μόνο Για το κομπιασμα Μοορω να παρω κατι παραπάνω απο το μοτέρ με το πρόγραμμα και το φίλτρο και 100 βενζίνη Μιας και το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται λιγο
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.