Jump to content

Roberts

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About Roberts

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

User Information

  • Νομός
    Λάρισας

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Roberts's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Κατάλαβα... Θα επανέλθω μόλις τσεκάρω και τη συμπίεση. Το σ/κ που θα έχω χρόνο θα βγάλω και το κάρτερ μήπως βούλωσε τίποτα κανένας σωλήνας στην αντλία και τη βγάλω φθηνά γιατί η κατάσταση χειροτέρεψε ραγδαία. Πίεση στο 0 (υποθέτω) με το που το βάζω μπρος χωρίς βέβαια να το οδηγώ. Θα αλλάξω και τα λάδια αν βγεί οκ το τεστ πίεσης γιατί προηγουμένως είχα ένα θέμα με μικρή υπερθέρμανση λόγω διακόπτη βεντιλατέρ... Ευχαριστώ και πάλι.
  2. Ευχαριστώ για τη συμβουλή φίλε Νίκο. Άλλαξα τη φούσκα λαδιών μόνος μου, πάλι αναβοσβήνει το check oil μόλις ζεσταθεί το golfaki. Αν γνωρίζεις πάνω κάτω, τι τιμές περίπου πρέπει να βγάλει το τεστ συμπίεσης; Γιατί στο συνεργείο έχω την αίσθηση πως ότι και να βγάλει η μέτρηση θα μάθω πως χρειάζομαι καταρχάς αλλαγή τρόμπας Μια λεπτομέρεια που παρέλειψα, το "πηγαδάκι" ας πούμε που προσθέτω λάδι, έχει μια μικρούλα διαρροή λαδιού στο λαιμό του. Εχει σημασία για την πίεση;
  3. Καλησπέρα σας συνφορουμίτες. Εχω ένα ταλαιπωρημένο golf 4 1.6 16v με 150.000+ χιλιόμετρα που με έχει υπηρετήσει πιστά εδώ και χρόνια. Τελευταία όμως ο θόρυβος της μηχανής φέρνει κάτι σε diesel μεταλλικός και οξύς ανάλογα με τις στροφές. Στις υψηλές στροφές ακούγεται καλύτερα. Έβγαλα το κάλυμα της μηχανής, έβαλα το κατσαβίδι πάνω στο καπάκι και στο αυτί μου και ξεκάθαρα έρχεται απο κάτω. Τσεκαρα έναν έναν τους πολλαπλασιαστές μήπως είμαι τυχερός και φταίνε αυτοί αλλα όχι τελικά... με αναμμένη τη μηχανή, τους έβγαζα ένα ένα, και πάντα η κατάσταση χειροτέρευε. Με το που βρώ δε ανηφόρα (όχι πάντα όμως) το golfaki δεν τραβάει καθόλου με το γκάζι στο πάτωμα και αναβοσβήνει το check engine... Στα φανάρια μόλις ζεσταθεί καλά και οδηγώ για ώρα υπάρχει ένα ελαφρό τρέμουλο. Στην ευθεία ας πούμε είναι οκ. Μόλις κρυώσει και το ξαναβάλω μπρος το check engine σταματά να αναβοσβήνει και μένει σταθερά αναμμένο ή και σβήνει! Επισης, μετά από 40 λεπτά με μια ώρα οδήγησης μόλις κάνω να παρκάρω, αναβοσβήνει το λαμπάκι του λαδιού και σταματά ο κινητήρας... Η στάθμη του λαδιού είναι σωστή. Δεν έχω δυστυχώς χρήματα για συνεργείο και είμαι απελπισμένος γιατί το χρειάζομαι (πηγαινοέρχομαι σε νοσοκομείο καθημερινά ) Υπάρχει κάτι έστω και δύσκολο που μπορώ να δοκιμάσω μόνος μου;
  4. Ευχαριστώ φίλε Τάσο. Βρήκα χρόνο επιτέλους και το άλλαξα (είμαι της μοτοσυκλέτας) και έπαιρνε μπρος το βεντιλατέρ μια χαρά και ταυτόχρονα κρατιόταν η θερμοκρασία στο 90. Όμως... καθώς το οδηγούσα, ακουγόταν περίεργα ο κινητήρας και δεν "τράβαγε" όπως έπρεπε. Μετά από περίπου ένα μισάωρο οδήγησης πάρκαρα και περίμενα με αναμμένη τη μηχανή μέσα στο αμάξι να κατέβει η κυρία. Λόγω ζέστης άνοιξα το AC στο κρύο και από το πουθενά η θερμοκρασία εκτινάχθηκε στο 115-120! Τελικά σήμερα αγόρασα ένα θερμοστατη και τον άλλαξα και αυτόν και όλα καλά (μέχρι στιγμής), με ac, χωρίς AC, "σκίσιμο", σταματημένος, κίνηση, ανηφόρες. Θέλω να ελπίζω πως είχαν χαλάσει και τα 2...
  5. Αν δεν έχω αναμμένο το AC η θερμοκρασία πηγαίνει κοντά στα κόκκινα μέσα σε 10-15 λεπτά οδήγησης και δεν λειτουργεί κανένα από τα 2 ανεμιστηράκια. Μόλις ανάψω το AC ανάβουν και τα 2 και η θερμοκρασία πέφτει σχεδόν αμέσως στη θέση της στο 90 οπού και παραμένει μέχρι και μισή ώρα οδήγησης. Παραπάνω δεν δοκίμασα. Το βεντιλατερ σχετικά καινούριο, 6μήνου με λίγα χιλιόμετρα στο γκολφάκι. Tι λέτε να φταίει;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.