Jump to content

angelosl

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

About angelosl

Other Info

  • Car Type
    Passat

User Information

  • Νομός
    Αττικής

angelosl's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Ναι, καταλαβαινω τι εννοεις. Το αν το κανει γενικα το συγκεκριμενο αμαξι, το ρωταω περισσοτερο γιατι κοιταω/θα κοιταξω και αλλα τετοια. Τωρα, για τις βελτιωσεις και τα χρηματα που αναφερεις, σαφως "δεν θα πανε χαμενα", αλλα απο την αλλη ειναι ενα επιπλεον κοστος, το οποιο δεν μπορω να επωμισθω σε αυτη τη φαση και σε αυτην την τιμη. Οποτε, ναι, ενημερωσα τον πωλητη, αν θελει να τα κανει αυτος, αλλιως κοιταω αλλο.
  2. Παντως, σημερα μιλησα με τον συνεργεια που το κοιταζε. Μου ειπε οτι (προφανως) πρεπει να το δει απο κοντα, πραγμα δυσκολο γτ δεν εχει ουτε πινακιδες ουτε ασφαλεια. Παντως η, με επιφυλαξη, αποψη του ειναι οτι ειναι μαλλον βαση/εις μηχανης, αλλα μπορει και κατι αλλο (π.χ. βασεις αναρτησης, μπιλιοφοροι και αλλα περιεργα που ουτε τα θυμαμαι). Γενικα, λεει, το αυτοκινητο δεν το κανει αυτο, αλλα η οποια επισκευη ΜΑΛΛΟΝ, δεν θα ειναι πολυ ακριβη. Αντε να βγαλεις ακρη...
  3. Σε ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις. Απλως μου κανει φοβερη εντυπωση τετοιο κοπανημα να μην ειναι βλαβη. Αν, βεβαια, ηταν δικο μου το αυτοκινητο και ειχε.ξεκινησει να το κανει, θα εκανε πανω κατω αυτα που λες, με.τη σειρα που τα λες. Αλλα για μεταχειρισμενο που σκεφτομαι να το αγορασω, μου φαινεται πολυ μεγαλο ρισκο. Να το παρω, να δωσω 300-400€ για λαστιχα, αν δεν φτιαξει να αρχισω να ψαχνω για βασεις αναρτησης (αλλο ενα 150αρι), αν παλι δε φτιαξει για βασεις μηχανης (αλλο ενα 150αρι), αν δεν φτιαξει για αναρτησεις κ.ο.κ. Ελπιζα οτι θα ειναι καποιο σχετικα γνωστο θεμα/βλαβη, που θα φτιαχνει (σε μεγαλο ποσοστο και με.καλες πιθανοτητες) με καποια σχετικα οικονομικη επισκευη. Μου αρεσει το αμαξι, αλλα αν ειναι να παει 1 1000ρικο παραπανω (και ΑΝ φτιαξει), παει πολυ...
  4. Εγω, τουλαχιστον, δεν διαφωνω καθολου με το να βαλω καλα λαστιχα. Παντα αξιζει τον κοπο. Απλως φοβαμαι μηπως δεν ειναι στην πραγματικοτητα εκει το προβλημα και με τα καινουρια λαστιχα απλως κανει wheel hop σε συνθηκες διαφορετικης προσφυσης. Γιατι αν εφταιγαν τα λαστιχα, θα μπορουσε απλα να σπιναρει, οπως μου εχει τυχει χιλιαδες αλλες φορες σε αποτομα ξεκινηματα. Φοβαμαι, δλδ, μηπως ειναι καποια (σοβαρη και ακριβη) βλαβη, ή κατι που στο οποιο ειναι γενικα επιρρεπες το μοντελο αυτο. Απο εκει και περα, πολυ περισσοτερα λεφτα για να το φτιαξω (αναρτησεις, ειδικες λυσεις σε σινεμπλοκ και βασεις μηχανης κτλ) και δεν με παιρνει να δωσω και δεν το θελω αν κανουν το αυτοκινητο πολυ πιο "σκληρο" ή θορυβωδες. Εξαλλου την οικογενεια θα βαζω μεσα, δεν το θελω για drag
  5. Ευχαριστω πολυ και παλι παιδια. Οπωσδηποτε καταλαβαινω τη λογικα του tuning, απλως δεν ειναι για μενα, πλεον, οικονομικα και...οικογενειακα. Περισσοτερο μου κανει εντυπωση η αντιδραση του αυτοκινητου στα κακα λαστιχα, την αναρτηση που ισως εχει κατσει κτλ. Το να σπιναρε θα το καταλαβαινα, αλλα αυτο το κοπανημα, γιατι; Ενας μαστορας σημερα μου ελεγε για λαστιχα και μετα, πιθανοτατα, βασεις αναρτησης και/ή βασεις μηχανης. Προσπαθω να αποφασισω αν το παρω ή οχι. Οποτε πρεπει να ξερω με λογικες πιθανοτητες οτι δεν ειναι κατι που το κανει γενικα το αυτοκινητο τοσο πολυ, αλλα ουτε και καποια ζημια με.μεγαλο κοστος επισκευης... Καποιος σε ξενο forum, μου εγραψε αυτο, αντε να βγαλεις ακρη: "It has been an endemic issue since the PQ34platform came out in 1998 and has carried on through PQ35 and 46 into MQB and is down to the side engine support design for refinement and the lower torque control arm being too compliant so it kicks back and rebounds, repeatedly...."
  6. Τα λαστιχα ειναι του '15 τα μπροστα και του '14 τα πισω, σε μετρια κατασταση. Κατα τα λοιπα, λογικα, ειναι μαμισιο το αυτοκινητο. Δεν ειδα ιδιαιτερα να "καθεται" στην επιταχυνση, ενω γενικα στην οδηγηση, περαν της αποτομης επιταχυνσης, φαινοταν να ειναι ok.
  7. Παιδια, ευχαριστω παρα πολυ καταρχην για τις απαντησεις. Οπως εγραψα, δεν ειναι δικο μου το αυτοκινητο, σκεφτομαι να το αγορασω και το δοκιμασα. Μου εχει ξανατυχει και αλλοτε, αλλα πολυ λιγοτερο και πολυ σπανια, γι αυτο αναρωτιεμαι αν ειναι βλαβη ή κατι στο οποιο ειναι επιρρεπες το συγκεκριμενο Β6 1.8tsi passat. Προφανως, για αυτοκινητο που θα το παρω 8-9.000€, δεν υπαρχει περιπτωση να δωσω αυτα τα λεφτα για τετοιες aftermarket αλλαγες. Ειδικα, μαλιστα, αν προκειται να το κανουν σημαντικα πιο "σκληρο" στο δρομο. Αν με καποια, οικονομικη, επισκευη ή παρεμβαση μπορει να βελτιωθει σημαντικα, το συζηταω, αλλιως δεν εχει νοημα.
  8. Καλησπερα σε ολους. Σκεφτομαι να αγορασω ενα μεταχειρισμενο passat b6 1.8Tsi, του 2009 με 68.000χλμ (μαλλον πραγματικα). Σε ενα προχειρο test drive, σε γλιστερο δρομο, σε αποτομο ξεκινα εκανε εντονο "axle tramp" ή αλλιως "wheel hopping". Δηλαδη χοροπηδαγε πολυ το ολοκληρο το μπροστινο μερος πανω-κατω (οχι να κοβει και να δινει λογω π.χ. esp ή traction control). Ειναι κατι συνηθισμενο στο συγκεκριμενο μοντελο; Καποια συγκεκριμενη, γνωστη βλαβη; Διαβαζω οτι μπορει να φτιαξει αν αλλαξεις τα "bushings" (δεν εχω ιδεα πως λεγονται ελληνικα) αλλα δεν ξερω τι κοστος εχει αυτο και αν οντως κανει δουλεια. Οποια πληροφορια θα εκτιμηθει παρα πολυ. Ευχαριστω.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.