Jump to content

rippers4

Members
  • Posts

    35
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

rippers4 last won the day on September 21 2019

rippers4 had the most liked content!

1 Follower

About rippers4

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Αχαρνών
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

Recent Profile Visitors

1,105 profile views

rippers4's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

7

Reputation

  1. Εχω ασχοληθει εγώ με 4πετάλουδο σε AFH
  2. Με τον μαμπα ρυθμιστη τα μπεκ του θα φτάνουν να ταιζουν 140-145 άλογα.... Αν οι βελτιώσεις που θέλει να κάνει δεν ξεπερνούν αυτά τα άλογα και πάλι δεν εχει νοημα να πειράξει ρυθμιστή ή μπεκ....
  3. Τα μαμά μπεκ με 4μπαρο μπορούν να ταίσουν μέχρι και 155-160 ατμοσφαιρικά άλογα. Αν δεν έχεις σκοπό να τα υπερβείς αυτά τα άλογα, δεν έχει και νόημα να ασχοληθείς με τα μπεκ...
  4. Οχι η προπορεια δεν θα σου δώσει κάτι αισθητό. Η συμπιεση θα σου δωσει ροπή, απο άλογα τιποτα, αλλά θα χρειάζεσαι 100αρα βενζινη μετα... Φιλτρο, κατα προτιμηση βαρελακι ή σκουπα και εξατμιση απο χταποδι (το χταποδι δεν το πειραζεις) και πισω με 200αρη μεταλικο καταλυτη, 2 ελευθερα καζανια και Φ48 διατομη σιγουρα θα σου δώσουν νευρο και 110-112 άλογα.
  5. Σωστά μονο 100αρα.... Οχι κανένα παρασιτο! Θα εισαι μια χαρα.
  6. 11,0:1 που σημαίνει 4 δέκατα πλάνισμα της κεφαλής. Μπουζί θα σου έλεγα για μέγιστη απόδοση (τιμή τσουζει) Denso Iridium IK20. Η ανάφλεξη μου είναι της MSD αλλά δεν παίζει με μαμά εγκέφαλο... Το μόνο που μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις κάπως τα ρεύματα είναι να βάλεις μπουζοκαλώδια σιλικόνης (π.χ. Magnecor).
  7. Προφανώς και κάνεις! 120 περίπου πολύ ροπάτα (για 1400 κυβικά) άλογα.
  8. Ναι γίνεται. Απλά μέχρι να βάλεις εκκεντροφόρους θα πρέπει να βάζεις αυστηρώς 100αρα βενζίνη αφού η δυναμική σου συμπίεση θα έχει πάει στο θεό με μαμά έκκεντρα!
  9. Ο catcams για AFH μοτέρ σε υδραυλικά ωστήρια έχει τα παρακάτω: 7606512 255°/247° - 223°/215° - 10.10mm/9.50 1.10mm/1.15mm 7606513 264/258 - 236/230 - 11.15mm/10.65mm - 2.55mm/2.05mm Το 2ο σετ αν και σε ονομαστικές μοίρες φαίνεται κοντά στους dbilas 264-10 στην πράξη ειναι πολύ αγριότεροι και απαιτούν και σκληρότερα ελατήρια βαλβίδων.... Το 1ο σετ ειναι πολύ κοντά στους dbilas 264-10, με μικρότερη ονομαστική διάρκεια, αλλά ίδια περίπου διάρκεια στο 1mm. Αυτο θεωρητικά μεταφράζεται σε ίδια απόδοση με τους dbilas 264-10 αλλά με καλύτερες χαμηλομεσαίες. Στην πράξη δεν ξέρω πως θα αποδώσουν μια και δεν ξέρω κάποιον να τους έχει δοκιμάσει.
  10. Οκ θα την κάνω στις επόμενες μέρες την παρουσίαση. Κατευθείαν πήγα σε 45αρες. Βέβαια δεν τις έχω χύμα. Έχω βάλει airbox με μια τεράστια σκούπα. Πρόσφατη φώτο:
  11. Στο δικό μου η ροική έγινε σε ροομετρο, στον καλύτερο του είδους στην Αθήνα (Σεβνταλής). 4 πεταλούδες φοράω των 45mm Όχι δεν χάνω. Και ναι με αργοπορία χάνει. Αυτό βέβαια είναι σχετικό με τα έκκεντρα και το σεταπ. Π.χ. στο δικό μου ο κατασκευαστής των έκκεντων αναφέρει peak timing 110/110 μοίρες. Εγώ έχω δώσει προπορεία στον εισαγωγής 4 μοίρες και προπορία 2 μοίρες στον εξαγωγής. Αποτέλεσμα 106/108. Χάνω 2-3 άλογα σαν peak νούμερο, αλλά οι καμπύλες ροπής μέχρι 7000 rpm είναι πιο γεμάτες!
  12. Νίκο 31 mm. Μπορείς να φτάσεις μέχρι και 31.5mm σε αυτό το μοτέρ. Δεν είναι μόνο όμως οι βαλβίδες. Πρέπει να έχει γίνει και σωστό άνοιγμα των αυλών εισαγωγής και εξαγωγης σε ροομετρο, τα έκκεντρα να σου κάτσουν και να συντονίσει το μοτέρ. Εδώ π.χ. στο δικό μου πειραματίστηκα πολύ γιατί δεν ηθελα μηχανικά έκκεντρα (δεν ήθελα να πηγαινω συχνα για ρύθμισμα) και άγρια υδραυλικά έκκεντρα δεν υπήρχαν για τον AFH. Αυτά που φοράω ειναι custom Dbilas με προφιλ που του είπα εγώ... Περιττό να σου πω πόσο σημαντικός ειναι ο χρονισμός και το πρόγραμμα.... που με τα χρόνια έμαθα να τα κάνω μόνος μου.
  13. Συμφωνώ Νίκο. Είναι το τι θέλει ο καθένας. Σιγουρα δεν είναι value for money! Ο AFH αν έχεις λ7, το ψάξεις αρκετά και ένα πολύ καλό μηχανικό μπορεί να φτάσει ατμοσφαιρικά σε απίστευτα επίπεδα απόδοσης! Ενδεικτικά ο δικός μου AFH με 1600cc (μπλοκ από AVY), συμπίεση 12,8:1, σφυρήλατα, ατσάλινες μπιέλες, εκκεντροφόρους υδραυλικούς 292 μοίρες εισαγωγής / 280 μοίρες εξαγωγής, ροική, oversize βαλβίδες, σκληρότερα ελατήρια βαλβίδων, 4πετάλουδο και άγραφο έχει βγάλει 200 άλογα στις 8400 rpm και σχεδόν 19 κιλά ροπής (Maha Φωτεινέλης). Τα νούμερα είναι απίστευτα για υδραυλικά ωστήρια και κόφτη 8500 rpm. Με μηχανικά ωστήρια και πιο άγριο προφίλ εκκεντροφόρων άνετα περνάει τα 220 άλογα! Αλλά και τα νούμερα δεν λένε κάτι.... παλιότερα όταν ασχολούμουν με ανοίγματα και με λιγότερα άλογα (~190) έπαιζα στα ισα ibiza fr 20vt πρώτου σταδίου από στάση και ρολ 1ες έως 700m.
  14. 3 χιλιάρικα, όχι, 2200-2500. Συμφωνώ δεν είναι λίγα.... Οκ για το ibiza fr 1.8 νομίζω υπερβάλεις λίγο....
  15. Πολλοί ρεκτιφιατζήδες μοντάρουν στα μαμά γρανάζια μεταλική επιφάνεια που έχει υποδοχές για βίδες. Αλλιώς πας για έτοιμα. Έχει ο catcams.com και κοστίζουν κάπου στα 150 ευρώ. Για τους 264-10 αγοράζεις απευθείας από www.dbilas.de.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.