Jump to content

Χρήστος Αντωνίου

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Χρήστος Αντωνίου last won the day on October 24 2019

Χρήστος Αντωνίου had the most liked content!

About Χρήστος Αντωνίου

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Νέας Ιωνίας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Χρήστος Αντωνίου's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Εχω αγανακτήσει με τους άσχετους... Μαθαίνουν πανω στο δικο μου αμάξι και τους πληρώνω κι απο πάνω... 300+ευρω πλήρωσα για πράγματα και εργασίες που δεν χρειάζονταν
  2. Το πρόβλημα τελικά ηταν βασικά οτι τα περισσότερα μαστορια ειναι ασχετα και πληρώνουμε τζάμπα λεφτά.... Ειχε θεμα στο σημείο που τραβαει το λάδι η αντλία λαδιου (τι ακριβώς μην με ρωτήσετε δεν πολυ καταλαβα)
  3. Κοιτα να δεις... Εγω μηχανικος δεν είμαι οποτε οτι μου λένε λεω και εγω... Πιεση δεν μου ειπε αν μετρησε με κρύο κινητηρα αλλα μπορω να τον ρωτήσω την Δευτέρα... Ο κωδικος ειναι AHW
  4. Ανοίχτηκε το καρτερ και τα ειδε τα κουζινετα και μου ειπε πως ειναι ενταξει οποτε δεν αλλάχτηκαν... Οταν αναβει το λαμπακι με το ζορι ανεβάζει μισο μπαρ στην πιεση... Οταν ανάβει το λαμπακι δεν αλλάζει κατι ως προς την λειτουργία, και το πρόβλημα ξεκίνησε απο τον 15 Αυγούστο και γύρισα ετσι απο την Κόρινθο... Τα αυτονόητα που λες ελπιζω να τα εχει τσεκάρει γιατι 2 φορες εχει ανοίξει το καρτερ Ο κωδικός του κινητήρα ειναι αυτος που γραφει στην άδεια;;
  5. Ουτε απο τα κουζινετα ειναι.... Το αμάξι χανει την πίεση οταν ζεσταθεί (μετα απο 15 χιλιομετρα περίπου)
  6. Το αμαξι μετρήθηκε και χάνει την πίεση του λαδιου μετα απο καποια ώρα... Οποτε ανοίγει ξανα το μοτερ... Εκτος απο κουζινετα μπορεί να παίζει και τίποτα άλλο;;
  7. Ουτε εγω νομίζω πως είναι απο το αέριο γιατί το εχω μονο 8 μήνες πάνω, απλα το ανέφερα.... Ψαχνω να βρω τι μπορεί να φταίει γιατί συνέχεια πληρώνω κατι για να το αλλάξω και μετα αποδεικνύεται οτι αυτο που άλλαξα δεν ειχε πρόβλημα και πρέπει να ξανα πληρώσω κατι καινούργιο και αυτο χωρίς να ξέρω αν θα είναι το τελευταίο.... Μεχρι τωρα έχω αλλάξει (πληρώσει) τον αισθητήρα πίεσης λαδιού και την αντλία και το πρόβλημα συνεχίζει... Και τωρα πρέπει να ΞΑΝΑ ανοίξει το μοτερ για να αλλάξει τα κουζινέτα....
  8. Το μετα φοβάμαι... Και κατι ακόμα που δεν το ανέφερα και ισως εχει σχεση... Στο αμαξι εχω βαλει εδω και 8 μηνες αέριο
  9. Αντλια αναφέρω οτι εχει αλλαχτεί (πριν 2 βδομαδες) τα κουζινετα βρίσκονται στους στροφαλους;; (εκει νομιζω πως κατι μου ειπε πως πρεπει να δει) Μπορείς να μου πεις κάποιο συνεργείο στην Αττική που να γνωρίζει το μοντέλο;; (αν υπάρχει πρόβλημα διαφήμισης στειλε μου μνμ)
  10. Καλησπέρα σε όλους.... Θα ήθελα την βοήθεια σας με ενα πρόβλημα που αντιμετωπίζω σε ενα golf4 1.4 16V μοντέλο του 2000... Το αμαξι μου ανάβει το κόκκινο λαμπακι του λαδιού αρκετά συχνά... Εχει αλλαχτεί ο αισθητήρας πίεσης λαδιού (μια πράσινη βαλβίδα ψηλα στο μοτερ) και αντλία λαδιού... Να διευκρινησω οτι το λαμπακι ανάβει μετα απο 15 με 20 χιλιόμετρα και οχι αμέσως και στην αρχή ξεκινάει μένοντας αναμενο για μισο λεπτό και σβήνει ενω οσο περνάει η ωρα μενει και περισσότερο χρονο αναμενο μεχρι που μένει τελείως ανοιχτό... -Εννοείται πως το αμάξι εχει λαδια κανονικά μέσα- Στο συνεργείο μου ειπαν πως πιθανόν θελει καινούργιο κινητήρα ισχύει αυτό;;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.