Jump to content

Akena

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

About Akena

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Passat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Akena's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Αυτά από το δικό μου scanner Έχουν θέμα οι αισθητήρες οξυγόνου? Ή λέγονται κάπως αλλιώς? Μήπως λ?
  2. Πάλι τα ίδια κάνει ο κινητήρας και όταν ξεκινάει να το κάνει οι στροφές πάνε 590 με 650 ρεναλντι ....έβαλα επίτηδες το αιρκοντίσιον να έχει υψηλότερες στροφές από την αρχή δοκιμάσα πάλι τα ίδια...μόνο όταν έχω πατημένο γκάζι λιγάκι δεν το κάνει θέλει να πατάω γκάζι όχι στροφές απλά παραπάνω Επόμενο αλλαγή maf και αν μπορεί κάποιος να μου πει που περίπου είναι να το αλλάξω Ευχαριστώ πολύ όλους μέχρι στιγμής
  3. Άλλαξα και αυτό μόλις απλά καθυστερεί λίγο περισσότερο μέχρι να αρχίσει το τρέμουλο του κινητήρα Μετράει θερμοκρασία αέρα στο κουτί του κινητήρα Οπότε τώρα το maf θα αλλάξω αφού δεν έγινε κάτι
  4. Το maf ποιο είναι? Αυτός ο αισθητήρας που βρίσκεται μέσα στο πλαστικό καπάκι του αέρα? Έναν έχει εκεί έτσι και αλλιώς εκεί
  5. Άρα καλό αυτό τουλάχιστον ξέρουμε πάνω κάτω που είναι....αλλά γιατί να πνίγεται ο κινητήρας είναι η απορία μου
  6. Μέτρησα όλα οκ στους κυλίνδρους μου ειπαν
  7. Το ρώτησα για το ρεναλντι μου είπαν ότι ειναι οκ ...βασικά δεν έδωσαν και πολύ σημασία....εγώ τους είπα μπας και είναι λίγες οι στροφές 700 Μπουζοκαλωδια όχι δεν άλλαξα... Εγώ βλέπω ότι το αμάξι κάτι το πνίγει..και μάλλον πέφτει πιο πολύ καύσιμο από ότι μπορεί να κάψει στο ρεναλντι
  8. Μου είπε ότι καθάρισε τα σωληνάκια για την πεταλούδα δεν νομίζω Όχι δεν έκανα κάτι άλλο
  9. Egr καινούργια πριν 2 μήνες μπήκε Τα μπεκ όχι κανένας δεν μου είπε να δοκιμάσει αυτό στα τόσα συνεργεία που πήγα μήπως Αυτός ο αισθητήρας πάνω στο μεγάλο το καπάκι του κινητήρα εκεί που μπαίνει το φίλτρο αέρα τι κάνει? Όταν τον έβγαλα και τον κούμπωσα ξανά για μια βδομάδα το αμάξι πήγαινε καλά μετά από ένα ταξίδι στον γύρνα άρχισε πάλι τα τρελά του
  10. Το αμάξι περνει μπροστά μπαμ κανένα πρόβλημα όλα κομπλέ μόνο αν το αφήσω μετά από κάνα δυο λεπτά αρχίζει και το κάνει και όχι δεν κούνησα την πεταλούδα εξάλλου έχει γίνει αρχική ρύθμιση της πάνω από 10: φορές δοκιμαστικά στο συνεργείο και έγινε πάλι πριν από 10 μερες, όλα ξεκινάνε αφού μπει μπροστά και μετά από κάνα δυο λεπτά και αφού δεν εχω πατήσει καθόλου γκάζι αν πατάω σταθερά γκάζι στις 1000 στροφες πχ όλα καλά όλα δουλεύουν ρολόι ......αν το αφήσω δύο λεπτά ξεκινάει η αρρυθμία μόνο του....και αν το αφήσω λιγάκι και φτάσει να μπουκωσει πολύ και πατήσω γκάζι όπως είναι δεν πάει βήμα ...αν επιτόπου σβήσω τον κινητήρα και τον βάλω μπροστά κατευθείαν, πετάει το αμάξι
  11. Το αμάξι περνει μπροστά μπαμ κανένα πρόβλημα όλα κομπλέ μόνο αν το αφήσω μετά από κάνα δυο λεπτά αρχίζει και το κάνει και όχι δεν κούνησα την πεταλούδα εξάλλου έχει γίνει αρχική ρύθμιση της πάνω από 10: φορές δοκιμαστικά στο συνεργείο και έγινε πάλι πριν από 10 μερες, όλα ξεκινάνε αφού μπει μπροστά και μετά από κάνα δυο λεπτά και αφού δεν εχω πατήσει καθόλου γκάζι αν πατάω σταθερά γκάζι στις 1000 στροφες πχ όλα καλά όλα δουλεύουν ρολόι ......αν το αφήσω δύο λεπτά ξεκινάει η αρρυθμία μόνο του....και αν το αφήσω λιγάκι και φτάσει να μπουκωσει πολύ και πατήσω γκάζι όπως είναι δεν πάει βήμα ...αν επιτόπου σβήσω τον κινητήρα και τον βάλω μπροστά κατευθείαν, πετάει το αμάξι
  12. Αθήνα μένω μου είπε ότι τα καθάρισε γιατί του το είχα πει και εγώ τώρα για τα μπεκ δεν τα έχω δει αλλά το αμάξι δεν μου κάνει κάτι στο δρόμο πετάει κυριολεκτικά μόνο στο ρεναλντι μου το κάνει, 205.000 χιλιόμετρα εχω πρόσφατο σέρβις έχω κάνει Ίσως φταίει κάποιος από τους αισθητήρες που έχω πει? Και δεν στέλνει σωστό μείγμα στο ρεναλντι και πνίγεται ο κινητήρας? Στο ρεναλντι αν πατήσω λίγο γκάζι χωρίς ταχύτητα και τα κρατήσω δουλεύει σωστά (ρελαντί κινητήρα παίζει από 680 έως 710 στροφές περίπου αυτό βλέπω με το απλό δικό μου για τον εγκέφαλο μηχάνημα είναι οκ? Γιατί ούτε τα κεντρικά της vw ξέρανε να μου πούνε πόσο είναι κανονικά)
  13. Έχω αλλάξει πολλαπλασιαστές πάλι τα ίδια Μεταχειρισμένο όχι, δικό μου είναι από την αρχή Για αισθητήρα λ δεν ξέρω αλλά δεν θα το έβγαζε και σαν ένδειξη?
  14. Καλημέρα Έχω ένα θέμα που εδώ και αρκετό καιρό δεν μπορώ να βρω λύση passat 1600 fsi Κατά την διάρκεια του ρεναλντι μετά από λίγη ώρα αναβοσβηνει το λαμπάκι του κινητήρα και μετά από λίγη ώρα μένει αναμμένο Misfire βαλβίδα 3 και 4 γράφει το vag πολλαπλά misfires Ο κινητήρας κάνει σαν να σβήνει ρεταρει πάρα πολύ αλλά δεν σβήνει και αν το αφήσω λίγη ώρα έτσι και ξεκινήσω κάνει σαν να δουλεύει με δύο κυλίνδρους δυσκολευετε στην επιτάχυνση.....αν εκείνη την ώρα κλείσω το διακόπτη και το βάλω ξανά μπροστά στο καπάκι δουλεύει κανονικά .....και αν το αφήσω στο ρεναλντι πάλι τα ίδια κάνει ξανά Στην πορεία το αμάξι πάει σφαίρα κανένα πρόβλημα Έχω αλλάξει πρόσφατα egr valve και συμπλέκτη μου έκανε κάποια μικρά ρεταρισματα πριν στο ρεναλντι όχι κάτι σοβαρό αλλα μετά την αλλαγή μετά από καμιά βδομάδα ξεκίνησε όλο αυτό Έχει μπει σε vag έχουν γίνει όλα τα τεστ όλα φυσιολογικα αλλά τα missfire εκεί Την πεταλούδα γκαζιού δεν την έχω καθαρίσει εδώ και καιρό πάρα μόνο επιφανειακα με σπρέι Είχα βγάλει και απλά σκούπισα έναν αισθητήρα που έχει στο μεγάλο το καπάκι του κινητήρα (έναν έχει εκεί μέσα δεν ξέρω πως λέγεται, μήπως μετρητής μάζας? Και τι κάνει? Αισθητήρας συστήματος τροφοδοσίας?) για καμιά βδομάδα έφτιαξε με πολύ μικρά τρεμουλα στο ρεναλντι μετά όμως από 10 μερες ξανά τα ίδια (έπειτα από ταξίδι) και είχε σπάσει ο σωλήνας που στέλνει από εκεί τα καυσαέρια στον κινητήρα (μπήκε καινούργιο χθες) και πάλι τα ίδια κάνει με την διαφορά ότι το αμάξι επιταχύνει καλύτερα τώρα και αργεί λιγακι να εμφανιστεί το ρεταρισμα κατά 1 λεπτό πλέον στο ρεναλντι Έχω πάει σε αρκετά συνεργεία κανένας δεν μπορεί να βρει κάτι και στο τελευταίο που πήγα μου έλεγε για άνοιγμα κινητήρα (ίσως κλαπετα) Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι στο ρεναλντι ο κινητήρας δεν αναπνέει και πάει να σβήσει αλλά δεν σβήνει απλά σαν να αργοπεθαίνει κάνει Αν υπάρχει κάποιο συνεργείο που να ξέρει καλά τον κινητήρα αυτό και να μπορεί να το δει μήπως βγάλουμε άκρη καλοδεχούμενο Ευχαριστώ πολύ για τις οποίες απαντήσεις αλλά έχω φτάσει να μην μπορώ να βγάλω άκρη πλέον και όλοι μου λένε δεν ξέρω τι είναι Πολλαπλασιαστές δεν είναι έχουν τσεκαριστει ούτε μπουζί τα έχουν ελέγξει (τα άλλαξα πριν 4 μήνες) (Αισθητήρας στροφών εκκεντροφόρου παίζει να είναι κάτι τέτοιο και να πνίγει τον κινητήρα? Είναι δίπλα στους 3 και 4 κυλίνδρους) Παιδιά ειλικρινά θα ήθελα μια γνώμη ή αν ξέρετε κάποιον που να μπορεί να με βοηθήσει Σας ευχαριστώ πολύ
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.