Jump to content

VAL T-ROC

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

VAL T-ROC last won the day on August 2 2023

VAL T-ROC had the most liked content!

About VAL T-ROC

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Πετρούπολης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    T-Roc

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

VAL T-ROC's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Καλημέρα φίλε μου. Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Μέχρι τώρα έχω 3000 χλμ και δεν έχω παρατηρήσει κάποια διαφορά. Είναι τόσο έντονος που αδυνατω να πιστέψω ότι θα σταματήσει κάποια στιγμή από μόνος του. Μακάρι βέβαια, γιατί είναι πολύ ενοχλητικος αν και λειτουργικά δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα. Αλλά αν πραγματικά τον είχα ακούσει στο test drive δεν θα το έπαιρνα το αυτοκίνητο. Αν ήθελα κουδουνιστρα θα αγοραζα από τα jumbo σε πολύ καλύτερη τιμή. Τουλάχιστον έμαθα εδώ στο forum ότι δεν είναι μόνο το δικό μου αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο γενικοτερα. Χθες πήγα και σε εξουδιοτημενο της Vw στην λ.Αλεξανδρας από κάποιον γνωστό για να το δει και ένας εμπιστος μηχανικός και μου είπε ότι όλα είναι οκ με το αυτοκίνητο. Έτσι είναι κατασκευαστικά. Επομένως λάθος της Vw. Αν έχω κάποια απάντηση από την Vw θα σας απαντήσω.
  2. VID_20230802_015323.mp4 Καλησπέρα παιδιά. Πριν δύο μήνες αγόρασα ένα T-toc 1500cc manual σασμάν. Και στην 1 εβδομάδα με ανοιχτό παράθυρο άκουσα τον μεταλλικό ήχο που αναφέρετε την στιγμή που πάταω τον συμπλέκτη για αποσυμπλεξη ώστε να βάλω την επόμενη ταχύτητα. Πιο έντονα ακούγεται από 1 σε 2. Και όχι μόνο . Απλά εκεί είναι πιο έντονος ο ήχος. Στην αρχή δεν ήθελα να το πιστέψω. Αλλά δυστυχώς ο ήχος είναι εκεί και ακουγεται σχεδόν πάντα οδηγωντας με ανοιχτό παράθυρο. Πήγα το αυτοκίνητο πίσω στην Καρεντα Φαλήρου στην Πειραιώς για έλεγχο. Το οδήγησε κάποιος αρχιμηχανικός και μου είπε ότι όλα ειναι οκ. Επειδή όμως είχα τις αμφιβολίες μου έστειλα στην Kosmocar. Μου είπαν να το πάω αλλού για έλεγχο. Το πήγα και στην Αργυρούπολη όπου το κράτησαν για μια μερα μέσα και αφού το έλεγξαν μου είπαν πάλι ότι είναι οκ. Εγώ ωστόσο επειδή ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι καινούριο αυτοκίνητο μπορεί να κουδουνίζει έτσι έστειλα μήνυμα στην Volkswagen με βίντεο από τον ήχο και περιμένω να δω τι θα απαντήσουν. Σας επισυνάπτω και το βίντεο με τον ήχο από το αυτοκίνητο. Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε αν έχετε τον ίδιο ήχο στα δικά σας αυτοκίνητα; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  3. Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα την γνώμη σας και την εμπειρία σας σχετικά με ενα θέμα που έχω με ένα T-Roc 1500 κυβικά βενζίνη με χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο παρέλαβα πριν μια εβδομάδα, στις 1/6 για την ακρίβεια. Αφού το παρέλαβα μεσολαβούσε το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος όπου έκανα και ένα προγραμματισμένο ταξίδι στον Βόλο οικογενειακά. Μέχρι εκεί όλα καλά. Αφού γύρισα λοιπόν , σε μια ήρεμη βόλτα έχοντας ανοιχτό το παράθυρο ακούω ένα μεταλλικό θόρυβο. Στην αρχή δεν ήθελα να το πιστέψω , αλλά συνεχίζοντας την πορεία μου και εστιάζοντας πλέον το αυτί στους θορύβους το ακουγα όλο και πιο συχνά. Τελικά κατέληξα στο ότι ανάλογα με τον τρόπο που γίνεται η αποσυμπλεξη ειδικά από 1 σε 2 ακούγεται και ο μεταλλικός ήχος. Όσο πιο απότομη αποσυμπλεξη τόσο πιο έντονος ο θόρυβος. Πήγα στην Καρεντα από όλου και αγόρασα το αυτοκίνητο και μου λένε ότι όλα είναι φυσιολογικά και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Βέβαια χωρίς να ελέγξουν το αυτοκίνητο από κάτω, δεν άνοιξαν καν το καπό. Απλά μια βόλτα κάναμε για να ακούσει τον ήχο ο αρχιμηχανικός. Έχει κάποιος κάτι παρόμοιο στο ίδιο αυτοκίνητο; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  4. Ωραία, μια χαρά ευτυχώς που έβγαλες άκρη. Άρα αν αποφασίσουμε να βάλουμε φώτα στις πόρτες ακολουθούμε τα βήματα σου. Απλά το μόνο που ήθελα να ρωτήσω είναι σχετικά με το καλώδιο για το vcds δεν ξέρω αν πρέπει να το αναφέρουμε εδώ η σε άλλο topic. Παραγγέλνεις από ebay το καλώδιο το οποίο συνδέεται με το αυτοκίνητό ( που ακριβώς;) Και με ένα λάπτοπ; Και το πρόγραμμα για τις τροποποιήσεις που έκανες; Που το βρισκεις; Μπορεί να φαίνονται αστείες οι ερωτήσεις αλλά πραγματικά δεν έχω ιδέα.
  5. Φίλε Ominus καλημέρα, καταρχάς τα φώτα στις πόρτες κατάφερες να τα κάνεις να λειτουργήσουν; Επειδή σε ένα άλλο topic νομίζω λες ότι μετά από λίγες μέρες είχες πρόβλημα με κάποιες λειτουργίες. Επανέφερες την κωδικοποιηση στις αρχικες ρυθμίσεις διορθώσες το πρόβλημα αλλά δεν άναψαν τα φώτα στις πορτες.
  6. Τα νούμερα που αναφέρω είναι χωρίς Α/C. Όσον αφορά το πετρέλαιο βάζω πάντα shell v power από εταιρικό της shell. Τα λάστιχα είναι του 2018 όχι γνωστής εταιρείας( θυμίζω ότι το αγόρασα αρχες Δεκεμβρίου και αυτά είχε πάνω όταν το αγόρασα) αλλά σύντομα σκοπεύω να τα αλλάξω μαζί με ζάντες αλουμινιου . Θα βάλω 17αρες. Η πίεση ωστόσο στα λάστιχα είναι σωστή σε όλα. Καθαριστικό έριξα μια φορά τον προηγούμενο μηνα. Τα μπεκ δεν ξέρω αν θα τα καθαρίσω ακόμα γιατί στα πετρέλαια είναι πανάκριβος ο καθαρισμός από ότι έχω ακούσει. Κοντά στα 600 ευρώ αν δεν κάνω λάθος. Και γενικά ρωτώντας από εδώ και από εκεί , όπως είπε και ο sotos πιο πάνω νομίζω τα νούμερα του αυτοκινήτου είναι εκεί. Δεν πάει πιο κάτω δυστυχώς. Και τελικά μάλλον οποίος θέλει οικονομία πάει σε φυσικό αέριο.
  7. Το συγκρινα με το focus επειδή πάνω κάτω είναι τα ίδια κιλά. Και τα δύο αν δεν κάνω λάθος είναι 1.5 τόνο και μέσα στην πόλη που δεν παίζει τόσο ρόλο η αεροδυναμική και άλλοι παράγοντες αν όντως καίει 6.1 λίτρα είναι πολύ καλό νούμερο. Ξανά λέω σύμφωνα με τα λεγόμενα του, δεν είναι προσωπική εμπειρία. Ξέρω ότι τα focus γενικά μέχρι κάποιο σημείο έκαιγαν παρά πολύ. Εγώ είχα focus του 2007 1400 κυβικά βενζίνη. Σερνόταν και έκαιγε 10 λίτρα. 1.5 τόνο κι εκείνο. Μετά άκουσα το διόρθωσαν. Δεν ξέρω τι έγινε πραγματικά. Με το passat πάντως μεχρι στιγμής ειμαι πολύ ικανοποιημένος και είναι πραγματικά value for money. Απλά εθιξα την κατανάλωση επειδή μιας και δεν είχα ποτέ πετρέλαιο είχα την εντύπωση ότι είχαν λιγότερη κατανάλωση από αυτή που βλέπω τώρα. Όσο για την οδήγηση που είπες πριν είναι πολύ οικονομική. Δεν μπορώ να σου πω ότι ακολουθώ κατά γράμμα τις αλλαγές που φαίνονται στο καντράν μιας και οδηγώντας στην πόλη δεν γίνεται να τις ακολουθήσεις αλλά δεν το πιέζω το αυτοκίνητό καθολου. Αλλάζω γρήγορα ταχύτητες και γενικά οδηγώ ομαλα χωρίς απότομες γκαζιες κ.τ.λ.
  8. Φίλε Ominus ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Εμένα πραγματικά το βιβλιαράκι που έχω δεν αναφέρει πουθενά κατανάλωση. Εγώ έχω αυτό με τα 105 άλογα. Αυτό που αναφέρει δηλαδή 5.2 με 5.3 εντός πόλης. Ούτε στο πιο τρελό σενάριο δεν μπορεί να φτάσει αυτή την κατανάλωση. Κάτω από 7 λίτρα είναι πολύ δύσκολο να πέσεις. Αυτά τα 5.30λιτρα ισχύουν για ταξίδι σε εθνική οδό με σταθερή ταχύτητα και όχι πάνω από 120 χιλιόμετρα φαντάζομαι. Φίλε ominus επειδή έβλεπα την διαδικασία με τα φώτα στις πόρτες αν πάρω το καλώδιο που αναφέρεις πως μπαίνω στο πρόγραμμα για τις ρυθμίσεις; Απλά συνδέω το αυτοκίνητο με ένα λάπτοπ μέσω του καλωδίου; Πρέπει να έχω και το πρόγραμμα λογικά;
  9. Χαχαχα...Φίλε Σότο κι όμως στην Ολλανδία το ποδήλατο είναι σχεδόν κύριο μέσο μεταφοράς αν και δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να πηγαίνεις στην δουλειά σου ιδρωμενος και ήδη κουρασμένος. Εκτός αν φτάνεις στην δουλειά κάνεις μπάνιο εκει τρως και πρωινό και μετά έρχεται η ώρα να σχολασεις. Τι να πω Πάντως για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, δεν γνωρίζω για αλλα , δεν είναι και το οικονομικότερο σε κινητήρες πετρελαίου. Βέβαια η αλήθεια είναι οτι έχει πολύ καλή ροπή 25 kg και το νιώθεις στο πόδι αλλά φαντάζομαι ολα τα πετρελαιοκίνητα την ίδια ροπή θα έχουν. Ένας γνωστός έχει το focus 1500 κυβικά κοντά στα 145 άλογα νομίζω με 32 kg ροπή και του καίει σύμφωνα με τα λεγόμενα του πάντα 6.1 λίτρα. Αν καίει τόσο όντως είναι πάρα πολύ καλά σε σχέση με τα δικά μας. Τι να πω.
  10. Καλησπέρα μετά από πρόσφατη αλλαγή λαδιών για passat 1.6 tdi στην Καρεντα σου στέλνω τα λάδια που μου εβαλαν.
  11. Ναι αλλά μόνο για τοποθέτηση τους την πήγα και απλά την εβαλαν.
  12. Παιδιά καλησπέρα. Τελικά πήγα και έκανα service στην Καρεντα που βρίσκεται στα Πατήσια. Άφησα το αυτοκίνητό εκεί στις 8:00 για να ελέγξουν τι χρειάζεται να γινει και να μου βάλουν μια πόδια που είχα σπασμένη από κάτω. Με πήραν γύρω στις 12:30 και μου είπαν ότι είναι έτοιμο το αυτοκίνητό. Τους ρώτησα για το τι άλλαξαν και το κόστος και μου είπαν ότι το αυτοκίνητό χρειαζοταν μόνο λάδια και φίλτρο λαδιού. Το αυτοκίνητό το αγόρασα πριν τρεις μήνες και χωρίς βιβλίο service παρά μόνο ένα χαρτί που αναφέρει όλες τις συντηρήσεις που έχουν γίνει σε Καρεντα και Fms άρα όπως καταλαβαίνετε όχι κάτι αξιόπιστο αφού δεν έχει σφραγίδες από τα συνεργεία. Βέβαια στην Καρεντα μου είχαν επιβεβαιώσει ότι όντως είχαν γίνει εκει τα service όταν είχα πάρει τηλ να ρωτήσω. Μου έβγαλαν καινούριο βιβλιαράκι service μου συμπλήρωσαν και τα προηγούμενα service που είχαν γίνει εκει και μου άλλαξαν και την πόδια. Μου έβγαλαν επίσης και κάρτα καυσαερίων. Συνολικό κόστος 150 ευρώ περίπου. Δεν θα σταθώ στο αν είναι πολλά η όχι αλλά στο ότι θα μπορούσαν να μου πουν ότι χρειάζονται όλα αλλαγή δηλαδή όλα τα φίλτρα και τα υγρά φρένων και το φίλτρο καυσίμου και να πάω κοντά στα 350. Ωστόσο προς έκπληξη μου δεν έγινε κάτι τέτοιο. Φαντάζομαι ότι όντως δεν θα χρειάζονται αλλαγή μιας και είναι Καρεντα. Το μόνο αρνητικό δεν υπάρχει όχημα αντικατάστασης και αφήνεις το αυτοκίνητό σου φεύγοντας με ταξί.
  13. Φίλε Ominus επειδή είδα πάνω ότι διευκρινησες ότι μιλούσες για φιλοσιδη στην λ.Αθηνων εγώ μιλούσα για Φιλοσιδη στον Βύρωνα λ.Καρεα. Πήρα και Φιλοσιδη στην λ.Αθηνων και μου είπαν φίλτρα και λάδια 215 ευρώ και αν χρειαστεί φίλτρο καυσίμου 290 ευρώ. Και αλλαγή υγρών φρένου επιπλέον 45 ευρώ. Στην Καρεντα που ξαναπήρα να ρωτήσω τιμές για αυτά τα δύο μιας και δεν μου τα ανέφερε φάνηκε ενοχλημένη η κυρία για τις ερωτήσεις μου 'είχε 10 τιμολόγια μπροστά της'και μου είπε θα με καλέσει αυτή για τις επιπλέον τιμές αφού την πίεσα γιατί μου έλεγε θα σας πούμε όταν έρθετε εδώ. Με πήρε τηλ τελικά και μου είπε τις ίδιες τιμές με όλους. 75 ευρώ για φίλτρο καυσίμου και 45 ευρώ για αλλαγή υγρών φρένων. Έκλεισα εκεί μιας και είχε ραντεβού την ημέρα που μπορούσα και θα σας στείλω εντυπωσεις.
  14. Μόλις με πηραν και από Φιλιπαιο. Κόστος service λάδια και φίλτρα 219 ευρώ και μου ανέφερε ότι αν χρειαστεί και αλλαγή υγρών φρένων είναι στα 45 ευρώ επιπλέον και φίλτρο καυσίμου στα 75 ευρώ. Αυτά δεν μου τα ανέφεραν στην Καρεντα. Και εκτός αυτού δίνουν και αυτοκίνητο αντικατάστασης χωρίς κάποια χρέωση η υπάρχει και υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης του αυτοκινήτου με κόστος 12.5 ευρώ. Μου δείχνουν περισσότερο επαγγελματίες στον Φιλιπαιο χωρίς να έχω δει δουλειά κανενος. Καθαρά από θέμα επικοινωνίας το λέω.
  15. Ανεβάζω και μια φωτογραφία ένδειξης κατανάλωσης σε εθνική οδό από Αθήνα Ναύπλιο. 5.4 λίτρα με 110 χιλιόμετρα έχοντας διανύσει ήδη 139 χιλιομετρα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.