Jump to content

OMINUS

Members
  • Posts

    3,668
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    189

OMINUS last won the day on May 9

OMINUS had the most liked content!

3 Followers

About OMINUS

  • Birthday 12/28/1987

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Έδεσσας
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

Recent Profile Visitors

25,778 profile views

OMINUS's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

999

Reputation

  1. Στο Περιστέρι στον Κασσος Ιωάννης δουλεύει ASWF και Χpel πολύ καλή δουλειά!! 4 αυτοκίνητα μου σε αυτόν έβαζα φιμε μεμβράνες. Με 110€ 120€? Έχεις τελειώσει;) https://www.vrisko.gr/advdetails/2i240dc2ab141g2bb6033700_gbe6d6e6f4e3i_3bj54ag430fah0i4_00akab3d
  2. Καλησπέρα. Αν και δεν έχω Polo, το Hyundai i30 που έχω με τον 1500cc και 160hp λάδι 0W-20 λέει ο κατασκευαστής, έχω κάνει συνολικά 8000χιλιομετρα και δεν έχω εντοπίσει να καίει λάδια.. Και σαν εναλλακτική η Hyundai δίνει και το 5W-30 για τον κινητήρα τον ίδιο. Συγκεκριμένα μου γράφει για τα λάδια το εξής API SN PLUS: 0W20 Και ACEA A5/B5: Helix Ultra AH 5W30
  3. Καλός κινητήρας είναι ο 1400 tsi με τα 122 hp caxa είναι πολύ αξιόπιστο το συγκεκριμένο μοτέρ και έχεις την δυνατότητα το συγκεκριμένο να το πας και 150hp με βελτίωση. Είχα το ίδιο μοτέρ σε Passat B7 του 2013
  4. Καλησπέρα. Αν δεν είσαι σίγουρος ότι όντος έχουν πρόβλημα η βαλβίδες κτλπ τότε μην πειράζεις τίποτα. Ο θόρυβος μπορεί ίσως να μην είναι από βαλβίδες και να έρχεται από καδένα η από ημαντα χρονισμού...?
  5. Καλημέρα, μια ερώτηση φίλε μου. Γράφεις για ρεκτιφιε? Ρεκτιφιε για ποιο λόγο να κάνεις? Σου έχει βγάλει πρόβλημα ,σου παρουσιάζει κάτι? Ρωτάω γιατί δεν έχεις αναφέρει κάτι? Η αλλαγή κινητήρα είναι κάποιες φορές ποίο "οικονομική" όπως ανάφερε και ο φίλος tsikis αλλά είναι και λαχείο βέβαια στο τι κινητήρα θα βρεις. Αν μπεις σε διαδικασία να αλλάξεις κινητήρα τελικά, καλύτερα είναι να κάνεις μια έρευνα μόνος σου πρώτα να πας να βρείς κινητήρα. Να τον δείς εσύ ο ίδιος πως είναι, που είναι , αν είναι σε αμάξι επάνω ακόμα καλύτερα για να δείς και τι χιλιόμετρα έχει? Και βέβαια να δεις την συμπίεση του κινητήρα.
  6. Καλησπέρα. Είναι σίγουρο ότι ο κωδικός που σου έδωσαν από vw είναι ο σωστός? Ελπίζω να βγάλεις άκρη
  7. Καλησπέρα. Ρίξε μια ματιά προσεχτικά στην καλωδίωση σου μήπως δεν πατάει κάποιο καλώδιο καλά και δεν κάνει καλή επαφή. Επίσης δες προσεκτικά την παλιά σου κλειδαριά αν έχει τα ίδια pin με την καινούργια που αγόρασες. Και ρίξε μια ματιά στο video εδώ και στην κωδικοποίηση https://www.youtube.com/watch?v=1xgDfZUXny8
  8. Μήπως θέλει να ξανά βγούνε τα τακάκια και να βάλει πάστα και στα τακάκια και στην δαγκάνα. Εγώ αυτό θα κοιτούσα, και γρασαρισμα στο πυρο της δαγκάνας
  9. Φυσιολογικό είναι φίλε, σε όλα τα αμάξια γίνεται αυτό, γύρνα τον κλιματισμό στο κρύο και δεν θα σου φέρνει ζεστό αέρα.
  10. Για της προτεινόμενες διαστάσεις κοίτα τι γράφει το βιβλίο του αυτοκινήτου
  11. Δεν ξέρω φίλε μου καθόλου... Να ξέρεις πάντως από εγγύηση στην αντιπροσωπεία έχεις 2 χρόνια για την κλειδαριά Αλλιώς πάς μέρα σε καμία μεταχειρισμένη.. Η αν θέλεις ρίξε μια ματιά εδώ https://kritosparts.gr/Code/8J1837015A https://www.car.gr/parts/2294/kleidaries.html/?category=2294&makes=Audi&models=Audi A 4&pg=92 Αλλά να προσέξεις πολύ τα pin της κλειδαριάς γιατί αλλά είναι με 6 άλλα με 7 αλλά με 9. Ότι πάρεις θα πρέπει να είναι με τον αριθμό πλαισίου σου. Αλλιώς αν έχεις την δυνατότητα την βγάζεις την κλειδαριά και πάς με το δείγμα και ψάχνεις
  12. Καλημέρα χρόνια πολλά Φίλε μου πας για κλειδαριά, το ίδιο θέμα είχα στο δικό μου Passat B7 Έχεις πρόβλημα με την ηλεκτρομαγνητική της 220€ την είχα αλλάξει στην vw πάει όλοι μαζί δεν είναι ξεχωριστή. Μου έκανε τα ίδια ακριβώς όπως το λές. Τα σπρέι δεν κάνουν τίποτα στον τύπο της κλειδαριάς αυτής.
  13. Καλησπέρα σε όλους χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη. Γράφω εδώ για όποιον μπορεί να έχει πρόβλημα με το turbo, του και θέλει να βάλει ενα οικονομικο turbo. Όπως έχω γράψει και στο παρελθόν, έχω ένα φιλαράκι με scoda Octavia του 2010 tsi caxa με τα 150hp (βελτίωση) Το αμάξι όπως έχω γράψει στο παρελθόν έχει πάνω από 260.000χλμ από τότε έως και σήμερα από καινούργιο που το πήρε. Σήμερα μου είπε ότι άλλαξε το turbo του για πρώτη φορά και την σκαστρα του τα εργοστασιακά. Μίας και έκαιγε λαδί. Μου είπε ότι όπου ρώτησε για turbo στην Θεσσαλονίκη το κόστος ήταν πάνω από 800€ Μου είπε ότι εδώ και καμία 20αρια μέρες έφερε ένα Κιτ turbo με ΌΛΑ τα παρελκόμενα κομπλέ από την Εσθονία. Το σετ το πήρε από εδώ https://br-turbo.com/new-turbocharger-br-turbo-with-mounting-kit-brtx7511m?search=03C145701C Το turbo είναι της BR TURBO, και κομπλέ όλο το πακέτο με όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα. (Αποτι κατάλαβα, μόνο σκαστρα δεν πρέπει να έχει? Γιατί την αγόρασε από εδώ μιας και είδε ο μάστορας αργότερα ότι έχει πρόβλημα και αυτή)
  14. Καλησπέρα και Χριστός Ανέστη! Ρίξε μια ματιά εδώ ? https://www.proxyparts.com/car-parts-stock/information/engine-code/cav/part/egr-valve/partid/20410030/
  15. Καλησπέρα,Χριστός Ανέστη. Πόσα χιλιόμετρα έχει το αμάξι σου? Μπορεί να έχει φαγωθεί το σιχρονιζε 5η 6η, αλλά καλό θα είναι για αρχή να κάνεις μια δοκιμή με ρύθμιση της ντιζες του κιβωτίου ταχυτήτων μπορεί να θέλουν ρύθμιση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.