Jump to content

ManosKass

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

About ManosKass

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κρήτης - Φαιστού
  • Νομός
    Ηρακλείου

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ManosKass's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Λοιπόν ας συνεχίσω με την εμπειρία μου ως τώρα, ίσως να βοηθηθεί και κάνεις άλλος που θα έχει παρόμοιο πρόβλημα, ίσως να μ δώσετε και καμία λύση....πήγα στο μηχανικό μου τσεκάραμε το αμάξι το βάλαμε στο διαγνωστικό, και έβγαλε σφάλματα, διακοπών καυσεων στους κυλίνδρους 1,3,4 αρχικά.τα διαγψαμε έβγαλα το αμάξι μια βόλτα μ αναβοσβησε το τσεκ και αυτή τη φορά μ έβγαλε το διαγνωστικό, σφάλμα καύσης στο 3 κύλινδρο.ειπαμε ότι πιθανων είναι πολλαπλασιαστης,εγω άλλαξα 4 πολλαπλασιαστες και τα μπουζι καθώς είχαν κάμποσα χιλιόμετρα και έπρεπε στο επόμενο σέρβις να αλλαχτουν έτσι κ αλλιώς.Το αποτέλεσμα ήταν το αμάξι να πηγαίνει μπάλα........Μέχρι και χθες.Χθες το έβγαλα βόλτα πήγα να το ανοίξω και διαπιστώνω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.Παω να το ανοίξω και βλέπω ότι το αμάξι ανοίγει με κομπιασματα και διακοπές ....και ένα ρεταρισμα στο ρελαντί...Χωρίς να αναβει το τσεκ.Το ζωρίζω λίγο αναβοσβήνει το τσεκ.Το πάω πάλι στο μηχανικό.Το βάζουμε στο διαγνωστικό και βγάζει πάλι διακοπές καύσης στον 1 2 και 4 κύλινδρο.Μου λέει μηχανικός άστο να μετρήσω συμπίεσεις να το ψάξω καλά να δω τι μπορεί να είναι.δυστυχως, εμένα κάτι μου λέει ότι είναι κάτι από μέσα...Ισως να ήταν και προβληματικός κανένας πολλαπλασιαστής από τους καινούργιους.Αλλα μ λέει ο μηχανικός ότι είναι απίθανο γιατί δίνει διακοπές καυσης σε 3 κυλίνδρους.Ευχομαι να είναι κάτι απλό αλλά δεν το βλέπω.Να σημειώσω ότι το αμάξι έχει 183 χιλιάδες χιλιόμετρα.πριν 2 χρόνια άλλαξα καδένα χρονισμου γιατί πήδηξε δόντι και 8 βαλβίδες, φλαντζες και τα σχετικά και παλαιότερα επισκευασαμε τον κομπρεσορα γύρω στα 115 χιλιαδες χιλιόμετρα.Επισης καμία φορα τα πρωινά π το βάζω μπροστά αναβοσβήνε το τσεκ του κινητήρα και μόλις ηρεμουσε το αμάξι έσβηνε.Δεν είχα δώσει μεγάλη βάση σε αυτό γιατί γνωρίζω πολλούς με το συγκεκριμένο αμάξι π το βλέπουν αυτό. Τα σερβις πάντα στην ώρα τους τα λάδια πάντα στην ώρα τους και οδηγημα με προσοχή.Παντα άνοιγμα με προσοχή και δεν το καιω ποτέ το αμάξι.Αυτα τα λίγα...Τώρα περιμένω την διάγνωση να δω αν θα πιω κρύα η ζεστήπορτοκαλάδα.
  2. Παιδιά καλησπέρα.εγω ένα golf 5 gt 170.Σήμερα παρατήρησα ένα θεματάκι.Απο την δευτερα και πανω όταν πατήσω γκάζι απότομα, το αμάξι δεν τραβάει και αρχίζει και κομπιαζει...κάνει σαν να έχει κόφτη...Όταν το ανοίξω χαλαρά, κάνει πάλι κοψίματα αλλά ανοίγει κάπως....οταν εχω νεκρά και πατήσω γκάζι το αμάξι δουλεύει φυσιολογικά...Ο μηχανικός μ είπε ότι ίσως έχει ξεσφυξει κάποιο κολάρο από το τουρμπο η τέλος πάντων ίσως από κάπου να χάνει πίεση...παρ' όλα αυτά το πρόβλημα αυτό είναι πολύ γενικό και πρέπει να το πάω για να το βάλουμε στο μηχάνημα να δούμε αν έχει καταγραφεί κάποιο σφάλμα...εχει κάποιος.καμια ιδέα;
  3. Καλησπέρα σε όλους...Αγόρασα μια οθόνη oem από ένα κατάστημα της περιοχής μου για το golf 5 μου.Μου την τοποθέτησαν κ δούλευε κανονικά...Μόλις έβγαζα το κλειδί από τη μίζα έδειχνε να έκλεινε η οθόνη κανονικά και εννοείται δεν άνοιγε από τα κουμπιά της.Το θέμα είναι ότι αν αφήσω το αυτοκίνητο 1 μέρα ακίνητο μου κατεβάζει την παταρία εντελώς.Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι είναι διαρροή από τη οθόνη...Αύριο θα πάω να το τσεκάρω και επίσημα για να είμαι εκατό τις εκατό σίγουρος.Αν λοιπόν είναι αυτό που υποπτεύομαι ποια είναι η λύση...?Να σημειώσω ότι το cumbas του αυτοκινήτου δουλεύει κανονικά, δείχνει όταν ανοίξουν οι πόρτες και τα σχετικά...
  4. Καλησπέρα έχω ένα golf V gt, με τιμώνι gti.Πρόσφατα έβαλα μια οθόνη multimedia OEM.Στην οθόνη δουλεύουν τα πάντα δείχνει χιλιόμετρα, όταν ανοίξουν οι πόρτες κ γενικά τα πάντα εκτός τα χειριστήρια του τιμωνιου.Θελω να ρωτήσω αν γίνεται να δουλέψω τα χειριστήρια του τιμωνιου κ αν γίνεται με ποιον τροπο;
  5. Παιδιά όντως είχα βλάβη στην πίεση των καυσίμων...ωστόσο άλλαξα ένα φίλτρο στην αντλία, έβαλα κ ένα καθαριστικό κ φαίνεται να έχει λυθεί το θέμα προς το παρόν....!Αν ξανά παρουσιαστεί στο μέλλον πιθανότατα να πάμε για αλλαγή αντλίας αναγκαστικά....Αν και κάτι μέσα μου, μου λέει ότι δεν θα τη γλυτώσω.
  6. Πήγα στο μηχανικό..Τελικά όντως όλα δείχνουν ότι είναι αυτό που ανάφερα με την αντλία βενζίνης....οσο για το ραγισμα, Σ εκείνο το σημείο συμβαίνει και δεν ενοχλεί από όσο μου είπε....όλα δείχνουν ότι την γλυτώσαμε φτηνά αυτή τη φορά...Ωστόσο όταν θα πάρω το αμάξι θα αναφέρω αναλυτικά τι και πώς.
  7. Φίλε ευχαριστώ για την απάντηση, προς το παρόν πέρα του μηχανικού μου, πήρα ένα φιλαράκι, μηχανικό στην αντιπροσωπεία που έχουν περάσει από τα χέρια του πολλά τέτοια μοντέλα και μ είπε ότι συνήθως αυτό το πρόβλημα έχει να κάνει με την αντλία βενζίνης που έχει κάτι σαν αισθητήρα ο οποίος χαλάει κ όταν το αυτοκινητο ανεβάσει στροφές, μετά από ένα σημείο δεν κατεβάζει την απαραίτητη ποσότητα βενζίνης με αποτέλεσμα να Σ κάνει κάτι τέτοιο...όλα αυτά βέβαια είναι θεωρητικά θα το πάω αύριο στον μηχανικό μου να το τσεκάρει, θα δω τι θα μ πει και ίσως το πάω κ αλλού...οσο για το ραγισμα η τουρμπίνα είναι η μαμά με 170 χιλιάδες χιλιόμετρα οπότε ένα ραγισμα κάποια στιγμή σίγουρα θα φαινόταν...Από εκεί κ πέρα δν ξέρω...θα το δω κ αυτο..!
  8. Μια εβδομάδα ακριβώς είναι...απλά.τη πρώτη φορά π μ το έκανε, πήρα τηλέφωνο τον μηχανικό και μ είπε δούλεψε το λίγο να δεις αν στο ξανά κάνει κ αν στο ξανα κανει φέρε το από εδώ Γτ μπορεί να κόλλησε κάποιος αισθητήρας κ να στο εκανε.Δεν το ζοριζω το αμάξι, το πηγαίνω χαλαρά, απλα καμία φορά το ανοίγω κ οταν το.ανοιγω το ανοίγω σωστά..Πότε δν το καίω π λέμε...Άμα είναι να μην το ανοίγω κ κάποιες φορες δν έχει νόημα και να το χω.το ραγισμα το παρατήρησα σήμερα.
  9. Καλησπέρα σε όλους...!Εγώ ένα golf 5 gt 170 ps.Μου έχει κάνει 2 φορές ένα θεματάκι κ θέλω να δω αν έχει ιδέα κάνεις.Τηνπρώτη φορά πριν μια εβδομάδα καθώς πήγαινα με 5η ταχύτητα γύρω στα 140 χιλιόμετρα κ ενώ το φόρτωνα το αμάξι ξαφνικά κολωσε κ ενώ είχα τέρμα το γκάζι δεν έδινε τίποτα, μέχρι π άφησα το γκάζι έπεσαν λίγο οι στροφές και δούλεψε κανονικά.Το ίδιο περίπου συμβάν έγινε άλλη μια φορά αυτή τη φορά με 3η καθώς το ζορισα λίγο γύρω στα 120 έγινε το ίδιο ακριβώς πράγμα.αφησα λίγο το γκάζι πάλι έπεσαν οι στροφές και όλα καλά.εκεο λέω δν είναι ιδέα μ κ άνοιξα το καπό και 66 ένα μικρό ράγισμα στο μαντεμι της τουρμπινας.Θα πάω τη Δευτέρα στον μηχανικό μου...Αλλά θέλω την άποψη σας...!Το μόνο πρόβλημα είναι αυτό κατά τ αλλά το αμάξι συμπεριφέρεται μια χαρά!εδώ φαίνεται το ραγισμα.
  10. Καλησπέρα παιδιά, χρόνια πολλά και καλή χρονιά.Εχω ενα golf 5 tsi 170 άλογα.....168 χιλιάδες χιλιόμετρα.Πριν από 2 εβδομάδες το έβγαλα από το μηχανουργειο λόγο πρόβληματος στην καδένα (πήδηξε δοντι) στράβωσε 8 βαλβιδες....Το αυτοκίνητο πήγαινε μια χαρά μέχρι πριν 3 μερες.Εδω και 3 μέρες όταν είναι κρύο και το βάζω μπροστά βγάζει καπνό από τον κινητήρα και μυρίζει κάτι σαν καμένο πλαστικό για 1 με 2 λεπτά...Στη συνέχεια σταματάει ο καπνός και το αμάξι λειτουργεί κανονικά.Στο δρόμο ή συμπεριφορά του ειναι τελεια και δεν εχω δει τίποτα το περίεργο.Ο καπνος εμφανίζεται από τη μέση του κινητήρα....Και μόνο όταν είναι κρύο και το βάλω μπροστά.Εχει κανεις καμιά ιδεα;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.