Jump to content

Giorgoslovemygolf

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

About Giorgoslovemygolf

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δυτικής Μακεδονίας - Εορδαίας
  • Νομός
    Κοζάνης

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Giorgoslovemygolf's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Πολλαπλασιαστες χρειαζονταν σιγουρα μιας και εστρωσε απο τη στιγμη που τους αλλαξα. Τι μπορει να παρατηρησω αν ανοιξω το καπακι πληρωσης λαδιου??
  2. Εχω αλλαξει καδενα και τα σχετικα προσφατα, αν ρωτας αυτο.. Αυτο που περιγραφεις το εκανε πριν την αλλαγη καδενας.. Γενικα ο κινητηρας οταν ειναι κρυος σε πολυ κρυες μερες ειναι θορυβωδης και τραχυς αλλα οχι κατι το τρελο μετα την αλλαγη καδενας. 210.000km. Ο πολλαπλασιαστης δεν θεωρω οτι παιζει ρολο.. Το μονο που μπορει να εκανε ενας κακος πολλαπλασιαστης ειναι να χαλασε τις βαλβιδες πριν την αλλαγη του.. Η συμπιεση μετραται χωρις πολλαπλασιαστη οποτε δεν παιζει ρολο αν ειναι ενταξει ο πολλαπλασιαστης ή οχι. Το πλανο ειναι: βλεπουμε αν συνεχιζει να εχει διακοπες καυσης (ρεταρισματα) και αν παιρνει σωστα μπρος. Σε περιπτωση που εχει στρωσει πληρωνω τους δυο πολλαπλασιαστες και μαλλον θα αλλαξω και τον 4ο (με δικη μου πρωτοβουλια). Για την χαμηλη συμπιεση μου συστησε να μην κανω κατι ακομη. Θα μας δωσει λεει σημαδια αν θελει ανοιγμα ο κινητηρας.
  3. Update... Διακοπες καυσης 2ου 3ου κυλινδρου. Χαμηλη συμπιεση 1ος κυλινδρος.. 60 η συμπιεση του 1ου.. 2,3,4 εχουν 120. Αλλαζει δοκιμαστικα 2ο 3ο πολλαπλασιαστη και βλεπουμε.
  4. Καποιος λογος που κανεις αυτη τη διαγνωση??
  5. Το σχετικα καινουρια ειναι λιγοτερο των τεσσαρων ετων και καπου κοντα στα 2. Αν εχει χαλασει λογω αστοχιας δεν παιζει ρολο το ποσο καινουρια ή παλια ειναι. Και παλι ομως σχετικα θα δω αυριο τι γραφει πανω.
  6. Ναι, θα τον πω να τα ελεγξει κι αυτα.. Δεν θυμαμαι ποτε μπηκε η μπαταρια. Θα δω αυριο αλλα νομιζω σχετικα καινουρια ειναι.
  7. Δεν νομιζω πως καθαριστηκε η πεταλουδα γκαζιου.. Ειναι το επομενο βημα θεωρω. Αντλια βενζινης ή πεταλουδα γκαζιου. Αν και ειναι πιθανον να κρατησε σφαλμα ο εγκεφαλος απο το σημερινο λαμπακι μηχανης που αναβοσβηνε οποτε να εχουμε καποιο feedback.. Τωρα αν ειναι γειωση που σκουριασε που και κανει τετοιες παπαριες δεν ξερω τι ν πω.. Σηκωνω χερια ψηλα.
  8. Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ο πολλαπλασιαστης ηταν επακολουθο αλλης βλαβης η τυχαιο γεγονος. Το αμαξι αρχισε να εχει θεματα τον σεπτεμβριο του 2019 και ο πολλαπλασιαστης καηκε εντελως πριν 2 εβδομαδες. Το αμαξι εκανε 20.000 με 30.000 χιλιομετρα σε αυτο το διαστημα. Με αρπαγμενο πολλαπλασιαστη? Με τιποτα νομιζω.
  9. Καλησπέρα σας, ειμαι κατοχος ενος vw golf 6 tsi 122 και μου παρουσιαζει τα εξης με χρονολογικη σειρα. Μπορει να ειναι ασχετα μεταξυ τους. 1) ο κινητηρας μπαινει σε ενα mode οπου δυσκολευομαι να το ξεκινησω σε σημειο να μου σβηνει, τρεμει το ρελαντι, με παιξιμο γκαζιου πεφτουν οι στροφες και ενιοτε σβηνει. Ο κλιματισμος στο κρυο δεν δουλευει. 2) κατα τις κρυες μερες του χειμωνα βαζω μπρος και μενει με μισο ρελαντι και ανναμενο το λαμπακι μηχανης και το λαμπακι epc.. Μαρσαρω και στρωνει. 3) μετα απο αναβαση καταβαση βουνου βγαινω σε εθνικη οδο δινω μια γκαζια και κρεμαει ο κινητηρας.. Τερμα γκαζι 90 τελικη. Σβηνω κινητηρα αναβω ξανα και στρωνει. 4) σε μεγαλες ανηφορες κολωνει ρεταρει κλωτσαει δινει αποτομα. Τραβαει καλυτερα με μεγαλυτερη σχεση στο σαζμαν ενω ειμαι στο ευρος μεγιστης ροπης (1500-4000). 5) δεν παιρνει μπρος παρα μονο με γκαζι. Κανω διαγνωστικο δεν βγαζει τπτ. 6) χειροτερευει το 4. Κλωτσαει πολυ εντονα πλεον. Κανω διαγνωστικο βγαζει πολλαπλασιαστη 1ου κυλινδρου. Αλλαζω πολλαπλασιαστη. Το αμαξι αφου φτιαχτηκε δεν το οδηγησα για 2 εβδομαδες. Το πηρα χθες απογευμα πηρε μπρος κατευθειαν αλλα ηταν ζεστος ο κινητηρας.. Το παιρνω σημερα πρωι και δεν παιρνει μπρος χωρις γκαζι. Το βαζω μπρος παω πορεια δινω μια γκαζια με 1η και στις 4000 στροφες γονατιζει ο κινητηρας και μου αναβοσβηνει λαμπακι μηχανης. Μετα εστρωσε. Αυριο παω στον μηχανικο που διεγνωσε κι αλλαξε πολλαπλασιαστη αλλα δεν νομιζω οτι θα λυθει επομενως θα μου ηταν χρησιμο να με βοηθησετε. Ευχαριστω.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.